Fachelle was vorige week ook gestoken door een mug , was een hele grote vlek na 2 dagen zat er een harde schijf en kwam er pus uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:02 schreef babyfeet het volgende:
is het weer muggentijd ofzo?
kyllian reageerd er zo raar op gisteren had hij er 1 die werd zo groot als een knikker en na een paar uurtjes was hij gelukkig minder.
nu is hij weer lek geprikt op zijn gezicht en op het randje van zijn oor tis zo zielig
zo zielig.... Fachelle heeft ook altijd pech met zulke dingen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef reni het volgende:
[..]
Fachelle was vorige week ook gestoken door een mug , was een hele grote vlek na 2 dagen zat er een harde schijf en kwam er pus uit.
Had ze dus een infectie aan dr been ,fijn muggen.
Zij vond het helemaal te gek.........om 4 uur vanmorgen....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:13 schreef Githa het volgende:
en hoe vond ze het vanmorgen Lois ? ...
Mijn zoontje is in mei geopereerd aan zijn keel- en neusamandelen. Justin is 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Tan het volgende:
Lois
Doet me denken aan een boekje van beertje paddington, die zit dan ook helemaal onder de shampoo. Junah vindt dat zo'n grappig verhaaltje dat ik uit voorzorg alles heel hoog heb staan
Zijn er hier moeders met ervaring v.w.b. één/ twee kinderen voorbereiden op een keel-/neusamandelenoperatie (plus bij Jessai buisjes)?
De ene is 9 en de ander 4, maar vooral bij Jessai (4) vrees ik gewoon rampscenario's omdat hij heel snel heel geëmotioneerd is. Niet eens in de vorm van huilen, maar wel in de vorm van diep gekwetst zijn, angsten, dichtklappen door paniek of gevoel van onrecht)
Als we het nu hebben over die operatie (hij moet 18 september) raakt hij al volledig in paniek.
Bedankt voor alle info, ik zal het eens rustig doorlezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een topic geopend toen Christans neusamandel werd geknipt, daar heb ik heel veel tips gekregen, zal even kijken waar het gebleven is voor je, Tan.
Edit: dit is 'm
Ik had alles zelf mee, zelfs brood enzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Tan het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk het drankje dat lookinforyou beschreef, ik ging er vanuit dat ze een soort medicijn moeten slikken vooraf ofzo?
Maar eigen drinken en eigen ijsjes in een vriestas is geen slecht idee, Jessai lust ook lang neit al het ijs dat er is.
Justin moest een drankje om het slijm te verminderen na de operatie en ze werden er rustig van. Ze zeiden dat het naar drop smaakte, maar dat vond Justin niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Tan het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk het drankje dat lookinforyou beschreef, ik ging er vanuit dat ze een soort medicijn moeten slikken vooraf ofzo?
Maar eigen drinken en eigen ijsjes in een vriestas is geen slecht idee, Jessai lust ook lang neit al het ijs dat er is.
met zo'n koppie, massa's vriendinnetjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Wat een heerlijk verhaalKleuterliefde is zo mooi
Ik hoop dat Christan op zijn nieuwe school ook een lief vriendinnetje vindt
Nee hoor, hij vindt het prima. Al weet ik niet wat er gaat gebeuren als hij merkt dat zijn vriendje niet meer bij hem in de klas zitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef livelink het volgende:
Ziet Christan er tegenop om naar een nieuwe school te gaan, Rewimo?
Ik bedoelde dus mijn eigen fles ranja, met ziekenhuiswater?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin moest een drankje om het slijm te verminderen na de operatie en ze werden er rustig van. Ze zeiden dat het naar drop smaakte, maar dat vond Justin niet.
Ik hoop voor je, dat jij de mazzel hebt dat ze dat niet hoeven drinken.
Ze moeten ijskoud drinken, echt ijskoud en dan is meegenomen drinken niet goed genoeg.
Ik nam een slokje en het was niet te drinken zo koud. En die kinderen moesten dat met hun nuchtere maagjes ieder uur naar binnen werken.
De laatste beker heb ik maar weggegooid, ik vond het zo zielig.
En het zijn zulke zielige hoopjes mens in dat grote ziekenhuis bed.
Toen Justin terugkwam ben ik gewoon bij hem in bed gaan liggen trouwens. Hij lekker tegen me aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |