quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die bolle met die bril trouwens?
Die heeft in die groeps foto in zijn broek gepiest
Zegt meer over die anderenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maikuuul ziet er het intelligenst uit.
Haha ergens ook wel weer terechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Sebasser.
Check het PUB aftermeet topic.
Sebasser heeft alle foto's waar hij op stond zitten wissen in de camera van Plupke. Zonder dat hij het wist. Behalve de groepsfoto dus. Ook wilde hij niet zeggen hoe oud ie was.
Kortom: paranoïde janksmoel.
Whehehehhehe je slagroomhartje is nu gebrokenquote:
kutnerds. kutfotoquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Hetzelfde effect als bij VASND, met die broek dus.
en verder is het een kut foto
Maar wel een boemlauwe Dommelsch fleecetrui, dikzak!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Hetzelfde effect als bij VASND, met die broek dus.
en verder is het een kut foto
Dat is je linkerpijp, domme lulquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
hm, nu ik zelf nog beter kijk zie je dat die hele rechterpijp dat effect heeft..
Die hand van die gast in het midden, waar gaat die heen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Die bolle wie is dat nou
[afbeelding]
Je spoot gewoon je broek nat toen je te lang naar de string van die dame keekquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
hm, nu ik zelf nog beter kijk zie je dat die hele rechterpijp dat effect heeft..
Je hebt gewoon een lelijke nichtenkop.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
Jezus, whehe.
Ik dacht dat dit soort flauwe kut geintjes alleen door PuBber zouden worden gemaakt, maar nee
Boh gek.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je spoot gewoon je broek nat toen je te lang naar de string van die dame keek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |