Ooit gehoord van demografische ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef longinus het volgende:
Kinderen is kinderbijslag, als ze het laatste afschaffen is het probleem voorbij.
quote:U hebt gezocht op demografische ontwikkelingen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Begrijpend lezen hebben ze afgeschaft in Tilburg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef spinnertje het volgende:
Waar HEB je het over ???
Werkloze relschoopertjes is niet hetgene dat het land draaiende zal houden hoor. Je hebt juist mensen nodig die erg productief zijn, niet enkel aan de leeftijdscriteria voldoen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef achterhetspoor het volgende:
Ooit gehoord van demografische ontwikkelingen?
Want dat is hun cultuur? Daar zijn we lekker mee dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:47 schreef MouseOver het volgende:
Als ze twee kinderen zouden hebben hingen die alsnog op straat.
dat is al langer bekendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Begrijpend lezen hebben ze afgeschaft in Tilburg?
In de basis, ja. Dus als -fictief- je je inderdaad zou richten op beleid om het krijgen van meer dan 2 kinderen te ontmoedigen gooi je eigenlijk 20 jaar weg om er vervolgens achter te komen dat dat niet het werkelijke probleem was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Want dat is hun cultuur? Daar zijn we lekker mee dan.
Het is me nogal wat dat je hier zegt. Je zegt dus eigenlijk dat veel Marokkaanse ouders helemaal geen kinderen kunnen opvoeden. Wat zou dan de oplossing zijn, verplichte sterilisatie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In de basis, ja. Dus als -fictief- je je inderdaad zou richten op beleid om het krijgen van meer dan 2 kinderen te ontmoedigen gooi je eigenlijk 20 jaar weg om er vervolgens achter te komen dat dat niet het werkelijke probleem was.
Je maakt er een grapje van, maar in de kern klopt dat best wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Marokkanen moeten opgevoed worden zoals we dat in marokko doen![]()
nee, ik ben serieus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje van, maar in de kern klopt dat best wel.
Dus ze mogen wel kinderen neuken alleen niet bezwangeren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef splendor het volgende:
Goed topic.![]()
Maar zolang we chemische castratie bij pedofielen er niet eens doorkijgen geef ik dit ook weinig kans.
Niet mee eens, je moet ze voorbereiden voor een leven in Nederland. Volgens mij zit daar juist de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Marokkanen moeten opgevoed worden zoals we dat in marokko doen![]()
Het is dan ook een begrip en geen woord uit de dikke van dale.quote:
Als het er door komt kunnen ze gaan van beide meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dus ze mogen wel kinderen neuken alleen niet bezwangeren?
Dan komen er helemaal geen kinderen meer bij om in de toekomst het land draaiende te houden..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
Werkloze relschoopertjes is niet hetgene dat het land draaiende zal houden hoor. Je hebt juist mensen nodig die erg productief zijn, niet enkel aan de leeftijdscriteria voldoen.![]()
Voor de rest; tijd voor de pil in het drinkwater en laat de anti-pil maar gegeven worden na een grondige kinder-bevoegdheid test.
Ik ook. Mooi.quote:
Ja, als er morgen een asteroide van 400 km doorsnede zich op aarde stort ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef splendor het volgende:
[..]
Als het er door komt kunnen ze gaan van beide meer.![]()
En wat verschilt daarin dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Niet mee eens, je moet ze voorbereiden voor een leven in Nederland. Volgens mij zit daar juist de kern van het probleem.
Een PC neemt niet zo veel ruimte in. Het fokken op fok zou dus geen probleem mogen zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef HPoi het volgende:
Omdat door het Fokken het huis te klein is. Er is sprake van roulatie, de ene dag mogen nr. 1 t/m 10 binnen zijn, daarna is het de beurt aan nr. 11 t/m 21 en dan begint het weer van voren af aan.
Ja maar daar hebben we geen controle over.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ja, als er morgen een asteroide van 400 km doorsnede zich op aarde stort ook niet.
Die vier dingen die je zegt kloppen natuurlijk wel, maar in een land als Nederland is eigen verantwoordelijkheid en goed omgaan met vrijheid wel even wat belangrijker, dat moet hun ook geleerd worden en daar zijn veel traditionele Marokkaanse ouders blijkbaar niet goed toe in staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat verschilt daarin dan?
*Niet stelen.
*Respect voor ouderen.
*Werken voor je geld.
*Respect algemeen.
Alleen de aanpak is net even anders![]()
Volgens Fok! logica wel, Marokkanen zijn volgens hen namelijk de bron van alle problemenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:02 schreef Meki het volgende:
Geldt dat alleen voor Marokkanen
dan zijn ze verkeerd bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Volgens Fok! logica wel, Marokkanen zijn volgens hen namelijk de bron van alle problemen
Voor iedereen, maar de praktijk hè beste Meki. De praktijk hè....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:02 schreef Meki het volgende:
Geldt dat alleen voor Marokkanen
En wat zou de bron van dat gedrag moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat verschilt daarin dan?
*Niet stelen.
*Respect voor ouderen.
*Werken voor je geld.
*Respect algemeen.
Alleen de aanpak is net even anders![]()
Neuh, we discrimineren niet, die andere allochtonen veroorzaken ook problemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Volgens Fok! logica wel, Marokkanen zijn volgens hen namelijk de bron van alle problemen
oow ik ken een Turkse familie met 9 kinderenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voor iedereen, maar de praktijk hè beste Meki. De praktijk hè....
Het gaat erom of ze rondhangen en last veroorzaken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik ken een Turkse familie met 9 kinderen
en wij als Marokkaans gezin hebben maar liefst 2 kinderen
Papa - Mama - Meki en nog iemand
dat zie ik hier in mijn buurt gebeuren waar veel Marokkaanse / Turkse aanhang zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het gaat erom of ze rondhangen en last veroorzaken.
En cokesnuivende Urker visserjongens natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Neuh, we discrimineren niet, die andere allochtonen veroorzaken ook problemen.
Komt omdat ze veel suiker eten, daar worden ze opgefokt van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Esco het volgende:
Die agressie zit in hun bloed, dat krijg je er niet 1, 2, 3 uit.
Lul niet, het gaat jou om het allochtonen bashenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het gaat erom of ze rondhangen en last veroorzaken.
bron van het aanpak als het moet hardleers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En wat zou de bron van dat gedrag moeten zijn?
Eerder verwesterde ouders, ik sla liever mijn kind liever helemaal verrot om hem wat normen en waarden bji te brengen dan dat hij op zn 16e van school af is een vette strafblad en een Mohammed b in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die vier dingen die je zegt kloppen natuurlijk wel, maar in een land als Nederland is eigen verantwoordelijkheid en goed omgaan met vrijheid wel even wat belangrijker, dat moet hun ook geleerd worden en daar zijn veel traditionele Marokkaanse ouders blijkbaar niet goed toe in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |