Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.quote:
dit vind ik belangrijker dan die hele stemming.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
verworpen... squote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
Ehm? Heb je niet door dat er zojuist erg veel gebeurd is? D66 heeft het kabinet op scherp gezet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:35 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie nog veel politieke wijsheid toe.
Ik ben als oudere jongere al zoveel gewend geweest en helaas is net weer voorspelbaar geweest.
Jammer, maar zo werkt het politieke spelletje nou eenmaal.
Tot laters!
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:37 schreef Ole het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom die Verdonk nog er is..![]()
ze gaan nu even slapen tot min 14.00 uur...![]()
![]()
![]()
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "Pquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef cultheld het volgende:
Die gasten lijken wel stoned.
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
'midden'?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?
dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagen.
Klinken die net als politici?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
dat ze dat maar doen! ik heb ooit bijna op ze gestemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Oeh dit wordt weer plakken geblazen voor VVD en CDA. Maar ik denk dat D66 nu echt voet bij stuk houdt.
Zo ongeveerquote:
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
Probleem is, ze hebben nu ook niet veel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
ik weet hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
mwah... inkopper, dat welquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
gewoon doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb het idee dat CDA en VVD D66 keihard gaat laten vallen.
iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:45 schreef Philosocles het volgende:
Goed. D'66 zal d'r uit moeten stappen, afgaande op de eerste reacties van CDA en VVD.
zouden ze het redden als minderheidsregering?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]
Ik denk van wel (met steun van LPF, SGP en Wilders)quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
zouden ze het redden als minderheidsregering?
Yep, erg jammer ook, hij is een erg goed minister, vooral op Economische Zaken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]
bedtijd!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Tien voor zes, en we zijn klaar.
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.quote:
Dat maakt ze niet minder hypocriet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:53 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.
Psies, wat je er ook van vindt, ze hebben het goed gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:53 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder hypocriet.
Ws. omdat de schrijver dezes rechts is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?
Omdat ze er al lang van wisten, maar (opportunistisch als ze zijn) naar aanleiding van een Zembla-uitzending opeens schande spreken van Verdonk inzake Magan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?
De champagne staat hier al koudquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:09 schreef Solidius het volgende:
Verdonk gaat eruit, kan bijna niet anders. De stemmen waren behoorlijk in balans, en aangezien D66 aangeeft; "of de stekker uit Verdonk, of uit het gehele kabinet" lijk het mij logisch dat Verdonk het onderspit delft in deze kwestie.
Maarja, het is en blijft politiek en het balletje kan nog raar gaan rollen vandaag, top entertainment
Was wel te verwachten, D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, D66 heeft het verbruid, wederom
Ach ja.. ik ben tóch benieuwd wat er gaat gebeuren, al kan het me vrij weinig meer boeien in deze bananen-republiek. Ik verhuis gewoon naar een andere volgende weekquote:
Je hebt groot gelijk, kan je je daar gaan ergerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja.. ik ben tóch benieuwd wat er gaat gebeuren, al kan het me vrij weinig meer boeien in deze bananen-republiek. Ik verhuis gewoon naar een andere volgende week![]()
Denk ik niet hoor, ik zal er wel om kunnen lachen vermoed ik. Als het moet, ga ik stem ik wel per postquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, kan je je daar gaan ergeren![]()
Works both ways natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ze er al lang van wisten, maar (opportunistisch als ze zijn) naar aanleiding van een Zembla-uitzending opeens schande spreken van Verdonk inzake Magan?
Uiteraard. D66 grote bek, Balkenende gaat lijmen, D66 laat zich sussen en om 14:00 komt er een verklaring dat alles weer koek en ei is, dat er binnen het kabinet harde woorden zijn gevallen maar dat de kou uit de lucht is en dat iedereen weer voor de volle 100% achter het beleid staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal wel weer met een sisser aflopen...
Een ondertekende motie kun je niet terugnemen.quote:een verklaring dat alles weer koek en ei is
Jij volgt de politiek nog niet zo lang?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:04 schreef Autodidact het volgende:
Een ondertekende motie kun je niet terugnemen.
Ach, D66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, D66 heeft het verbruid, wederom
Zoals wanneer deze toestand zou eindigen met een homo-huwelijk tussen Verdonk en Halsema?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef SCH het volgende:
Het kan altijd weer gekker.
In de politiek dan, mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:15 schreef SCH het volgende:
Misschien is dit wel de laatste dag van Medy van der Laan
We zullen zien. Ik denk dat D66 niet los gaat laten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij volgt de politiek nog niet zo lang?
In de politiek en zeker in deze coalitie kan alles. Moties van wantrouwen aan je broek krijgen zonder consequenties te nemen, de laagste peilingen ooit in de geschiedenis hebben, zonder je beleid te veranderen, salarisstops voor de bevolking maar jezelf wel 30% meer toebedelen, meedoen aan imperialistische veroveringsoorlogen van andere landen om je er in te likken... Kan allemaal, hoor. Dus even een motietje omverlullen moet geen probleem zijn.
Dat is vooraf heus klaargestoomd:quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:16 schreef Sidekick het volgende:
Enigzinds verrassend dat D66 toch voor de motie heeft gestemd, maar het zal wel weer op niets uitlopen.
Is dat nou niet vermoeiend, jezelf de hele tijd papegaaien?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, D66.
Met zulke coalitiepartners heb je geen oppositie meer nodig.![]()
Positief denken! Ik wil champagne!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is vooraf heus klaargestoomd:
"We willen beter in de peilingen. Mogen wij voorstemmen?"
"Ja hoor, dan doen we de dag erna wel gewoon een 'lijmpoging', zeggen dan dat jullie erg op je duvel van Jan Peter hebben gehad en beloofd hebben het nooit meer te doen en we gaan gewoon verder. En dan stemmen we ergens in de komende maanden gewoon voor een voorstel van jullie waar je mee kan scoren. Deal?"
Wat een complotquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is vooraf heus klaargestoomd:
"We willen beter in de peilingen. Mogen wij voorstemmen?"
"Ja hoor, dan doen we de dag erna wel gewoon een 'lijmpoging', zeggen dan dat jullie erg op je duvel van Jan Peter hebben gehad en beloofd hebben het nooit meer te doen en we gaan gewoon verder. En dan stemmen we ergens in de komende maanden gewoon voor een voorstel van jullie waar je mee kan scoren. Deal?"
Dat kan al niet meer, het moet wel op iets uitlopen nu. Of het kabinet valt of het is exit D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:16 schreef Sidekick het volgende:
Enigzinds verrassend dat D66 toch voor de motie heeft gestemd, maar het zal wel weer op niets uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |