Ik wil weer zwart worden - deel 2quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaat dat Oranjefan weg? Tis wel weer mooi geweest.
Na het WKquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaat dat Oranjefan weg? Tis wel weer mooi geweest.
Ik wil een andere tag. Straks tante yvonne maar even lief aankijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel uitkijken want ze maken een oranjemeeloper van je
Had ik jou uitgenodigd? Nee hè? ksssssttt weg!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:26 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, allemaal newbies in een oldbie-reeks
Yogho.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:28 schreef jogy het volgende:
Tietvindpost.
Wacht maar even tot na het eten. Zoiets gaat toch beter op een volle maag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Jarno het volgende:
Zal ik nu beginnen over OO dat ook wel weg kan of doe ik dat na de lunsj?
OO is echt compleet nutteloosquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Jarno het volgende:
Mja, dat is ook zo. Als je gaat fietbekken op een lege maag loop je zo tegen een ban aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wacht maar even tot na het eten. Zoiets gaat toch beter op een volle maag.
Echt klote man, daar mag ik niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Jarno het volgende:
Ik nodig mezelf uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had ik jou uitgenodigd? Nee hè? ksssssttt weg!!
Je bent overigens genoemd in het randdebielen-topic!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had ik jou uitgenodigd? Nee hè? ksssssttt weg!!
En terrecht!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent overigens genoemd in het randdebielen-topic!
Daarom is het ook OO. Newbie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Echt klote man, daar mag ik niet in.
Daarom. Hele toestand krijgen we dan weer met yvonne. Ik heb daar de kracht even niet voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat is ook zo. Als je gaat fietbekken op een lege maag loop je zo tegen een ban aan.
Rot op, klotenewbie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom is het ook OO. Newbie.
Hihi, ik trouwens ook niet, hoor.
Zeg!quote:
Wat VM zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Na 15000 gebruikers had Fok gewoon de registratiedinges moeten sluiten.
Nàh, dat is niet tof, want dan kun je geen kloons meer aanmaken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Na 15000 gebruikers had Fok gewoon de registratiedinges moeten sluiten.
Dat is waar. Van wie was jij ookweer een kloon?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, dat is niet tof, want dan kun je geen kloons meer aanmaken.
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:39 schreef mcDavid het volgende:
mcDavid, bij deze nodig ik je uit voor de [oldbies] reeks!
Ja, dat is natuurlijk geheim!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is waar. Van wie was jij ookweer een kloon?
Bestaande users hadden dan een [maak kloon] knop moeten krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, dat is niet tof, want dan kun je geen kloons meer aanmaken.
En mij wel zomaar een kutnewbie noemen, hm?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja zeg ekkes, ik volg al dat kutkliekjesgedoe niet zo namelijk.
ja correct.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
En mij wel zomaar een kutnewbie noemen, hm?
Oh ja, dat zou ook nog een optie zijn. Of mailen voor een nieuwe account.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bestaande users hadden dan een [maak kloon] knop moeten krijgen.
Dat is niet tof, want dan hoeven de A's en FA's niet meer te raden..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ook nog een optie zijn. Of mailen voor een nieuwe account.
Wil je nog ontmaagd worden?quote:
DD...Hmmm...DDirk? Die homo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst kijken wat DD Ch. biedt om het geheim te houden
Ik ben een dame!quote:
En maar blijven volhouden, hè.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zou ik best nog eens over willen doen, ja!
Welnee. Dirk, Gellarboy, van de Gellartvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die heette DDirkh toch?
en nee, die niet!
O.quote:
Er was er ook een met een h, ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welnee. Dirk, Gellarboy, van de Gellartv
Ex-Onzinmod en op dit moment Fok!Webloggerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er was er ook een met een h, ik weet het zeker!
Zwengel even een ONZ discussie aan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Jarno het volgende:
Doe we die morgen. Okay?quote:
Nee, dat valt best mee, hoor.quote:
Wil je zo graag bij ons horen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:39 schreef mcDavid het volgende:
mcDavid, bij deze nodig ik je uit voor de [oldbies] reeks!
Díé ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:45 schreef GI het volgende:
[..]
Ex-Onzinmod en op dit moment Fok!Weblogger
Nee, ik heb zijn vrouw ontmoet. En das echt een vrouw (gok ik, ze had haar kleren nog aan dus helemaal zeker weten doe ik het niet)quote:
Ik meende hem vorig jaar nog te zien bij de Gay Parade. Niet dat dat iets hoeft te betékenen, maar toch.quote:
Joene is aan het werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
Ik mis Joene. Hij is soms best lief.
Was het een lekker wijf?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:48 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn vrouw ontmoet. En das echt een vrouw (gok ik, ze had haar kleren nog aan dus helemaal zeker weten doe ik het niet)
Jij bent meer van de 16 jarige toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef GI het volgende:
Hoewel, ze is wat oud voor mijn directe smaak.
De verrader.quote:
*spontaan uitslag krijgt.quote:
Uhm nee. Mijn vrouw is 23 op het moment.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent meer van de 16 jarige toch?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent meer van de 16 jarige toch?
Voel je daar nog wel iets van als je aan het neuken bent?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voel je daar nog wel iets van als je aan het neuken bent?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voel je daar nog wel iets van als je aan het neuken bent?
De laatste keer dat ik jou zag was ik van mening dat je ongeveer mijn leeftijd wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
24 maar ik ben bijna 32. Dus ik roel!
Die neuken niet meer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef GI het volgende:
[..]
! Dat vraag je niet aan een getrouwde man!
Oh nee, die neuken niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef GI het volgende:
[..]
! Dat vraag je niet aan een getrouwde man!
Ik voel me ook nog steeds 18.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef GI het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik jou zag was ik van mening dat je ongeveer mijn leeftijd was!
Spuit 11.quote:
Die van jou is zwanger.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
Whehehehehehe.
Puik topc dit of niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
Whehehehehehe.
Oldbeestyle!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef veldmuis het volgende:
Dit topic gaat opeens tyfushard.
Echt?! Hoe is dat nu weer gekomen?!quote:
Weet je wat leuk is, als je op een hoogzwangere vrouw springt, dan veer je terug.quote:
Wie roel du sjit so hart men its unbeliefubul!quote:
Zo POING.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is, als je op een hoogzwangere vrouw springt, dan veer je terug..
Sorry, ik ga alweer!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef veldmuis het volgende:
Dit topic gaat opeens tyfushard.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is, als je op een hoogzwangere vrouw springt, dan veer je terug..
ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of zakt het dan in?quote:
Oldbies moet je voorzichtig behandelen McDavid, fluwelen handschoenen, en geen onverwachtse bewegingen maken want dan schrikken ze.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bovendien kan ik het niet hebben dat deze reeks niet gesloten danwel centraal gezet wordt
En als wij schrikken nou berg je dan maar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Oldbies moet je voorzichtig behandelen McDavid, fluwelen handschoenen, en geen onverwachtse bewegingen maken want dan schrikken ze.
Same here. Maar ik hoef er niet voor weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga eens even lunsen.
Inderdaad! Weet je dat nog, laatst, in 2001?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als wij schrikken nou berg je dan maar!![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Oldbies moet je voorzichtig behandelen McDavid, fluwelen handschoenen, en geen onverwachtse bewegingen maken want dan schrikken ze.
Ik ook?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, ik had gezegd dat ik weg was, ik hoop niet dat ze nu schrikken
quote:
Sorryquote:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de meeste welquote:
ik niet hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de meeste wel![]()
LOLquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:32 schreef Tally het volgende:
![]()
Klant: Ik zoek de baas
Ja meneer iedereen hier..
Klant: Huh?
Ja.. Wij hebben hem de hele dag niet gezien
Klant: Owh..
: Hij zal wel weer aan de rand van zn zwembad zitten.. Of op een kameel in Marokko
![]()
Klant: Owh..
: Dus meneer als u hem vind stuur hem even hier heen
![]()
Klant: Ja uhm.. oke
: Prettige dag meneer
![]()
Klant:
Nee daar ben ik al 4 jaar weg..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
LOLzit je nog steeds bij Getronics?
Diakonesse?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al 4 jaar weg..
Zit nu in een ziekenhuis in Utrecht..
Maaruh ik spreek nog met regelmaat wat oud collega's..
En een vriend van me (een Fokker) werkt er nog wel..
En we zijn er vandaag achter dat er nog een oud schoolvriend van ons er werkt
ben je rond dezelfde tijd weggegaan als ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al 4 jaar weg..
Zit nu in een ziekenhuis in Utrecht..
Maaruh ik spreek nog met regelmaat wat oud collega's..
En een vriend van me (een Fokker) werkt er nog wel..
En we zijn er vandaag achter dat er nog een oud schoolvriend van ons er werkt
Op tijd dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je rond dezelfde tijd weggegaan als ik
Shit die helemaal vergeten..quote:
quote:Even een oproepje aan alle skatjes, smatjes, bitch ho's, tjikkies, ponymeisjes en verder elk 15-jarige BreEzAh dat wil sexperimenteren met de boys. Doe eens d-u-i-d-e-l-i-j-k nee zeggen voortaan. De rechtert heeft namelijk de Geldropse Gangbangers vriendelijk bedankt voor het aan stukken scheuren van een 15-jarig meisje. Dusss. Eerst je laten uitwonen en achteraf piepen heeft geen zin meer. Jullie moeten klip & klaar NEE zeggen als jullie stukgetrokken gaan worden. En de verklaring van het Negatief NeuqAdvies dient in zesvoud, op 80grams papier, met een duidelijke handtekening en voorzien van datum en plaats, te worden overhandigd. Met een terloops "Neuh" en of een achteloos "Mwoah, liever niet" komen jullie niet weg. En een potje grienen heeft ook al geen zin. Dat kan opgevat worden als een aanmoediging. "Maar edelachtbare... Die griet vond het heerlijk, ze lag gewoon te squirten met haar ogen."
Mesos dan!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit die helemaal vergeten..
Nu nog 2 te gaan dan
quote:
Jij doet ook iets in de zorg?quote:
Het zal mij een zorg zijn inderdaad. hahaha!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij doet ook iets in de zorg?
Of zal het je een zorg zijn net als bij mij![]()
Als je in de buurt bent kom eens langsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn inderdaad. hahaha!
Maar ben vrij bekend in Utreg dus vandaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mag ik dan in zo'n bed en dat jij me dan komt verzorgen enzo?
Pfff koffie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm.. Ik dacht eerder aan koffie..
Maaruh moet te regelen zijn denk ik
Al zitten we niet in het ziekenhuis zelf
Je bent weer lekker aan het stokenquote:
Thee mag ook..quote:
Bierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Thee mag ook..
Heb ook nog wel een colaatje of een biertje voor je
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Miss is SA geweest. Die weten pas wat echt stoken is
Neej man. Issie keidroek!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef miss_bleu het volgende:
dat duurde lang? heb je zitten chinezenofzo?
Kewl.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:25 schreef Armageddon het volgende:
Jarno, kom je spelen in PUB?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:39 schreef Tally het volgende:
Zo mn baas gevonden..
Zal ik hem vertellen dat er telefoon voor hem was?
Neuh.. Daaaaaaag ben zn secretaresse niet..![]()
Ik weet het wel zeker Jarno! Zit een hoop geyl spul tussen heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef Jarno het volgende:
Puik forum, dat PUB. Zou er ook wat te neuken vallen denk je Arma?
En goed jong, ook!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker Jarno! Zit een hoop geyl spul tussen heb ik al gezien.
bij mij op school precies hetzelfdequote:
Ik hoor dat ze zich laten nemen voor een flesje prik en dat dat nog mag ook tegenwoordig!quote:
ik had het thuis wel van de een op de andere dag dat MSN het niet meer deed!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maar het heeft ie gisteren nog gewerkt.
Wat zal er dan wel niet gebeuren als je ze bier geeft?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze zich laten nemen voor een flesje prik en dat dat nog mag ook tegenwoordig!
Den de skij is de limit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zal er dan wel niet gebeuren als je ze bier geeft?
Misschien is dit ook wat voor PUB.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:09 schreef Armageddon het volgende:
JustMe en Miss!
http://www.msnopschool.nl/
![]()
![]()
Stel je niet aan en kom gewoon slowchatten, men.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
O.
Die verdienen uiteraard niet beter. De snollen.
Tof, dat zou het vlootvernieuwingsprogramma een flinke versnelling doen doormaken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef jogy het volgende:
Ik hoor net dat Arma en Jarno onderweg zijn naar je zweefvliegtuig om deze in de fik te steken.
Waarom doen we niet gewoon alle forums op slot en posten we gewoon voortaan in fietbek?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Jarno het volgende:
It roels du sjit.
Voorstellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom doen we niet gewoon alle forums op slot en posten we gewoon voortaan in fietbek?
Does rustigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:18 schreef Tally het volgende:
Hoeren hoeren hoeren MSN!!
Godver de tering tyfus.. STERF!!
Adem in...quote:
Ja, doe mij maar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Adem in...
Adem uit...
En nu ga ik eerst iemand kop in elkaar rammen..![]()
Het was eigenlijk niet echt de bedoeling dat mensen het zouden gaan beamen. Maar ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:27 schreef Jarno het volgende:
Doe Chowi maar, Tal.
Heb je een beetje leuk werk?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Adem in...
Adem uit...
En nu ga ik eerst iemand kop in elkaar rammen..![]()
Owh ja fantastisch..quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja fantastisch..
Ik vermaak me prima..
Met al mijn fantastische collega's..
En die fantastische huisartsen..
En niet vergeten die fantastische ziekenhuizen..
Sterf..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dus, heren, wie wil er nog een knipbeurt van Vermeersch? Of zal ik even hier een ariaatje komen zingen? Ik trap af: "Figaro figaro figaro fiiiii gaaa rooo".
Kwartetz0rs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef Tally het volgende:
Sterf..doodverwensing nummero 1
Val dood..doodverwensing nummero 2
Spring voor een trein..doodverwensing nummero 3
Kop een bowlingbal..doodverwensing nummero 4
GA WEG![]()
Ik weet het niet, maar ik denk dat Taly 'm zo de kop van z'n romp trekt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef Armageddon het volgende:
Jarno wie is die idioot die hier zo vals staat te zingen?
Goed! We waren het overal over eensch! Ik voel me een stuk beter nuquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
La maar gaan. Heb al oordoppen in. Hoe was je functioneringsgesprek?
Bedankt ouwe!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
ALLEMAAL EVEN JE BEK HOUDEN DE GROTE MENSEN WILLEN PRATEN!!!
Arma, ga je gang..
Dat is heel fijn dan. Weet je wat nog fijner is...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed! We waren het overal over eensch! Ik voel me een stuk beter nu
Ik kan een hoop dingen verzinnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is heel fijn dan. Weet je wat nog fijner is...
sex met een playboy-konijn?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is heel fijn dan. Weet je wat nog fijner is...
Verrek!quote:
Als het gecontroleerd zou worden dan had je dat vast wel gehoord al.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verrek!
Nouja, dat is nog niet helemaal gezegd, aangezien manager in Amerika zit en het internetverkeer wel lokaal wordt geregeld...
School zeker niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:59 schreef madmatt het volgende:
[..]
sex met een playboy-konijn?
de tifus trappen tegen beertje robijn?
pedo's klijnerend en beschamend van de pijn?
zeg op! zeg op! wat is er zo fijn?
Aangezien ik positief moet denken zal ik die theorie maar beamenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het gecontroleerd zou worden dan had je dat vast wel gehoord al.
MOT JIJ NOU WEER! tief op!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Dat zoeen lekker ding zoiets afschuwelijks kan zeggen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
MOT JIJ NOU WEER! tief op!
Joenequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Joene het volgende:
Goeiemiddag !
He koeievlaai Alberto ! tief op !
Zou je je tieten even door kunnen beamen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook best beamen als dat jou gelukkig maakt
opgehorkt! tis mooi weer, ga buiten spelenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat zoeen lekker ding zoiets afschuwelijks kan zeggen!![]()
Tally beebquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef Jarno het volgende:
Owja, ophorken. Dat hadden we ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |