puber1 t/m puber zoveelquote:
Toffe Metallica dude = Vasndquote:
Ik heb geen pisvlek of tietjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik draag geen bril heb geen pisvlek op mijn broekspijp en heb geen tietjes ?
Dream on wonderbra
Nou ik zie toch wel een B cupje hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen pisvlek of tietjes
En die bril, so what ?
Basisschool humor hier
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
Haha, Sebasser..
[afbeelding]
Hoe droevig..
Dat is Sebasser niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
Haha, Sebasser..
[afbeelding]
Hoe droevig..
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat is Sebasser niet!
Wees niet bang, je zult geen foto's vinden van Sebasser. Behalve die geile Gruppenfoto dan.
Wat een complimentquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?
Neen. Ik lachte je gewoon uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, hij dacht dat ik die linker was of zo ?
Ok als jij het zegt geloof ik je helemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen pisvlek of tietjes
En die bril, so what ?
Basisschool humor hier
ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt geloof ik je helemaal
Emo is hip Ludoquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat zo goed als iedereen hier in zwarte kleding loopt, liefst met een bandnaam daar op?
Ik ga zo slapen, ik zie het morgen ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:33 schreef renz0r het volgende:
Tering, iedere keer als ik F5 weer een paar posts erbij, stormlooptopic
Kijken bij welk deel we morgen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |