quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef sturky100 het volgende:
rita schrijft Ayaan:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/ritabrief.swf
Ali kun je net als elke andere vluchteling niks kwalijk nemen, Verdonk en de VVD partijtop des te meer. Kennelijk is openlijk liegen in de kamer en de media door politici ook al politiek correct tegenwoordig. We wilden toch een eind aan excuus- en achterkamertjespolitiek, we als in rechts en anti-paars Nederland. Maar ja, het blijft moeilijk niet hypocriet te worden als die fijne vrouw die eindelijk eens wat aan die kutbuitenlanders doet zich er ook schuldig aan maakt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie zijn in deze zaak de ''schuldigen'' volgens jullie?
Verdonk, duidelijk. Eerst zeggen dat na onderzoek onomstotelijk vast is komen te staan dat ze niet haar ware naam heeft opgegeven bij naturalisatie (waarna AHA hals over kop haar tweedekamer lidmaatschap opzegde) en daar nu op terugkomen "ow nee, volgens het somalisch familierecht heeft ze toch de juiste naam opgegeven"...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie zijn in deze zaak de ''schuldigen'' volgens jullie?
Nee een minister die door de kamer wordt weggestemd als lijsttrekker is een aanbevelingquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:00 schreef the_disheaver het volgende:
Wat een sukkels zijn die VVD-leden toch...
Rutte als lijsttrekker kiezen...
niet, was ook een cynische opmerking.quote:
Eenschquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Verdonk, duidelijk. Eerst zeggen dat na onderzoek onomstotelijk vast is komen te staan dat ze niet haar ware naam heeft opgegeven bij naturalisatie (waarna AHA hals over kop haar tweedekamer lidmaatschap opzegde) en daar nu op terugkomen "ow nee, volgens het somalisch familierecht heeft ze toch de juiste naam opgegeven"...
Onvergevelijk, zelfs nog afgezien van die excuusbrief die van Ajaan verlangt werd.
Minister Verdonk moet aftreden, geen andere conclusie mogelijk mijns inziens.
Ja, jammer dat ze geen kandidaat die gewoon in het midden staat ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee een minister die door de kamer wordt weggestemd als lijsttrekker is een aanbeveling![]()
Als Verdonk vertrekt trek ik ook een fles wijn open.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, Halsema lijkt welhaast vrolijk.
* the_disheaver trekt fles wijn openquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ow dit wordt weer smullen, geen huiswerk vanavond.![]()
Ik blijf niet weer tot half 3 kijken om te zien dat Verdonk toch mag blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ow dit wordt weer smullen, geen huiswerk vanavond.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Als Verdonk vertrekt trek ik ook een fles wijn open.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik blijf niet weer tot half 3 kijken om te zien dat Verdonk toch mag blijven
Mee eens. De rest van de VVD top, cda top met verhagen en balkenende en de fractie in een tikki mindere mate ook. Door Verdonk het hand boven het hoofd te houden. Door de motie die ze zelf hadden ingediend de vorige keer te verdraaien zoals het ze uitkomt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Verdonk, duidelijk. Eerst zeggen dat na onderzoek onomstotelijk vast is komen te staan dat ze niet haar ware naam heeft opgegeven bij naturalisatie (waarna AHA hals over kop haar tweedekamer lidmaatschap opzegde) en daar nu op terugkomen "ow nee, volgens het somalisch familierecht heeft ze toch de juiste naam opgegeven"...
Onvergevelijk, zelfs nog afgezien van die excuusbrief die van Ajaan verlangt werd.
Minister Verdonk moet aftreden, geen andere conclusie mogelijk mijns inziens.
Mijn grens ligt op 24:00, dan zap ik naar Noppen en Naaldhakken op RTL5 (even wat andersquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik blijf niet weer tot half 3 kijken om te zien dat Verdonk toch mag blijven
Dat is ook zoiets. Dankzij de vvd is nu overal in de wereld het beeld ontstaan dat we niet meer tolerant zijn. Waar we altijd om bekend staan. al is dat zo, dan nog gooi je je eigen glazne als land niet in. En waarvoor was het allemaal?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eensch
Als Verdonk niet in blinde ambinatie haar daadkracht had willen etaleren, maar de zaken iets beter had onderzocht was heel deze poppenkast niet nodig geweest en had Ayaan met opgeheven hoofd de kamer kunnen verlaten, en was het beeld van tolerant Nederland in het buitenland nu niet aan gort
En verdonk die lachtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, Halsema lijkt welhaast vrolijk.
ach nog een klein debatje en dan hebben ze weer een paar maanden zomerrecesquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:11 schreef the_disheaver het volgende:
wat is er toch met iedereen?
Halsema is vrolijk, en Weisglas maakt flauwe opmerkingen.
'en dan zullen we weer zitten, ja waarom niet'....
Frans (bassie) Weisglas. Ik moet altijd grinniken bij hem. hips bassie, op naar adriaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:11 schreef gelly het volgende:
Volgens mij zit Weisglas ook al aan de drank.
Misschien weten ze toch dat de regeringsfracties elkaar de hand boven het hoofd houden. Beetje aceren en af en toe ontspanning tussendoor. Zodat 1 iemand verslapt verkeerde opmerking maakt en iedereen erover valtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:11 schreef the_disheaver het volgende:
wat is er toch met iedereen?
Halsema is vrolijk, en Weisglas maakt flauwe opmerkingen.
'en dan zullen we weer zitten, ja waarom niet'....
dat is het doel..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is nou het doel van dit verhaal van Balkenende? Ik val in slaap... ik wil sensatie![]()
cda, vvd: nietsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, wat willen ze nou bereiken met dit debat?
Dan moet de LPF dat ook willen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef the_disheaver het volgende:
Misschien is er niets voor D66, maar als D66 eruit moet stappen, dan kan het CDA en VVD gewoon door met LPF. En of je daar zoveel mee bereikt...
Kost weinig moetie om ze te laten denken dat je ze veel geeft, maar in feite weinig van de CDA/VVD standpunten veranderdquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet de LPF dat ook willen.
Ik denk niet dat die fles opengetrokken moet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef gelly het volgende:
Als Verdonk vertrekt trek ik ook een fles wijn open.
Als demissionair kabinet natuurlijk. Verkiezingen zullen gewoon om 15 mei blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk niet dat er kans is dat ze dan door gaan met de LPF, ik meen dat de LPF in de peilingen op 1 zetel staat?
tsja, lijkt er op dat LPF ook niet voor zal stemmen. Ongeacht wat D66 doet zal het toch geen meerderheid krijgen. Dus ja, waarom zou je een kabinetscrisis uitlokken als je er totaal niets mee bereikt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die fles opengetrokken moet worden.
Kabinet (lees Balkenende) en VVD en CDA houden haar de hand boven het hoofd en D66 zal op het laatst wel weer bijtrekken.
D'66 kan natuurlijk altijd (eenzijdig) het vertrouwen in (het democratische gehalte van) deze regering opzeggen natuurlijk en uit dit kabinet stappen, op basis van de amateuristische wijze waarop deze (nieuwe?) 'wetgeving' tot stand is gekomen bijvoorbeeld -somalisch naamrecht dat teruggaat tot 1840, toen een 92 jarige man (die zich toen hij 20 was enige jaren 'Ali' noemde) een kind heeeft verwekt dat later de vader van Ayaan zou worden, en dergelijke zaken-.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
tsja, lijkt er op dat LPF ook niet voor zal stemmen. Ongeacht wat D66 doet zal het toch geen meerderheid krijgen. Dus ja, waarom zou je een kabinetscrisis uitlokken als je er totaal niets mee bereikt.
D66 heeft maar 6 zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |