Que?quote:
Owww dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef GI het volgende:
[..]
Je kent de optie " Surf anoniem over het fotoboek" bij de instellingen ?
Ik ben soms best traag van begrip enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef GI het volgende:
Ach, ik noemde het net nog de debielenfilter, en jij snapt hem nu al...
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben soms best traag van begrip enzo.
Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:53 schreef GI het volgende:
[..]
Kay, naaktfoto's worden niet door mensen opgeslagen en komen alleen aan bij de mensen die je het wil laten zien.
Post nu je tieten maar.
Ah, impotentie is weer voorbij.quote:
Doe je goed.quote:
Soms is het gewoon zo makkelijk.quote:
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!quote:
Helaas, er zijn hier geen mooie dames aanwezig die mij te hulp kunnen schieten, of aanwezig zijn for that matter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of soms krijg je gewoon heel veel hulp!
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:08 schreef jogy het volgende:
Op mijn werk dan hč, ik waardeer jouw aanwezigheid in het digitale 'hier' natuurlijk zeer veel.
Gelukkig!quote:
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.quote:
Ook gelukkig voor míj. Anders konden we niet meer trouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de mensen die de treinen moeten schoonmaken ja. Ik heb hardnekkig bloed.
Boehoe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och. Ik ga zo toch wel weer weg en dan heb je helemaal niets meer.
That would be now.quote:
ja dit is hem men !quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:15 schreef Jarno het volgende:
IS dit 'm?
En die in FB dan? Die was ook kek.quote:
Men , we doen er gewoon 2 !quote:
En ik ben al met de trein vandaag, laten we de ellende niet opzoeken he?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , we doen er gewoon 2 !
Edit : daat zit wel een molukker
Nee voor je het weet zit je straks nog te werken ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik ben al met de trein vandaag, laten we de ellende niet opzoeken he?
Wanneer gaan we dat doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook gelukkig voor míj. Anders konden we niet meer trouwen.
doe maar snel.quote:
Zeker en weinig NOOBS!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef Armageddon het volgende:
Goed topic dit!
Hey, Maikuul. Zoeen sjiek hendig topic zie je niet vaak he.quote:
In principe niet gek !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, Maikuul. Zoeen sjiek hendig topic zie je niet vaak he.
Boh.quote:
Jeweets.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
Jarno, je maakt me bang.
We doen multitasking Tink..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
KOm ik ook eens een keer naar ONZ, zit iedereen in FB.
Zit je liever in FB of in Onzin?quote:
Overmorgen.quote:
blerk blerk blaat blaat, men dat had je al gezegd, ga maar weer snelwegkrijten op de A2quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hulde voor dit topique! Nou ja, TT dan...
blerk blerk blaat blaat, men dat had je al gezegd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
ga maar weer snelwegkrijten op de A2
Je geniet van de aandacht, hm?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hulde voor dit topique! Nou ja, TT dan...
Eindelijk Alberto Vermicelli in de spotlights in plaats van Samson en Gert.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Je geniet van de aandacht, hm?
Nou, ik vind dat je het hé-le-maal hebt verdiend, hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:51 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Eindelijk Alberto Vermicelli in de spotlights in plaats van Samson en Gert.![]()
Uitgestorven hier idd, stelletje FB hoerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:17 schreef miss_bleu het volgende:
TIS STIL AAN DE OVERKANT! TIS STIL AAN DE OVERKANT
Nee maar wou niet offtopic gaan in het andere topic .quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:38 schreef miss_bleu het volgende:
zie je spoken GI?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |