abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 22:03:39 #101
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39371079
Ik schaam me rot om te zeggen dat ik me uiteindelijk niet heb opgegeven voor MvM Vanwege de overstimulatie voelde ik me zo beroerd en ik was ook nog eens erg depri in het begin van het thuiszitten en de onzekerheden. Juist ik had me moeten opgeven voor MvM omdat ik notabene gebruik heb gemaakt van de hormonen. De folder ligt al een paar weken voor het grijpen, maar omdat ik ervan overtuigd was dat het fout zou gaan bij mij en ze daarboven erachter zouden komen dat ze een vergissing hadden gemaakt door mij zwanger te laten zijn, heb ik het uiteindelijk niet aangedurfd. Het voelde als "de goden verzoeken". Helaas is het nu te laat.

Zwangerschapskleding heb ik al gekocht, omdat ik vanaf het prille begin al een hoogzwangere buik had door de overstimulatie en ik mijn normale kleding niet meer aankon. Ik heb daar alleen geen foto van gemaakt omdat het valsspelen was. Ik zal Slaapvriendje vragen er een in de vakantie te maken, want die buikfotoseries die in het buikentopic worden geplaatst vind ik echt super! Mijn werkgeven weet wel dat ik zwanger ben aangezien ik al 5 weken in de ziektewet zit, maar ik moet het natuurlijk ook nog officieel melden. Dat doe ik wel na de vakantie....

O ja, nu kom ik echt helemaal los Wij gaan eind volgende week naar Egypte. Tenminste, als dat van de fertiliteitsarts mag. Op dit moment is het zo'n 40 graden in Sharm El Sjeik, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb begrepen dat je als zwangere sneller last hebt van de warmte en dat je een zwangerschapsmasker kan krijgen van de zon. Dat wordt dus veel in de schaduw en veel water drinken.

En nu hou ik op hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:07:17 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371215
Ik heb van loreal speciale zonnebrandcreme gekocht, factor 50, die ook zou helpen tegen pigment vlekken. Belangrijk is om je goed in te smeren en dit niet te vergeten boven je lippen nadat je iets gedronken hebt. naders krijg je zo'n pigmentvlek boven je lippen en dat ziet er echt niet uit. Even zoeken welke het is, komt zo...

Solar expertise van l'oreal dus: Zonnecreme, Anti-rimpel en Anti-pigmentvlekken. Factor 50+
Lekker douchen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:10:03 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39371328
Pfff, jullie zijn hard gegaan met beppen vandaag zeg!

Xanthe, fijn meid, dat alles goed was! Wat een geruststelling zal het zijn voor jullie!

Sjak, jouw kindje was ingedaald (of vergis ik me nu) fijn, dan is dat vast gebeurd!
Slaapmeisje, lekker nog op vakantie met zijn tweetjes, dat is echt lekker, hebben wij ook gedaan! (nouja met hond voor het eerst dus echt met zijn tweetjes was het al niet meer)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:15:19 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371524
Ja lekker he PM girl. Laat het nu maar komen.
Lekker douchen!
pi_39371620
Slaapmeisje ik snap juist heel goed dat je MvM niet gedaan heb, je moet het ook niet doen als het niet prettig voelt!
pi_39371851
Slaapmeisje je moet je helemaal niet schamen hoor! Je had wel wat anders aan je hoofd dan in die kannen te plassen.
Daar komt bij dat er zoveel mensen zijn die wel zouden willen geven en gewoon weg in het verkeerde gebied van Nederland wonen waar ze vanwege de transportkosten niet eens inzamelen. Ik had nl. dol graag mee willen doen , maar kon het dus niet door wat ik net schreef.
Veel belangrijker is dat je een beetje vertrouwen in je zwangerschap gaat krijgen , zeker nu de overstimulatie bijna weg is.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:25:13 #107
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371902
Helemaal met bovenstaande dames eens! Moeders van Moeders is een prima zaak maar je moet je er wel goed voor voelen. Dat weken plassen in een kan is ook niet alles (oja, en ik werd vreselijk misselijk van die potten, gruwel nog als ik er aan denk).

Ik ga trouwens naar bed, even journaal kijken en dan slapen. Slaap lekker allemaal

Sterkte vannacht nanalune, ben benieuwd of er morgen een baby is
Lekker douchen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:40:06 #108
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39372473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Slaapmeisje ik snap juist heel goed dat je MvM niet gedaan heb, je moet het ook niet doen als het niet prettig voelt!
Ik snap daar nou net geen bal van. En dat slappe meegeleuter ook niet.
Ik ben vast weer veel te bot en Ik zal dan wel weer de enige zijn maar ik wil dat toch even zeggen.
Ik had niet eens een geplande zwangerschap maar voor MvM heb ik me dus wel gelijk aangemeld. Geen enkele twijfel daarover gehad ook. En ook al is plassen in maatbekers geen pretje en ruiken die flessen niet fris... Ik heb het puur gedaan om anderen te helpen en omdat ik anderen ook een kind gun.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:46:24 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39372704
Ik snap dat juist weer wel... Het voelde voor mij alle keren ook als "de goden verzoeken". Iedereen wordt vanuit een andere situatie zwanger, ik dus ook, en waar ik daarvoor altijd riep dat IEDEREEN mee zou moeten doen aan Moeders voor Moeders, voelde het op dat moment dus anders..
Ik heb me er zelfs voor geschaamd dat ik niet meedeed, ik ken zoveel mensen die gebaat zouden zijn geweest met mijn plasje.
Maar ik durfde niet, en dat had helemaal niets te maken met piesen in een kannetje.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_39372838
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik ben vast weer veel te bot en Ik zal dan wel weer de enige zijn maar ik wil dat toch even zeggen.
Ik had niet eens een geplande zwangerschap maar voor MvM heb ik me dus wel gelijk aangemeld. Geen enkele twijfel daarover gehad ook. En ook al is plassen in maatbekers geen pretje en ruiken die flessen niet fris... Ik heb het puur gedaan om anderen te helpen en omdat ik anderen ook een kind gun.
Dat is ook super en ik zeg ook altijd dat ik een ieder die dit doet dankbaar ben omdat ook ik de medicatie heb gebruikt.
Maar denk dat er ook bepaalde situaties zijn waarbij er andere dingen even belangrijker zijn dan het plassen voor MvM. En ik denk persoonlijk dat dat bij Slaapmeisje toch zeker het geval is.
Verder is het een vrijwillige bijdrage die je levert , dus je kunt niemand verplichten , maar ook ik vind het jammer als iemand het gewoon niet wil om het niet willen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:51:47 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39372932
Lees mijn reactie even Xanthe
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:52:01 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39372945
MVM is geen moeten.
Ik heb het wel gedaan, maar als er een tweede komt twijfel ik, dit op de manier zoals ze mij behandeld hebben.
Ik snap je redenatie goed neuk, je wilt anderen helpen daarom heb ik er toen ook voor gekozen.
Maar als anderen er niet voor keizen is dat hun keuze.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:58:10 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39373215
Neuk, als er iémand is die een ander een kind gunt is het Slaapmeisje wel! Dus dan kun je op je vingers natellen hoe zij zich gevoeld moet hebben, dat ze zich niet heeft opgegeven voor MvM. Slaapmeisje, ik snap je wél
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:59:56 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39373285
Spuug , je verwoordt het weer eens beter als ik .
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:20 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39373301
Ik denk er dan maar anders over.
Het was trouwens niet mijn bedoeling een botte opmerking te plaatsen. Ik kan er gewoon niet bij met mijn kop, da's alles.
Iedere golf van de zee,
pi_39373353
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Lees mijn reactie even Xanthe
Die was gekomen nadat ik al mijn bericht typte
pi_39373375
Llm damess6 he
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:17 #118
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39373417
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik vind het geen slap geleuter... Alleen al het feit dat jij niet al te veel moeite hebt hoeven doen geeft aan dat je geen idee hebt wat vrouwen voor gevoel hebben als ze dan na veel moeite zwanger worden. En dus kun je naar mijn mening ook niet oordelen over het gevoel van anderen die dat wel meemaken... Laat een ander in zijn waarde! Het feit dat ze zich ervoor schaamt en toch vertelt is toch al genoeg om te zien dat de bedoelingen niet verkeerd zijn?!
Ik heb ook geen moeite hoeven doen om zwanger te worden en heb dus ook geen idee wat voor verdriet en onzekerheid het met zich meebrengt, maar voor zelfs voor mij en ieder ander zijn de eerste weken onzeker en eng, laat staan als je zoveel moeite moest doen en dus zowat niet kan geloven dat je dan eindelijk zwanger bent...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:25 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_39373423
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik sluit me hier absoluut bij aan. Het is niet alleen lastig/spannend om naar dit topic over te stappen vanwege de prilheid van een zwangerschap, maar ook omdat het inderdaad heel veel gaat over de meiden die op springen staan of die al verder gevorderd zijn in hun zwangerschap. Het is misschien ook mijn eigen terughoudendheid dat ik hier weinig post, omdat ik mensen niet "lastig" wil vallen met mijn onzekerheid, maar ik mis wel heel erg de posts van mijn mede prille zwangeren om het evenwicht er hier in te houden
Ik heb hetzelfde gevoel als jij Slaapmeisje.
Ik heb dan echt het gevoel dat ik vervelend ben en lastig.
Maar voel me wel welkom hier

Maandag heb ik een nekplooimeting en dus een tweede echo. Ik heb wel af en toe flinke steken in mijn buik en soms ook een ferme messteek in mijn schaamstreek. Iemand die weet wat dit is? Het is geen pretje en een gesmoorde "gmble" kan ik maar net onderdrukken.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Xanthe het volgende:
Voordat ik ff ga bij lezen maar even een update van mij;
Vanmiddag dus gemeld in het ziekenhuis en de CTG was mooi in orde , ook de bloeddruk was netjes 108/52. Daarna naar beneden voor de een bezoek aan de gyn , waar we bijna een uur later dan de geplande afspraak aan de beurt waren. De echo zag er goed uit , helemaal geen te klein kindje zoals de vk vermoede , eerder zelfs een beetje aan de grote kant. En goede bewegingen.
Wel een ovaal hoofdje maar dat zou komen omdat de Uk in een stuit lag nu.
Voorlopig dus niks aan de hand en een goede check-up gehad.
Mooi zo Xanthe, ik zat aldoor al te scrollen naar benee na je berichtje dat je een check up kreeg. Gelukkig dat alles goed is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:55 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39373446
bandenpijn nikky
pi_39373512
Neuk ik zelf had graag met MvM mee gedaan, maar ik mocht het niet ivm medicijn gebruik.
Maar ik wil zeggen dat ik Slaapmeisje begrijp, zoals Spuuglokje zegt.

Overigens is MvM niet in het hele land.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:05:34 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39373517
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:00 schreef Neuk het volgende:
Ik denk er dan maar anders over.
Het was trouwens niet mijn bedoeling een botte opmerking te plaatsen. Ik kan er gewoon niet bij met mijn kop, da's alles.
Maar als je Slaapmeisje een beetje gevolgd hebt, dan wéét je toch dat zij dit anderen als geen ander gunt???
In dat licht vind ik jouw opmerking dan onnodig kwetsend.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:06:54 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39373569
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef Andrea001 het volgende:

[..]

Ik vind het geen slap geleuter... Alleen al het feit dat jij niet al te veel moeite hebt hoeven doen geeft aan dat je geen idee hebt wat vrouwen voor gevoel hebben als ze dan na veel moeite zwanger worden. En dus kun je naar mijn mening ook niet oordelen over het gevoel van anderen die dat wel meemaken... Laat een ander in zijn waarde! Het feit dat ze zich ervoor schaamt en toch vertelt is toch al genoeg om te zien dat de bedoelingen niet verkeerd zijn?!
Ik heb ook geen moeite hoeven doen om zwanger te worden en heb dus ook geen idee wat voor verdriet en onzekerheid het met zich meebrengt, maar voor zelfs voor mij en ieder ander zijn de eerste weken onzeker en eng, laat staan als je zoveel moeite moest doen en dus zowat niet kan geloven dat je dan eindelijk zwanger bent...
Jaja... enig idee van mijn achtergond en verhaal? Ik laat iedereen in hun waarde. Dat wil niet zeggen dat ik geen afwijkende mening mag hebben, toch?
Iedere golf van de zee,
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:07:07 #124
16000 nikky
pi_39373578
Ik doe ook niet mee met de MvM.
Ik wil best meedoen maar ik ga die flessen niet een week in mijn schuur zetten. En helemaal al niet bij temps van 30 Graden.
En ik zag op de site dat Drenthe niet meedoet.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_39373653
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Maar als je Slaapmeisje een beetje gevolgd hebt, dan wéét je toch dat zij dit anderen als geen ander gunt???
In dat licht vind ik jouw opmerking dan onnodig kwetsend.
Ja inderdaad. Ik volg het tweede streepjestopic als lurker al vanaf deel 1 en ik snap Slaapmeisjes volkomen. Als ik in haar schoenen had gestaan had ik het ook niet gedaan, hoe nuttig ik het ook vind. Heb je wel enig idee wat overstimulatie is en hoe gevaarlijk dat kan zijn?! Je hebt dan wel wat anders aan je hoofd. En je lijf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:10:53 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39373727
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Neuk het volgende:

[..]

Jaja... enig idee van mijn achtergond en verhaal? Ik laat iedereen in hun waarde. Dat wil niet zeggen dat ik geen afwijkende mening mag hebben, toch?
Nee, je laat niet iedereen in hun waarde. Dan moet je het anders verwoorden. Je zegt het heel stellig, en heel bot.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:12:24 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39373785
Ik doe wel mee, maar ik vergeet steeds in die kan te plassen..
Tenminste.. ik moet die kan hoog wegzetten omdat anders Saskia er mee vandoor gaat (en dat vind ik niet zo fris) en als ik dan naar de wc ga, vergeet ik 'm nog al eens te pakken. Ook het overgieten is niet zo handig met Saskia in de buurt (die wil de handen onder het 'water' houden) en die kan even laten staan ook niet.. Maar toch..de kannen gaan niet helemaal leeg terug en daar gaat 't om

Ik snap slaapmeisje overigens prima.. bij mij voelde de vorige zwangerschap ook zo, denk ik. Ik durfde me toen ook absoluut niet aan te melden. Dat kadootje, dat wondertje, dat was zo'n groot wonder dat 't niet waar kon zijn. Overigens is die zwangerschap op een miskraam uitgelopen dus misschien was 't wel voorgevoel. (en daarbij was slaapmeisje onwijs beroerd in het begin.. dan staat je hoofd naar hele andere dingen dan de 'goede dingen van het zwangerzijn)
Niet meedoen om het 'niet willen' kan ik ook niet zo goed tegen. Maar dan nog.. dat moet ieder voor zich weten. Persoonlijk ben ik ieder die wel meegedaan heeft onwijs dankbaar.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:12:54 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39373806
Idd Ik denk dat Slaapmeisje het ivm de overstimulatie niet eens had gemogen.
Ik ben veel ziek egweest dus kytonen in de urine,
Ik heb op me sodeju gekregen dat ze de ophaal van die week uit enschede konden weggooien omdat dat niet mocht ( uh ik wist toen niet dat ze er in zaten)

En wat leah zegt, je eigen mening hebben mag altijd uiteraard, maar je zegt het op zoln botte manier dat het kwetsend is.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:16:30 #129
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39373957
Argh... Ik heb toch al gezegd dat ik niemand wilde kwetsen. En nee, ik ben geen dokter dus ik weet niet hoe gevaarlijk overstimulatie kan zijn.
Mooi is dat, eenieder gaat ervanuit dat ik een oordeel heb terwijl ik een mening geef (niet eens kwaadaardig gemeend ook) en vervolgens wordt er wel een oordeel over mij gegeven. Beetje raar.
Iedere golf van de zee,
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:17:09 #130
16000 nikky
pi_39373984
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef E.T. het volgende:

Niet meedoen om het 'niet willen' kan ik ook niet zo goed tegen. Maar dan nog.. dat moet ieder voor zich weten. Persoonlijk ben ik ieder die wel meegedaan heeft onwijs dankbaar.
Precies. Je kunt ook niet iemand dwingen zijn nier af te staan voor donatie. We hebben immers genoeg aan 1. En net als een donorcodicil, die kun je ook niet verplichten.

Iedereen draagt vast wel iets aan de maatschappij bij. De één met een potje urine, de ander met bloedgeven via de bloedbank en de ander met collecte.

Dus laten we elkaar hier niet in de haren vliegen omdat er vrouwen zijn die niet meedoen om wat voor reden dan ook of vrouwen die wel meedoen. .

De discussie op zich kan best wel gevoerd worden.
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:19:00 #131
16000 nikky
pi_39374075
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Neuk het volgende:
Argh... Ik heb toch al gezegd dat ik niemand wilde kwetsen. En nee, ik ben geen dokter dus ik weet niet hoe gevaarlijk overstimulatie kan zijn.
Mooi is dat, eenieder gaat ervanuit dat ik een oordeel heb terwijl ik een mening geef (niet eens kwaadaardig gemeend ook) en vervolgens wordt er wel een oordeel over mij gegeven. Beetje raar.
Ik snap wel wat je bedoeld ook al kwam het bij de eerste post misschien ietwat onhandig over.
No hard feelings. Het is immers een discussieforum. .
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:19:05 #132
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39374078
-edit- mss wat zorgvuldigere woordkeuze?
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:19:12 #133
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39374084
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef E.T. het volgende: Maar toch..de kannen gaan niet helemaal leeg terug en daar gaat 't om

Niet meedoen om het 'niet willen' kan ik ook niet zo goed tegen. Maar dan nog.. dat moet ieder voor zich weten.
Dat waren een beetje mijn punten eigenlijk, maar goed ik ga wel in een hoekje kruipen ofzo...
Iedere golf van de zee,
pi_39374104
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef Syrena het volgende:

[..]
Heb je wel enig idee wat overstimulatie is en hoe gevaarlijk dat kan zijn?! Je hebt dan wel wat anders aan je hoofd. En je lijf
Voor degene die hier nooit mee te maken hebben gehad en zich hier nooit in hebben (hoeven) verdiept(en) zal zullen niet weten wat dit voor je lichaam betekend.
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:20:03 #135
16000 nikky
pi_39374111
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef Neuk het volgende:

[..]

Dat waren een beetje mijn punten eigenlijk, maar goed ik ga wel in een hoekje kruipen ofzo...
Als je er maar wel weer uitkomt. . Lijkt me niet zo gezellig in een hoek.
pi_39374190
Maar nu ik er toch over na aan het denken ben he, hoe goor precies ruiken die flessen eigenlijk?
Ik kan erg slecht tegen vieze geurtjes dus ik wil alvast weten of lief een gasmasker moet regelen voor me over vijf jaar ofzo he! Niet gaan gillen allemaal

Hij werkt nl. bij een bedrijf die die dingen maken, ik ruik een gat in de markt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39374227
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Neuk het volgende:
Overstimultie kan in het ernstigste geval dodelijk zijn.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:23:24 #138
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39374255
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Als je er maar wel weer uitkomt. . Lijkt me niet zo gezellig in een hoek.
Muah, voor nu effekes is het daar wel een heel stuk veiliger, denk ik zo!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:23:51 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39374274
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef Neuk het volgende:

[..]

Dat hoeft niet . Maar niet willen (omdat het lastig is, of omdat die zooi zo stinkt) is wel een heel ander verhaal als wat Slaapmeisje schreef.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:25:13 #140
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39374319
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Overstimultie kan in het ernstigste geval dodelijk zijn.
Dan zal ik dat onthouden alhoewel ik verder geen idee heb wat er overgestimuleerd wordt en waarvoor het exact dient en hoe dat in zijn werk gaat.
Iedere golf van de zee,
pi_39374324
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Neuk het volgende:

[..]

Muah, voor nu effekes is het daar wel een heel stuk veiliger, denk ik zo!
T zullen de hormoontjes ook wel zijn. Ik kan ook behoorlijk bot uit de hoek komen...
En dan hoop ik maar dat het toch van de hormonen is en niet dat ik het altijd zo bot zeg
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 23:26:46 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39374377
Dames wat een discussie Het blijkt maar weer dat ik een gevoelig onderwerp heb aangeroerd of in ieder geval eentje waar iedereen een eigen mening over heeft.

Ik heb trouwens niet eens nagedacht of ik wel mee had mogen doen met die overstimulatie. De eerste paar weken kon ik niet eens piesen omdat mijn lichaam alle vocht vasthield en dit is afgelopen week pas goed op gang gekomen. Die urine zal wel boordevol opgekropte troep zitten inderdaad. Dan hoef ik me dan misschien iets minder schuldig te voelen. Ieder moet het absoluut voor zich weten, maar ik ben in ieder geval ontzettend blij met de vrouwen die meedoen aan MvM
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:30:18 #143
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39374501
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames wat een discussie Het blijkt maar weer dat ik een gevoelig onderwerp heb aangeroerd of in ieder geval eentje waar iedereen een eigen mening over heeft.

Ik heb trouwens niet eens nagedacht of ik wel mee had mogen doen met die overstimulatie. De eerste paar weken kon ik niet eens piesen omdat mijn lichaam alle vocht vasthield en dit is afgelopen week pas goed op gang gekomen. Die urine zal wel boordevol opgekropte troep zitten inderdaad. Dan hoef ik me dan misschien iets minder schuldig te voelen. Ieder moet het absoluut voor zich weten, maar ik ben in ieder geval ontzettend blij met de vrouwen die meedoen aan MvM
Kijk, hier kan ik nu wel weer wat mee. Mijn mening was nl. dat je toch moest plassen, dan maar een emmer eronder (blijkbaar kon dat niet). Ik las niets van alles dat door de andere dames als reden is aangevoerd om niet met MvM mee te doen in jouw voorlaatste post. En ja, ik ben nogal rechtstreeks
Iedere golf van de zee,
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:31:47 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39374545
ie komt zeker uut twente
pi_39374565
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Leah het volgende:

[..]

Dat hoeft niet . Maar niet willen (omdat het lastig is, of omdat die zooi zo stinkt) is wel een heel ander verhaal als wat Slaapmeisje schreef.
Ik ben er daarom mee op gehouden. Ik was elke keer zo tegen misselijkheid aan, en kon die vieze flessenlucht er niet meer bij hebben....

Vandaag het zwangerschapspakket gekregen. Best snel, ik had vorige week eens gebeld om het te bestellen, en het zou ergens in maand 7 komen zeiden ze toen.... Ik heb net een paar traantjes gelaten op 's schouder, omdat ik al die troep moet gaan gebruiken, en bevallen en bloeden en pijn hebben en en en ... Het vloog me even aan.
Komt wel weer goed.. morgen vrij. En ik krijg mijn nieuwe fiets! Ik heb vandaag een taxi naar het station genomen omdat ik dat eind niet meer kan lopen....

Sterkte Nanalune!
Eva
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:34:55 #146
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39374654
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef Neuk het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik nu wel weer wat mee. Mijn mening was nl. dat je toch moest plassen, dan maar een emmer eronder (blijkbaar kon dat niet). Ik las niets van alles dat door de andere dames als reden is aangevoerd om niet met MvM mee te doen in jouw voorlaatste post. En ja, ik ben nogal rechtstreeks
Ja sorry hoor... Ik ben ook nogal rechtstreeks qua karakter, maar als je dan Slaapmeisjes eerste post leest, dan weet je toch eigenlijk al genoeg?
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:36:55 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39374725
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Leah het volgende:

[..]

Ja sorry hoor... Ik ben ook nogal rechtstreeks qua karakter, maar als je dan Slaapmeisjes eerste post leest, dan weet je toch eigenlijk al genoeg?
Nee. Wellicht vat ik dingetjes net wat anders op dan jij.
Iedere golf van de zee,
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:40:50 #148
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39374858
Dat zal.
pi_39379811
Nou,zal ik me dan ook nog maar even in het gewoel storten
Ik doe ook niet mee aan MvM,omdat ik een paar maanden geleden in een folder in het ziekenhuis las,dat ze het vaak niet gebruiken.......Ze maken het hormoon steeds vaker in het lab na en dat scheelt een hele hoop rompslomp.En ik heb ook niet zo'n zin in die potten pies,jesses.
Als het net zo gaat als bij mijn meiden,dan hang ik vanaf week 6 tot 12 boven de pot en als ik dan maar iets ruik.... koffie,gebakken vlees dat vind ik nu al vies.

Ik wil me best officieel komen melden hier.Maar dan heb ik zoiets van:jee,hoeveel weken ben je nu helemaal,wacht eerst maar es af....
Aan de andere kant,kan ik wel vragen spuien hier en dat ga ik dan ook maar doen.

Vraag 1:
Hoe moet ik inshemelsnaam tellen nu,wanneer ik uitgerekend zou zijn Ik zat al vanaf de inseminatie 9 maanden erbij,maar ik zag ik de 9 maanden agenda(die ik al 4 jaar meeverhuis ),
dat ze rekenen vanaf 2 weken voor de eisprong.Geen idee dus,hoe dat loopt.

Vraag 2:Ik weet niet meer wie het ook kreeg,maar vanaf welke week kan je de nekplooimeting laten doen?Is dat tussen 8 en 10 weken of eerder al?
En de vruchtwaterpunctie?Das toch vanaf week 10?

Dit zijn dus de onderzoeken waar ik het over had.Deze wil ik dus laten doen.
Nou,voor zover maar es,anders bep ik meteen de hele pagina vol.

Groetjes,Minoes
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:28:29 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_39380586
goedemorgen welk een discussie heb ik gemist Ik hou het even bij mijn meldplicht

Nikky, je baarmoeder groeit en dat kan best steken idd, of bandenpijn wat al genoemd werd

Xanthe, had ik al gezegd dat ik het fijn vind dat alles goed is? ik weet het niet meer en anders maar dubbel

Nanalune... hoe zou het met haar zijn?

Minoes, ik heb even zo snel geen antwoord op je vragen maar wel nogmaals welkom hier en ik hoop dat je dit keer niet zo misselijk wordt dan.

Ik heb vanacht weer aardig wat voorwerk gehad geloof ik. Ook heb ik een eigenwijze horlepiep die toch met de billen rechts is gaan liggen gisternacht en nog steeds niet is terug gedraaid. Maarja, je hebt het toch niet in de hand, dus ik zal het moeten loslaten, ik weet alleen nog ff niet hoe...
stormy waters...
sailin'
pi_39380884
Ik heb de eerste twee keer niet in potjes gepiest. De eerste keer ewoon uit jeugdige arrogantie, denk ik. Wist ook niet hoe groot het onvruchtbaarheidsprobleem inmiddels was, kende ook niemand die problemen ermee had (gehad) en ik was toch zomaar zwanger? Nou dan! Zoiets.
Was de eerste er, ik helemaal onder de hormonen, kreeg ik van alle kanten verhalen. Mijn neefje bleek mbv Clomid op deez' aard te vertoeven, onze buren waren al jaren aan het proberen etc. etc.

Toen onze buuv half jankend half stralend aan de achterdeur stond met het nieuws dat ze zwanger was, dacht ik: als ik nog een keer zwanger wordt, dan dóé ik het. Niet dus.
Eerlijk gezegd is het er gewoon bij ingeschoten in de chaos. Mijn oudste leerde lopen met 16 maand ofzo, met 18 maand was ik zwanger, maar toen zat ik inmiddels met een (achteraf autistische) dreumes die niet alleen kon lopen, maar ook klimmen. Die vond ik overal terug: op de koelkast, op de kleerkast, de boekenkast. Ik maakte kilometers per dag en als ik naar de WC wilde, dan zette ik hem in zijn veilige kamer, op slot, of ik nam hem mee. Zelfs al had ik eraan gedacht, dan had ik die straal niet eens in dat potje kunnen krijgen.

Ik ben inmiddels een paar weken af van die stinkflessen en dat gehannes met die kannetjes met het idee: deze keer heb ik het toch maar gedaan. Oudste is inmiddels voor de tv te zetten met dank aan de Ritalin en de jongste, nou ja, die is gewoon lekker normaal en beklimt de kapstok niet zodra ik mijn hielen licht. Die kan ik vanaf de WC een statusrapport laten geven ("Wat zijn jullie daar aan het doen?" -"Lukas is onder de tafel en ik ben niet stiekem in de keuken" )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39381279
Minoes, bij mijn vriendin (ICSI) telden de de datum van de terugplaatsing en dan nog die twee weken gratis erbij die "normale" zwangeren ook krijgen.
pi_39381359
Oef Belana , om eerlijk te zijn ben ik op het moment ook een behoorlijke zeef en weet ik ook niet meer of je het wel of niet had gezegd
Maar iig. bedankt en dat geld natuurlijk voor een ieder die blij was dat het toch allemaal in orde was.

Minoes voor het gemak kun je gewoon je laatste menstruatie datum nemen of 14 dagen van je inseminatie datum aftrekken en zo de uitgerekende datum vast stellen.
Bij mij kwamen die 2 alle 2 overeen (16 dec 1e dag laatste menstruatie en 30 dec inseminatie) dus was het erg makkelijk. Dat ze de 2e weken voor je eisprong erbij optellen is omdat de meesten niet weten wanneer ze bevrucht zijn , iets wat voor ons dus wel een beetje duidelijker is.
En natuurlijk welkom hier en gefeliciteerd!
pi_39381376
Minoes, gefeliciteerd!

Xanthe, wat een opluchting!

LLM, succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:49:29 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39381495
Wow Minoes! Ga je even bevallen en kramen en zie je vervolgens ineens dat ook Minoes zwanger is! Wat ontzettend mooi! Gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund.

Ik ga me niet storten in de MvM-discussie, maar wel even over de 'prille' zwangeren en de 'vergevorderden'. Ik vind het heel erg jammer dat sommigen zich om het zo maar te zeggen niet welkom voelen. Ik vind het juist duidelijk een meerwaarde hebben voor dit topic als in alle stadia van de zwangerschap er dames hier mee discussieren/kletsen. Op een gegeven moment zijn de 'vergevorderden' ook uitgezwangerd en dan zou er helemaal geen nieuwe aanwas meer zijn. Dat is toch zonde? Dus gooi jezelf gewoon in het 'strijdgewoel' en klets lekker mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39381726
ik miste gewoon de hele "aanmeldfactor" in de post van Minoes!
wel-kom!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:09:45 #157
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39381854
Wat leuk dat je hier post Minoes. Gefeliciteerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:12:45 #158
94046 PM-girl
pi_39381922
Hoe is het met Nana?? En Cattie, of lees ik daar overheen.
Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet kiezen of ze meedoet met MvM. Er zijn zoveel redenen die het lastig maken mee te doen. Ik zelf vond de geur erg weerzinwekkend (ook na het laten luchten van de potten).
Het is natuurlijk voor een zeer goed doel, maar geeft iedereen élke keer geld aan elke collectant? Stort iedereen geld op elk gironummer na een ramp?
Ik denk dat iedereen persoonlijke beweegredenen heeft en daarom een keus maakt, prima!
En voor zover ik weet over het namaken van de hormonen, dat geldt voor de hormonen die ze uit de urine van de oudere dames (weet niet welke leeftijd, mijn oma deed het ook) halen. De hormonen van zwangeren kunnen ze nog niet namaken, volgens de mevrouw van MvM die hier was.

En Minoes welkom hier!

Hebben anderen dat ook, dat zo rond de 27 weken het schoppen niet altijd meer fijn is?

En Moonah, hoe is het met je?
*
pi_39381950
nog niets gebeurd met nanaluna
heeft de hele nacht weeen gehad en nu nog steeds worden steeds zwaarder.en heeft geen oog dicht gedaan. verloskundige is langs geweest gister avond om +- 24.00 en constateerde een ondsluiting van 1 cm niet veel maar een begin.
waarschijnlijk zijn de vliezen gebroken nu net maar dat zecht nog niet dat het allemaal opschiet.

nanaluna is nu niet in staat om zelf te posten

gr jo ( de toekomstige vader)
pi_39382025
jojoja, fijn dat je wat laat horen. Klinkt allemaal heel zwaar voor nanalune (en voor jou ook denk ik).
Hopelijk komt er nu schot in de zaak en komt jullie kindje er nu echt snel aan. Succes!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:01 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39382036
Hey jojoja!
Bedankt voor de update. Zeg maar tegen Nana dat we aan haar denken en voor jullie duimen!

Zet hem op daar!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:15 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39382040
Ook goedemorgen. Veel voorgedoe, weinig doorzetters vannacht...

Minoes, de nekplooimeting (of ga je voor de triple test) kan gedaan worden tussen de 11 en de 14 weken. Later dus. En de vruchtwaterpunctie nog later namelijk bij 14 - 16 weken.

Waarom kies je voor die vruchtwaterpunctie (als je het wilt vertellen hoor). Stel nou dat de uitslag van de triple test (of nekplooimeting) goed is ga je die dan ook nog doen?

Hier info over de triple test. Bij mij werd die trouwens in de 11e of 12e week gedaan.
Lekker douchen!
pi_39382054
Succes Nanalune!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:20:36 #164
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39382057
Wens Nanalune heel veel sterkte jojoja!
Edit: en jij inderdaad ook jojoja!
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:22:00 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39382084
Sterkte voor Nanalune en jou, a.s. papa!
pi_39382134
Nou jojoja, veel voor nana! Hoop dat het voorwerk het "echte" werk versneld heeft en je straks met je druppie in je armen staat!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:25:36 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_39382151
jojoja, dankjewel voor de update en heel veel sterkte daar!! we mee
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:29:20 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39382227
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:12 schreef PM-girl het volgende:
Hebben anderen dat ook, dat zo rond de 27 weken het schoppen niet altijd meer fijn is?

En Moonah, hoe is het met je?
Dat had ik ook, schoppen wordt steeds minder leuk. En straks gaat het draaien ook nog zeer doen En dat terwijl je er eerst zo gelukkig van werd

Ik ben ook wel weer nieuwsgierig naar moonah!
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:30:30 #169
94046 PM-girl
pi_39382258
Gogogo Nanalune!
*
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2006 @ 09:41:37 #170
81992 Githa
pi_39382537
Nanalune, als de vliezen zijn gebroken dan is het toch echt begonnen hoor...jullie kindje komt eraan

Zet hem op nanalune
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:48:38 #171
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39382712
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 07:28 schreef Belana het volgende:
Ik heb vanacht weer aardig wat voorwerk gehad geloof ik. Ook heb ik een eigenwijze horlepiep die toch met de billen rechts is gaan liggen gisternacht en nog steeds niet is terug gedraaid. Maarja, je hebt het toch niet in de hand, dus ik zal het moeten loslaten, ik weet alleen nog ff niet hoe...
Lieve Belana Als horlepiep met de billen naar rechts kan draaien kan horlepiep ook met de billen naar links draaien. Komt allemaal goed en als horlepiep niet draait dan komt horlepiep er ook wel uit. (het is namelijk niet gezegd dat het dan per definitie net zogaat als bij Liam)
men wat komt alles weer krom mijn strot vingers uit, wat ik bedoel is kus knuffel kroel, het komt allemaal wel goed!

Voor de ander llm succes en Nanalune dat is echt wel voorwerk, je bent begonnen hoor! ik heb van de week mijn relaas hier nog eens gelezen en op woensdag had ik ook van die krampjes...op vrijdag was Emma er

Endan nog over MvM. Ik had altijd gedacht dat ik daar aan mee wilde doen maar toen ik eenmaal zwanger was was ik zo overdonderd dat ik er niet eens meer aan gedacht heb om te bellen. Toen ik er wel aan dacht was het al te laat. Volgende keer misschien wel.

edit: of je leest ookde volgende pagina even

[ Bericht 3% gewijzigd door Jelief op 30-06-2006 09:53:45 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2006 @ 09:53:20 #172
43556 miss_dynastie
pi_39382820
Zet em op nana
pi_39382894
Goedemorgen allemaal, ik snap het gegeven hoogdrempeligheid heel goed hoor want ik kan door mijn werk niet regelmatig posten en daardoor word de post die ik dus onlangs deed over de 20 weken echo en dergelijke compleet genegeerd. Geeft niet maar het is wel zo dat je twee keer nadenkt over of je blijft posten of niet. Ik lurk veel mee maar reageren doe ik dus niet zo frequent...

Over MvM ik wilde graag meedoen maar het probleem was dat ik in een uithoek woon en ze dus niet opgehaald werden. Deze keuze maakte ik ook op basis van dat er in mijn omgeving heel dichtbij dames zijn waarbij het niet zo vanzelfsprekend verloopt dan bij andere...

Neuk je mag van mij best uit je hoekkie komen hoor want ik herken het rechtstreekse wel van mezelf maar dit was net even bij de verkeerde persoon denk ik juist omdat slaapmeisje zoveel en zoloang moeite heeft moeten doen om in verwachting te raken.

Nanalune heel veel succes en heel veel voor jou en dat je maar snel je kleintje vast mag hebben. Cattie is ook nog steeds niet gemeld dus ik hoop dat die ook bezig is.

Groetjes Mibos
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_39383016
Voordat k vertrek nog ff snel voor nana , suc6 zet m op!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:00:15 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39383028
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik snap het gegeven hoogdrempeligheid heel goed hoor want ik kan door mijn werk niet regelmatig posten en daardoor word de post die ik dus onlangs deed over de 20 weken echo en dergelijke compleet genegeerd. Geeft niet maar het is wel zo dat je twee keer nadenkt over of je blijft posten of niet. Ik lurk veel mee maar reageren doe ik dus niet zo frequent...
Dat heeft denk ik meer met het aantal postst wat gedaan wordt hier te maken dan met de persoon. Bij mij gebeurt het ook regelmatig dat mensen ergens overheen lezen, ik post het dan gewoon maar nog een keer met de vraag of ze even willen reageren omdat ik me dan ondergeschoven voel
Dat is niet altijd makkelijk maar je wilt toch gewoon iets horen als je een berichtje achterlaat!
Gewoon doen hoor, wijs ze er hier maar op! Voed ons maar op

Daarnaast is het natuurlijk ook heel anders, op het moment dat je verlof gaat krijgen heb je ineens 8 uur per dag meer om te internetten (ik tenminste) en dan is het logisch dat je hier meer rondloopt.
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:01:09 #176
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39383053
Nana
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:01:13 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39383054
Nanaluna en jojoja wat spannend! Succes!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:05:47 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39383193
Nana!!!!!!!!! Jahaaaaaaaaa! Succes, sterkte! Zet 'm op!
Jojoja ook natuurlijk, kom op he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_39383307
Goedemorgen,

Sjak bedankt voor de reactie:
Voor mijn gevoel kom ik dan weer zeurderig over als ik het twee keer post en toevallig ben ik nu een ochtendje thuis vandaar en prompt lees ik de laatste discussie dus vandaar dat ik reageerde... Ik neem het jullie ook absoluut niet kwalijk hoor! En inderdaad er is de laatste tijd een hoop gaande!

Daar verheug ik me nu al op op zwangerschapsverlof...

Iemand trouwens ervaring met zwanger zijn en een geirriteerde blinde darm? Ik sinds gisteravond dus wel en naar de hap geweest want ik liep zo goed als krom maar zolang je geen koorts heb en misselijk bent doen ze er nog niet veel aan aldus de haparts. Nu zit ik ook niet bepaald te wachten om hem er zwanger en wel uit te moeten laten halen dus ik hoop dat het minder word. Het is al beter dan gisteravond laat toen ik de HAP met een bezoekje vereerde... Paracetamol meegekregen voor geval van nood maar liever niet heel fijn!!! Vandaar dat ik nu languit met de laptop lig te fokken

Groetjes Mibos
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:09:28 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_39383322
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Jelief het volgende:

[..]

Lieve Belana Als horlepiep met de billen naar rechts kan draaien kan horlepiep ook met de billen naar links draaien. Komt allemaal goed en als horlepiep niet draait dan komt horlepiep er ook wel uit. (het is namelijk niet gezegd dat het dan per definitie net zogaat als bij Liam)
men wat komt alles weer krom mijn strot vingers uit, wat ik bedoel is kus knuffel kroel, het komt allemaal wel goed!
thanks jelief is ook zo hoor angst is nou eenmaal onredelijk
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:11:22 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_39383392
mibos, wat sjak zegt dus je bent uiteraard net zo welkom als iedereen
stormy waters...
sailin'
pi_39383457
Go nanalune!!

Mibos dat lijkt me ook naar zeg, je blinde darm die opspeelt als je zwanger bent Succes ermee!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_39383610
Ik zag het ook niet als dat ik niet welkom ben/was hoor alleen jullie lijken voor een nieuweling al zo hecht dat het erop lijkt dat het moeilijk is om er tussen te komen.

Beefcake: Nee een pretje was/is het zeker niet maar ergens hoop ik echt dat het afzakt want ik zie het niet zo zitten om hem er nu uit te moeten laten halen. Ik heb totaal geen klachten al niet vanaf het begin nee ik krijg last van mijn blinde darm Het moet niet gekker worden hoor!!!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:23:48 #184
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39383786
Nanalune
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_39384284
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Mibos het volgende:
Ik zag het ook niet als dat ik niet welkom ben/was hoor alleen jullie lijken voor een nieuweling al zo hecht dat het erop lijkt dat het moeilijk is om er tussen te komen.
Is dat zo joh? Ik ben dr gewoon brutaal tussen gesprongen met als rechtvaardiging een extra streepje op de test, niet eens op gelet eik
quote:
Beefcake: Nee een pretje was/is het zeker niet maar ergens hoop ik echt dat het afzakt want ik zie het niet zo zitten om hem er nu uit te moeten laten halen. Ik heb totaal geen klachten al niet vanaf het begin nee ik krijg last van mijn blinde darm Het moet niet gekker worden hoor!!!
Dat is idd wel heel wrang, klachtenvrij en toch opeens zoiets. Bleh...
pi_39384313

Ja nanalune is bezig...

Cattie, al wakker of krijgen we een datum tweeling...
pi_39384766
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Is dat zo joh? Ik ben dr gewoon brutaal tussen gesprongen met als rechtvaardiging een extra streepje op de test, niet eens op gelet eik
Het zal inderdaad ook wel aan de persoon zelf liggen, van jou verwacht je ook niet dat je stil in een hoekje gaat zitten en luistert hoe de rest zit te kakelen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:09:13 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_39385241
Goedemorgen. Hier is alles nog steeds rustig.
Nanalune en jojoja succes!

Enne, wat overheen lezen betreft (of niemand wil het, kan ook) ik heb hier nog een 15% korting op Miss Etam positiekleding - kaart liggen. Aangezien ik nou binnenkort echt hoop te bevallen, heb ik die niet meer nodig. Wie wel?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:15:27 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39385477
Nana !!!

Mibos, heel veel sterkte en mijn huisarts heeft me gezegd dat ik wel gewoon asperine mocht slikken, maar met paracetamol voorzichtig moest zijn. Zeker in de eerste 12 weken. Asperine is de oudste pijnstiller en dus het meest veilige. (aldus mijn huisarts).

Cattie....waar zit je....of slaap je nog uit???? oeps je was er tussendoor gekomen.....

Oh enne om met Mwana's woorden te spreken.....ik wil even aandacht!!!

Ik heb gisteren te hard gewerkt en dat werd beloond met harde buiken en veel heel veel bekkenpijn vannacht. Heb tot 3 uur in bed liggen kronkelen van de pijn. Ben nu dus bekaf en aangezien mijn nesteldrang (lees: opruimwoede) nog niet getemperd is, vrees ik voor vandaag het ergste....
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:18:27 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_39385584
Hoi chacama, ik zit 1 post boven je!
Volgens mij is aspirine juist niet zo veilig tijdens de zwangerschap! En paracetamol wel.
info
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:19:13 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_39385613
cattie, wel gelezen idd, maar ook hier niks meer nodig

chacama... ik maak me wel zorgen om jou hoor, hoe ga je dit doen allemaal joh?

paracetamol is idd de meest veilige pijnstiller
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:19:56 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39385636
Tja dan weet ik het ook niet meer. Oh en die kaart zou ik wel graag willen......:)
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:27 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_39385724
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef chacama het volgende:
Tja dan weet ik het ook niet meer. Oh en die kaart zou ik wel graag willen......:)
Prima, ik mail je wel even op je email in je profiel.
Enne, doe je het wel een beetje rustiig aan?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:26:37 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39385862
Dat is lief van je Belana. Maar ik beloof je dat ik ga proberen meer naar mijn lichaam te luisteren. Het is alleen datzelfde lichaam dat roept: "in deze bende kun jij niet leven". En aangezien voor volgende week de boekhouding op de agenda staat, moet/wil ik het huis aan kant hebben. Ik ken me zelf namelijk, dan ga ik poetsen i.pv. boekhouden en dan zijn we nog verder van huis. En ik weet ik kan het ook zondag doen, maar ik wil ook eens een dag echt vrij zijn en met man en kind genieten van alles om ons heen. Dus voor vanavond staat huisopruimen op het programma en morgen ga ik dan (nadat ik mijn corvee bij de zweefvliegvlub - zie foto - heb gedraaid) ons eigen huis doen.

En ja natuurlijk kan mijn man ook schoonmaken. En hij heeft afgelopen zondag de beneden boel gedaan. Maar jullie weten ook dat het voor veel vrouwen (en ik dus ook) dan net niet goed genoeg gebeurd.

Klein voorbeeld: De wc doet ie van binnen en buiten (incl. de vloer) maar het fontijntje en de planken vergeet ie dan.....voor het gemak....

En ik zal mezelf morgen vast tegenkomen. Maar Fleur is in elk geval de hele dag bij de oppas dus als ik instort dan heeft zij er geen last van. Dan horen jullie het wel. Dan kom ik hier wel even uithuilen....
pi_39386046
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef jolene het volgende:

Ja nanalune is bezig...
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:33:06 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_39386098
Ik snap je wel hoor chacama, ik doe zelf ook regelmatig nog te veel (gisteren MOEST alle was gedaan worden maar dan moet ik dus wel 10 keer naar zolder...
Ik heb iig voor de duur van de zwangerschap een hulp in de huishouding, dat scheelt me enorm, misschien is dat een idee voor je?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:35:45 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39386182
Oef Belana dat lijkt me werkelijk zalig. Maar hier in dit gat is niets te vinden. En als ik naar een bedrijf moet die het doet....tja, dat heb ik 1x keer gedaan. Dat is niet bevordelijk voor de inhoud van je portemonai.

Wat ik zou willen...ach, dat kan niet. Maar wat ik zou willen is dat mijn mama er nog was. Die zou dan met alle liefde van de wereld 1x in week naar mij komen en dan zouden we samen het huis doen. Lekker koffie drinken...sorry hoor nu heb ik een jankbui....
pi_39386543
Nananule
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:48:13 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_39386598
chacama dikke knuf voor jou! Geen vriendin in de buurt die je kan helpen? Het scheelt mij zo joh! Is ook een vriendin van me, ze doet al het "groffe" werk zeg maar: stofzuigen, dweilen, badkamer, wc. Echt dat zware werk. misschien een adv. bij de supermarkt? en nog een keer een
stormy waters...
sailin'
pi_39386706
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef chacama het volgende:
Oef Belana dat lijkt me werkelijk zalig. Maar hier in dit gat is niets te vinden. En als ik naar een bedrijf moet die het doet....tja, dat heb ik 1x keer gedaan. Dat is niet bevordelijk voor de inhoud van je portemonai.

Wat ik zou willen...ach, dat kan niet. Maar wat ik zou willen is dat mijn mama er nog was. Die zou dan met alle liefde van de wereld 1x in week naar mij komen en dan zouden we samen het huis doen. Lekker koffie drinken...sorry hoor nu heb ik een jankbui....
Het is ook niet eerlijk he...hetzelfde lichaam dat je bekken in een zakje gruis doet veranderen zit je op te naaien dat alles moet glimmen...en dan moet je ook nog es aan je moeder denken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')