Dat zou wellicht kunnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou je je tieten even door kunnen beamen?
Ze gaat me een blauw oog slaan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Tally het volgende:
Ja J. ik weet nog niet.. Maaruh...
*kijkt naar Chowi*
Volgens mij heb ik een vrijwilligster...
Hoi knulliequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een naamtopique, hoe mooi![]()
[afbeelding]
ik zei ga buiten spelen, of stoepkrijten op de A2quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een naamtopique, hoe mooi![]()
[afbeelding]
Tot straks Jarno!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef Jarno het volgende:
Trein. Tozzo.
Denk je aan je postrechten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Amai seg, een naamtopique, hoe mooi![]()
[afbeelding]
Dat klinkt best hard core eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef miss_bleu het volgende:
snelwegkrijten klinkt zo lstom
Uhm we zijn al zeker 30 topics bezig als het er niet meer zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeey, een nieuwe reeks.
Ik kom niet zo vaak in OvjL, voor mij is het nieuw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhm we zijn al zeker 30 topics bezig als het er niet meer zijn
Nee, de rest blijft vrij kut hoor.quote:
Ja zovty, ik zie je posten in prachtig zuiver zwart.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:43 schreef zovty het volgende:
Is je kleurenvibrator nou al binnen?
Je weet togquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef Jarno het volgende:
Burp.
Da's mooi!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Jarno het volgende:
Ja zovty, ik zie je posten in prachtig zuiver zwart.
You tokkie to me?quote:
Dat ligt er denk ik aan welke Spyder je hebt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's mooi!
Ik hoorde laatste een reclame voor een auto die ook in pastel zwart leverbaar is.
Hoe verschilt pastel zwart van normaal zwart?
Ik heb hellegaar geen Spyderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Jarno het volgende:
Dat ligt er denk ik aan welke Spyder je hebt.
Je hebt toch ook een gouden auto? Dat komt dan toch goed uit.quote:
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen jij Duitse hoerquote:
Inderdaad, ik heb genoten van de inzet.quote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen jij Duitse hoer![]()
Ghana all the way
He?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef miss_bleu het volgende:
Jarno! je icoontje!
Stone Island Vriend. Jeweetog!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Wie is dat Jarno?
Check dan!quote:
Het is een roeping.quote:
Kan je de ervaring die je nu opdoet over een paar jaar in praktijk brengen.quote:
Waar had je het gelaten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn hoop teruggevonden
in de wcpot...quote:
Ik ben geen pessimist! Ik ben een goed geīnformeerde optimistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
aiaiaiai SQ
In mijn belevingswereld niet. Waarvoor excusesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef amaranta het volgende:
aiaiaiai was een vreugdekreet
Tuurlijk. Je kent mij nu. Met iedereen die Arma kent gaat het goed. Vraag maar na hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de wcpot...![]()
En nu serieus: de hoop dat t nog nog een keer wat gaat worden met mij
Ow, die gast met z'n mooie capuchontruiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:
Het gaat écht goed met mij men.
Ook die door een bushokje zijn getieft?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kent mij nu. Met iedereen die Arma kent gaat het goed. Vraag maar na hier.
And sjoe no it!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:
Het gaat écht goed met mij men.
Ja die hadden alleen hoofdpijn en wat hechtingen. Verder alles ok.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook die door een bushokje zijn getieft?
Ow, danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die hadden alleen hoofdpijn en wat hechtingen. Verder alles ok.
doont fuk wit mie men!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Jarno ! je bent wel stoer nu! met dat mooie icoon!
Is er tevens bier?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Armageddon het volgende:
Ze zijn hier aan het hospiteren! Dem veel lekkere chicks hier. Kom je ook Jarno?
whehhee zal ik anders die mooie pet ff van je icoon aftiefen ?quote:
Bij deze geef ik toe dat ik een cultuurbarbaar benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
het was een mexicaanse vruegdekreet.... zoals die mariachi hem roepen
aiaiaiiaai
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hier 12 halve literblikken staan in de koele kast!
idd Bier !quote:
Dets it. Ik pak d'r ook 1.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef Armageddon het volgende:
Men wat wil je nog meer. FOK en bier en WK voetbal zometeen en 14 chicks van een jaar of 18.
1 van die 14 van 18 is ook een optie !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dets it. Ik pak d'r ook 1.
(bier dus he)
ent sjoe no it men!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef Jarno het volgende:
Bier roels du sjit.
Fjew. Kom ik daar weer goed weg!quote:
Mja, moet maar he. Alhoewel ik het wel dubieuze macho-eikels vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:30 schreef Armageddon het volgende:
Voor wie zijn we zo trouwens? Spanje?
Frankrijk gaat klop krijgen, dus als je voor de winnaar wilt zijn moet je Spanje kiezen. Als je tegen de arrogante kutploeg wil zijn, dan moet je ook voor Spanje juichen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:30 schreef Armageddon het volgende:
Voor wie zijn we zo trouwens? Spanje?
Ach kan het rotten. We hebben weer een reden om bier te drinken. Toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, moet maar he. Alhoewel ik het wel dubieuze macho-eikels vind.
Dos cerveza!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach kan het rotten. We hebben weer een reden om bier te drinken. Toch?
*up get*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
GET UP IF YOU ARE FOR SPAIN MEN!
En wie niet springt die is een Fransman?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
GET UP IF YOU ARE FOR SPAIN MEN!
Is dat net zoiets als afwerkkamer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Tis trouwens angstig stil daar in die hospiteerkamer.
Ij wit sjoe men! Ij got sjoe kuvert!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*doet ook up get*
Sjarno! Ik ga even een fietbek topic openen!
ij will teek ker of du dem bastarts!quote:
Ij kot sjoer bek!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
if u moddereter koms baai men. kuffer me!
Feauteau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:43 schreef Armageddon het volgende:
Dem men er zit er hier gewoon één in het zicht met haar kont en ik zie d'r string. Die vrouwen van tegenwoordig.![]()
sletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:43 schreef Armageddon het volgende:
Dem men er zit er hier gewoon één in het zicht met haar kont en ik zie d'r string. Die vrouwen van tegenwoordig.![]()
Dem sjoe!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dem men. Ik heb zo'n oldschool nokia zonder camera.
Maar ik heb toch helegaar geeneens geen beamerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe jij nog even je tieten beamen?
Heb je een webcam? Dan beam ik het hier op mijn beamer. sje weet!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik heb toch helegaar geeneens geen beamer
Hij's niet homo hoor.quote:
Nah... het blijft Fok, je weetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je een webcam? Dan beam ik het hier op mijn beamer. sje weet!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:53 schreef Jarno het volgende:. http://video.google.com/videoplay?docid=589712748404478584&q=stone+island
.
Want dan is het namelijk wel betrouwbaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe me dan maar je email adres. Regelen we het even prive.
*weer op stoel kruipt*quote:
Vooral Die ZineGeneZidane Ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
dem men dat frankrijk krijgt ongenadig op z'n flikker!
Ik ben keibetrouwbaar. Vraag maar aan Jarno. En ik zeg altijd maar. Je ken nooit genoeg tieten zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want dan is het namelijk wel betrouwbaar
Maar jij hebt toch al een vrouw? wat moet je dan met mijn tieten?
blijf je nu goed zitten?quote:
Beide klopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben keibetrouwbaar. Vraag maar aan Jarno. En ik zeg altijd maar. Je ken nooit genoeg tieten zien.
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar voor wat hoort wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben keibetrouwbaar. Vraag maar aan Jarno. En ik zeg altijd maar. Je ken nooit genoeg tieten zien.
Je zegt het maar. Ik stuur zo wat terug. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar voor wat hoort wat natuurlijk.
Als we ze gezien hebben, delete ik de posts en de quotes.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zegt het maar. Ik stuur zo wat terug. Zo ben ik dan ook wel weer.
Hele bouwwerken bouwen ze op mij hč. Je wil het niet weten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:00 schreef Joene het volgende:
Ja op arma ken je bouwe !
Nee tiete!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]goed, genoeg over mijn tieten. ze zijn erg lekker. voetbal nu.
Nee niks! mailen nu! monno at xs4all.nlquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]goed, genoeg over mijn tieten. ze zijn erg lekker. voetbal nu.
Nou makkelijk niet nee maar ik verwacht wel een malitje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Dacht je nou echt dat t zo makkelijk ging?
als dat alles is...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou makkelijk niet nee maar ik verwacht wel een malitje.
Is goed johquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat is niet alles! mail nou maar.
men ik heb er al vier achter mijjn kiezen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Jarno het volgende:
Ik pak d'r nog 1 hoor Arma!
Ik bedoel zo'n 14-jarige!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
men ik heb er al vier achter mijjn kiezen!![]()
Check.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Rellen in fietbek Jarno!
Maar "klote" kun je wel zeggen?quote:
Oh, ja. Dat heb ik op school en als ik boodschappen ga doen. Zo eng is dat, échte mensen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:06 schreef Q. het volgende:
Nee, maar ik heb wel werk. Daar zie ik ook mensen enzo.
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:11 schreef Q. het volgende:
Ik moet zometeen weer naar Utrecht Centraal. Daar zijn pas veel mensen. Maar ik heb wel een route gevonden waarmee ik de meeste mensen kan vermijden. En ik ga vroeg, dan is het ook nog redelijk rustig/veilig.
Goed voor den conditie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:13 schreef Chowi het volgende:
Ik duim voor je. Moet je voorstellen als iemand je zomaar ineens aanspreekt!. Dan wil je toch gewoon keihard wegrennen?
7:30 in de trein zitten vind ik vroeg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:14 schreef GI het volgende:
[..]
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?
Ik vertrk om 6:15 van huis.Das pas vroeg.
Echte bikkels staan om 5:30 op.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:14 schreef GI het volgende:
[..]
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?
Ik vertrk om 6:15 van huis.Das pas vroeg.
Conditie is stom.quote:
En niet er stiekem voor springen, hm?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:15 schreef Q. het volgende:
Trien. Tot aan de andere kant.
Conditie is goed voor de sex. Ergo, conditie is goed.quote:
Toch denk ik dat een man meer conditie nodig heeft voor seks dan een vrouw.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Conditie is goed voor de sex. Ergo, conditie is goed.
Alleen als de dame in kwestie een plank is, qua beweegbaarheid.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch denk ik dat een man meer conditie nodig heeft voor seks dan een vrouw.
Ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:19 schreef jogy het volgende:
Zweten zal je!
quote:
Checkquote:bikˇkel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Is het écht alleen bij mannen?quote:
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, en iets met een bot van een schaap ofzo, maar die negeer ik.
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
Volgens mij is bij de meeste standjes toch echt de man die het meeste werk doet ?
Onacceptabel!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef GI het volgende:
[..]
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.
Ken ik ze? Namen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Naja, ik ken de namen niet maar het zijn gewoon alle standjes dat ík op mijn rug lig en dan kan de [dame in kwestie] gewoon wild gaan.quote:
Nu denk ik weer te veel aan sex, knut, bedankt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:25 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:31 schreef GI het volgende:
Oi, het leukste is dat volgende keer dat je sex hebt, dat je dan aan mij denkt.
Denk je dan ook aan mijhij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:32 schreef jogy het volgende:
Ok, misschien wel.
Verminking!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:33 schreef GI het volgende:
[afbeelding]+
WHY!!!! WHYY!!!!! WOULD YOU DO SUCH A THING!!!! WHY!.
Ja, nog wel. Maar ik wilde per se dat het woord twee lettergrepen zou hebben.quote:
Die dude is fucking irritant męn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef GI het volgende:
Bij het maken van het nieuwe fotoboek heb ik trouwens een totaal accuraat "debielenfilter" ingebouwd.
http://fotoboek.fok.nl/user/Anonieme_Fokker/1/25
Que?quote:
Owww dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef GI het volgende:
[..]
Je kent de optie " Surf anoniem over het fotoboek" bij de instellingen ?
Ik ben soms best traag van begrip enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef GI het volgende:
Ach, ik noemde het net nog de debielenfilter, en jij snapt hem nu al...
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben soms best traag van begrip enzo.
Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:53 schreef GI het volgende:
[..]
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.
Post nu je tieten maar.
Ah, impotentie is weer voorbij.quote:
Doe je goed.quote:
Soms is het gewoon zo makkelijk.quote:
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!quote:
Helaas, er zijn hier geen mooie dames aanwezig die mij te hulp kunnen schieten, of aanwezig zijn for that matter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:08 schreef jogy het volgende:
Op mijn werk dan hč, ik waardeer jouw aanwezigheid in het digitale 'hier' natuurlijk zeer veel.
Gelukkig!quote:
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.quote:
Ook gelukkig voor míj. Anders konden we niet meer trouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.
Boehoe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.
That would be now.quote:
ja dit is hem men !quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:15 schreef Jarno het volgende:
IS dit 'm?
En die in FB dan? Die was ook kek.quote:
Men , we doen er gewoon 2 !quote:
En ik ben al met de trein vandaag, laten we de ellende niet opzoeken he?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , we doen er gewoon 2 !
Edit : daat zit wel een molukker
Nee voor je het weet zit je straks nog te werken ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik ben al met de trein vandaag, laten we de ellende niet opzoeken he?
Wanneer gaan we dat doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook gelukkig voor míj. Anders konden we niet meer trouwen.
doe maar snel.quote:
Zeker en weinig NOOBS!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef Armageddon het volgende:
Goed topic dit!
Hey, Maikuul. Zoeen sjiek hendig topic zie je niet vaak he.quote:
In principe niet gek !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, Maikuul. Zoeen sjiek hendig topic zie je niet vaak he.
Boh.quote:
Jeweets.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
Jarno, je maakt me bang.
We doen multitasking Tink..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
KOm ik ook eens een keer naar ONZ, zit iedereen in FB.
Zit je liever in FB of in Onzin?quote:
Overmorgen.quote:
blerk blerk blaat blaat, men dat had je al gezegd, ga maar weer snelwegkrijten op de A2quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hulde voor dit topique! Nou ja, TT dan...
blerk blerk blaat blaat, men dat had je al gezegd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
ga maar weer snelwegkrijten op de A2
Je geniet van de aandacht, hm?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hulde voor dit topique! Nou ja, TT dan...
Eindelijk Alberto Vermicelli in de spotlights in plaats van Samson en Gert.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Je geniet van de aandacht, hm?
Nou, ik vind dat je het hé-le-maal hebt verdiend, hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:51 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Eindelijk Alberto Vermicelli in de spotlights in plaats van Samson en Gert.![]()
Uitgestorven hier idd, stelletje FB hoerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:17 schreef miss_bleu het volgende:
TIS STIL AAN DE OVERKANT! TIS STIL AAN DE OVERKANT
Nee maar wou niet offtopic gaan in het andere topic .quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:38 schreef miss_bleu het volgende:
zie je spoken GI?
quote:
ja eh goed, en jij ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
Howyadoin, love?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |