abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 19:15:20 #176
81992 Githa
pi_41137953
Hoe is het met Fachelle haar been Reni?....wel zo aardig als er iig iemand hier belangstelling toont
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 19:16:42 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41138003
Ik heb Fachelles been gemist geloof ik Even terugkijken. O jakkes, een infectie, heel vervelend Hopelijk gaat het beter inmiddels.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 19:48:18 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41138973
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Tan het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk het drankje dat lookinforyou beschreef, ik ging er vanuit dat ze een soort medicijn moeten slikken vooraf ofzo?

Maar eigen drinken en eigen ijsjes in een vriestas is geen slecht idee, Jessai lust ook lang neit al het ijs dat er is.
Ik had alles zelf mee, zelfs brood enzo Ik wilde niet langer in het ziekenhuis blijven omdat Eva die ranja niet wilde drinken daar
Eva kreeg alle keren ook geen drankje van te voren hoor, en ze is in totaal al minstens 4 keer onder narcose geweest. Het verschilt per ziekenhuis denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 24-08-2006 21:10:17 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41139477
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Tan het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk het drankje dat lookinforyou beschreef, ik ging er vanuit dat ze een soort medicijn moeten slikken vooraf ofzo?

Maar eigen drinken en eigen ijsjes in een vriestas is geen slecht idee, Jessai lust ook lang neit al het ijs dat er is.
Justin moest een drankje om het slijm te verminderen na de operatie en ze werden er rustig van. Ze zeiden dat het naar drop smaakte, maar dat vond Justin niet.
Ik hoop voor je, dat jij de mazzel hebt dat ze dat niet hoeven drinken.

Ze moeten ijskoud drinken, echt ijskoud en dan is meegenomen drinken niet goed genoeg.
Ik nam een slokje en het was niet te drinken zo koud. En die kinderen moesten dat met hun nuchtere maagjes ieder uur naar binnen werken.
De laatste beker heb ik maar weggegooid, ik vond het zo zielig.
En het zijn zulke zielige hoopjes mens in dat grote ziekenhuis bed.

Toen Justin terugkwam ben ik gewoon bij hem in bed gaan liggen trouwens. Hij lekker tegen me aan.
Keep the faith!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:50:08 #180
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41141290
Nou ja , wat zal ik zeggen.
Vanavond de laatste keer antibiotica , maar dr zit nog steeds n harde schijf in dr beentje.
ik hoop dat die van t weekeind nog slinkt, anders mogen we maandag weer naar de ha.

Oja , Fachelle is verliefd
O, wat is dat leuk om te zien 2 kleuters hand in hand op de speelplaats.
Elke keer elkaar n kusje geven zo zo zo lief.
En het is echte liefde hoor , hij heeft zelfs al n armband gemaakt voor dr.
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 20:56:56 #181
81992 Githa
pi_41141569
Duimen dan maar dat het maandag over is

Nog maar niet te spreken over hun toekomst plannen hé Reni
Zij wordt mama en lerares en hij...jawel, piraat!
2 kindjes, een jongen en een meid en het meisje gaat "roosje" heten
Ze gaan wonen naast mama, want dat huis staat te koop, al was het nog twijfelachtig of dat te financieren was met een broep als piraat
ohw, en ze gaan óók naar de efteling!

Whahaha, echt je hebt moeite je gezicht in de plooi te houden als 2 kleine kleurtjes dat even heel serieus komen vermelden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 20:58:57 #182
13151 crew  Rewimo
pi_41141667
Wat een heerlijk verhaal Kleuterliefde is zo mooi Ik hoop dat Christan op zijn nieuwe school ook een lief vriendinnetje vindt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:03:34 #183
81992 Githa
pi_41141847
Vast wel Rewimo, Christan lijkt me een heel lief en vrolijk ventje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:04:31 #184
13151 crew  Rewimo
pi_41141880
Hij speelt gelukkig heel makkelijk met andere kinderen, dus dat zal geen probleem zijn
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:12:24 #185
116937 reni
pi_41142203
Kleuter liefde is heel mooi, en oh zo echt en intens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:14:12 #186
116937 reni
pi_41142281
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Wat een heerlijk verhaal Kleuterliefde is zo mooi Ik hoop dat Christan op zijn nieuwe school ook een lief vriendinnetje vindt
met zo'n koppie, massa's vriendinnetjes
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:59:01 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41148004
Erg leuk die kleuterliefde. Zo serieus allemaal.

Wel heftig trouwens, die infectie van Fachelle. Ik had het wel gelezen, maar geinterpreteerd als een muggebeet die wat geirriteerd was geraakt. Maar nu snap ik dat het echt behoorlijk ernstig is met antibiotica en zo. Wel een eng idee dat een muggebeet dat kan veroorzaken.

Hopelijk heeft Fachelle er niet te veel last van en is de schijf ook snel weg.

Ziet Christan er tegenop om naar een nieuwe school te gaan, Rewimo?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:10:46 #188
13151 crew  Rewimo
pi_41153660
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef livelink het volgende:

Ziet Christan er tegenop om naar een nieuwe school te gaan, Rewimo?
Nee hoor, hij vindt het prima. Al weet ik niet wat er gaat gebeuren als hij merkt dat zijn vriendje niet meer bij hem in de klas zit Maar hij past zich makkelijk aan, over het algemeen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:17:31 #189
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41153697
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Justin moest een drankje om het slijm te verminderen na de operatie en ze werden er rustig van. Ze zeiden dat het naar drop smaakte, maar dat vond Justin niet.
Ik hoop voor je, dat jij de mazzel hebt dat ze dat niet hoeven drinken.

Ze moeten ijskoud drinken, echt ijskoud en dan is meegenomen drinken niet goed genoeg.
Ik nam een slokje en het was niet te drinken zo koud. En die kinderen moesten dat met hun nuchtere maagjes ieder uur naar binnen werken.
De laatste beker heb ik maar weggegooid, ik vond het zo zielig.
En het zijn zulke zielige hoopjes mens in dat grote ziekenhuis bed.

Toen Justin terugkwam ben ik gewoon bij hem in bed gaan liggen trouwens. Hij lekker tegen me aan.
Ik bedoelde dus mijn eigen fles ranja, met ziekenhuiswater?
En een eigen ijsje in een vriestas met koelelement zal toch wel bevroren blijven?

Verder, iedereen bedankt voor de informatie. Het zal evengoed erg moeilijk worden voor hem, en voor Chinook ook natuurlijk, zij is al negen en dan schijnt het nog pijnlijker te zijn.

@Reni, ik had het ook even gemist, dat die infectie zo heftig was, ik ben zelf een periodiek slachtoffer van zulke heftige reacties op muggenbeten en het is flink pijnlijk, zelfs zo dat ik amper kon lopen. Erg zielig voor haar hoor!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:17:27 #190
116937 reni
pi_41155764
Lopen kon ze gelukkig nog wel.
Al mocht ze het eigenlijk niet haar been moest gekoeld worden de hele dag
Zie een 4 jarige maar is op een stoel te houden de hele dag onmogelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:33:00 #191
13151 crew  Rewimo
pi_41156078
Jeetje, nee dat lukt je echt niet
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:40:48 #192
116937 reni
pi_41156275
de eerste dag is het redelijk gelukt.
we hadden papa en Serissa weg gestuurd en de hele middag aan tafel zitten knutselen. en dat is wel heel lang met een kleuter
Maar goed dat zijn ze de 2 de dag ook snel beu natuurlijk
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:09:32 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41174176
Agos, ik had ook niet door dat het zo ernstig was met haar beentje, sorry reni.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41175207
Reni heel veel sterkte ermee. Sterkte voor je meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:38:17 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41175272
Ik barst weer eens uit elkaar van trots, zo erg dat ik er bijna van moet huilen

Eva moest vandaag naar de kinderarts, de laatste controle was alweer een jaar geleden en ze hadden elkaar dus een tijd niet gezien. De kinderarts vond Eva enorm gegroeid, zo grappig hij is de enige die haar volledige naam gebruikt (Eva Sophie) maar hij vond het zo leuk om haar te zien dat hij zei "Eefje wat ben je groot geworden!"
(toen moest ik al slikken, ik lijk wel zwanger )
Affijn alle controles waren prima, ze is gegroeid hoewel het wel achter blijft maar ze is toch maar mooi 108 cm!
Toen was het tijd voor longetjes luisteren. Al die jaren heeft hij het boven haar gegil, geschreeuw en gekrijs uit moeten horen. Ze heeft maar een paar keer niet gehuild en dan was ze zo vreselijk ziek dat hij dat alleen al een indicatie vond om haar op te nemen.
Vandaag liep Eva naar hem toe, deed zelf haar truitje omhoog en begon al te zuchten.
Al dat oefenen begint zijn vruchten wel af te werpen. Hij was er helemaal ontroerd door en ik moest ook een enorm brok wegslikken, en tegelijk was ik zo trots!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41175383
O wat mooi Lois!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:43:51 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41175442
Vergat ik nog wat Eva het mooiste vond vandaag, ze krijgt een nieuwe puffer en hij is paars. "mooi paahs mama, echt paahs!"
Ze heeft inmiddels alle kleuren wel zo'n beetje gehad maar nog nooit een paarse.
Helemaal geweldig vindt ze dat, hij vervangt 2 andere puffers die ze dagelijks moet nemen (die medicijnen zitten gecombineerd in die ene paarse) en het scheelt ook 4 inhalaties op een dag. 2 vliegen in 1 klap dus.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:47:05 #198
13151 crew  Rewimo
pi_41175548
Lois, wat een mooi verhaal
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:47:44 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_41175572
Eefje wat knap van haar!
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:51:29 #200
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41175668
Grote, stoere, knappe, dappere Eva