Zelden. Dat wilde ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shop jij weleens in de grote steden
Dan ligt het een stuk anders inderdaad. Dat is langs me heen gegaan.quote:[..]
6 oog-getuigen zeiden dat ze niet ingrepen omdat het niet zo "dreigend" was er werden geen "messen getrokken" dus wat mij betreft is het gewoon een verkapte smoes om je zelf vrij te kopen van schuld en een troost praatje voor je geweten.
hehe, het is een sensatie wie je allemaal tegenkomtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zelden. Dat wilde ik graag zo houden
maakt niet uitquote:Dan ligt het een stuk anders inderdaad. Dat is langs me heen gegaan.
Nee, het zou prettig zijn als iedereen in Nederland dat bijgebracht zou worden, dat is niet alleen een probleem met Marokkanen namelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ze hoeven van mij niet minder te fokken en hun kids hoeven ook niet binnen te zitten.
Wél zou het prettig zijn als ze allemáál bij wordt gebracht dat het fatsoenlijk is niemand tot last te zijn.
Ach kijk. Auteur Lemmeb. Jammer dat je dat er niet even bijmeldt. Hij kan wél schrijvenquote:
Als je niet wilt dat er gekopieerd wordt moet je het kopieerapparaat onklaar maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het probleem is toch eigenlijk zo simpel. Blijkbaar hebben veel Marokkaanse ouders totaal geen grip op hun kroost dat maar buiten lanterfant en de boel verziekt, dan niet erger (zie Antwerpen). Je kunt er wel overheidsgeld tegenaan blijven gooien met buurthuizen, werkgelegenheidsprojecten en dergelijke, maar als een goede opvoeding van huis uit ontbreekt is dan is dat weggegooid geld.
Rest de vraag: waarom lopen die lui buiten te klieren? Als de gemiddelde Marokkaanse familie de gezinsplanning eens beter zou afstemmen op hun behuizing, dan neem je al een deel van het probleem weg.
Wat denk je er zelf van?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:00 schreef reviewz het volgende:
Hoe maak je die onklaar dan?
"nog iemand". Het onbekende bastaardskind dat niet bij naam of geslacht genoemd mag worden. Bij Meki thuis noemen ze hem/haar dan maar "nog iemand".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Meki het volgende:
en wij als Marokkaans gezin hebben maar liefst 2 kinderen
Papa - Mama - Meki en nog iemand
Overigens is dat stuk samengesteld uit knip- en plakwerk, grotendeels afkomstig uit posts van Lemmeb , door hem geplaatst op fok. Wat je noemt uit de context gehaald en ontdaan van wat nuancerende woorden, posts uit een aantal verschillende topics aan elkaar knopend met wat bijgeknutselde bruggetjes.quote:
Jawel hoor, als je maar geen kinderen maaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
nu mag ik ook niet meer neuken.. verdikkeme
Gereformeerde Christenen vormen tegenwoordig in de grote steden ook al jeugdbendes? Gereformeerde Christenen maken een disproportioneel deel uit van de gevangenis populatie? Gereformeerde Christenen zorgen tegenwoordig ook al voor overlast op zwembaden waarbij ze meisjes aanranden en exsessief geweld gebruiken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb ook last van gereformeerde Christenen, laten we hen ook daarmee pakken.
Weet je wát de verbindende factor is tussen al deze groepen? Het zijn allemaal mannen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
(..) jeugdbendes? (..) gevangenis populatie?(..) overlast op zwembaden waarbij ze meisjes aanranden en exsessief geweld gebruiken?
Ik heb er last van, ze vallen mij lastig met hun religie. Ze integreren niet en hebben veel te veel kinderen (ze belasten dus ook nog eens het systeem dus), alles wat anders is vervloeken ze en net als bij fundamentalistische moslims worden ongelovigen gezien als een soort van duiveltjes. Kritiek geven op hun geloof, en hupla bedreigingen enzo. Bovendien laatst dat incident waarbij een paar Christelijke broertjes even een Turk zn harses insloegen omdat ie met hun zusje ging.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Gereformeerde Christenen vormen tegenwoordig in de grote steden ook al jeugdbendes? Gereformeerde Christenen maken een disproportioneel deel uit van de gevangenis populatie? Gereformeerde Christenen zorgen tegenwoordig ook al voor overlast op zwembaden waarbij ze meisjes aanranden en exsessief geweld gebruiken?
You fail T3h InTeRn3T !!!!11111111!!!!!oneoneone!!!!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je wát de verbindende factor is tussen al deze groepen? Het zijn allemaal mannen.
Castreren die hele zooi, zeg ik. Alle mannen, geen risico nemen.
Vertel,quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij heb ik net een paar voorbeelden opgenoemd. IK heb er last van. Dat jij er geen last van hebt kan mij niet schelen in dit geval. Maar zoals Sigme het zei, het zijn ook allemaal mannen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel,
Verkrachten die groepsgewijs je gehoofddoekte vrouw soms?
Of behandelen ze haar als een hond met hun ge 'Psssst'?
Of zijn die grefo's zwaar aggro, in de trant van 1 seconde aankijken en meteen: "WAT KIJK JE NOU? MOET IK JE OP JE BEK SLAAN OFZO?"
Of zijn het zulke laffe honden dat ze met hun hele familie jou in elkaar trappen?
Proberen ze soms stille tochten te organiseren voor uitschot met een strafblad zo dik als jou favo sprookjesboek?
Ik denk het niet...
Oh toch wel hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel,
Verkrachten die groepsgewijs je gehoofddoekte vrouw soms?
Of behandelen ze haar als een hond met hun ge 'Psssst'?
Of zijn die grefo's zwaar aggro, in de trant van 1 seconde aankijken en meteen: "WAT KIJK JE NOU? MOET IK JE OP JE BEK SLAAN OFZO?"
Of zijn het zulke laffe honden dat ze met hun hele familie jou in elkaar trappen?
Proberen ze soms stille tochten te organiseren voor uitschot met een strafblad zo dik als jou favo sprookjesboek?
Ik denk het niet...
Sarcasme vriend, sarcasme.quote:
Ow, dat geloof ik wel. Klinkt wel aannemelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh toch wel hoor. Als kind van ongetrouwde ouders, geboren in een dorp vol artikel 31 christenen weet ik maar al te goed dat die zich zeker schuldig maken aan terreur jegens andersdenkenden.
Ik neem het maar van je aan, maar ik ben om eerlijk te zijn nog geen christen tegen gekomen waar de grootheidswaanzin zo vanaf druipt als dat ik vaak bij moslims waarneem.quote:Goddank zijn ze tegenwoordig met te weinig om nog veel invloed te hebben. Maar principieel zijn ze niet anders dan andere fundamentalistische monotheisten.
Ja, dat had ik ook wel door, was niet van plan om je echt te slaanquote:
Niet echt mee eens, bij een (groeps)misdaad kan men niet gaan checken wat zijn sexuele voorkeur inhoudt, wat mij betreft zijn ze even capabel, maar is het percentage minder omdat er meer hetero's zijn.quote:Er kan natuurlijk een uitzondering gemaakt worden voor homo-mannen. Die zijn namelijk ontzettend ondervertegenwoordigd bij allerlei maatschappelijk ongewenst gedrag.
Dan raad ik je aan om te emigreren. Nederland heeft een lange historie met het Christendom, de Nederlandse cultuur en politiek en de wetten zijn direct gebaseerd op het Christendom. Als het zien van een kruis je doet verschrompelen en als het je brand, dan raad ik je aan om gewoon doodleuk op te rotten uit Europa.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb er last van, ze vallen mij lastig met hun religie.
Chinezen integreren ook niet, maar net als Chinezen zorgen de Gereformeerde Christenen niet voor onrust. Vormen ze geen jeugdbendes die de straten terroriseren, plegen ze geen moorden op collumnisten, en ronselen ze geen jongeren voor een jihad. Moslims, en marokkanen daarentegen zorgen wel voor veel overlast.quote:Ze integreren niet
Maar in tegenstelling tot Marokkaanse gezinnen houden de Gereformeerde Christenen hun kinderen wel binnen, en zorgen hun kinderen niet voor buitensporige overlast op straat.quote:en hebben veel te veel kinderen (ze belasten dus ook nog eens het systeem dus),
Dus eigenlijk vind je moslims dus net zo slecht als Gereformeerde Christenen op dat vlak?quote:alles wat anders is vervloeken ze en net als bij fundamentalistische moslims worden ongelovigen gezien als een soort van duiveltjes.
Ik heb nog geen Gereformeerde Christenen een ambassade zien afbreken of spontaan in rellen zien uitbarsten na een willekeurige cabaret voorstelling, of een spotprent in een krant. En in tegenstellig tot Moslims is het ook alweer een flinke tijd geleden dat Gereformeerde Christenen een schrijver en een filmmaker hebben vermoord omdat hij voor zijn mening uitkwam.quote:Kritiek geven op hun geloof, en hupla bedreigingen enzo.
1 incident, dat staat tegenover 126 uitingen van erewraak binnen moslimkringen.quote:Bovendien laatst dat incident waarbij een paar Christelijke broertjes even een Turk zn harses insloegen omdat ie met hun zusje ging.
Ach, die dingen die je omsomt, daar maken je geloofsbroeders zich maar ook te vaak schuldig aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net een paar voorbeelden opgenoemd. IK heb er last van. Dat jij er geen last van hebt kan mij niet schelen in dit geval. Maar zoals Sigme het zei, het zijn ook allemaal mannen!
Zeg het maar als ik iets heb lopen ontkennen graag. Of lees mijn posts gewoon een keer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ach, die dingen die je omsomt, daar maken je geloofsbroeders zich maar ook te vaak schuldig aan
Dan geld dus: hand in eigen boezem steken.
Eerst ens wat doen aan die balk in je eigen oog, voor je iemand wijst op de splinter.
En je kunt er een mooie draai aan geven hoor, maar het zijn marokkanen die een ontzettend slechte naam hebben, niet de NL grefo's, wat je er ook van probeert te maken.
Daar waar ik nergens de problemen omtrent Marokkanen ontken, ontken jij wel dat er problemen ontstaan m.b.t gereformeerde Christenen. Dat is pas naief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
praat gewoon een westerse taal die iedereen heeft geleerd op de middelbare school.quote:
We leven in een vrij land dacht ik zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
praat gewoon een westerse taal die iedereen heeft geleerd op de middelbare school.
Nederlands of Engels, aangezien die twee talen nog altijd verplicht zijn op Nederlandse Middelbare scholen.
nooit op een Nederlandse middelbare school gezetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
praat gewoon een westerse taal die iedereen heeft geleerd op de middelbare school.
Nederlands of Engels, aangezien die twee talen nog altijd verplicht zijn op Nederlandse Middelbare scholen.
Mja op basis van hypocriete selectieve voorkeuren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dacht ik zo.
Noem die onaards grote problemen dan eens op? Ze zullen wel van dusdanige proportie zijn dat ze de problemen die veroorzaakt worden door moslims in het niet komen te vallen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg het maar als ik iets heb lopen ontkennen graag. Of lees mijn posts gewoon een keer.
[..]
Daar waar ik nergens de problemen omtrent Marokkanen ontken, ontken jij wel dat er problemen ontstaan m.b.t gereformeerde Christenen. Dat is pas naief.
de vergrijzing is ook maar een hypequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:21 schreef Gia het volgende:
Kinderbijslag afschaffen. Tenminste vanaf 2 kinderen. Wmb gewoon helemaal.
Typische pavlov reactie, ontken je nu dat er problemen zijn met gereformeerden? Of zijn het geen problemen meer omdat ze zich beperken tot enkele regio's? En marokkanen veel meer verspreid wonen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:52 schreef Cairon het volgende:
Noem die onaards grote problemen dan eens op? Ze zullen wel van dusdanige proportie zijn dat ze de problemen die veroorzaakt worden door moslims in het niet komen te vallen.
Exsessief geweld op straat, verkrachtingen, aanrandingen, uit de hand gelopen optochten waarbij er word gereld en andermans bezit word vernield, ik verwacht toch zeker wel een religieuze moord en aanhoudingen van figuren die verdacht worden van terrorisme.
of zijn het "problemen" als in "ik vind ze niet aardig want ze zijn geen moslim en ik moet mijn mening op deze manier presenteren want als ik niet naar een ander wijs, dan kan ik het niet winnen, omdat zelf-reflectie mij volledig vreemd is."
Nee, jij probeert IMHO 'onverstandig gedrag' te promoveren tot 'probleem'.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
Daar waar ik nergens de problemen omtrent Marokkanen ontken, ontken jij wel dat er problemen ontstaan m.b.t gereformeerde Christenen. Dat is pas naief.
Onverstandig gedrag promoveren tot probleem. O, wacht. Nu hebben problemen zelfs een soort van niveau. Problemen zijn problemen, kan jij mij aanwijzen waar ik heb gezegd dat er geen problemen met Marokkanen zijn (nogmaals)?. Want je beschuldigd me nu wel van alles en nog wat, maar tot nu toe zie ik geen enkele feit die het kan onderbouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, jij probeert IMHO 'onverstandig gedrag' te promoveren tot 'probleem'.
Die grefo mag helemaal overlopen van grootheidswaazin, als ware hij een moslim waswat mij betreft.
Als de goegemeente er maar geen last van heeft.
En dat is het probleem, de goegemeente heeft 'last' van de misdragingen van jou geweldige landgenoten.
Kun je een voorbeeld geven van die problemen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typische pavlov reactie, ontken je nu dat er problemen zijn met gereformeerden?
Wakawakashii.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dacht ik zo.
Ik herhaal ze even:quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat geloof ik wel. Klinkt wel aannemelijk.
Maar iemand sarren (terroriseren zoals u wilt) blijft een grijs gebied, lees moeilijk te controleren.
Dat is wat anders dan die opsomming van wantoestanden van onze vrome mohammedaanse broeders die ik net geef.
Wat dat zijn stuk voor stuk items die overduidelijk zwaar misdadig zijn.
Ik neem dat helemaal niet vaak waar bij moslims, en ik begeef met toch met enige regelmaat in landen die voor het grootste deel bevolkt worden door moslims.quote:[..]
Ik neem het maar van je aan, maar ik ben om eerlijk te zijn nog geen christen tegen gekomen waar de grootheidswaanzin zo vanaf druipt als dat ik vaak bij moslims waarneem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |