Overbodige reactie, vooral de 2e alinea is zwaar overbodig. Ik heb eerlijk gezegd niemand gezien die het probleem omtrent Marokkanen baggetalliseerde. Kan jij mij dat even aanwijzen? Wel werd erop gewezen dat er meerdere groepen zijn met problemen, en dat het misschien handig is om deze fantastische methode (in de OP) op meerdere groepen van toepassing te verklarenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een merkwaardige discussie. Marokkaanse jongeren veroorzaken disproportioneel veel problemen. Maar er zijn ook christenen hoor die overlast veroorzaken.
Typisch geval van de boel bagatelliseren en het daadwerkelijke problemen onder het tapijt vegen of met de mantel der liefde bedekken. Je kunt wel eeuwig de boel bagatelliseren of onder het tapijt vegen maar uiteindelijk liggen er zoveel problemen onder het tapijt dat het niet meer valt weg te werken.
Daarom kan je beter de problemen erkennen zonder allerlei andere groepen er met de haren bij te slepen en komen tot een oplossing.
Nu lijkt me de oplossing van de TS geuit in de TT niet de correcte omdat je daarmee ook vrij weinig oplost.
Dat leek mij eigenlijk ook ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Daarom kan je beter de problemen erkennen zonder allerlei andere groepen er met de haren bij te slepen en komen tot een oplossing.
Dat is al weerlegt, Mutant.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niemand gezien die het probleem omtrent Marokkanen baggetalliseerde. Kan jij mij dat even aanwijzen?
Ik zie sigme het hebben over grefo's zus en grefo's zo. Dan worden gereformeerden er toch met de haren bijgesleept.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Overbodige reactie, vooral de 2e alinea is zwaar overbodig. Ik heb eerlijk gezegd niemand gezien die het probleem omtrent Marokkanen baggetalliseerde. Kan jij mij dat even aanwijzen? Wel werd erop gewezen dat er meerdere groepen zijn met problemen, en dat het misschien handig is om deze fantastische methode (in de OP) op meerdere groepen van toepassing te verklaren
Nee, waarom zou het? Dan gaan we topics openen over surinamers, antillianen, autochtonen etc. Totaal onnodig. In een topic wordt een bepaalde oplossing genoemd voor bepaalde problemen, en ik pleit ervoor dat die oplossing op meerdere bevolkingsgroepen van toepassing moet worden verklaard. Gewoon geheel ontopic. Dat er dan mensen gaan gillen dat ik een andere bevolkingsgroep erbij haal, en dat ze dat niet willen , ja dat is offtopic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie sigme het hebben over grefo's zus en grefo's zo. Dan worden gereformeerden er toch met de haren bijgesleept.
Als je het over de problemen van christenen wilt hebben kan je toch een eigen thread openen.
Problemen van verschillende groepen dienen apart te worden opgelost. Je kunt hooguit kijken of er ergens een correlatie valt te vinden tussen verschillende problemen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, waarom zou het? Dan gaan we topics openen over surinamers, antillianen, autochtonen etc. Totaal onnodig. In een topic wordt een bepaalde oplossing genoemd voor bepaalde problemen, en ik pleit ervoor dat die oplossing op meerdere bevolkingsgroepen van toepassing moet worden verklaard. Gewoon geheel ontopic.
Hey gast,quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
ExTec heeft niets geleerd van Fortuyn. Problemen benoemen we nu, ook de problemen onder gereformeerden. Dat jij dat niet wil, kan mij een reet roesten zeg maar. We gaan problemen onder minderheden niet negeren omdat het "veel erger zou zijn" onder andere groeperingen.
jah, duhhh anders is het geen Marokkanen bash topic en is de lol ervan af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het? Dan gaan we topics openen over surinamers, antillianen, autochtonen etc. Totaal onnodig. In een topic wordt een bepaalde oplossing genoemd voor bepaalde problemen, en ik pleit ervoor dat die oplossing op meerdere bevolkingsgroepen van toepassing moet worden verklaard. Gewoon geheel ontopic. Dat er dan mensen gaan gillen dat ik een andere bevolkingsgroep erbij haal, en dat ze dat niet willen , ja dat is offtopic.
En die is er, Sigme had een mooi voorbeeld, en ik gaf er ook een aantal. Met name de ouders zijn heethoofden en hanteren een strikt beleid tegen hun kinderen. Vrouwen worden ook in beide situaties "ondergewaardeerd", qua opvoeding: veel kindermishandeling. Qua religie: ongelovigen vaak als een soort van duiveltjes zien. etcetera.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Problemen van verschillende groepen dienen apart te worden opgelost. Je kunt hooguit kijken of er ergens een correlatie valt te vinden tussen verschillende problemen.
Het ene topic kan nu eenmaal op meer aandacht rekenen dan een ander.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, duhhh anders is het geen Marokkanen bash topic en is de lol ervan af.![]()
En dan nog blijf je OT en kijk je of je oplossingen voor de ene groep kunt gebruiken voor de andere,quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En die is er, Sigme had een mooi voorbeeld, en ik gaf er ook een aantal. Met name de ouders zijn heethoofden en hanteren een strikt beleid tegen hun kinderen. Vrouwen worden ook in beide situaties "ondergewaardeerd", qua opvoeding: veel kindermishandeling. Qua religie: ongelovigen vaak als een soort van duiveltjes zien. etcetera.
Anoniem anyone? Misschien was jij het wel? En als het iemand van een kerk is geweest heeft die een groot probleem als het uitkomt, want christenen mogen niet dreigen of geweld gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Christenen bedreigen nietGoerree overflakkee anyone.
Nee maar ze neuken wel onschuldige kindertjes. Wat wil je nu beweren? Ik zeg nergens dat alle Christenen zo zijn, er zijn heel veel aardige Christenen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Anoniem anyone? Misschien was jij het wel? En als het iemand van een kerk is geweest heeft die een groot probleem als het uitkomt, want christenen mogen niet dreigen of geweld gebruiken.
Heb jij ooit ergens gelezen dat christenen meer problemen veroorzaken dan gemiddeld? Al jou bijdragen gaan hierover, terwijl er helemaal geen enkele reden voor is. Face it, marokkaanse jongeren zijn bovengemiddeld geweldadig en dit komt door een slechte opvoeding omdat de ouders de taal niet beheersen, en de cultuur niet snappenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overbodige reactie, vooral de 2e alinea is zwaar overbodig. Ik heb eerlijk gezegd niemand gezien die het probleem omtrent Marokkanen baggetalliseerde. Kan jij mij dat even aanwijzen? Wel werd erop gewezen dat er meerdere groepen zijn met problemen, en dat het misschien handig is om deze fantastische methode (in de OP) op meerdere groepen van toepassing te verklaren
Een beetje variatie in Marokkanen-bashtopics mag ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan nog blijf je OT en kijk je of je oplossingen voor de ene groep kunt gebruiken voor de andere,
IPV dat de focus 'automagisch' verschuift naar de groep waar de hele topic niet over gaat
Maar dat het topic je niet al te veel interreseert was al wel duidelijk.
Christenen neuken geen kleine kinderen, in tegenstelling tot andere groepen die een profeet volgen die 9 jarige kinderen uitwoondequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee maar ze neuken wel onschuldige kindertjes. Wat wil je nu beweren? Ik zeg nergens dat alle Christenen zo zijn, er zijn heel veel aardige Christenen.
Dat zijn persoonlijke ervaringen. Nergens blijkt uit dat het een algemene tendens is onder gereformeerden of dat een disproportioneel aandeel overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
En die is er, Sigme had een mooi voorbeeld, en ik gaf er ook een aantal. Met name de ouders zijn heethoofden en hanteren een strikt beleid tegen hun kinderen. Vrouwen worden ook in beide situaties "ondergewaardeerd", qua opvoeding: veel kindermishandeling. Qua religie: ongelovigen vaak als een soort van duiveltjes zien. etcetera.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb ook last van gereformeerde Christenen, laten we hen ook daarmee pakken.
Maar in welk opzichte heb jij last van gereformeerde christenen in Rotterdam?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
Oh mijn godJe hebt het topic overduidelijk niet gelezen. Volgens mij is het overduidelijk dat ik het probleem juist niet baggetalliseer aangezien ik het had "OOK over gereformeerden". Het woordje "ook" impliceert al dat ik het ene niet erger vind dan het ander. In Rotterdam niet, maar dat betekend dat het probleem niet meer bestaat? Volgens mij waren wij dit soort politiek correct reacties allang gepasseerd na Pim.
In bepaalde regio's zijn er Christenen die meer overlast veroorzaken dan Marokkanen. Dat komt omdat er daar dan geen of weinig Marokkanen wonen. In de steden is het anders. Mijn bijdragen gingen nergens over "dat christenen meer problemen zouden veroorzaken dan gemiddeld". Dat lees je er zelf kennelijk in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb jij ooit ergens gelezen dat christenen meer problemen veroorzaken dan gemiddeld? Al jou bijdragen gaan hierover, terwijl er helemaal geen enkele reden voor is. Face it, marokkaanse jongeren zijn bovengemiddeld geweldadig en dit komt door een slechte opvoeding omdat de ouders de taal niet beheersen, en de cultuur niet snappen
en wie daar de oorzaak van is is weer een heel andere discussie
Typisch Christelijke pavlov reactiequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Christenen neuken geen kleine kinderen, in tegenstelling tot andere groepen die een profeet volgen die 9 jarige kinderen uitwoonde![]()
Ik vermelde volgens mij later duidelijk dat ik 16 jaar lang in een zwaar Christelijk dorp heb gewoond en hun tolerantie jegens andersdenkenden mocht aanschouwen. Ik woon pas sinds kort in Rotterdam (en zeg zelf notabene, het dikgedrukte, dat ik er hier geen last van heb)quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn persoonlijke ervaringen. Nergens blijkt uit dat het een algemene tendens is onder gereformeerden of dat een disproportioneel aandeel overlast veroorzaakt.
Dan nog even dit:
[..]
[..]
Maar in welk opzichte heb jij last van gereformeerde christenen in Rotterdam?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn persoonlijke ervaringen. Nergens blijkt uit dat het een algemene tendens is onder gereformeerden of dat een disproportioneel aandeel overlast veroorzaakt.
bronquote:In 2001 kwamen de Noorse Broeders in Nederland negatief in het nieuws vanwege het vermoeden van kindermishandeling, ontucht en financiële malversaties. De aanklacht van kindermishandeling (gedaan door een destijds 34-jarig ex-lid) werd door het OM geseponeerd i.v.m verjaring, ondanks de getuigenissen van tientallen slachtoffers). Wat betreft de ontucht is er tenminste één veroordeling geweest. Na een taakstraf mocht de dader, onder streng toezicht, de bijeenkomsten van de Noorse Broeders weer bijwonen.
RKK anyone?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Christenen neuken geen kleine kinderen
Uh huh,quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een beetje variatie in Marokkanen-bashtopics mag ook wel.
Waar baseer je het op dat Christenen heethoofden zijn? Ik lees nooit over rellen van Christenen omdat een jongere met een strafblad waar je U tegen zegt perongeluk doodgaat omdat hij wilde weggaan voor de politie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probleem vrouwen: - de correlatie dat ze vrouwen minderwaardig achten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Problemen van verschillende groepen dienen apart te worden opgelost. Je kunt hooguit kijken of er ergens een correlatie valt te vinden tussen verschillende problemen.
Ja ExTec, we weten nu allemaal (dankzij jezelf) dat je moslims als hypocriete, moordende terroristen ziet. Maar ga je gang, als het namelijk over een probleemgroep gaat anders dan de Marokkanen, dan zien we je niet. Dat is pas hypocrietquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh,
En nu ens wachten hoe Mutant reageert als iemand anders een andere topic kaapt, en daar een maroc-bash topic van maakt.
Reageert Mutant dan ook zo gemakkelijk?
Hell no...
Nee, dan is het zeker 'niet goed' en 'moeten we OT blijven'.
Je bent zo hypocriet als een moslim, ow, wacht je bent een moslim![]()
Er zullen ongetwijfeld christenen zijn die er bekrompen denkbeelden op na houden net zoals ze je dat hebt bij moslims. Het verschil uit zich in het feit dat Marokkanen disproportioneel (zichtbaar) overlast veroorzaken. Dat idee heb ik bij christenen minder.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
Probleem vrouwen: - de correlatie dat ze vrouwen minderwaardig achten bijvoorbeeld?
Probleem acceptatie rechtstaat: correlatie dat geloofsfanaten hun geloofsleer hoger achten dan wereldlijke macht?
Probleem slecht opgevoede kinderen - correlatie lage inkomens ouders?
Etc etc etc.
De TT slaat als een tang op een varken maar opzich is het onderwerp wel interessant.quote:Wees reëel. dit is een onzin topic met een onzin OP. Alle zinnige discussie daarna is per defenitie offtopic - ten opzichte van de OP.
Eeuwen volop? Man, tot 1957 waren vrouwen in dit lanfd officieel niet handelingsbekwaam nadat ze trouwden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Christenen heethoofden zijn? Ik lees nooit over rellen van Christenen omdat een jongere met een strafblad waar je U tegen zegt perongeluk doodgaat omdat hij wilde weggaan voor de politie?
Vrouwen nemen hier al eeuwen volop deel uit van de samenleving, er zal geen Christen zijn die het normaal vind om een vrouw te slaan, in tegenstelling tot imams die boeken schrijven over hoe je kunt slaan zonder dat het opvalt, idem voor kinderen.
Ja, de Europese geschiedenis is een toonbeeld van pais en vree, sinds het jaar 0. Met de kerk vooropquote:Er is geen enkele Christen die ongelovigen uit wil roeien of bommen wil gebruiken, sterker nog, onze hele vreedzame cultuur is gebaseerd op het Christendom, vandaar dat we hier niet steeds met vlaggen lopen te fikken etc.
Er zijn inderdaad nog wat mensen die vrouwen in sommige functies als ongeschikt zien, zoals politiek, ik heb er zelf geen moeite mee, net als de meeste Christenen. Daar staat tegenover dat Christelijke meisjes/vrouwen wel gewoon werken, op een uitzondering na die liever thuis blijft maar verder dus geen overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Probleem vrouwen: - de correlatie dat ze vrouwen minderwaardig achten bijvoorbeeld?
Probleem acceptatie rechtstaat: correlatie dat geloofsfanaten hun geloofsleer hoger achten dan wereldlijke macht?
Probleem slecht opgevoede kinderen - correlatie lage inkomens ouders?
Etc etc etc.
Wees reëel. dit is een onzin topic met een onzin OP. Alle zinnige discussie daarna is per defenitie offtopic - ten opzichte van de OP.
Gesproken als een echte vaderlander, is het vrije speelmiddag bij de Viking jeugd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef ExTec het volgende:
Je bent zo hypocriet als een moslim, ow, wacht je bent een moslim![]()
Bij moslims is het standaard dat vrouwen niet mogen werken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad nog wat mensen die vrouwen in sommige functies als ongeschikt zien, zoals politiek, ik heb er zelf geen moeite mee, net als de meeste Christenen. Daar staat tegenover dat Christelijke meisjes/vrouwen wel gewoon werken, op een uitzondering na die liever thuis blijft
in de koran staat dat jongeren zich mogen misdragen?quote:Politiek gezien mogen Christenen alleen de overheid niet gehoorzamen als die recht tegen de bijbel ingaat, maar zolang het niet direct in strijd is moeten ze gehoorzamen, ook als het in eigen nadeel is.
Vroeger werkten vrouwen allemaal, maar in begin 1900 werd het goed als je thuis kon blijven, want dan kon je laten zien dat je het geld niet nodig had, en dit is hierna blijven hangen, maar in 1800 werkten alle vrouwen gewoon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Eeuwen volop? Man, tot 1957 waren vrouwen in dit lanfd officieel niet handelingsbekwaam nadat ze trouwden.
Verkrachting binnen het huwelijk is nog maar kort strafbaar.
Er was laats nog een zaak van een christen die zijn kinderen sloeg omdat in de bijbel staat dat wie zijn kinderen liefheeft de roede niet spaart. En zijn vrouw stond erbij en keek ernaar.
[..]
Ja, de Europese geschiedenis is een toonbeeld van pais en vree, sinds het jaar 0. Met de kerk voorop.
het gaat hier niet specifiek over moslims maar over marokkanen zoals je kunt zien, wat christenen hier bijdoen moet je vragen aan moslima Mutant01, want die wil het gedrag van marokkanen vergelijken met christelijke jongerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij moslims is het standaard dat vrouwen niet mogen werken?
Nog nooit een moslima aan het werk gezien?
[..]
in de koran staat dat jongeren zich mogen misdragen?
Jij bent diegene die zo loopt te generaliseren hoor. Moslims zus moslims zo, marokkanen zus marokkanen zo. Ik heb het slechts over een selecte groep Christenen gehad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
het gaat hier niet specifiek over moslims maar over marokkanen zoals je kunt zien, wat christenen hier bijdoen moet je vragen aan moslima Mutant01, want die wil het gedrag van marokkanen vergelijken met christelijke jongeren![]()
Kijk wat jij nu doet is tegenover een militante, fundamentalistische christenhond het beeld zetten van een normale christen. Terecht. Wat de militant bijzonder maakt (en vervelend) is dat ie militant is, niet dat ie christen is. Datzelfde geldt voor militante moslims.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad nog wat mensen die vrouwen in sommige functies als ongeschikt zien, zoals politiek, ik heb er zelf geen moeite mee, net als de meeste Christenen. Daar staat tegenover dat Christelijke meisjes/vrouwen wel gewoon werken, op een uitzondering na die liever thuis blijft maar verder dus geen overlast veroorzaakt.
Politiek gezien mogen Christenen alleen de overheid niet gehoorzamen als die recht tegen de bijbel ingaat, maar zolang het niet direct in strijd is moeten ze gehoorzamen, ook als het in eigen nadeel is.
Christenen studeren relatief meer dan niet christenen, dit omdat kinderen hiren dat je je talenten moet gebruiken, en het dus belangrijk is dat je goed leert waardoor ze relatief hoger opgeleid zijn. Qua inkomen zal het dus wel meevallen denk ik.
Overigens ben ik het met je eens dat het een bijzonder topic is, maar ik iriteer me vooral aan mensen die als het om problemen van Marokkanen gaat vlug roepen dat het wel meevalt omdat het bij andere groepen ook niet altijd geweldig gaat, dat kan zo zijn, maar niet in zulke proporties![]()
Dan stel ik je de vragen voor marokkanen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
het gaat hier niet specifiek over moslims maar over marokkanen zoals je kunt zien, wat christenen hier bijdoen moet je vragen aan moslima Mutant01, want die wil het gedrag van marokkanen vergelijken met christelijke jongeren![]()
Of het nou om Marokkanen om moslims gaat, je blijft net zo hard door generaliseren. Pas je 2e alinea nuanceer je ietwat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Je hebt mij ook nergens horen beweren dat Marokkanen niet deugen, het is mijns inziens onzinnig om als het gaat om Marokkanen die zich misdragen, let wel Marokkanen en dus geen moslims, wat helaas relatief vaak voorkomt, hier niet op in te gaan maar er een andere groep met de haren bij te slepen.
Als jij me het verband uit kunt leggen tussen Marokkaanse hangjongeren die voor overlast zorgen, dus niet de mannen/vrouwen die thuis zitten en verder geen problemen veroorzaken dan zou ik het een reeele vergelijking vinden.
Dit topic gaat specifiek over het deel van de Marokkanen die zich niet normaal gedraagt, dus niet over de overigen. Dan is mijn vraag, waarom worden Christenen hierbij gehaald?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan stel ik je de vragen voor marokkanen.
Je komt aanzetten met een lijstje waarom Christenen zo goed zijn alsof die dingen niet gelden voor marokkanen of moslims.
ohw geen idee, tis toch een kuttopic met een wat dubieze OP.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit topic gaat specifiek over het deel van de Marokkanen die zich niet normaal gedraagt, dus niet over de overigen. Dan is mijn vraag, waarom worden Christenen hierbij gehaald?
Dus je mag nooit militante Christenen erbij halen als vergelijkingsmateriaal?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit topic gaat specifiek over het deel van de Marokkanen die zich niet normaal gedraagt, dus niet over de overigen. Dan is mijn vraag, waarom worden Christenen hierbij gehaald?
Ik generaliseer helemaal niets, ik vraag alleen waarom hier opeens Christenen bij gehaald worden? Het gaat hier om een groep Marokkanen die zich niet normaal gedraagt op straat, en statistisch gezien is die groep er, en ook groot. Dan is het absoluut niet relevant om te zeggen dat er andere groepen zijn die misschien af en toe ook iets fout doen, wat absoluut waar zal zijn, maar het staat niet in verhouding en er is geen enkele relatie tussen die twee groepenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of het nou om Marokkanen om moslims gaat, je blijft net zo hard door generaliseren. Pas je 2e alinea nuanceer je ietwat.
Nee, het is nogal rustig op me werkquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gesproken als een echte vaderlander, is het vrije speelmiddag bij de Viking jeugd?
Er is dus weldegelijk een relatie, in problematiek. Die is aangekaart, en het kan geen kwaad om het aan te kaarten. Bovendien ging het in het topic meer over de oplossing van dergelijke problemen, de oplossing kan ook van toepassing zijn op rebelse Christenen. Maar je wil het zo graag over Marokkanen hebben, ik zou zeggen ga je gang.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik generaliseer helemaal niets, ik vraag alleen waarom hier opeens Christenen bij gehaald worden? Het gaat hier om een groep Marokkanen die zich niet normaal gedraagt op straat, en statistisch gezien is die groep er, en ook groot. Dan is het absoluut niet relevant om te zeggen dat er andere groepen zijn die misschien af en toe ook iets fout doen, wat absoluut waar zal zijn, maar het staat niet in verhouding en er is geen enkele relatie tussen die twee groepen
Als het relevant kan zijn kan dat ja, maar als we een topic hebben over mensen die te hard rijden ga ik ook niet beginnen over moslims die door rood lopen, ook al zullen die er wel zijn. Het punt is dat er geen enkel verband is tussen de gegevens uit de TT en OP en christenen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag nooit militante Christenen erbij halen als vergelijkingsmateriaal?
Jawel, de oplossing.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als het relevant kan zijn kan dat ja, maar als we een topic hebben over mensen die te hard rijden ga ik ook niet beginnen over moslims die door rood lopen, ook al zullen die er wel zijn. Het punt is dat er geen enkel verband is tussen de gegevens uit de TT en OP en christenen.
Alleen zijn er maar heeeeeel weinig rebelse Christenen, dus ik snap niet waarom je daarmee komt. Misschien moet je het hebben over rebelse imkers die hun bijen niet goed behandelen, heel interesant, maar comleet offtopic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is dus weldegelijk een relatie, in problematiek. Die is aangekaart, en het kan geen kwaad om het aan te kaarten. Bovendien ging het in het topic meer over de oplossing van dergelijke problemen, de oplossing kan ook van toepassing zijn op rebelse Christenen. Maar je wil het zo graag over Marokkanen hebben, ik zou zeggen ga je gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |