Want anders?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef cyberstalker het volgende:
Gaarne de pics van de [PUB] meet binnen [PUB] houden.
het is een neger dus..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Echt verder dan simpel bashen kom je niet, is het wel?
Sorryquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Echt verder dan simpel bashen kom je niet, is het wel?
For real.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef oor het volgende:
tering wat een kraters
Is de etna niks bij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef oor het volgende:
tering wat een kraters
Dat is netals over dikke mensen zeggen van 'ja, maar ze zijn wél aardig!'quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef XiChico het volgende:
Wel vette schoenen maikuuuul.
Hehehehe.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:21 schreef knowall het volgende:
Geeft in dit topic een 50cent-replica commentaar op het uiterlijk van tenminste 1 rasechte Limburger? Het moet niet gekker worden.
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:21 schreef knowall het volgende:
Geeft in dit topic een 50cent-replica commentaar op het uiterlijk van tenminste 1 rasechte Limburger? Het moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Shit ik dacht dat ik vroeger jeugdpuistjes had
Zie fotoboekquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef teknomist het volgende:
Ik stel voor dat iedereen hier die kritiek heeft een foto van zichzelf plaatst..
Hey, ik ben tenminste geen neger.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet waar jij op lijkt, maar jij moet helemaal je smoelwerk houden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Shit ik dacht dat ik vroeger jeugdpuistjes had![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals over dikke mensen zeggen van 'ja, maar ze zijn wél aardig!'![]()
.
"Kijk daar! Het is de moraalridder! Zoekt dekking allen!"quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef melke het volgende:
Ik vind sommige reacties echt dom! Die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij huidproblemen heeft! Lekker makkelijk om iemand op een zwak punt te beoordelen. Zeker als jezelf zo anoniem als wat bent! Losers!!!
Nounou, Melke, jij laat er geen gras over groeien zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef melke het volgende:
Ik vind sommige reacties echt dom! Die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij huidproblemen heeft! Lekker makkelijk om iemand op een zwak punt te beoordelen. Zeker als jezelf zo anoniem als wat bent! Losers!!!
jij bent zeker voorzitter van de laffe idioten club he!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
"Kijk daar! Het is de moraalridder! Zoekt dekking allen!"
[afbeelding]
Godver Kindervriend, daar heeft ze jequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef melke het volgende:
[..]
jij bent zeker voorzitter van de laffe idioten club he!
Ja komop, het is toch zo. Meteen opmerkingen geven over iemands probleem. Zoooo makkelijk!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Nounou, Melke, jij laat er geen gras over groeien zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |