Want anders?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef cyberstalker het volgende:
Gaarne de pics van de [PUB] meet binnen [PUB] houden.
het is een neger dus..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Echt verder dan simpel bashen kom je niet, is het wel?
Sorryquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Echt verder dan simpel bashen kom je niet, is het wel?
For real.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef oor het volgende:
tering wat een kraters
Is de etna niks bij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef oor het volgende:
tering wat een kraters
Dat is netals over dikke mensen zeggen van 'ja, maar ze zijn wél aardig!'quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef XiChico het volgende:
Wel vette schoenen maikuuuul.
Hehehehe.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:21 schreef knowall het volgende:
Geeft in dit topic een 50cent-replica commentaar op het uiterlijk van tenminste 1 rasechte Limburger? Het moet niet gekker worden.
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:21 schreef knowall het volgende:
Geeft in dit topic een 50cent-replica commentaar op het uiterlijk van tenminste 1 rasechte Limburger? Het moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Shit ik dacht dat ik vroeger jeugdpuistjes had
Zie fotoboekquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef teknomist het volgende:
Ik stel voor dat iedereen hier die kritiek heeft een foto van zichzelf plaatst..
Hey, ik ben tenminste geen neger.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet waar jij op lijkt, maar jij moet helemaal je smoelwerk houden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Shit ik dacht dat ik vroeger jeugdpuistjes had![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals over dikke mensen zeggen van 'ja, maar ze zijn wél aardig!'![]()
.
"Kijk daar! Het is de moraalridder! Zoekt dekking allen!"quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef melke het volgende:
Ik vind sommige reacties echt dom! Die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij huidproblemen heeft! Lekker makkelijk om iemand op een zwak punt te beoordelen. Zeker als jezelf zo anoniem als wat bent! Losers!!!
Nounou, Melke, jij laat er geen gras over groeien zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef melke het volgende:
Ik vind sommige reacties echt dom! Die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij huidproblemen heeft! Lekker makkelijk om iemand op een zwak punt te beoordelen. Zeker als jezelf zo anoniem als wat bent! Losers!!!
jij bent zeker voorzitter van de laffe idioten club he!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
"Kijk daar! Het is de moraalridder! Zoekt dekking allen!"
[afbeelding]
Godver Kindervriend, daar heeft ze jequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef melke het volgende:
[..]
jij bent zeker voorzitter van de laffe idioten club he!
Ja komop, het is toch zo. Meteen opmerkingen geven over iemands probleem. Zoooo makkelijk!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Nounou, Melke, jij laat er geen gras over groeien zeg.
Neen, ik ben de penningmeester van de "Misbruik Minderjarige Melke"-stichting.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef melke het volgende:
[..]
jij bent zeker voorzitter van de laffe idioten club he!
En alweer een laffe domme opmerking. Je maakt jezelf wel goed belachelijk he.. Gecondoleerd met je domme gedrag en laffe houding. Byequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:48 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Neen, ik ben de penningmeester van de "Misbruik Minderjarige Melke"-stichting.
En nu bakkes dicht en bukken!
You just made my dayquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef oor het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)6_Eindhoven.zip.html
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die bolle met die bril trouwens?
Die heeft in die groeps foto in zijn broek gepiest
Joh, vind je het gek!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
Kruisjes.....
username please ik moet wel weten wie ik beledigquote:
Wie is dat danquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan die kankerMaddox, en nu doen je pics het niet in de OP!
Huh, jawel hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan die kankerMaddox, en nu doen je pics het niet in de OP!
Die gast met die puisten in de OP, wel op blijven lettenquote:
Hij heeft nog geen baardgroei joh...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:07 schreef Markster het volgende:
Lijkt me lastig scheren.
Sidekick van die die scheve kermisklantquote:
Sebasser.quote:
Maikuuul ziet er het intelligenst uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:10 schreef Markster het volgende:
haha die maikuuuuuuuuuuul heeft ook echt een dom hoofd gewoon
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die bolle met die bril trouwens?
Die heeft in die groeps foto in zijn broek gepiest
Zegt meer over die anderenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maikuuul ziet er het intelligenst uit.
Haha ergens ook wel weer terechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Sebasser.
Check het PUB aftermeet topic.
Sebasser heeft alle foto's waar hij op stond zitten wissen in de camera van Plupke. Zonder dat hij het wist. Behalve de groepsfoto dus. Ook wilde hij niet zeggen hoe oud ie was.
Kortom: paranoïde janksmoel.
Whehehehhehe je slagroomhartje is nu gebrokenquote:
kutnerds. kutfotoquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Hetzelfde effect als bij VASND, met die broek dus.
en verder is het een kut foto
Maar wel een boemlauwe Dommelsch fleecetrui, dikzak!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Hetzelfde effect als bij VASND, met die broek dus.
en verder is het een kut foto
Dat is je linkerpijp, domme lulquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
hm, nu ik zelf nog beter kijk zie je dat die hele rechterpijp dat effect heeft..
Die hand van die gast in het midden, waar gaat die heen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Die bolle wie is dat nou
[afbeelding]
Je spoot gewoon je broek nat toen je te lang naar de string van die dame keekquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
hm, nu ik zelf nog beter kijk zie je dat die hele rechterpijp dat effect heeft..
Je hebt gewoon een lelijke nichtenkop.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
Jezus, whehe.
Ik dacht dat dit soort flauwe kut geintjes alleen door PuBber zouden worden gemaakt, maar nee
Boh gek.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je spoot gewoon je broek nat toen je te lang naar de string van die dame keek![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lelijke nichtenkop.![]()
Jij staat er ook op hè, ouwe boef.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef Markster het volgende:
fucking nerds
Hij is tof.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Die VASND ziet er trouwens opzich ook nog wel tof uit![]()
Welkom in de harde realiteit vriendquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
Jezus, whehe.
Ik dacht dat dit soort flauwe kut geintjes alleen door PuBber zouden worden gemaakt, maar nee
T-Shirt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Maar wel een boemlauwe Dommelsch fleecetrui, dikzak!
Oach, Wat boeit het ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Welkom in de harde realiteit vriend
Pleeg nog liever zelfmoord dan met zulke mongolen om te moeten gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Jij staat er ook op hè, ouwe boef.
Bash pisbroek papzak topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij ook [afbeelding]
Maar even serieus, ik kijk kut op die foto
Gaat dit nu opeens een Bash Sebasser topic worden ?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef renz0r het volgende:
en die met dat metallica shirt en met die paardenstaart en die blonde...
Acht what the hack, neem die groepsfoto. Noem iedereen is. Makkelijker voor iedereen
Dat is mooi, en scheld de vodka ook even goed naar de klote.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Skic, het is nacht.
Alleen daarom zou ik je vergeven.
Neen, Vodka is lief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is mooi, en scheld de vodka ook even goed naar de klote.
Huil niet zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
Kunnen jullie even keihard gaan zitten bashen?
Oh, en ook even je eigen foto plaatsen aub.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
Kunnen jullie even keihard gaan zitten bashen?
Oh, en ook even je eigen foto plaatsen aub.
Oeh, dit gaat zelfs voor mij nog lachwekkend worden.quote:
Je hebt geen fotoboek,quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Huil niet zoSebasser
En voor mijn foto check mijn fotoboek.
Ik draag geen bril heb geen pisvlek op mijn broekspijp en heb geen tietjes ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die foto van jou, die is eigelijk nog kanslozer
Wat is dit dan? http://fotoboek.fok.nl/canisfirequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoboek,
Oh en ik huil niet, ik vind het opeens lachwekkend worden.
fotoboek.fok.nl/canisfirequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoboek,
Oh en ik huil niet, ik vind het opeens lachwekkend worden.
BWHAHAquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Maddox heeft huidkanker.
puber1 t/m puber zoveelquote:
Toffe Metallica dude = Vasndquote:
Ik heb geen pisvlek of tietjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik draag geen bril heb geen pisvlek op mijn broekspijp en heb geen tietjes ?
Dream on wonderbra
Nou ik zie toch wel een B cupje hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen pisvlek of tietjes
En die bril, so what ?
Basisschool humor hier
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
Haha, Sebasser..
[afbeelding]
Hoe droevig..
Dat is Sebasser niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
Haha, Sebasser..
[afbeelding]
Hoe droevig..
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat is Sebasser niet!
Wees niet bang, je zult geen foto's vinden van Sebasser. Behalve die geile Gruppenfoto dan.
Wat een complimentquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?
Neen. Ik lachte je gewoon uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?
Ok als jij het zegt geloof ik je helemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen pisvlek of tietjes
En die bril, so what ?
Basisschool humor hier
ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt geloof ik je helemaal
Emo is hip Ludoquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat zo goed als iedereen hier in zwarte kleding loopt, liefst met een bandnaam daar op?
Ik ga zo slapen, ik zie het morgen ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:33 schreef renz0r het volgende:
Tering, iedere keer als ik F5 weer een paar posts erbij, stormlooptopic
Kijken bij welk deel we morgen zijn!
Nee jij hebt een hoofd waar je vrolijk van wordt, down's syndroompje:D En dan ook nog proberen om quasi-stoer te kijken mbv sugababes-lichtinvaltechniekenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wat is dit dan? http://fotoboek.fok.nl/canisfire
Maoh, was wel ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar je hebt je wel vermaakt op de meet?
Vind jequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
Overigens heeft die Snopperd ook maar een plofkop als ik die foto's zo bekijk.
Alert de hulp troepen zijn erquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee jij hebt een hoofd waar je vrolijk van wordt, down's syndroompje:D En dan ook nog proberen om quasi-stoer te kijken mbv sugababes-lichtinvaltechnieken![]()
Hulptroepen?quote:
Ze lijkt in iedergeval op een geil wijf maar dat kan ook omdat ze zo afsteekt bij de restquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vind je?
Ze heeft wel een schattig accent.
*****! zegt:quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
Overigens heeft die Snopperd ook maar een plofkop als ik die foto's zo bekijk.
Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*****! zegt:
zegt degene die nikky heeft bezwangert!
Snopperd = lady in pink?quote:
Ja we zouden een goed koppel zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hulptroepen?Ik ken niemand van deze kneuzenkermis dus maak je geen illusies.
Trouwens dat meisje ziet er nog best normaal uit itt de meeste anderen.
Purplequote:
*****! zegt:quote:
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef MrSASO het volgende:
Goed topic![]()
Waarom gaan jullie ook naar die meets, hebben jullie in het echte leven (je weet wel het leven buiten fok) geen vrienden ofzo??
Jullie bevestigen meteen mijn vooroordeel over de gemiddelde fokker, stelletje hardrockende nerds.
Wat hebben jullie nou eigenlijk gedaan heel de dag???
Ohja nee nu is het duidelijkquote:
Nog een Sebasquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*****! zegt:
ik weet wel dat je niet echt zo dom bent, maar om t in Jip en Janneke-taal te doen: nikky is ook lelijk [afbeelding]"
Er kwam een meisje en hij wou nou wel eens scorenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?
Geen enkel idee, het leek me wel leuk opzich.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?
Ik ga niet eens meer vertellen dat ik al een vriendin heb...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er kwam een meisje en hij wou nou wel eens scoren
Helaas dachten al die andere nerds er net zo over![]()
Ja dat heeft ie me net allemaal stiekem vertelt.
*Krijgt opeens een topic ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer vertellen dat ik al een vriendin heb...
Vast.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:53 schreef 2dope het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06264/ondervvvoed.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pics kunnen dan niet achterblijven he..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm, ik ben dit kutgedoe nu wel een beetje zat.quote:
zoek ik morgen wel op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pics kunnen dan niet achterblijven he..
Het is te klein, te strak, je loopt breed terwijl je keimager ben dus je loopt als een josti? Zie je dat zelf niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ohhhh dwc ik lig dubbel
Ezel waarom denkje dat ik dat g-star truitje aandoe ? juist omdat ik daarmee het bekende filmpje heb gemaakt.
Waarom niet gek, het enige kutte was, ik had me niet zo mooie schoenen aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Voelde jij je op je gemak Maikuuul daar?
Je kunt ook echt een fatsoendelijke houding aannemen als je loopt het, want het is immers zo dat je altijd precies dezelfde bewging maakt als je loopt !!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is te klein, te strak, je loopt breed terwijl je keimager ben dus je loopt als een josti? Zie je dat zelf niet?
Dat is toch geen normale houding man, loop normaal.
In het dagelijkse leven ga je toch met een heel ander soort personen om?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom niet gek, het enige kutte was, ik had me niet zo mooie schoenen aan
Ik moest me hendig snel naar MaddoxX rijden om de trein te halen dusjeh had ik die schoenen waar ik stage mee loop maar aangelaterd.
Dan die mensen op de foto ? Jah duh het was toch een meetingquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ga je toch met een heel ander soort personen om?
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens (meestal niet). Als je zo'n magere prick bent kan je gewoon beter júist wat lossere kleding dragen.quote:
Ja, waar is dat filmpje daarvan van de Meet heen trouwens ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ohhhh dwc ik lig dubbel
Ezel waarom denkje dat ik dat g-star truitje aandoe ? juist omdat ik daarmee het bekende filmpje heb gemaakt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef 2dope het volgende:
Als je zo'n magere prick bent kan je gewoon beter júist wat lossere kleding dragen.
Ander SOORT zeg ik toch, rofls!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan die mensen op de foto ? Jah duh het was toch een meetingrofls.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit iemand in zo'n debiele houding als jij zien lopen. En dat zwarte t-shirt? Dat zit precies op maat, dus zeg geen domme dingen waarmee je jezelf voor schut zet, wil je.
Oh jahquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ander SOORT zeg ik toch, rofls!
Wat de neuk je ook doet, het ziet er ongelofelijk lomp uit, maar dat zie je zelf niet zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schitterend, je ziet me ook echt lopen op het plaatje he ?
I admit erg lolleromfg ziet het er niet uit nee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat de neuk je ook doet, het ziet er ongelofelijk lomp uit, maar dat zie je zelf niet zeker?.
Oh mijn god, je geeft iets wat ik zeg toequote:Op donderdag 29 juni 2006 02:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
I admit erg lolleromfg ziet het er niet uit nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |