Nee jij hebt een hoofd waar je vrolijk van wordt, down's syndroompje:D En dan ook nog proberen om quasi-stoer te kijken mbv sugababes-lichtinvaltechniekenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wat is dit dan? http://fotoboek.fok.nl/canisfire
Maoh, was wel ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar je hebt je wel vermaakt op de meet?
Vind jequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
Overigens heeft die Snopperd ook maar een plofkop als ik die foto's zo bekijk.
Alert de hulp troepen zijn erquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee jij hebt een hoofd waar je vrolijk van wordt, down's syndroompje:D En dan ook nog proberen om quasi-stoer te kijken mbv sugababes-lichtinvaltechnieken![]()
Hulptroepen?quote:
Ze lijkt in iedergeval op een geil wijf maar dat kan ook omdat ze zo afsteekt bij de restquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vind je?
Ze heeft wel een schattig accent.
*****! zegt:quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
Overigens heeft die Snopperd ook maar een plofkop als ik die foto's zo bekijk.
Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*****! zegt:
zegt degene die nikky heeft bezwangert!
Snopperd = lady in pink?quote:
Ja we zouden een goed koppel zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hulptroepen?Ik ken niemand van deze kneuzenkermis dus maak je geen illusies.
Trouwens dat meisje ziet er nog best normaal uit itt de meeste anderen.
Purplequote:
*****! zegt:quote:
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef MrSASO het volgende:
Goed topic![]()
Waarom gaan jullie ook naar die meets, hebben jullie in het echte leven (je weet wel het leven buiten fok) geen vrienden ofzo??
Jullie bevestigen meteen mijn vooroordeel over de gemiddelde fokker, stelletje hardrockende nerds.
Wat hebben jullie nou eigenlijk gedaan heel de dag???
Ohja nee nu is het duidelijkquote:
Nog een Sebasquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*****! zegt:
ik weet wel dat je niet echt zo dom bent, maar om t in Jip en Janneke-taal te doen: nikky is ook lelijk [afbeelding]"
Er kwam een meisje en hij wou nou wel eens scorenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?
Geen enkel idee, het leek me wel leuk opzich.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigenlijk he, haal jij de woorden uit mijn mond. Vertel Sebasser, wat beweegt je ertoe om naar meetings te gaan?
Ik ga niet eens meer vertellen dat ik al een vriendin heb...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er kwam een meisje en hij wou nou wel eens scoren
Helaas dachten al die andere nerds er net zo over![]()
Ja dat heeft ie me net allemaal stiekem vertelt.
*Krijgt opeens een topic ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer vertellen dat ik al een vriendin heb...
Vast.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:53 schreef 2dope het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06264/ondervvvoed.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pics kunnen dan niet achterblijven he..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm, ik ben dit kutgedoe nu wel een beetje zat.quote:
zoek ik morgen wel op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pics kunnen dan niet achterblijven he..
Het is te klein, te strak, je loopt breed terwijl je keimager ben dus je loopt als een josti? Zie je dat zelf niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ohhhh dwc ik lig dubbel
Ezel waarom denkje dat ik dat g-star truitje aandoe ? juist omdat ik daarmee het bekende filmpje heb gemaakt.
Waarom niet gek, het enige kutte was, ik had me niet zo mooie schoenen aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Voelde jij je op je gemak Maikuuul daar?
Je kunt ook echt een fatsoendelijke houding aannemen als je loopt het, want het is immers zo dat je altijd precies dezelfde bewging maakt als je loopt !!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is te klein, te strak, je loopt breed terwijl je keimager ben dus je loopt als een josti? Zie je dat zelf niet?
Dat is toch geen normale houding man, loop normaal.
In het dagelijkse leven ga je toch met een heel ander soort personen om?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom niet gek, het enige kutte was, ik had me niet zo mooie schoenen aan
Ik moest me hendig snel naar MaddoxX rijden om de trein te halen dusjeh had ik die schoenen waar ik stage mee loop maar aangelaterd.
Dan die mensen op de foto ? Jah duh het was toch een meetingquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ga je toch met een heel ander soort personen om?
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens (meestal niet). Als je zo'n magere prick bent kan je gewoon beter júist wat lossere kleding dragen.quote:
Ja, waar is dat filmpje daarvan van de Meet heen trouwens ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ohhhh dwc ik lig dubbel
Ezel waarom denkje dat ik dat g-star truitje aandoe ? juist omdat ik daarmee het bekende filmpje heb gemaakt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef 2dope het volgende:
Als je zo'n magere prick bent kan je gewoon beter júist wat lossere kleding dragen.
Ander SOORT zeg ik toch, rofls!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan die mensen op de foto ? Jah duh het was toch een meetingrofls.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit iemand in zo'n debiele houding als jij zien lopen. En dat zwarte t-shirt? Dat zit precies op maat, dus zeg geen domme dingen waarmee je jezelf voor schut zet, wil je.
Oh jahquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ander SOORT zeg ik toch, rofls!
Wat de neuk je ook doet, het ziet er ongelofelijk lomp uit, maar dat zie je zelf niet zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schitterend, je ziet me ook echt lopen op het plaatje he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |