Wil jij van mij zijn?quote:
Maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
Laat die gaatjes maar zitten
Zeer verkapt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil jij van mij zijn?
Dan stop ik je in een potje met gaatjes enzo
laat me toch eens gewoon met rust. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
dat accent van jou is grappigquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doen
[..]
laat me toch eens gewoon met rust. Is niet zo moeilijk hoor.
Wie zegt dat het geheim is dan ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
Mijn naam is niet geheim wanneer leer je dat toch eens
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk, je moet van iemand zijn en hem/haar het gevoel geven dat hij/zij volledig de macht over jou heeft, en dus alles voor je doet, maar ondertussen gewoon je eigen gang gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik wil liever niet van iemand zijn die me toestemming moet geven iets te doen
dan klopt het bij jou dus niet..want jij zegt dat je het eerst moet vragen als je iets wilt...tis maar wat je een eigen gang gaan noemt hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk, je moet van iemand zijn en hem/haar het gevoel geven dat hij/zij volledig de macht over jou heeft, en dus alles voor je doet, maar ondertussen gewoon je eigen gang gaan![]()
Ach, tim, stoor je er niet aan, Sebastiaan is in een prepuberale fasequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Mens
Als ik iets zou willen hoef ik het niet te vragen hoor, twas meer een excuus om iets niet te doen in dit gevalquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan klopt het bij jou dus niet..want jij zegt dat je het eerst moet vragen als je iets wilt...tis maar wat je een eigen gang gaan noemt hoor
Dudequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, tim, stoor je er niet aan, Sebastiaan is in een prepuberale fase![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kop. Volgens mij ben je hendig geil!
Geen pisvlek, ik vond het ook al zo raar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef hollander76 het volgende:
Is Sebasser die ene met bril, Dommelsch t-shirt en een pisvlek op z'n broek op de groepsfoto (1220)?
Geloof je het zelf nog?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen pisvlek, ik vond het ook al zo raar.
Maar het blijkt een effect van die foto te zijn of zo, als je naar andere broeken kijkt hebbebn 1 of 2 het ook.
ik heb soms ook dat als ik over mijn broek strijk dat er dan van die lijntjes in komen..
zal wel een of ander effect zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |