Ooit gehoord van demografische ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef longinus het volgende:
Kinderen is kinderbijslag, als ze het laatste afschaffen is het probleem voorbij.
quote:U hebt gezocht op demografische ontwikkelingen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Begrijpend lezen hebben ze afgeschaft in Tilburg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef spinnertje het volgende:
Waar HEB je het over ???
Werkloze relschoopertjes is niet hetgene dat het land draaiende zal houden hoor. Je hebt juist mensen nodig die erg productief zijn, niet enkel aan de leeftijdscriteria voldoen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef achterhetspoor het volgende:
Ooit gehoord van demografische ontwikkelingen?
Want dat is hun cultuur? Daar zijn we lekker mee dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:47 schreef MouseOver het volgende:
Als ze twee kinderen zouden hebben hingen die alsnog op straat.
dat is al langer bekendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Begrijpend lezen hebben ze afgeschaft in Tilburg?
In de basis, ja. Dus als -fictief- je je inderdaad zou richten op beleid om het krijgen van meer dan 2 kinderen te ontmoedigen gooi je eigenlijk 20 jaar weg om er vervolgens achter te komen dat dat niet het werkelijke probleem was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Want dat is hun cultuur? Daar zijn we lekker mee dan.
Het is me nogal wat dat je hier zegt. Je zegt dus eigenlijk dat veel Marokkaanse ouders helemaal geen kinderen kunnen opvoeden. Wat zou dan de oplossing zijn, verplichte sterilisatie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In de basis, ja. Dus als -fictief- je je inderdaad zou richten op beleid om het krijgen van meer dan 2 kinderen te ontmoedigen gooi je eigenlijk 20 jaar weg om er vervolgens achter te komen dat dat niet het werkelijke probleem was.
Je maakt er een grapje van, maar in de kern klopt dat best wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Marokkanen moeten opgevoed worden zoals we dat in marokko doen![]()
nee, ik ben serieus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje van, maar in de kern klopt dat best wel.
Dus ze mogen wel kinderen neuken alleen niet bezwangeren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef splendor het volgende:
Goed topic.![]()
Maar zolang we chemische castratie bij pedofielen er niet eens doorkijgen geef ik dit ook weinig kans.
Niet mee eens, je moet ze voorbereiden voor een leven in Nederland. Volgens mij zit daar juist de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Marokkanen moeten opgevoed worden zoals we dat in marokko doen![]()
Het is dan ook een begrip en geen woord uit de dikke van dale.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |