quote:
Checkquote:bik·kel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Is het écht alleen bij mannen?quote:
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, en iets met een bot van een schaap ofzo, maar die negeer ik.
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
Volgens mij is bij de meeste standjes toch echt de man die het meeste werk doet ?
Onacceptabel!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef GI het volgende:
[..]
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.
Ken ik ze? Namen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Naja, ik ken de namen niet maar het zijn gewoon alle standjes dat ík op mijn rug lig en dan kan de [dame in kwestie] gewoon wild gaan.quote:
Nu denk ik weer te veel aan sex, knut, bedankt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:25 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:31 schreef GI het volgende:
Oi, het leukste is dat volgende keer dat je sex hebt, dat je dan aan mij denkt.
Denk je dan ook aan mijhij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:32 schreef jogy het volgende:
Ok, misschien wel.
Verminking!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:33 schreef GI het volgende:
[afbeelding]+
WHY!!!! WHYY!!!!! WOULD YOU DO SUCH A THING!!!! WHY!.
Ja, nog wel. Maar ik wilde per se dat het woord twee lettergrepen zou hebben.quote:
Die dude is fucking irritant mên.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef GI het volgende:
Bij het maken van het nieuwe fotoboek heb ik trouwens een totaal accuraat "debielenfilter" ingebouwd.
http://fotoboek.fok.nl/user/Anonieme_Fokker/1/25
Que?quote:
Owww dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef GI het volgende:
[..]
Je kent de optie " Surf anoniem over het fotoboek" bij de instellingen ?
Ik ben soms best traag van begrip enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef GI het volgende:
Ach, ik noemde het net nog de debielenfilter, en jij snapt hem nu al...
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben soms best traag van begrip enzo.
Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:53 schreef GI het volgende:
[..]
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.
Post nu je tieten maar.
Ah, impotentie is weer voorbij.quote:
Doe je goed.quote:
Soms is het gewoon zo makkelijk.quote:
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!quote:
Helaas, er zijn hier geen mooie dames aanwezig die mij te hulp kunnen schieten, of aanwezig zijn for that matter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:08 schreef jogy het volgende:
Op mijn werk dan hè, ik waardeer jouw aanwezigheid in het digitale 'hier' natuurlijk zeer veel.
Gelukkig!quote:
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.quote:
Ook gelukkig voor míj. Anders konden we niet meer trouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.
Boehoe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.
That would be now.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |