abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 22:03:39 #101
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39371079
Ik schaam me rot om te zeggen dat ik me uiteindelijk niet heb opgegeven voor MvM Vanwege de overstimulatie voelde ik me zo beroerd en ik was ook nog eens erg depri in het begin van het thuiszitten en de onzekerheden. Juist ik had me moeten opgeven voor MvM omdat ik notabene gebruik heb gemaakt van de hormonen. De folder ligt al een paar weken voor het grijpen, maar omdat ik ervan overtuigd was dat het fout zou gaan bij mij en ze daarboven erachter zouden komen dat ze een vergissing hadden gemaakt door mij zwanger te laten zijn, heb ik het uiteindelijk niet aangedurfd. Het voelde als "de goden verzoeken". Helaas is het nu te laat.

Zwangerschapskleding heb ik al gekocht, omdat ik vanaf het prille begin al een hoogzwangere buik had door de overstimulatie en ik mijn normale kleding niet meer aankon. Ik heb daar alleen geen foto van gemaakt omdat het valsspelen was. Ik zal Slaapvriendje vragen er een in de vakantie te maken, want die buikfotoseries die in het buikentopic worden geplaatst vind ik echt super! Mijn werkgeven weet wel dat ik zwanger ben aangezien ik al 5 weken in de ziektewet zit, maar ik moet het natuurlijk ook nog officieel melden. Dat doe ik wel na de vakantie....

O ja, nu kom ik echt helemaal los Wij gaan eind volgende week naar Egypte. Tenminste, als dat van de fertiliteitsarts mag. Op dit moment is het zo'n 40 graden in Sharm El Sjeik, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb begrepen dat je als zwangere sneller last hebt van de warmte en dat je een zwangerschapsmasker kan krijgen van de zon. Dat wordt dus veel in de schaduw en veel water drinken.

En nu hou ik op hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:07:17 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371215
Ik heb van loreal speciale zonnebrandcreme gekocht, factor 50, die ook zou helpen tegen pigment vlekken. Belangrijk is om je goed in te smeren en dit niet te vergeten boven je lippen nadat je iets gedronken hebt. naders krijg je zo'n pigmentvlek boven je lippen en dat ziet er echt niet uit. Even zoeken welke het is, komt zo...

Solar expertise van l'oreal dus: Zonnecreme, Anti-rimpel en Anti-pigmentvlekken. Factor 50+
Lekker douchen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:10:03 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39371328
Pfff, jullie zijn hard gegaan met beppen vandaag zeg!

Xanthe, fijn meid, dat alles goed was! Wat een geruststelling zal het zijn voor jullie!

Sjak, jouw kindje was ingedaald (of vergis ik me nu) fijn, dan is dat vast gebeurd!
Slaapmeisje, lekker nog op vakantie met zijn tweetjes, dat is echt lekker, hebben wij ook gedaan! (nouja met hond voor het eerst dus echt met zijn tweetjes was het al niet meer)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:15:19 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371524
Ja lekker he PM girl. Laat het nu maar komen.
Lekker douchen!
pi_39371620
Slaapmeisje ik snap juist heel goed dat je MvM niet gedaan heb, je moet het ook niet doen als het niet prettig voelt!
pi_39371851
Slaapmeisje je moet je helemaal niet schamen hoor! Je had wel wat anders aan je hoofd dan in die kannen te plassen.
Daar komt bij dat er zoveel mensen zijn die wel zouden willen geven en gewoon weg in het verkeerde gebied van Nederland wonen waar ze vanwege de transportkosten niet eens inzamelen. Ik had nl. dol graag mee willen doen , maar kon het dus niet door wat ik net schreef.
Veel belangrijker is dat je een beetje vertrouwen in je zwangerschap gaat krijgen , zeker nu de overstimulatie bijna weg is.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:25:13 #107
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371902
Helemaal met bovenstaande dames eens! Moeders van Moeders is een prima zaak maar je moet je er wel goed voor voelen. Dat weken plassen in een kan is ook niet alles (oja, en ik werd vreselijk misselijk van die potten, gruwel nog als ik er aan denk).

Ik ga trouwens naar bed, even journaal kijken en dan slapen. Slaap lekker allemaal

Sterkte vannacht nanalune, ben benieuwd of er morgen een baby is
Lekker douchen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:40:06 #108
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39372473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Slaapmeisje ik snap juist heel goed dat je MvM niet gedaan heb, je moet het ook niet doen als het niet prettig voelt!
Ik snap daar nou net geen bal van. En dat slappe meegeleuter ook niet.
Ik ben vast weer veel te bot en Ik zal dan wel weer de enige zijn maar ik wil dat toch even zeggen.
Ik had niet eens een geplande zwangerschap maar voor MvM heb ik me dus wel gelijk aangemeld. Geen enkele twijfel daarover gehad ook. En ook al is plassen in maatbekers geen pretje en ruiken die flessen niet fris... Ik heb het puur gedaan om anderen te helpen en omdat ik anderen ook een kind gun.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:46:24 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39372704
Ik snap dat juist weer wel... Het voelde voor mij alle keren ook als "de goden verzoeken". Iedereen wordt vanuit een andere situatie zwanger, ik dus ook, en waar ik daarvoor altijd riep dat IEDEREEN mee zou moeten doen aan Moeders voor Moeders, voelde het op dat moment dus anders..
Ik heb me er zelfs voor geschaamd dat ik niet meedeed, ik ken zoveel mensen die gebaat zouden zijn geweest met mijn plasje.
Maar ik durfde niet, en dat had helemaal niets te maken met piesen in een kannetje.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_39372838
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik ben vast weer veel te bot en Ik zal dan wel weer de enige zijn maar ik wil dat toch even zeggen.
Ik had niet eens een geplande zwangerschap maar voor MvM heb ik me dus wel gelijk aangemeld. Geen enkele twijfel daarover gehad ook. En ook al is plassen in maatbekers geen pretje en ruiken die flessen niet fris... Ik heb het puur gedaan om anderen te helpen en omdat ik anderen ook een kind gun.
Dat is ook super en ik zeg ook altijd dat ik een ieder die dit doet dankbaar ben omdat ook ik de medicatie heb gebruikt.
Maar denk dat er ook bepaalde situaties zijn waarbij er andere dingen even belangrijker zijn dan het plassen voor MvM. En ik denk persoonlijk dat dat bij Slaapmeisje toch zeker het geval is.
Verder is het een vrijwillige bijdrage die je levert , dus je kunt niemand verplichten , maar ook ik vind het jammer als iemand het gewoon niet wil om het niet willen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:51:47 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39372932
Lees mijn reactie even Xanthe
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:52:01 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39372945
MVM is geen moeten.
Ik heb het wel gedaan, maar als er een tweede komt twijfel ik, dit op de manier zoals ze mij behandeld hebben.
Ik snap je redenatie goed neuk, je wilt anderen helpen daarom heb ik er toen ook voor gekozen.
Maar als anderen er niet voor keizen is dat hun keuze.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:58:10 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39373215
Neuk, als er iémand is die een ander een kind gunt is het Slaapmeisje wel! Dus dan kun je op je vingers natellen hoe zij zich gevoeld moet hebben, dat ze zich niet heeft opgegeven voor MvM. Slaapmeisje, ik snap je wél
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:59:56 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39373285
Spuug , je verwoordt het weer eens beter als ik .
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:20 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39373301
Ik denk er dan maar anders over.
Het was trouwens niet mijn bedoeling een botte opmerking te plaatsen. Ik kan er gewoon niet bij met mijn kop, da's alles.
Iedere golf van de zee,
pi_39373353
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Lees mijn reactie even Xanthe
Die was gekomen nadat ik al mijn bericht typte
pi_39373375
Llm damess6 he
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:17 #118
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39373417
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik vind het geen slap geleuter... Alleen al het feit dat jij niet al te veel moeite hebt hoeven doen geeft aan dat je geen idee hebt wat vrouwen voor gevoel hebben als ze dan na veel moeite zwanger worden. En dus kun je naar mijn mening ook niet oordelen over het gevoel van anderen die dat wel meemaken... Laat een ander in zijn waarde! Het feit dat ze zich ervoor schaamt en toch vertelt is toch al genoeg om te zien dat de bedoelingen niet verkeerd zijn?!
Ik heb ook geen moeite hoeven doen om zwanger te worden en heb dus ook geen idee wat voor verdriet en onzekerheid het met zich meebrengt, maar voor zelfs voor mij en ieder ander zijn de eerste weken onzeker en eng, laat staan als je zoveel moeite moest doen en dus zowat niet kan geloven dat je dan eindelijk zwanger bent...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:25 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_39373423
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik sluit me hier absoluut bij aan. Het is niet alleen lastig/spannend om naar dit topic over te stappen vanwege de prilheid van een zwangerschap, maar ook omdat het inderdaad heel veel gaat over de meiden die op springen staan of die al verder gevorderd zijn in hun zwangerschap. Het is misschien ook mijn eigen terughoudendheid dat ik hier weinig post, omdat ik mensen niet "lastig" wil vallen met mijn onzekerheid, maar ik mis wel heel erg de posts van mijn mede prille zwangeren om het evenwicht er hier in te houden
Ik heb hetzelfde gevoel als jij Slaapmeisje.
Ik heb dan echt het gevoel dat ik vervelend ben en lastig.
Maar voel me wel welkom hier

Maandag heb ik een nekplooimeting en dus een tweede echo. Ik heb wel af en toe flinke steken in mijn buik en soms ook een ferme messteek in mijn schaamstreek. Iemand die weet wat dit is? Het is geen pretje en een gesmoorde "gmble" kan ik maar net onderdrukken.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Xanthe het volgende:
Voordat ik ff ga bij lezen maar even een update van mij;
Vanmiddag dus gemeld in het ziekenhuis en de CTG was mooi in orde , ook de bloeddruk was netjes 108/52. Daarna naar beneden voor de een bezoek aan de gyn , waar we bijna een uur later dan de geplande afspraak aan de beurt waren. De echo zag er goed uit , helemaal geen te klein kindje zoals de vk vermoede , eerder zelfs een beetje aan de grote kant. En goede bewegingen.
Wel een ovaal hoofdje maar dat zou komen omdat de Uk in een stuit lag nu.
Voorlopig dus niks aan de hand en een goede check-up gehad.
Mooi zo Xanthe, ik zat aldoor al te scrollen naar benee na je berichtje dat je een check up kreeg. Gelukkig dat alles goed is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:03:55 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39373446
bandenpijn nikky
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39373512
Neuk ik zelf had graag met MvM mee gedaan, maar ik mocht het niet ivm medicijn gebruik.
Maar ik wil zeggen dat ik Slaapmeisje begrijp, zoals Spuuglokje zegt.

Overigens is MvM niet in het hele land.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:05:34 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39373517
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:00 schreef Neuk het volgende:
Ik denk er dan maar anders over.
Het was trouwens niet mijn bedoeling een botte opmerking te plaatsen. Ik kan er gewoon niet bij met mijn kop, da's alles.
Maar als je Slaapmeisje een beetje gevolgd hebt, dan wéét je toch dat zij dit anderen als geen ander gunt???
In dat licht vind ik jouw opmerking dan onnodig kwetsend.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:06:54 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39373569
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef Andrea001 het volgende:

[..]

Ik vind het geen slap geleuter... Alleen al het feit dat jij niet al te veel moeite hebt hoeven doen geeft aan dat je geen idee hebt wat vrouwen voor gevoel hebben als ze dan na veel moeite zwanger worden. En dus kun je naar mijn mening ook niet oordelen over het gevoel van anderen die dat wel meemaken... Laat een ander in zijn waarde! Het feit dat ze zich ervoor schaamt en toch vertelt is toch al genoeg om te zien dat de bedoelingen niet verkeerd zijn?!
Ik heb ook geen moeite hoeven doen om zwanger te worden en heb dus ook geen idee wat voor verdriet en onzekerheid het met zich meebrengt, maar voor zelfs voor mij en ieder ander zijn de eerste weken onzeker en eng, laat staan als je zoveel moeite moest doen en dus zowat niet kan geloven dat je dan eindelijk zwanger bent...
Jaja... enig idee van mijn achtergond en verhaal? Ik laat iedereen in hun waarde. Dat wil niet zeggen dat ik geen afwijkende mening mag hebben, toch?
Iedere golf van de zee,
  Milf donderdag 29 juni 2006 @ 23:07:07 #124
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_39373578
Ik doe ook niet mee met de MvM.
Ik wil best meedoen maar ik ga die flessen niet een week in mijn schuur zetten. En helemaal al niet bij temps van 30 Graden.
En ik zag op de site dat Drenthe niet meedoet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_39373653
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Maar als je Slaapmeisje een beetje gevolgd hebt, dan wéét je toch dat zij dit anderen als geen ander gunt???
In dat licht vind ik jouw opmerking dan onnodig kwetsend.
Ja inderdaad. Ik volg het tweede streepjestopic als lurker al vanaf deel 1 en ik snap Slaapmeisjes volkomen. Als ik in haar schoenen had gestaan had ik het ook niet gedaan, hoe nuttig ik het ook vind. Heb je wel enig idee wat overstimulatie is en hoe gevaarlijk dat kan zijn?! Je hebt dan wel wat anders aan je hoofd. En je lijf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')