Dat had ik ook, schoppen wordt steeds minder leuk. En straks gaat het draaien ook nog zeer doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:12 schreef PM-girl het volgende:
Hebben anderen dat ook, dat zo rond de 27 weken het schoppen niet altijd meer fijn is?
En Moonah, hoe is het met je?
Lieve Belanaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:28 schreef Belana het volgende:
Ik heb vanacht weer aardig wat voorwerk gehad geloof ik. Ook heb ik een eigenwijze horlepiep die toch met de billen rechts is gaan liggen gisternacht en nog steeds niet is terug gedraaid. Maarja, je hebt het toch niet in de hand, dus ik zal het moeten loslaten, ik weet alleen nog ff niet hoe...
Dat heeft denk ik meer met het aantal postst wat gedaan wordt hier te maken dan met de persoon. Bij mij gebeurt het ook regelmatig dat mensen ergens overheen lezen, ik post het dan gewoon maar nog een keer met de vraag of ze even willen reageren omdat ik me dan ondergeschoven voelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik snap het gegeven hoogdrempeligheid heel goed hoor want ik kan door mijn werk niet regelmatig posten en daardoor word de post die ik dus onlangs deed over de 20 weken echo en dergelijke compleet genegeerd. Geeft niet maar het is wel zo dat je twee keer nadenkt over of je blijft posten of niet. Ik lurk veel mee maar reageren doe ik dus niet zo frequent...
thanks jeliefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Jelief het volgende:
[..]
Lieve Belana![]()
Als horlepiep met de billen naar rechts kan draaien kan horlepiep ook met de billen naar links draaien. Komt allemaal goed en als horlepiep niet draait dan komt horlepiep er ook wel uit. (het is namelijk niet gezegd dat het dan per definitie net zogaat als bij Liam)
men wat komt alles weer krom mijn strot vingers uit, wat ik bedoel is kus knuffel kroel, het komt allemaal wel goed!
Is dat zo joh? Ik ben dr gewoon brutaal tussen gesprongen met als rechtvaardiging een extra streepje op de test, niet eens op gelet eikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Mibos het volgende:
Ik zag het ook niet als dat ik niet welkom ben/was hoor alleen jullie lijken voor een nieuweling al zo hecht dat het erop lijkt dat het moeilijk is om er tussen te komen.
Dat is idd wel heel wrang, klachtenvrij en toch opeens zoiets. Bleh...quote:Beefcake: Nee een pretje was/is het zeker niet maar ergens hoop ik echt dat het afzakt want ik zie het niet zo zitten om hem er nu uit te moeten laten halen. Ik heb totaal geen klachten al niet vanaf het begin nee ik krijg last van mijn blinde darmHet moet niet gekker worden hoor!!!
Het zal inderdaad ook wel aan de persoon zelf liggen, van jou verwacht je ook niet dat je stil in een hoekje gaat zitten en luistert hoe de rest zit te kakelenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat zo joh? Ik ben dr gewoon brutaal tussen gesprongen met als rechtvaardiging een extra streepje op de test, niet eens op gelet eik
Prima, ik mail je wel even op je email in je profiel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef chacama het volgende:
Tja dan weet ik het ook niet meer. Oh en die kaart zou ik wel graag willen......:)
Het is ook niet eerlijk he...hetzelfde lichaam dat je bekken in een zakje gruis doet veranderen zit je op te naaien dat alles moet glimmen...en dan moet je ook nog es aan je moeder denken...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef chacama het volgende:
Oef Belana dat lijkt me werkelijk zalig. Maar hier in dit gat is niets te vinden. En als ik naar een bedrijf moet die het doet....tja, dat heb ik 1x keer gedaan. Dat is niet bevordelijk voor de inhoud van je portemonai.
Wat ik zou willen...ach, dat kan niet. Maar wat ik zou willen is dat mijn mama er nog was. Die zou dan met alle liefde van de wereld 1x in week naar mij komen en dan zouden we samen het huis doen. Lekker koffie drinken...sorry hoor nu heb ik een jankbui....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |