oeh die heb ik ook (gekregen van me vriendjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Die heb ik vandaag ook op, heerlijk geurtjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Ik heb het niet over het groene appeltje, maar de mannengeur ervan, de oranjequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook op, heerlijk geurtje
Dat is het nooit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef oor het volgende:
te warm voor een luchtje
ook te warm voor deo jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat is het nooit!
Of is het ook te warm voor deo?![]()
Die heb ik voor mijn vriend gekocht en die vind hem gelukkig ook heerlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Ik heb mezelf vandaag wel 4 keer tussendoor gereinigd met een nat washandje en me 1 keer omgekleed.quote:
Ik heb de sun mist daarvan, perfect voor in de zomer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:22 schreef Gio het volgende:
Envy van Gucci. Helaas te zwaar voor warme dag zoals vandaag.
ik ookquote:
Eén van de heerlijkste geurtjes die er is!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef Klauwtje het volgende:
[afbeelding]
L'eau D'issey van Issey Miyaki.
Ik spuit heel vaak Coco Mademoiselle van Chanel en Jean Paul Courtier orginal over elkaarquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Nuoro het volgende:
Een eigen mix, want ik werd en word er echt SCHIJTZIEK van dat iedereen momenteel zo'n beetje hetzelfde ruikt!
Goed, men neme:
5 delen L'eau D'Issey
4 delen Kenzo
1 deel Clean Provence
Eau de toilettes mengen in een atomizer, paar dagen laten staan (af en toe schudden) en spuiten maar.![]()
Het is toch niet nodig om naar zweet te ruiken!? Daar heb je deodorant voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef Mainport het volgende:
Weeral zweet.
Grote fles zeker met z'on fucking lange naamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef TeChNo2 het volgende:
Natriumdichloorisocyanuraat opgelost in een bakje water
ongeveer 55000 liter (niet echt een fles, meer een bakje)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Grote fles zeker met z'on fucking lange naam![]()
goddelijk luchtje..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef goudensteef het volgende:
aqua digio
quote:A stunning perfume overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and coloured: the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny smith apple, the spontaneity of Bluebells. Feminine and resolute: the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the charm of white rose. Deep and true: the character of cedar wood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Notes:
Sicilian Citron, Bluebell, Granny Smith Apple, Jasmine Sambac, Bamboo, White Rose, Cedar Wood, Amber, Musk.
Style:
Deep and true.
Mooie fles en klinkt lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 06:58 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
draag nu nog L'Eau D'Issey Night parfum
quote:Noa by Cacharel, a brilliant fragrance that speaks to the harmony of the mind, body and soul. Its top notes smell of fresh green and coriander followed by an aura of fine white peony blooming in the heart. The bottom notes are radiant with the essence of blooming white musk, a whisper of incense and the bittersweet warmth of coffee for the finishing touch.
Volgens mij ben ik allergisch voor dit luchtje. moet elke keer weer niezen als ik`m op doe.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef Tokay het volgende:
Noa, van Cacharel.
Gisteren gekocht, en ik vind het een heerlijke geur. Mooie verpakking ook, en dito flacon.![]()
[afbeelding]
[..]
ja, die kreeg ik ook gratis...quote:
Wel een gedoe maar de afzonderlijke delen ruiken iigquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Nuoro het volgende:
Een eigen mix, want ik werd en word er echt SCHIJTZIEK van dat iedereen momenteel zo'n beetje hetzelfde ruikt!
Goed, men neme:
5 delen L'eau D'Issey
4 delen Kenzo
1 deel Clean Provence
Eau de toilettes mengen in een atomizer, paar dagen laten staan (af en toe schudden) en spuiten maar.![]()
quote:La nouvelle héroïne de Cacharel nous parle de féminité, de sagesse, de vérité et d'espoir. Elle porte un regard bienveillant sur le monde, symbolisé par son parfum rond, tendre et lumineux. Un flacon de verre transparent, une sphère comme une planète... en son coeur, une perle irisée. L'idée d'un éternel cycle de vie.
die heb ik ook op vandaagquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Noa, van Cacharel. Zacht, fris, en erg lekker.![]()
[..]
Zijn ook mijn twee favorietenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Salsagirl het volgende:
IK heb 2 favorieten
deze[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
En de laatste heb ik op vandaag..
Uh? Draagt je vriend vrouwengeurtjes dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:12 schreef Fidelick het volgende:
Romance van Ralph Lauren.. van mijn vriend. Dan ruik ik nog naar hem![]()
Hier in ieder geval de top 10 van de douglasquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef Crudus het volgende:
Ik wil een nieuw luchtje (man). Wat zijn zo'n beetje de lekkerste? Is er een top 10 ofzo? Liefst niet zo'n musky lucht, maar meer fris. Tips graag! Dank u.![]()
Heeft iemand al ervaring met de rode versie hiervan eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
al blijft deep red toch wel m'n favo
We hebben dus wat gemeen.quote:
quote:Radiant, sensual, sophisticated, J'Adore is a fragrance that celebrates the renaissance of extreme femininity and the power of spontaneous emotion with a brilliant bouquet of orchids, the velvet touch of damascus plum and the mellowness of amarante wood.
quote:Launched by the design house of Cacharel in 1998, Noa is classified as a luxurious, gentle, floral fragrance. This feminine scent possesses a blend of fruit and spices, this fragrance sparkles. It is recommended for romantic wear.
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind geurtjes heerlijk maar ik ga dr altijd zo van niezen.
zijn dr hier meer die daar last van hebben?
quote:
Ik draag Lou Lou dan ook al weer bijna.....20 jaar....quote:Op donderdag 7 september 2006 18:28 schreef DarkElf het volgende:die droeg ik vroeger idd! (op school
) Nu vind ik hem wel wat erg zoet, hoewel ik iemand ken die het draagt en daar ruikt het lekker op.
heej je hebt mijn favo parfummetjuh opquote:Op donderdag 7 september 2006 21:01 schreef d4nny18 het volgende:
ik vandaag angel zijn hier meer jonges die sommige vrouwe pafums lekkre vinde
coffee??quote:Noa by Cacharel, a brilliant fragrance that speaks to the harmony of the mind, body and soul. Its top notes smell of fresh green and coriander followed by an aura of fine white peony blooming in the heart. The bottom notes are radiant with the essence of blooming white musk, a whisper of incense and the bittersweet warmth of coffee for the finishing touch.
Die flacon en verpakking, zó kitscherig!quote:
quote:A stunning perfume overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and coloured: the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny Smith Apple, the spontaneity of Bluebells. Feminine and resolute: the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the charm of white rose. Deep and true: the character of cedar wood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Notes: Sicilian Citron, Bluebell, Granny Smith Apple, Jasmine Sambac, Bamboo, White Rose, Cedar Wood, Amber, Musk.
Style: Deep and true.
Sarah jessica parker heerlijk geurtje ik ruik je tot hier Darkelf jammiequote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef DarkElf het volgende:
Heb vandaag een nieuw luchtje gehad, Lovely van SJP.ik ruik zaaaalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |