Dat jullie het even weten!quote:Even een oproepje aan alle skatjes, smatjes, bitch ho's, tjikkies, ponymeisjes en verder elk 15-jarige BreEzAh dat wil sexperimenteren met de boys. Doe eens d-u-i-d-e-l-i-j-k nee zeggen voortaan. De rechtert heeft namelijk de Geldropse Gangbangers vriendelijk bedankt voor het aan stukken scheuren van een 15-jarig meisje. Dusss. Eerst je laten uitwonen en achteraf piepen heeft geen zin meer. Jullie moeten klip & klaar NEE zeggen als jullie stukgetrokken gaan worden. En de verklaring van het Negatief NeuqAdvies dient in zesvoud, op 80grams papier, met een duidelijke handtekening en voorzien van datum en plaats, te worden overhandigd. Met een terloops "Neuh" en of een achteloos "Mwoah, liever niet" komen jullie niet weg. En een potje grienen heeft ook al geen zin. Dat kan opgevat worden als een aanmoediging. "Maar edelachtbare... Die griet vond het heerlijk, ze lag gewoon te squirten met haar ogen."
Dat taalgebruik op GS gaat me ook steeds meer irriteren. In het begin was het wel grappig, maar de lol is er wel vanaf...quote:
nee, dat wordt meer zoiets:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:31 schreef Jarno het volgende:
Kúnnen Breezahmeisjes eigenlijk wel nee zeggen?
Dat vroeg ik mezelf dus ook al af. Daar ga je dan alweer hč.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:31 schreef Jarno het volgende:
Okay.quote:
Is er dan niet zoiets als een bepaald geweten bij degene die haar uitwoont?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay.
Breezahmeisjes geven hun lichaam weg voor een flesje ranja en moeten achteraf niet zeuren als de volgende ochtend blijkt dat hun lichaamsopeningen wat ruimer zijn geworden.
Blijkbaar niet. En geweten heb je niet veel aan als je geyl bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
Is er dan niet zoiets als een bepaald geweten bij degene die haar uitwoont?
Mijn zusje is vroeger altijd geleerd om niet met vreemde mannen mee te gaan, of er iets van aan te nemen. En om zuinig op zichzelf te zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn zusje is vroeger altijd geleerd om niet met vreemde mannen mee te gaan, of er iets van aan te nemen. En om zuinig op zichzelf te zijn.
Maar goed, dat zal wel ouderwets zijn.
O.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik had het in mijn antwoord over meisjes die dat soort dingen niet meegekregen hebben,
Hoe kwam ze dan aan d'r beltegoed?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn zusje is vroeger altijd geleerd om niet met vreemde mannen mee te gaan, of er iets van aan te nemen. En om zuinig op zichzelf te zijn.
Maar goed, dat zal wel ouderwets zijn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kwam ze dan aan d'r beltegoed?
neequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
Als je een telefoonkaart hebt nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:31 schreef Jarno het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |