men ik heb er al vier achter mijjn kiezen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Jarno het volgende:
Ik pak d'r nog 1 hoor Arma!
Ik bedoel zo'n 14-jarige!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
men ik heb er al vier achter mijjn kiezen!![]()
Check.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Rellen in fietbek Jarno!
Maar "klote" kun je wel zeggen?quote:
Oh, ja. Dat heb ik op school en als ik boodschappen ga doen. Zo eng is dat, échte mensen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:06 schreef Q. het volgende:
Nee, maar ik heb wel werk. Daar zie ik ook mensen enzo.
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:11 schreef Q. het volgende:
Ik moet zometeen weer naar Utrecht Centraal. Daar zijn pas veel mensen. Maar ik heb wel een route gevonden waarmee ik de meeste mensen kan vermijden. En ik ga vroeg, dan is het ook nog redelijk rustig/veilig.
Goed voor den conditie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:13 schreef Chowi het volgende:
Ik duim voor je. Moet je voorstellen als iemand je zomaar ineens aanspreekt!. Dan wil je toch gewoon keihard wegrennen?
7:30 in de trein zitten vind ik vroeg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:14 schreef GI het volgende:
[..]
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?
Ik vertrk om 6:15 van huis.Das pas vroeg.
Echte bikkels staan om 5:30 op.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:14 schreef GI het volgende:
[..]
Je gaat vroeg ? Waarom kan je nog posten om 7.11 dan ?
Ik vertrk om 6:15 van huis.Das pas vroeg.
Conditie is stom.quote:
En niet er stiekem voor springen, hm?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:15 schreef Q. het volgende:
Trien. Tot aan de andere kant.
Conditie is goed voor de sex. Ergo, conditie is goed.quote:
Toch denk ik dat een man meer conditie nodig heeft voor seks dan een vrouw.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Conditie is goed voor de sex. Ergo, conditie is goed.
Alleen als de dame in kwestie een plank is, qua beweegbaarheid.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch denk ik dat een man meer conditie nodig heeft voor seks dan een vrouw.
Ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:19 schreef jogy het volgende:
Zweten zal je!
quote:
Checkquote:bik·kel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Is het écht alleen bij mannen?quote:
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, en iets met een bot van een schaap ofzo, maar die negeer ik.
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hoe noem je een vrouwelijke bikkel dan? Een pot, zeker?
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:21 schreef GI het volgende:
Volgens mij is bij de meeste standjes toch echt de man die het meeste werk doet ?
Onacceptabel!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef GI het volgende:
[..]
Hoer, maar zo noem je iedere vrouw zegt men.
Ken ik ze? Namen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan er nog wel een paar verzinnen waar ik lekker met de handen onder het hoofd kan liggen kijken hoor..
Naja, ik ken de namen niet maar het zijn gewoon alle standjes dat ík op mijn rug lig en dan kan de [dame in kwestie] gewoon wild gaan.quote:
Nu denk ik weer te veel aan sex, knut, bedankt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:25 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ook, daarom zei ik ook "meeste", of ken jij maar 3 standjes ofzo ? Waarbij je er met 2 zelf niks hoeft te doen?
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:31 schreef GI het volgende:
Oi, het leukste is dat volgende keer dat je sex hebt, dat je dan aan mij denkt.
Denk je dan ook aan mijhij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:32 schreef jogy het volgende:
Ok, misschien wel.
Verminking!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:33 schreef GI het volgende:
[afbeelding]+
WHY!!!! WHYY!!!!! WOULD YOU DO SUCH A THING!!!! WHY!.
Ja, nog wel. Maar ik wilde per se dat het woord twee lettergrepen zou hebben.quote:
Die dude is fucking irritant mên.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef GI het volgende:
Bij het maken van het nieuwe fotoboek heb ik trouwens een totaal accuraat "debielenfilter" ingebouwd.
http://fotoboek.fok.nl/user/Anonieme_Fokker/1/25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |