oeh die heb ik ook (gekregen van me vriendjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Die heb ik vandaag ook op, heerlijk geurtjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Ik heb het niet over het groene appeltje, maar de mannengeur ervan, de oranjequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook op, heerlijk geurtje
Dat is het nooit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef oor het volgende:
te warm voor een luchtje
ook te warm voor deo jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat is het nooit!
Of is het ook te warm voor deo?![]()
Die heb ik voor mijn vriend gekocht en die vind hem gelukkig ook heerlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Be Delicious van DKNY!
[afbeelding]
Dat is echt een aanrader
Ik heb mezelf vandaag wel 4 keer tussendoor gereinigd met een nat washandje en me 1 keer omgekleed.quote:
Ik heb de sun mist daarvan, perfect voor in de zomer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:22 schreef Gio het volgende:
Envy van Gucci. Helaas te zwaar voor warme dag zoals vandaag.
ik ookquote:
Eén van de heerlijkste geurtjes die er is!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef Klauwtje het volgende:
[afbeelding]
L'eau D'issey van Issey Miyaki.
Ik spuit heel vaak Coco Mademoiselle van Chanel en Jean Paul Courtier orginal over elkaarquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Nuoro het volgende:
Een eigen mix, want ik werd en word er echt SCHIJTZIEK van dat iedereen momenteel zo'n beetje hetzelfde ruikt!
Goed, men neme:
5 delen L'eau D'Issey
4 delen Kenzo
1 deel Clean Provence
Eau de toilettes mengen in een atomizer, paar dagen laten staan (af en toe schudden) en spuiten maar.![]()
Het is toch niet nodig om naar zweet te ruiken!? Daar heb je deodorant voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef Mainport het volgende:
Weeral zweet.
Grote fles zeker met z'on fucking lange naamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef TeChNo2 het volgende:
Natriumdichloorisocyanuraat opgelost in een bakje water
ongeveer 55000 liter (niet echt een fles, meer een bakje)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Grote fles zeker met z'on fucking lange naam![]()
goddelijk luchtje..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef goudensteef het volgende:
aqua digio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |