quote:
Mja, maar we mochten wel staan, lekker nutteloosquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Was erg leuk vandaag
Morgen komen de foto's online
Ik vind het nog steeds belachelijk dat we van het trefpunt geschopt werden![]()
Welkom terug dan iigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef Suuz_ het volgende:
damn ik had ook willen komen
ben net terug van vakantie dus wist van niks
Volgende keer ben je er gewoon bij danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
thanx![]()
ben wel blij te horen dat het gezellig was![]()
als het kan wel jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er gewoon bij dan.
Ja! Ik stem voor.quote:
en ben 22 jaar oud/jong!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef Suuz_ het volgende:
damn ik had ook willen komen
ben net terug van vakantie dus wist van niks
je bent zo oud/jong als je jezelf voeltquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en ben 22 jaar oud/jong!
22 is geen PUB meer
huh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:22 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
je bent zo oud/jong als je jezelf voelt![]()
en jij moet helemaal stil houden wie zegt dat jij geen 35 bent![]()
Dat was best stomquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:05 schreef Sebasser het volgende:
Oh, maikel.
Had je niet verwacht of zo dat ik je toch ff op je kuifke zou meppen ?
Je keek opeens zo verbaasd
Dat zal best, maar ik moet toch tegen renesite kunnen zeggen dat ik hem iets heb aangedaanquote:
Kom jij wel eens in PUBquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef Plupke het volgende:
[..]
Nah, we hebben al unaniem besloten dat het maastricht word. Sorry![]()
Alleen voor de Maastrichtenaren, VASND, kanaiken en ik dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef Plupke het volgende:
[..]
Nah, we hebben al unaniem besloten dat het maastricht word. Sorry![]()
Voor jou kan zwolle welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen voor de Maastrichtenaren, VASND, kanaiken en ik dus
De rest zeurt toch alleen maar en komt niet
Ik kom overal wel hoorquote:
Vanavond als ik thuis benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Foto's.
Is cool.quote:
Dat belooft watquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef VASND het volgende:
Voorproefje!
Kanaiken, _Xbox_Master_, en VASND kijken een kaars uit.
Onder: Kanaiken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voorproefje 2
[afbeelding]
Zoek zelf maar uit wie wie is
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Onder: Kanaiken?
Rechts: XBM?
Of boven is XBM
Lama zitten joh
Door voor de koelkast!.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef Borkydude het volgende:
Onder Kanaiken, Rechts VASND, Boven XBM
Check het haar
hoezoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:09 schreef Plupke het volgende:
Sebasser is wel een stoere jongen. Dat moeten we hem nageven he
en zo is hetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:55 schreef VASND het volgende:
Suuz_ mag wel op de volgende meet komen ja!.
Pfff.
had ik er inderdaad niet voor over.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef Plupke het volgende:
[..]
Hij heeft 4 uur in de trein gezeten + 40 euro betaald om zijn internetvrienden te ontmoeten.![]()
Snopprinses.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef 14.gif het volgende:
Wie is monique?
Hoe. OUD!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:19 schreef Sebasser het volgende:
Toffe meet was het wel, tijd te kort was jammer.
Ja vind je het gek met zoeen gare actiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:05 schreef Sebasser het volgende:
Oh, maikel.
Had je niet verwacht of zo dat ik je toch ff op je kuifke zou meppen ?
Je keek opeens zo verbaasd
Nu krijg ik wel 40 euro van Renesitequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met zoeen gare actie
Lawlers
Wat je helemaal niet krijgtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu krijg ik wel 40 euro van Renesite
Niet gepost.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is al gepost ?
Ik ben net wakker joh.
oh ja, ik maak het ff over.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu krijg ik wel 40 euro van Renesite
Ik blijf 17 zeggen, bijna 18 dus...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, hoe oud ik ben ?
16 ?
Ben ik opeens gezakt van 17
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geef het donderdag of vrijdag maar contant.
Nouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik blijf 17 zeggen, bijna 18 dus...
16 ben je net iets te volwassen ogend![]()
Hij rookt oook nog.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef MaddoxX het volgende:
Laat ik het zo zeggen (huubke style) je had erbij moeten zijn gisteren
Het was te duur gast.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef MaddoxX het volgende:
Laat ik het zo zeggen (huubke style) je had erbij moeten zijn gisteren
Alle stoere jongens rokenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij rookt oook nog..
Met een gouden aansteker.
Ja, die had ik nog ergens liggen, ik had hem niet eens willen meenemen, maar die andere was kapot of zo kut aansteker'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij rookt oook nog..
Met een gouden aansteker.
Als je rookt hoef je niet stoer te zijn hoorquote:
Ik ben heul niet zo rijk hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was te duur gast.
Dat Sebasser pauper rijk is
Maar ik welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je rookt hoef je niet stoer te zijn hoor
En ik rook ook zeker niet omdat ik zo graag stoer wil zijn of zo.
Whehe nee gek ik rook nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij rookt ?
Had dat gister even gezegt, had ik je er ook 1 gegeven
Roken om het roken of roken om het stoer zijnquote:
Ben jij 15 danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roken om het roken of roken om het stoer zijn
Je hebt ook rokende 13 en 14 jarigen die dan elke keer komen zeiken bij een ouder persoon
MaddoxX mag jij wel vriendjes zijn met maikel ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef MaddoxX het volgende:
Sebasser mag je wel roken van je ouders?
hubbiesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
MaddoxX mag jij wel vriendjes zijn met maikel ?
Ik zei, 15 jarige rokenden, en jij zo reageren van what the fuckkkkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh ?
maak je dat zo uit op die tekst ?
Nee, dat ben ik niet
Ik weet al waar zijn (basisquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef VASND het volgende:
Kerel, vertel gewoon hoe oud je bent.
Oh, nou ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
hubbies![]()
![]()
[..]
Ik zei, 15 jarige rokenden, en jij zo reageren van what the fuckkkk
Doe eens op MSN vertellen welke basis school ik zat danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet al waar zijn (basis) school staat.
Waar hij woont enzo, maar die leeftijd..
Nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef VASND het volgende:
Ik had het goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens op MSN vertellen welke basis school ik zat dan?
hij is contact gestoordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef VASND het volgende:
Nope.quote:
Omdat je alleen internet vrienden probeerde te maken ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pardon ?
Waarom zou ik dan 40 euro en 4 a 5 uur in de trein gaan zitten
Jazekerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
MaddoxX mag jij wel vriendjes zijn met maikel ?
Dat jij maikuuul als vriend hebt zegt toch genoeg (quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:48 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Omdat je alleen internet vrienden probeerde te maken ?
[..]
Jazeker
Jij zult er wel geen hebben ?![]()
Duidelijk toch ?
Heb jij een vriendinquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:48 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Omdat je alleen internet vrienden probeerde te maken ?
[..]
Jazeker
Jij zult er wel geen hebben ?![]()
Duidelijk toch ?
Wat moeten ze daar anders op het wannabe kamp ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat jij maikuuul als vriend hebt zegt toch genoeg ()
Ik heb een foto van der op mijn mobiel staan, had gister even gevraagd, kon je die foto zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef MaddoxX het volgende:
Nee op het moment geen vriendin nee, en heb ik ook niet echt problemen mee.. en dat jij een vriendin hebt zal wel weer zoeen leugen zijn... tenzij je je pc als vriendin beschouwd
Geil.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef MaddoxX het volgende:
Nee op het moment geen vriendin nee, en heb ik ook niet echt problemen mee.. en dat jij een vriendin hebt zal wel weer zoeen leugen zijn... tenzij je je pc als vriendin beschouwd
Nah waarheid kan soms hard zijn voor sommige mensenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geil.
Gaan we bashen![]()
Waren we al aan het doen?
