Omdat je geen reden hebt ze weg te halen misschien?quote:
Omdat jij misschien er ook op stond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eeh ja, waarom zou ik dat doen
Edit: die anderen weghalen dus.
eeh, ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef Plupke het volgende:
De groepsfoto is er gelukkig nog...
ik sta ook op een filmpje in een snel shot..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Omdat jij misschien er ook op stond.
Je weet maar nooit.
sort of..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Hij wil niet dat zijn kutkop op Fok komt![]()
quote:
Ach ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen zonder gezonde dosis arrogantie enzo.
Met een overdozis arrogantie moeten maar eens in een put springen vind ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen zonder gezonde dosis arrogantie enzo.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een overdozis arrogantie moeten maar eens in een put springen vind ik![]()
Beetje van beide is tof.
Wat erg,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Borkydude het volgende:
Nu vind iedereen je een pauper.
ok.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Borkydude het volgende:
En mag je niet komen bij de volgende meet.
Ik heb het nog een paar keer in het begin gezegd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Precies, had het gewoon even gevraagd, dan had ik de foto's er tussen uit gelaten
Beetje een zwaktebod. Had het aan het einde nog een keer gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het nog een paar keer in het begin gezegd..
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Beetje een zwaktebod. Had het aan het einde nog een keer gedaan.
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo postenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo posten
so what ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto en kan hem zo posten
Dus je gaat zomaar dingen verwijderen van andermans camera?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me niet nodig als ik ook laat merken dat ik niet op de foto wil..
ff kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)6_Eindhoven.zip.html
Ze zijn leuk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ha tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jah de saddo heeft zichzelf gedeletequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
Leuke foto's, alleen 1 persoon zie je alleen maar op de groepsfoto, kan dat kloppen?
contactgestoordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe leuke fotos ey gek waar is me filmpje ?
Lol @ Sebasser die allemaal de fotos waar hijzelf opstond heeft gedelete
Dat wel ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:43 schreef tonks het volgende:
Maar hij deed gister toch wel gezellig mee?
Kerel, hoevaak moet ik het nog zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
en wel foto's van mij doorsturen aan mensen. komop man
Als ik geen OV kaart had zou ik ook niet zover gaan reizen neequote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wel respect voor Sebasser dattie van zover kwam
Ikzelf zou het niet doen btw.
Wiezoe zo vaak op en neer ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:52 schreef tonks het volgende:
Ik ben gister van Cuijk naar utrecht (1,5 uur)
Van Utrecht naar cuijk weer (1,5 uur)
Weer naar Utrecht (1,5 uur)
En weer terug (1.5 uur)
Het feit dat jij daarover valt.quote:
Leg uit.quote:Die sloeberige kleding van kanaiken en kompaan.
Dit verklaart zó erg jouw naam. PNVD...quote:Sebasser met z'n vijfentwintigjarige verschijning.
En we zakken dieper en dieper.quote:Maddox met z'n acné bakkes.
Tjah, sociale bezigheden. Dat is eng, hè?quote:Kaartje leggen, zitten op het station.
Maikuuul, Plupke, oppassen, hij heeft zijn oog op jullie laten vallen.quote:Maikuuuuuuuuuuuuul.
En plupke is ook een stoere vent!
quote:"Ik vertel niemand hoe oud sebastiaan is"
Naam ......
Handtekening .....
Hij vertelde het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
Maar kanaiken hoe oud is sebastiaan nou? Of hebben jullie een contract moeten tekenen
[..]
nee, helemaal rechts op de groepsfotoquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is sebas die met die puisten?
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
Maar kanaiken hoe oud is sebastiaan nou? Of hebben jullie een contract moeten tekenen
[..]
Moah.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.
Hij is in Oktober jarig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:55 schreef tonks het volgende:
Ik ga voor ... 17
Dan ik!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is in Oktober jarig.
Dan istie ouder dan mij
Waarom haal je haar op? Alsk vragen mag? Kan ze niet alleen met de trein?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat ik eerst mijn vriendin ging halen en toen weer terugbrengen s'avonds
Ik wilde het niet zeggen. Vond ik zo zielig.quote:
ik heb het nooit over 25 of 22 gehad..quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
Sebasser is dus echt geen 25 of 22, hij is 15 of 16 misschien 17 meer niet.
puisten ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is sebas die met die puisten?
Ja, probeer het eens te verwoorden wat er mis mee is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Gelderland het volgende:
komaan ih, (midden) in de stations-hal op de grond gaan zitten en een kaartspel doen![]()
![]()
Der was ook geen lol aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, wat Maikuuul zegt, hij weigerde het te melden, we moesten raden. Wij speelden het spelletje mee, echter weigerde hij te zeggen wanneer we het goed geraden hadden. Ik snap de lol van het raden in een dergelijk geval niet.
Dat is mogelijk, of niet ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is in Oktober jarig.
Dan istie ouder dan mij
Dat had jij kunnen aanpassen, dit veroorzaakte enige spanning.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat had jij kunnen aanpassen, dit veroorzaakte enige spanning.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens te verwoorden wat er mis mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |