abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:58:08 #151
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_39350223
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onverstandig gedrag promoveren tot probleem. O, wacht. Nu hebben problemen zelfs een soort van niveau. Problemen zijn problemen, kan jij mij aanwijzen waar ik heb gezegd dat er geen problemen met Marokkanen zijn (nogmaals)?. Want je beschuldigd me nu wel van alles en nog wat, maar tot nu toe zie ik geen enkele feit die het kan onderbouwen.
Neehoor, wat mij betreft bagataliseer je de problemen van marokkanen niet.

Maar proberen grefo's op 1 lijn te zetten met dat soort uitschot, gaat me wat ver, daar moet ik wat meer van overtuigd worden.
pi_39350250
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kun je een voorbeeld geven van die problemen?

En dan ook aannemelijk maken dat het zo vaak gebeurt, dat we het echt over een structureel probleem hebben, en niet over incidenten.
Dergelijke zaken zijn structurele problemen. Ik heb zelf toevallig nog in een zwaar Christelijk dorp gewoont, 16 jaartjes lang heb ik de tolerantie van fundamentalistische Christenen mogen aanschouwen. Het verschil met kut-marokkaantjes is a) dat ze het veel beter weten te verbergen b) dat het beperkt is tot slechts een paar streken en c) omdat deze Christenen vaak niet in grote steden wonen, er minder mensen last van hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:59:25 #153
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350252
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Typische pavlov reactie, ontken je nu dat er problemen zijn met gereformeerden? Of zijn het geen problemen meer omdat ze zich beperken tot enkele regio's? En marokkanen veel meer verspreid wonen.
jij beweert dat er problemen zijn, dus de bewijslast ligt bij jou, ik vroeg je om voorbeelden, om bewijs, jij geeft met dit aan dat je ze niet hebt. Ergo je een sneue troll. Ga gewoon weg ofzo stomme n00b.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_39350255
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef HPoi het volgende:
Omdat door het Fokken het huis te klein is. Er is sprake van roulatie, de ene dag mogen nr. 1 t/m 10 binnen zijn, daarna is het de beurt aan nr. 11 t/m 21 en dan begint het weer van voren af aan.
ze werken in ploegen dienst
pi_39350273
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:

[..]

Wakawakashii.
Hafu.
Busu!
Deppa.
Is dat Indonesisch? Klinkt als een mooie taal in iedergeval.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350293
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:59 schreef Cairon het volgende:

[..]

jij beweert dat er problemen zijn, dus de bewijslast ligt bij jou, ik vroeg je om voorbeelden, om bewijs, jij geeft met dit aan dat je ze niet hebt. Ergo je een sneue troll. Ga gewoon weg ofzo stomme n00b.
Ik meen toch heel wat voorbeelden te hebben gegeven, net als Sigme. Dat jij ze afdoet als incident is jouw probleem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350301
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, jij probeert IMHO 'onverstandig gedrag' te promoveren tot 'probleem'.

Die grefo mag helemaal overlopen van grootheidswaazin, als ware hij een moslim was wat mij betreft.

Als de goegemeente er maar geen last van heeft.
Oh, in dat geval zijn grefo's een stuk handiger. Die mishandelen gewoon hun eigen kinderen. Als jij daarvan geen last hebt vind je het best?
quote:
En dat is het probleem, de goegemeente heeft 'last' van de misdragingen van jou geweldige landgenoten.
Het zijn jouw en mijn geweldige landgenoten . Ze maken deel uit van de goegemeente.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:01:37 #158
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350328
welke voorbeelden dan? Je hebt helemaal geen zak opgenoemd, ik vraag om concrete voorbeelden, jij bazelt en blaast spuugbellen, en beweert vervolgens dat je iets hebt opgenoemd.
I'm hungry!
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:02:24 #159
6484 ExTec
pi_39350348
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef sigme het volgende:

Ik neem dat helemaal niet vaak waar bij moslims, en ik begeef met toch met enige regelmaat in landen die voor het grootste deel bevolkt worden door moslims.

Grootheidswaanzin is een psychische ziekte die bij mijn weten niet speciaal bij moslims voorkomt.
Het is een heel bekend fenomeen dat mensen die migreren conservatiever worden dan dat als ze niet gemigreerd waren. Dus, ja, de mensen in die landen zullen een stuk gematigder zijn.

Maar tipje: ga ens een discussie aan, en zet in op kritisch zijn over de islam. Poneer de stelling dat een hoofddoekje inherent vrouwen onderukking is, en open je ogen voor het onversneden fanatisme dat er vanaf druipt.
pi_39350373
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:02 schreef ExTec het volgende:
Maar tipje: ga ens een discussie aan, en zet in op kritisch zijn over de islam. Poneer de stelling dat een hoofddoekje inherent vrouwen onderukking is, en open je ogen voor het onversneden fanatisme dat er vanaf druipt.
Ja maar heeft dat niet te maken met het FEIT dat moslimvrouwen, het hoofddoekje helemaal niet beschouwen als symbool van onderdrukking ?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350375
Wat heeft de overlast die die jongens veroorzaken trouwens te maken met het wel of niet moslim zijn?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:03:36 #162
6484 ExTec
pi_39350378
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dergelijke zaken zijn structurele problemen. Ik heb zelf toevallig nog in een zwaar Christelijk dorp gewoont, 16 jaartjes lang heb ik de tolerantie van fundamentalistische Christenen mogen aanschouwen. Het verschil met kut-marokkaantjes is a) dat ze het veel beter weten te verbergen b) dat het beperkt is tot slechts een paar streken en c) omdat deze Christenen vaak niet in grote steden wonen, er minder mensen last van hebben.
Ik vroeg om voorbeelden, niet of jij ze structureel vond.
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:04:20 #163
6484 ExTec
pi_39350394
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja maar heeft dat niet te maken met het FEIT dat moslimvrouwen, het hoofddoekje helemaal niet beschouwen als symbool van onderdrukking ?
Ja, indoctrinatie noemen we dat.
pi_39350404
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vroeg om voorbeelden, niet of jij ze structureel vond.
Sorry, maar heb je er echt overheen gelezen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350418
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Of kwestie van perspectief.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350421
quote:

[..]

Jup, vrouwen die zich bekeren tot de islam op vrijwillige basis en met eigen intentie, jup.. indoctrinatie.
pi_39350436
quote:

[..]

Dat is jouw mening, geen feit.

Of ken je veel moslim vrouwen die dat tegen jou verteld hebben?

Misschien ben je wel degen die geindoctrineerd is met je veronderstelling dat vrouwen met een hoofddoek onderdrukt worden.

Vraag het eens aan iemand die een hoofddoek draagt wat de reden is.
Fiets
pi_39350459
Ja maar als je het aan diegene vraagt en diegene zegt dan dat ze het doet omdat ze het gewoon zelf wil. Tja dan is het per defenitie een geindoctrineerde.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:06:50 #169
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350464
jah inderdaad Iran is een schijnend voorbeeld van de gelijkheid tussen man en vrouw in de Islamitische wereld. Of Indonesie waar islamitische bendes vrouwen aftuigen omdat ze geen hoofddoekje dragen en uitgaan.

I'm hungry!
pi_39350489
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar als je het aan diegene vraagt en diegene zegt dan dat ze het doet omdat ze het gewoon zelf wil. Tja dan is het per defenitie een geindoctrineerde.
in de ogen van een geindoctrineerde wel
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:07:21 #171
6484 ExTec
pi_39350491
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, in dat geval zijn grefo's een stuk handiger. Die mishandelen gewoon hun eigen kinderen. Als jij daarvan geen last hebt vind je het best?
En kinderen mishandelen is iets wat grefo's structureel doen, en de rest niet?
quote:
Het zijn jouw en mijn geweldige landgenoten . Ze maken deel uit van de goegemeente.
Zo 'braaf en lief 'ben ik niet.

Als je het die gasten zelf vraagt, wordt er 9/10 volmondig geantwoord dat ze 'marokkaan' zijn, alleen als het ze uitkomt vinden ze zichzelf NL'er, en jij gaat lekker mee in dat nationaliteit shoppen.
pi_39350497
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef Cairon het volgende:
jah inderdaad Iran is een schijnend voorbeeld van de gelijkheid tussen man en vrouw in de Islamitische wereld. Of Indonesie waar islamitische bendes vrouwen aftuigen omdat ze geen hoofddoekje dragen en uitgaan.

En dat heeft voor de rest met mijn feit te maken?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350521
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef Cairon het volgende:

Nooit bedacht dat er binnen het moslim geloof evenveel danwel niet meer stromingen zijn als binnen het Christelijk geloof?
Er zijn ook voldoende Christelijke of Katholieke stromingen die geweld gebruiken.
Fiets
pi_39350539
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:07 schreef ExTec het volgende:
En kinderen mishandelen is iets wat grefo's structureel doen, en de rest niet?
Dat zegt ze toch niet. Nu doe je precies hetzelfde bij haar als wat jij bij mij deed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350540
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach, die dingen die je omsomt, daar maken je geloofsbroeders zich maar ook te vaak schuldig aan

Dan geld dus: hand in eigen boezem steken.

Eerst ens wat doen aan die balk in je eigen oog, voor je iemand wijst op de splinter.
Hallo! Waarom zou dat dan niet gelden voor jou of mij?
quote:
En je kunt er een mooie draai aan geven hoor, maar het zijn marokkanen die een ontzettend slechte naam hebben, niet de NL grefo's, wat je er ook van probeert te maken.
Dat iemand een slechte naam heeft is geen goed argument om dat dan ook maar aan te nemen als waarheid. De Nederlandse Grefo's zijn fundamentalisten van eigen bodem. Met hun tegenstand tegen vrouwenkiesrecht, hun "wie zijn zoon liefheeft slaat hem", met hun minderwaardige (pardon - ánders waardig) meisjes die gerokt moeten lopen en huismoeder moeten worden.
Omdat ze slachtoffers maken in eigen kring vind jij het dan maar geen probleem dat deze gekken een respectabele vertegenwoordiging hebben in de Tweede Kamer met hun fundamentalistisch geloof?

We hebben nog steeds geen spoor van een partij die vrouwenkiesrecht wil afschaffen met een beroep op moslimgeloof..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:10:03 #176
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350575
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat heeft voor de rest met mijn feit te maken?
je ontkent dus dat er binnen de islam geen enkele vorm van indoctrinatie of druk is ten opzichte van vrouwen? Je ontkent dat er geen gelijkheid van man en vrouw is binnen de islamitische wereld?
I'm hungry!
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:10:48 #177
6484 ExTec
pi_39350600
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, geen feit.

Of ken je veel moslim vrouwen die dat tegen jou verteld hebben?

Misschien ben je wel degen die geindoctrineerd is met je veronderstelling dat vrouwen met een hoofddoek onderdrukt worden.

Vraag het eens aan iemand die een hoofddoek draagt wat de reden is.
Geloof is per definitie indoctrinatie.

Jij moet jezelf ens afvragen, of een klein meisje die uit elke hoek krijgt te horen dat een hoofddoekje toch wel hoort, alle vrouwen in haar omgeving zo'n ding ziet dragen, er dus mee opgroeid, daadwerkelijk keuze heeft.

Zeker als je onder ogen durft te nemen hoe de islam in de praktijk omgaat met afvalligen (blijf van m'n lijf huizen, anyone?)
pi_39350623
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef Cairon het volgende:

[..]

je ontkent dus dat er binnen de islam geen enkele vorm van indoctrinatie of druk is ten opzichte van vrouwen? Je ontkent dat er geen gelijkheid van man en vrouw is binnen de islamitische wereld?
er zijn diverse islamitsche stromingen, lijkt me dus dat je je vraag iets specifieker moet stellen.
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:11:27 #179
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350630
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef sigme het volgende:

We hebben nog steeds geen spoor van een partij die vrouwenkiesrecht wil afschaffen met een beroep op moslimgeloof..
Aboe Jar Jar is je even ontschoten met zijn AEL?
I'm hungry!
pi_39350635
quote:

[..]

ja, onderscheid maken tussen cultuur en religie is je niet bekend?
pi_39350678
quote:

[..]

Nee, maar het heeft nogsteeds niets te maken met mijn feit. Ontken jij dat er de afelopen paar jaar geweldige stappen zijn gemaakt met betrekking tot vrouwenrechten in de Islamitische wereld? Ontken jij dat er meerdere islamitische stromingen zijn? Ontken jij dat er heden ten dagen miljoenen islamitische vrouwen zonder hoofddoek in islamitische landen rondlopen?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:12:57 #182
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350680
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja, onderscheid maken tussen cultuur en religie is je niet bekend?
En het Christendom vind je zeker ook een grenzeloze samenkomst vanknuffels en kusjes?
I'm hungry!
pi_39350689
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef Cairon het volgende:

[..]

Hij wou vrouwenkiesrecht afschaffen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350691
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef ExTec het volgende:

[..]

Geloof is per definitie indoctrinatie.

Jij moet jezelf ens afvragen, of een klein meisje die uit elke hoek krijgt te horen dat een hoofddoekje toch wel hoort, alle vrouwen in haar omgeving zo'n ding ziet dragen, er dus mee opgroeid, daadwerkelijk keuze heeft.

Zeker als je onder ogen durft te nemen hoe de islam in de praktijk omgaat met afvalligen (blijf van m'n lijf huizen, anyone?)
En ben jij er om te bepalen of dit goed of fout is?
Jij vind het fout, omdat in jouw omgeving een hoofddoekje niet gebruikelijk is.

referentiekader enzo.
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:13:36 #185
6484 ExTec
pi_39350697
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch niet. Nu doe je precies hetzelfde bij haar als wat jij bij mij deed.
Dan gaat het dus nergens over.

Want mss lees je geen (nederlandse) kranten ofzo, want dan had je kunnen weten dat de problemen met marokkanen behoorlijk structureel zijn.

Dat een grefo z'n kind slaat is niet goed, helemaal duidelijk, zelfde als een marokkaan die z'n kind slaat, ook niet goed, maar wordt het bij 1 van de partijen structureel, dan hebben we een probleem.
pi_39350719
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef Cairon het volgende:

[..]

En het Christendom vind je zeker ook een grenzeloze samenkomst vanknuffels en kusjes?
Mutant had het over gereformeerden, je hebt het over de islam in algemeen.. Erg breed, maar goed als je je niet verdiept hebt kan ik je niet kwalijk nemen dat je totaal fout zit, enkel dat je onzin brabbelt.
pi_39350740
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan gaat het dus nergens over.

Want mss lees je geen (nederlandse) kranten ofzo, want dan had je kunnen weten dat de problemen met marokkanen behoorlijk structureel zijn.

Dat een grefo z'n kind slaat is niet goed, helemaal duidelijk, zelfde als een marokkaan die z'n kind slaat, ook niet goed, maar wordt het bij 1 van de partijen structureel, dan hebben we een probleem.
En ik zeg dat het bij beiden structureel is, maar als ik dat zeg, dan zeg je weer dat ik ontken dat er een marokkanenprobleem is. Sorry maar dan weet ik het ook niet meer.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:15:06 #188
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350751
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar het heeft nogsteeds niets te maken met mijn feit. Ontken jij dat er de afelopen paar jaar geweldige stappen zijn gemaakt met betrekking tot vrouwenrechten in de Islamitische wereld?
Ja ik ontken dat... geef eens bronnen met daarin concreet bewijs
I'm hungry!
pi_39350783
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je wát de verbindende factor is tussen al deze groepen? Het zijn allemaal mannen.

Castreren die hele zooi, zeg ik. Alle mannen, geen risico nemen.
Kan je daar niet even 60 jaar mee wachten.. gebruik mijn lalla nog zo nu en dan ..
pi_39350784
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het is een heel bekend fenomeen dat mensen die migreren conservatiever worden dan dat als ze niet gemigreerd waren. Dus, ja, de mensen in die landen zullen een stuk gematigder zijn.
Eens. Maar voor de duidelijkheid: zoiets toont dus aan dat het niet ligt aan het moslim-zijn, of aan de Marokkaanse afkomst. Maar aan de menselijke neiging na emigratie conservatiever te worden.
quote:
Ik ben daarvoor niet blind. Ik ben ook niet blind voor het fanatisme dat vaak afdruipt van de hoofddoekjesvreters .

En het is waar, werkelijk waar, dat velen dat hoofddoekje echt vrijwillig dragen. Ja, dat is indoctrinatie, maar dat is het dragen van alle kledij anders dan als bescherming tegen het weer.
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:16:28 #191
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350785
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mutant had het over gereformeerden, je hebt het over de islam in algemeen.. Erg breed, maar goed als je je niet verdiept hebt kan ik je niet kwalijk nemen dat je totaal fout zit, enkel dat je onzin brabbelt.
aaaah dus het Christendom over het algemeen is een verdorven corrupte kliek... maar de islam over het algemeen is natuurlijk een puur en pacifistisch geloof vol liefde en respect?
I'm hungry!
pi_39350805
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:

[..]

quote:
De Turkse regering moet meer werk maken van het doorvoeren van vrouwenrechten in de praktijk. De wettelijke positie van vrouwen is de laatste jaren sterk verbeterd, maar geweld tegen en achterstelling van vrouwen blijft aan de vooravond van toetreding tot Europa een alledaags probleem.
Planet
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:17:15 #193
6484 ExTec
pi_39350807
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Hallo! Waarom zou dat dan niet gelden voor jou of mij?
We hebben het erover dat een of andere marokkaan hier op dit forum het bestaat om te zeggen dat grefo's een probleem zijn, terwijl die zelf dus deel van een bevolkingsgroep is die ondertussen een gitzwarte naam heeft.

Dan is mijn verzoek of'tie eerst z'n eigen augiusstal uitmest voordat'ie naar anderen gaat wijzen toch niet zo'n vreemd verzoek?
quote:
Ja, en dus...?
pi_39350815
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:

[..]

Loop eens rond in Turkije, de grote steden in Marokko, Tunesie, Singapore, Egypte, Palestina, Libanon en praat met mij verder. Kijk naar de nieuwe familiecode in Marokko (mudawana) waarbij het nu rechtens vaststaat dat de vrouw gelijk is aan de man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39350831
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:

[..]

aaaah dus het Christendom over het algemeen is een verdorven corrupte kliek... maar de islam over het algemeen is natuurlijk een puur en pacifistisch geloof vol liefde en respect?
Snap je het verschil in een voorbeeld wanneer men het over een stroming in het christendom heeft en dat het belachelijk is omdat te vergelijken met heel de islam?
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:18:30 #196
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350844
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Loop eens rond in Turkije, de grote steden in Marokko, Tunesie, Singapore, Egypte, Palestina, Libanon en praat met mij verder. Kijk naar de nieuwe familiecode in Marokko (mudawana) waarbij het nu rechtens vaststaat dat de vrouw gelijk is aan de man.
bronnen met bewijzen

hoe moeilijk is het OM. TE. LEZEN.
I'm hungry!
pi_39350849
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:

[..]

leg deze vraag eens voor aan een fundamentalitische Christen en aan een fundamentalistiche Moslim
Fiets
pi_39350868
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef Cairon het volgende:

De AEL is geen politieke partij in Nederland.

hoe moeilijk is het OM. TE. LEZEN.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2006 12:20:13 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:44 #199
6484 ExTec
pi_39350882
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En ik zeg dat het bij beiden structureel is,
En precies dat betwist ik dus...

Nog steeds geen hele katernen in kranten aan die 'structurele problemen' besteed,

Ook trekt het kabinet geen 700MLN uit om deze 'structurele problemen' op te lossen.

Dus nogmaals, overtuig mee nou eens dat dat echt zo'n groot probleem is.
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:53 #200
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39350884
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Snap je het verschil in een voorbeeld wanneer men het over een stroming in het christendom heeft en dat het belachelijk is omdat te vergelijken met heel de islam?
ik heb het niet of grefo's ik heb het over het hele christendom... en blijkbaar kun je het niet opbrengen om te beweren dat het Christendom net zo vredelievend is als de Islam.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')