Shuss it en ga net als M. een dagboek kopen.
aaaw, waliefquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nah waarheid kan soms hard zijn voor sommige mensen
Waag het eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal henk even roepen, die is beter in bashen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Sebasser, je hebt alle foto's van jezelf verwijderd
Zijn ook mensen ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:07 schreef MaddoxX het volgende:
Sommige mensen...
Serieus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En ondertussen foto's maken van monique.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat meen je niet..
Godver dat zou wel heel triest zijn.
Wat ook niet geheel onterecht is, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Plupke het volgende:
[..]
En ondertussen foto's maken van monique.![]()
Ja, maar als je dan stiekem naar zijn myspace profiel gaat dan klopt er toch iets niet bij hemquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat ook niet geheel onterecht is, maar dat terzijde![]()
.
Oh, lolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan stiekem naar zijn myspace profiel gaat dan klopt er toch iets niet bij hem
--> Interest: Beer hamburgers and digital pr0n (zullen die foto's wel bij horensorry snop
)
Mijn god, wat erg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
eeh ja, waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:43 schreef kanaiken het volgende:
Als hij maar alle foto's waar ook anderen op stonden heeft laten staan.
Omdat je geen reden hebt ze weg te halen misschien?quote:
Omdat jij misschien er ook op stond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eeh ja, waarom zou ik dat doen
Edit: die anderen weghalen dus.
eeh, ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef Plupke het volgende:
De groepsfoto is er gelukkig nog...
ik sta ook op een filmpje in een snel shot..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Omdat jij misschien er ook op stond.
Je weet maar nooit.
sort of..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Hij wil niet dat zijn kutkop op Fok komt![]()
quote:
Ach ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen zonder gezonde dosis arrogantie enzo.
Met een overdozis arrogantie moeten maar eens in een put springen vind ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen zonder gezonde dosis arrogantie enzo.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een overdozis arrogantie moeten maar eens in een put springen vind ik![]()
Beetje van beide is tof.
Wat erg,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Borkydude het volgende:
Nu vind iedereen je een pauper.
ok.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Borkydude het volgende:
En mag je niet komen bij de volgende meet.
Ik heb het nog een paar keer in het begin gezegd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Precies, had het gewoon even gevraagd, dan had ik de foto's er tussen uit gelaten
Beetje een zwaktebod. Had het aan het einde nog een keer gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het nog een paar keer in het begin gezegd..
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Beetje een zwaktebod. Had het aan het einde nog een keer gedaan.
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo postenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo posten
so what ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo posten
Dus je gaat zomaar dingen verwijderen van andermans camera?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..
ff kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)6_Eindhoven.zip.html
Ze zijn leuk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ha tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jah de saddo heeft zichzelf gedeletequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
Leuke foto's, alleen 1 persoon zie je alleen maar op de groepsfoto, kan dat kloppen?
contactgestoordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe leuke fotos ey gek waar is me filmpje ?
Lol @ Sebasser die allemaal de fotos waar hijzelf opstond heeft gedelete
Dat wel ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:43 schreef tonks het volgende:
Maar hij deed gister toch wel gezellig mee?
Kerel, hoevaak moet ik het nog zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
en wel foto's van mij doorsturen aan mensen. komop man
Als ik geen OV kaart had zou ik ook niet zover gaan reizen neequote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wel respect voor Sebasser dattie van zover kwam
Ikzelf zou het niet doen btw.
Wiezoe zo vaak op en neer ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:52 schreef tonks het volgende:
Ik ben gister van Cuijk naar utrecht (1,5 uur)
Van Utrecht naar cuijk weer (1,5 uur)
Weer naar Utrecht (1,5 uur)
En weer terug (1.5 uur)
Het feit dat jij daarover valt.quote:
Leg uit.quote:Die sloeberige kleding van kanaiken en kompaan.
Dit verklaart zó erg jouw naam. PNVD...quote:Sebasser met z'n vijfentwintigjarige verschijning.
En we zakken dieper en dieper.quote:Maddox met z'n acné bakkes.
Tjah, sociale bezigheden. Dat is eng, hè?quote:Kaartje leggen, zitten op het station.
Maikuuul, Plupke, oppassen, hij heeft zijn oog op jullie laten vallen.quote:Maikuuuuuuuuuuuuul.
En plupke is ook een stoere vent!
quote:"Ik vertel niemand hoe oud sebastiaan is"
Naam ......
Handtekening .....
Hij vertelde het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
Maar kanaiken hoe oud is sebastiaan nou? Of hebben jullie een contract moeten tekenen
[..]
nee, helemaal rechts op de groepsfotoquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is sebas die met die puisten?
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
Maar kanaiken hoe oud is sebastiaan nou? Of hebben jullie een contract moeten tekenen
[..]
Moah.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.
Hij is in Oktober jarig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:55 schreef tonks het volgende:
Ik ga voor ... 17
Dan ik!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is in Oktober jarig.
Dan istie ouder dan mij
Waarom haal je haar op? Alsk vragen mag? Kan ze niet alleen met de trein?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat ik eerst mijn vriendin ging halen en toen weer terugbrengen s'avonds
Ik wilde het niet zeggen. Vond ik zo zielig.quote:
ik heb het nooit over 25 of 22 gehad..quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
Sebasser is dus echt geen 25 of 22, hij is 15 of 16 misschien 17 meer niet.
puisten ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is sebas die met die puisten?
Ja, probeer het eens te verwoorden wat er mis mee is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Gelderland het volgende:
komaan ih, (midden) in de stations-hal op de grond gaan zitten en een kaartspel doen![]()
![]()
Der was ook geen lol aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.
Dat is mogelijk, of niet ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is in Oktober jarig.
Dan istie ouder dan mij
Dat had jij kunnen aanpassen, dit veroorzaakte enige spanning.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat had jij kunnen aanpassen, dit veroorzaakte enige spanning.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens te verwoorden wat er mis mee is.
zijn waars ? ghotic ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:43 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
kanslooosss....maar komt omdat je waars in die Ghotic (
) sfeer zit....
Lol, scherp.quote:
Erm, ik had het over verwoorden, niet herhalen wat je net zei.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:43 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
kanslooosss....maar komt omdat je waars in die Ghotic (
) sfeer zit....
Zie edit, ghotic is ook foutquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Lol, scherp.
[..]
Erm, ik had het over verwoorden, niet herhalen wat je net zei.
En nee, ik zit niet in die gothic sfeer, hoewel je waarschijnlijk eerder scene dan mood bedoelt.
Maargoed, als ik zou moeten kiezen tussen gothic scene en jouw gezelschap, zou de keuze snel gemaakt zijn. Dat zul je met me eens zijn. De intellectuele kant is toch de meest aantrekkelijke, niet waar?
Dat zag er niet eens verkeerd uit, toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zie edit, ghotic is ook fout
Dat boekenlees cafe ?
Mah, als je een boek wil lezen of zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat zag er niet eens verkeerd uit, toch?
Ik zag de edit, het is om van een brug te springen.
Nee, dat bedoelde ik ook niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, als je een boek wil lezen of zo.
Dan is het te doen, niet met meerdere mensen.
Die edit was niet grappig bedoelt of zo.
We snappen elkaar niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik ook niet.
Ik snap je nu niet meer.
Ik ben nooit zo heel lief voor Renequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen. Vond ik zo zielig.
Nah.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo heel lief voor Rene
Godsamme, meet jezelf dan ook een normale naam aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah.
Je kan bepaalde voorrechten nu wel vergeten![]()
EN DOE EEN STREEPJE OP DE E![]()
![]()
![]()
![]()
*hoekje... janken...![]()
Mijn 2e naam is ook al neit veel soepsquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Godsamme, meet jezelf dan ook een normale naam aan.
Henk?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is ook al neit veel soeps![]()
Ah sorry lievieeeej, kan ik het goedmaken?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah.
Je kan bepaalde voorrechten nu wel vergeten![]()
EN DOE EEN STREEPJE OP DE E![]()
![]()
![]()
![]()
*hoekje... janken...![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ah sorry lievieeeej, kan ik het goedmaken?
Ik ben niet kutquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Henk is kut.
En nee, zo erg ook weer niet.
Ach joh, je loopt zovaak overquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Moet je eerst even aan D_A vragen, ik ben ten slotte van hem
Wil jij van mij zijn?quote:
Maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
Laat die gaatjes maar zitten
Zeer verkapt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil jij van mij zijn?
Dan stop ik je in een potje met gaatjes enzo
laat me toch eens gewoon met rust. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
dat accent van jou is grappigquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doen
[..]
laat me toch eens gewoon met rust. Is niet zo moeilijk hoor.
Wie zegt dat het geheim is dan ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
Mijn naam is niet geheim wanneer leer je dat toch eens
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk, je moet van iemand zijn en hem/haar het gevoel geven dat hij/zij volledig de macht over jou heeft, en dus alles voor je doet, maar ondertussen gewoon je eigen gang gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doen
dan klopt het bij jou dus niet..want jij zegt dat je het eerst moet vragen als je iets wilt...tis maar wat je een eigen gang gaan noemt hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk, je moet van iemand zijn en hem/haar het gevoel geven dat hij/zij volledig de macht over jou heeft, en dus alles voor je doet, maar ondertussen gewoon je eigen gang gaan![]()
Ach, tim, stoor je er niet aan, Sebastiaan is in een prepuberale fasequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Mens
Als ik iets zou willen hoef ik het niet te vragen hoor, twas meer een excuus om iets niet te doen in dit gevalquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan klopt het bij jou dus niet..want jij zegt dat je het eerst moet vragen als je iets wilt...tis maar wat je een eigen gang gaan noemt hoor
Dudequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, tim, stoor je er niet aan, Sebastiaan is in een prepuberale fase![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kop. Volgens mij ben je hendig geil!
Geen pisvlek, ik vond het ook al zo raar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef hollander76 het volgende:
Is Sebasser die ene met bril, Dommelsch t-shirt en een pisvlek op z'n broek op de groepsfoto (1220)?
Geloof je het zelf nog?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen pisvlek, ik vond het ook al zo raar.
Maar het blijkt een effect van die foto te zijn of zo, als je naar andere broeken kijkt hebbebn 1 of 2 het ook.
ik heb soms ook dat als ik over mijn broek strijk dat er dan van die lijntjes in komen..
zal wel een of ander effect zijn
Whehehehehe.quote:
oeh, dat is een goeie opmerkingquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
http://xs102.xs.to/xs102/06263/naamloos.png
In deze betekenis grappig.
uit snop der fotoboek, gepost door jajongquote:Waarom, in vredesnaam.. Ga jij naar die meets met al die lelijke sociaal contactgestoorde mensen? Ik bedoel je bent best een knappe dame, dus voor de aandacht zal je t niet hoeven doen? Dit is een serieuze vraag, dus ik verwacht ook een serieus antwoord!
En terechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Plupke het volgende:
[..]
uit snop der fotoboek, gepost door jajong![]()
Dat zou ten eerste al niet eens kunnen, ik heb mijn kleding dan ook zoals altijd gewoon gewassen..quote:
Wanneer ga je nou eens je leeftijd onthullen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zou ten eerste al niet eens kunnen, ik heb mijn kleding dan ook zoals altijd gewoon gewassen..
Maar goed, het blijkt maar weer dat ik in PUB zit
Morgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Plupke het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens je leeftijd onthullen?![]()
Waarom had Sebasser zich anders bezeken ?quote:
wtfquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Plupke het volgende:
[..]
uit snop der fotoboek, gepost door jajong![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom had Sebasser zich anders bezeken ?
Juist een lekkende fallus
Groningen an sichquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:05 schreef tonks het volgende:
Lijkt me wel shit hoor! vooral als je nog helemaal naar groningen moet
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom had Sebasser zich anders bezeken ?
Juist een lekkende fallus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |