abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39463401
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

[..]

Nou?
Sinds wanneer zit er (veel) lactose in kwark?
  maandag 3 juli 2006 @ 01:24:30 #202
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39464185
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef Sloper het volgende:

[..]

Sinds het een zuivelproduct is
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39464429
hmmmm volgens mij werd een hele kippenhok op die bbq weggestouwd
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_39464575
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef Sloper het volgende:

[..]

In kwark zit - volgens de Maag Lever Darmstichting - niet zo veel lactose:
quote:
Lactose komt vooral voor in:
- alle soorten ‘zoete’ melk;
- smeltkaas, smeerkaas en buitenlandse kazen;
- vla, pap, pudding, yoghurt en kwark;
- roomboter, slagroom, koffieroom, koffiemelk, zure room en crème fraiche;
- roomijs;
- zuivelfrisdranken op basis van wei, zoals Rivella.

Zure melkproducten, zoals karnemelk, yoghurt en kwark, bevatten minder lactose dan gewone zoete melkproducten en worden door veel mensen dan ook goed verdragen.
Nederlandse harde kaas bevat zeer weinig tot geen lactose.

Lactose kan ook voorkomen in andere producten dan zuivel. Fabrikanten gebruiken melkpoeders of melkbestanddelen in bijvoorbeeld: (melk)chocolade, koek, soep, worst, sausjes en snoep. Maar ook andere producten zoals sommige medicijnen of vitaminepreparaten kunnen lactose bevatten Het gaat dan meestal om zeer kleine hoeveelheden lactose, die over het algemeen geen klachten geven. Alleen wanneer absoluut geen lactose verdragen wordt, zoals bij een congenitale lactose-intolerantie, moet ook hier rekening mee gehouden worden.
Hardloper.
IG @webkim
pi_39467490
quote:
Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Sinds het een zuivelproduct is
Zie post van Webkim
pi_39468219
btw, jongens, ik krijg de CoC #1 dicht met m'n rechterhand
balsporten :r
pi_39468638
Vanavond in de garage flink trainen, wil eens keer compleet till failure gaan Maar nogmaals hoe train je je buik nou echt heel zwaar? Want dat is volgens mij erg lastig met gewichten te doen, je kan wel gewicht achter je hoofd houden, maar 50 kilo achter je hoofd dat is ook niet zo prettig...
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 3 juli 2006 @ 12:16:28 #208
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39470461
halterschijf van 20 kg tijdens je situps doet wonderen denk ik. Gewoon experimenteren!

Ik ga morgen kijken wat er allemaal mogelijk is met die houtblokken. Hoe hardcore zou dat zijn zeg, damn
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_39471043
Als je schijven hebt kan je weighted sit ups doen (met de schijf op je borst en handen eromheen). En je kan leg raises doen en evt. een poging tot dragonflags.

Afijn, squatten met dumbbells heeft 2 nadelen:
1. je armen geven het eerder op dan je poten
2. je hebt sterk de neiging er een deadlift van te maken
pi_39471400
Heb je dat je klauwen het eerder opgeven dan je poten niet bij deadliften dan eigenlijk?

Damn hé, ben sinds woendag al niet meer in de gym geweest, dat weer is echt niet normaal meer demotiverend
  maandag 3 juli 2006 @ 12:55:29 #211
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39471447
ik heb precies hetzelfde, ik ga vanavond denk ik rond een uur of zeven dan zal het wel wat koeler zijn.
met dank aan SF
pi_39471534
Ik heb vanochtend om half tien getraind, straks fietsen in de hitte
  maandag 3 juli 2006 @ 13:01:29 #213
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39471596
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef J-Will het volgende:
ik heb precies hetzelfde, ik ga vanavond denk ik rond een uur of zeven dan zal het wel wat koeler zijn.
Waarschijnlijk niet omdat de hele dag de zon op dat gebouw heeft gestaan. Maarja, je moet er wat voor over hebben he. Ik train zelf ook liever in de winter.
pi_39472125
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:59 schreef LedZep het volgende:
Ik heb vanochtend om half tien getraind, straks fietsen in de hitte
net in mijn oude sportschool in arnhem geweest, qua temperatuur prima te doen, mooi gedeadlift, bent-over-rows, benchen en fly's en dippen / chinnen.

Trouwens, mooi om te zien, nog steeds dezelfde koppen trainen daar, en ik ben daar ruim 1.5 jaar niet geweest, en het was gewoon bijna treurig om te zien hoe weinig progressie de meesten hadden geboekt. 1 woord, Compound!

Ik ga trouwens vanavond ook nog uur op de mountainbike, lekker raggen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39472436
Net mijn eigen barbell in elkaar gezet en ben er trots op

Bezemsteel gepakt, spijker erin geslagen zodat het gewicht op een plaats blijft zitten, aan de andere kant wikkel ik een stel sokken zodat je gewicht erbij en eraf kan halen. Werkt perfect, je moet alleen niet de bezemsteel echt schuin gaan houden, want dan flikkeren de sokken en dus ook de gewichten eraf, maar ja waarom zou je um schuin gaan houden..

Maar moet nog even wat bedenken voor in de plaats van die sokken, iets wat dus wel blijft vastzitten mocht je um schuin houden...
  maandag 3 juli 2006 @ 13:33:06 #216
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39472534
een schroef die je er in- en uit kan draaien? is zeker beetje lastig de hele tijd
met dank aan SF
pi_39472608
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef J-Will het volgende:
een schroef die je er in- en uit kan draaien? is zeker beetje lastig de hele tijd
Denk dat op den duur die schroef zo losjes komt te zitten dat ie als het ware omvalt, zat daar zelf ook al over te denken om er gewoon schroef in te maken, de eerste paar keren zal dat werken, maar daarna word dat gat gewoon uitgelubbert denk ik..
pi_39472846
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef Lanvin het volgende:
Net mijn eigen barbell in elkaar gezet en ben er trots op

Bezemsteel gepakt, spijker erin geslagen zodat het gewicht op een plaats blijft zitten, aan de andere kant wikkel ik een stel sokken zodat je gewicht erbij en eraf kan halen. Werkt perfect, je moet alleen niet de bezemsteel echt schuin gaan houden, want dan flikkeren de sokken en dus ook de gewichten eraf, maar ja waarom zou je um schuin gaan houden..

Maar moet nog even wat bedenken voor in de plaats van die sokken, iets wat dus wel blijft vastzitten mocht je um schuin houden...
hehe, en om te "bank"drukken zonder bankje pak je een rugzak en steek daar zakken zand in waarna je de zak op je rug draagt en gaat opdrukken
  maandag 3 juli 2006 @ 13:44:33 #219
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39472876
creatief... maar een bezemsteel kan nooit veel gewicht houden toch?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_39472891
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:43 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

hehe, en om te "bank"drukken zonder bankje pak je een rugzak en steek daar zakken zand in waarna je de zak op je rug draagt en gaat opdrukken
haha het bankje heb ik al nou ja ook niet authentiek maar beetje creatief doen komt het goed... gewoon zo'n buikspierbankje, maar als je daar aan een kant wat grote stenen onder legt, kan je um recht maken en zo schuin maken als je zelf wilt
pi_39472949
waar ik me tijdens de examens niet mee bezig hield
  maandag 3 juli 2006 @ 14:21:15 #222
140141 ivosnivo
pi_39474002
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Mr.J het volgende:
OK, pics van Mr.J op de DBBQ gisteren.

[afbeelding]

Ik ben diegene in het blauwe hempje.

Meer pics: http://www.picturetrail.com/dbbq
Ziet er wel gezellig uit, is dat 1 keer per jaar? En moet je dan eerst posten op dbb voor je toegelaten wordt?
pi_39476068
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dat klote apparaat in onze fancy sportschool gaat maar tot 100 kilo
Is dat te weinig voor je?
Ik doe de leg extention 3 setjes van 12 met 50kg en ben daar niet ontevreden over.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:29:55 #224
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39476075
1 a 2x per jaar is er een wok/bbq.

Het is wel aan te raden ja dat je ook daadwerkelijk een beetje meepost op DBB. Dat is dan juist leuk dat je de mensen achter hun useraccount eens ziet en spreekt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39476820
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef Webkim het volgende:
Grrrr...!!! Hoeveel geduld moet je als vrouw hebben voor een beetje blokjes?
Ik train me het leplazarus. En ja ik word strakker en platter en droger, maar hee: ik wil verdikkeme abs zien, geen ribben.
Gun jezelf wat meer tijd. Zelfs brickgirl deed er langer over en die deed het nou niet bepaald op een natuurlijke manier...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')