quote:
Huftersquote:3,5 uur gewacht
en de spelers zeggen niets en sommige presteren het zelfs om weg te sprinten
Lijkt me vrij normaal om als je uitgeschakeld en zwaar teleurgesteld bent bij een WK, je geen zin hebt in van die Oranje-josties op Schiphol.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een kleine moeite om normaal te doen, lijkt me.
Zeg dat danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen de naar bed gaanders en de blijvers/komers
quote:
Tja, ik vind het vreemd om naar Schiphol te gaan. Zoiets kun je verwachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite om normaal te doen, lijkt me.
Die "josties" maken ondertussen wel je salaris mogelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal om als je uitgeschakeld en zwaar teleurgesteld bent bij een WK, je geen zin hebt in van die Oranje-josties op Schiphol.
De mijne niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die "josties" maken ondertussen wel je salaris mogelijk.
Hier intussen ook de video van Villa BVD bekeken.quote:
daar zorgt de knvb wel voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die "josties" maken ondertussen wel je salaris mogelijk.
Alweer hersteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:47 schreef Suijk het volgende:
Hallo.
Jahoor, ik kan er al weer wat neutraler tegen aan kijken.quote:
Ben je niet bang DIGGER, dat zodra Italie eens wat serieus tegenstand krijgt, dat het dan misgaat?quote:
Ik begin rond 8 uur, maar ben er meestal iets eerder, even rustig op gang komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:01 schreef appelsientje het volgende:
Jij bent trouwens ook vroeg aan het werk Suijk
Wel lekker, kan je ook iets eerder weg denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik begin rond 8 uur, maar ben er meestal iets eerder, even rustig op gang komen.
Aantal tegengoals gemaakt door de tegenstander is 0, ookal heeft Italie tesamen al een helft met een man minder gespeeld. Cannavaroi is top! Alleen nu wel 2 centrale verdedigers die ontbreken, maar tactisch na het rood gisteren was het prima, amper een kans weggegeven en zelf nog een paar momenten gecreeerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben je niet bang DIGGER, dat zodra Italie eens wat serieus tegenstand krijgt, dat het dan misgaat?
Hallo, hoest met je vader? Al wat beter?quote:
Nee, pijn is (nog) niet minder geworden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo, hoest met je vader? Al wat beter?
Hmm das vervelend, hele dag niks doen omdat alles pijn doet.. Sterkte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, pijn is (nog) niet minder geworden.
Nou hij kan niks en mag niks, behalve op bed, helemaal plat liggen. Hij kan niet van bed. Dus er is nu steeds iemand bij hem. Morgen of overmorgen zou de dokter dan weer komen, en dan eventueel ziekenhuis. Vind het nog steeds maar niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm das vervelend, hele dag niks doen omdat alles pijn doet.. Sterkte!
Wanneer moest hij terug komen?
Clauquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Bos. Koffie? Thee?
Ik kan niet op gang komen vandaag
Kom je mij ook koffie brengen Clauw?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Bos. Koffie? Thee?
Ik kan niet op gang komen vandaag
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Tuurlijk, is maar een klein stukkie, kan niet eens koud worden onderweg
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef clauwheee het volgende:
Heb je zin in je nieuwe baan Sientje?
Hou wel die rust, goed nadenken hoe dit aan te pakken is belangrijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik ben tijdens het schrijven van een klachtenbrief WEER boos geworden.
oiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou wel die rust, goed nadenken hoe dit aan te pakken is belangrijk.
Goeiemorgen!
Q6yh2LKxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Wat is trouwens het wachtwoord voor F1manager?? iemand een idee?
Schaamde een Zuid Koreaan zich 4 jaar geleden rot?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
Schaam je je niet rot DIGGER?
quote:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
donderdag afrondend gesprek bij een nieuwe werkgever
de puntjes op de i en dan opzeggen !
maar laten we niet te vroeg juichen ....![]()
latere info volgt !
Wanneer word je voorgesteld aan de pers als nieuwe bondscoach?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
donderdag afrondend gesprek bij een nieuwe werkgever
de puntjes op de i en dan opzeggen !
maar laten we niet te vroeg juichen ....![]()
latere info volgt !
denk niet dat ze hier stonden, maar een aantal posts terugquote:
als het net zo aardig is als dat het klinkt, ben ik enthousiast !quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wanneer word je voorgesteld aan de pers als nieuwe bondscoach?
Ze willen het officieel pas bekend maken als ze uitgeschakeld zijn tegen Oekrainequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer word je voorgesteld aan de pers als nieuwe bondscoach?
waarschijnlijk al oud nieuws, maar toch ...quote:NOS: "Patrick Vieira wil naar Ajax"
27-6-2006 Patrick Vieira wil naar Ajax. Dat zei Hugo Borst maandag in Studio Voetbal. De middenvelder van Juventus zou op huurbasis naar Amsterdam willen komen.
Technisch directeur Martin van Geel wilde het nieuws niet bevestigen, maar hij zei dat Ajax altijd na wil nadenken als spelers van die categorie aangeven naar de club te willen komen. Vieira komt momenteel met Frankrijk uit op het WK. De Haantjes spelen dinsdagavond in de achtste finales tegen Spanje.
Louis van Gaal wilde Vieira in de zomer van 1996 al eens naar Ajax halen. De middenvelder koos toen echter voor een transfer naar Arsenal.
geen idee, Suijk heeft m opgerichtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef appelsientje het volgende:
Rubber jij weet vast wel het wachtwoord voor Hools in de subleage van F1manager
Suijk, vriendquote:
Damm als dat waar is... dan heeft ajax een goed seizoen met Jaap er ook nog eens bij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarschijnlijk al oud nieuws, maar toch ...
bron
de medische staf van Ajax heeft vooral Stam erbijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm als dat waar is... dan heeft ajax een goed seizoen met Jaap er ook nog eens bij.
dat is ook altijd maar weer afwachtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm als dat waar is... dan heeft ajax een goed seizoen met Jaap er ook nog eens bij.
het wachtwoord is voetbal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk, vriend
Heb jij het wachtwoord ?voor de subleague
Ik bedoelde vooral ook het dramatisch slechte en laffe spel van gisteren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schaamde een Zuid Koreaan zich 4 jaar geleden rot?
Schaamde Nederland zich rot dat ze uberhaupt deel mochten nemen aan het WK in 1974?
Schaamde Eto'O zich toen ie een maandje terug een overduidelijke buitenspelgoal maakte om Arsneal te breken?
Schaamde Duitsland zich rot dat ze in 1990 wonnen middels een duikeling?
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Mijn voorspelling voor vanavond:
Nederland - Portugal 3-1
36 Maniche 0-1
75 Tweede gele kaart Robben
79 Tweede gele kaart Van Persie
84 Van Nisterooij kopt met hoofd tegen paal, gevolg hersenschudding
84 Vennegoor of Hesselink voor Van Nisterooij
85 Van Basten voor Van Der Sar
86 VoH 1-1
89 VoH 2-1
92 VoH 3-1
93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
Als dit uitkomt.. snij ik me eigen penis eraf..
rode kaart en toch scorenquote:93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
ik moest ook nog aan die post denken tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinnerde me net deze post van voor Nederland - Portugal...
[..]Die rode kaarten, de goal van Maniche...
Alleen de rest niet, maar goed...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moest ook nog aan die post denken tijdens de wedstrijd
de trein?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:30 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand trouwens een reisorganistatie waarmee je goedkoop naar Disneyland Parijs kan??
Ik zie het op de website, zeker geen onaardig programmaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:programma appelpop is bekend, best leuke namen
quote:
Enige wat matig was, was het feit dat het niet bij de rust al 3-0 stond, maar de 1e helft goed gespeeld, de 2e helft goed verdedigd, niks weggegeven en gewoon het tactisch goed aangepakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral ook het dramatisch slechte en laffe spel van gisteren.
Tering, dit meen je echt he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Enige wat matig was, was het feit dat het niet bij de rust al 3-0 stond, maar de 1e helft goed gespeeld, de 2e helft goed verdedigd, niks weggegeven en gewoon het tactisch goed aangepakt.
Dat is mooi Boriszquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb een 5,6 voor mijn frans tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
betekend dat ik van het vak Frans af ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om te beginnen zal het commerciele binnendienst zijn, met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef pascalheister het volgende:
wat voor functie bjoor ?
Dan feliciteren we je ook nog niet natuurlijk en zetten we de champagne ook nog even terug. En zeggen we er verder gewoon niets over, want dat is de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om te beginnen zal het commerciele binnendienst zijn, met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !
maar laten we niet op de zaken vooruitlopen als er nog niets getekend is !
Dat klinkt als het EK 2008quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:25 schreef Bjoro het volgende:
met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !
Nee Nederland - Servie, wereldpot met weergaloos voetbal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, dit meen je echt he.![]()
Man, dit soort anti-voetbal, wat vind je daar nou aan?
tjsa zelfs Lippi heeft niet het oneindige krediet natuurlijkquote:
Mee eens, zometeen de 2 meest irritante ploegen, Brazilie en Frankrijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:54 schreef JaWi het volgende:
Hup [tegenstander van Brazilië].
Gerd van de troon gestoten ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Suijk het volgende:
Nou, die dikke pad scoort weer...
en vergeet italie nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mee eens, zometeen de 2 meest irritante ploegen, Brazilie en Frankrijk
mja als de grens weer niks zietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef Againzender het volgende:
ik heb weer twee minuten een wedstrijd aan, en de scheids vertieft het alweer
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:23 schreef borisz het volgende:
ik heb een leuke cd gedownloadnr 1 trance classics 4cd's alleen dan vraag je je af wat Danzel op zo'n cd doet
ok, de assistentscheids vertieft het weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja als de grens weer niks ziet
Amerikaquote:Bill Alter, de senator van de Amerikaanse staat Missouri, wil het aantal dronken chauffeurs verminderen door de winkels in zijn staat lauw bier te laten verkopen. Er moet een wet komen die winkeliers verbiedt om bier gekoeld te verkopen.
Door de lauwe drank denkt de senator dat een chauffeur niet snel nog een biertje drinkt voor hij de auto instapt. Volgens hem hebben weinig mensen zin in een lauw biertje. "Bier hoeft alleen maar koud te zijn als je het onmiddelijk opdrinkt, en dat is nu juist niet de bedoeling", aldus Alter. Het bier zal namelijk na gekocht te zijn eerst enkele uren gekoeld moeten worden in een koelkast.
Camcordertje gekocht voor uiteindelijk 220 euro, terwijl z'n collega 250 had gezegdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
Kan een van jullie mij misschien helpen???
Camcorder Samsung VP 351
quote:
quote:
Ik ben gewoon de flauwste nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Eilanden het volgende:
Als Diekie maar wat te zuipen heeft, dan is het goed
Goed idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens een uurtje naar voetbal insite kijken.
Heuj, daar ben ik al!quote:
Ja, volgens Cruijff is het haar schuld dat we op het WK zijn uitgeschakeld.quote:
Dood moet ze dood.quote:
Een uurtje je eigen mening toetsen aan Derksen en zijn gasten. Ik hou wel van dit soort programma's ondanks dat er veel kritiek op is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Suijk het volgende:
Wat vind je daar precies 'lekker' aan tong?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Dylan Dog het volgende:
En Forza Italia en Forza Pessotto.
Engeland? Dat moet er sowieso meteen uit, flutteam.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
ik ook
en misschien de rest van het tournooi ook wel - zeker als engeland er uit vliegt.
Het soort sterren waar Frans Bauer over zingt bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef DIGGER het volgende:
Italie speelt met 3 sterren, Nederland nul, nog niet duidelijk waarom?
Ik snap niet dat je voor Italie kunt zijn en vind het ook een beetje zielig. Vooral die obsessie van DIGGER staat me zo tegen. En maar volhouden dat voetbal zo moet worden gespeeld. En dat ze gisteren een goede wedstrijd speelden.quote:
Ze vallen erg tegen ja, maar hoe kun je dat nou zeggen terwijl je Italie aanmoedigt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Engeland? Dat moet er sowieso meteen uit, flutteam.
Ik ben altijd voor Italië en jij zou als voetbalvolger moeten weten dat je sommige dingen niet kunt uitleggen. Ik heb een speciaal gevoel bij het land, de mensen, de cultuur en zeker ook het voetbal. Ik heb niks met Engels voetbal, dat belachelijke 'Football's coming home' en dat hosanna van mooiste voetbal. Ik heb niks met de arrogante Fransen en hun 'oh wat zijn wij goed'-koppen. Ik heb niks met dat 'kijk mij de bal eens over de achterlijn lopen met mijn linkerknie terwijl ik een pirouette maak'-voetbal van de Brazilianen. Ik houd van Italiaans voetbal en weet dat het geen samba-voetbal is: hoera! Ik ben er blij om.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je voor Italie kunt zijn en vind het ook een beetje zielig. Vooral die obsessie van DIGGER staat me zo tegen. En maar volhouden dat voetbal zo moet worden gespeeld. En dat ze gisteren een goede wedstrijd speelden.![]()
![]()
Omdat het een schande voor het voetbal is. Als je dat niet wilt zien, dan houdt het inderdaad op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Italië en jij zou als voetbalvolger moeten weten dat je sommige dingen niet kunt uitleggen. Ik heb een speciaal gevoel bij het land, de mensen, de cultuur en zeker ook het voetbal. Ik heb niks met Engels voetbal, dat belachelijke 'Football's coming home' en dat hosanna van mooiste voetbal. Ik heb niks met de arrogante Fransen en hun 'oh wat zijn wij goed'-koppen. Ik heb niks met dat 'kijk mij de bal eens over de achterlijn lopen met mijn linkerknie terwijl ik een pirouette maak'-voetbal van de Brazilianen. Ik houd van Italiaans voetbal en weet dat het geen samba-voetbal is: hoera! Ik ben er blij om.
Ik snap niet dat jij je zo druk maakt om een gevoel dat anderen hebben voor iets waar jij niks mee hebt. Iedere keer kotssmilies plaatsen als iemand zegt dat ie blij is dat Italië wint: waarom?
01. jam and spoon - stella 06:20quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]Zie met plezier Frankrijk naar huis gaan vanavond
Nopequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef pascalheister het volgende:
iemand hier nog ervaringen of tips met last-minutes vakantie website's ?
misschien met een kameraad een paar dagen naar Barcelonaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NopeSorry niet echt 1x een reis geboekt en dat ging volgens mij wel goed
Waar wil je naar toe?
Barcelonaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien met een kameraad een paar dagen naar Barcelona
Ja in een wip kun je naar Thailandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef pascalheister het volgende:
alleen ik slaap vaak iets te weinigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef appelsientje het volgende:
Slapen is wel goed voor een menskomt allemaal goed met je vader
Collega van me boekt nog wel eens wat via Lastminute.com: http://www.nl.lastminute.com/quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef pascalheister het volgende:
Is er iets met je gebeurd SCH? Wat heb jij toch man?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het een schande voor het voetbal is. Als je dat niet wilt zien, dan houdt het inderdaad op.
Hou je van de rest ook alleen maar van saaie dingen?
Ik hou niet van dat geprovoceer van: ik vind andere landen leuken dan mijn eigen. Zout dan lekker op, denk ik dan.
jups, laatste keer was 11 jaar geleden, nog in nou camp geweest toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Barcelonaecht een geweldige stad!!
Damm 1- 1
Hij springt toch zelf uit het raamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
En dan nog iets: Gianluca Pessotto ligt zwaargewond in een ziekenhuis, ik wens hem sterkte toe en alles wat jij kunt doen is een kotssmilie plaatsen?
Verdiend? Welke wedstrijd heb jij zitten kijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Spanje, maar verdiend voor Frankrijk.
Precies, krijgt ie veel medicatie voor w.s.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Net even bij mijn paps geweest, hij slaapt nogal euh... veul![]()
Wel goed, rust ie lekker uit en als ie slaapt voelt ie geen pijn!
Een wedstrijd waarin Frankrijk de 2e helft domineerde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdiend? Welke wedstrijd heb jij zitten kijken![]()
Een wedstrijd heeft toch 2 helften? En domineerden in nogal een groot woord. Henry was dikke bagger.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Een wedstrijd waarin Frankrijk de 2e helft domineerde.
Maak je niet druk om hem,dat doen er steeds minder hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is er iets met je gebeurd SCH? Wat heb jij toch man?
Wat een kutopmerking zeg. Dat JIJ Italié, italiaans eten, de Italiaanse cultuur en het Italiaanse voetbal saai vindt moet jij weten, ik zal je er niet op aanvallen. Waaraan heb ik ineens te danken dat jij mij gaat aanvallen omdat ik voor Italië ben?
Verder, als je het een beetje gevolgd had, ben ik helemaal voor Nederland. En nee, ik ben ook niet voor Italië als Nederland tegen Italië speelt en nee, ik hoop natuurlijk op een Nederlandse titel. En zelfs al zou ik, wat boeit dat? Ik snep echt niet waar jij ineens al die woede vandaan haalt, en dan alleen maar omdat ik voot Italië ben? En dan zo'n lekker ongenuanceerde opmerking dat ik maar moet opzouten.
Sorry hoor, ik begreep nooit waarom jij altijd en overal op FOK! geband werd en was, maar als je opmerkingen en aantijdingen die je hier laat zien exemplarisch zijn voor je gedrag in de andere subfora, dan kan ik daar ineens wel wat meer bij indenken.
En dan nog iets: Gianluca Pessotto ligt zwaargewond in een ziekenhuis, ik wens hem sterkte toe en alles wat jij kunt doen is een kotssmilie plaatsen?
Die arrogante kut Fransen zijn er anders nog hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,die overschatte Spanjaarden zijn ook weer richting Madrid gestuurd.
De Fransen zijn in ieder geval niet onderschat nee, die zijn gewoon dikke baggerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,die overschatte Spanjaarden zijn ook weer richting Madrid gestuurd.
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die arrogante kut Fransen zijn er anders nog hoor
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.
Spanje had 2 Arsenal-spelers en Frankrijk 1,weer 2 kansen minder op blessures
Zo kijk ik ook naar de FC Utrecht-spelers actief op het WKquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.
Spanje had 2 Arsenal-spelers en Frankrijk 1,weer 2 kansen minder op blessures
Alle 11.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook naar de FC Utrecht-spelers actief op het WK![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is het voordeel als je voor 25 clubs bent, dan zijn er altijd wel een paar die meedoen.
Van Arsenal zijn er iets van 15 actief,van de FC 0 en van Standard eentje dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is het voordeel als je voor 25 clubs bent, dan zijn er altijd wel een paar die meedoen.
Dat FC Den Bosch wel errug weinig internationals levertquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van Arsenal zijn er iets van 15 actief,van de FC 0 en van Standard eentje dus wat is je punt?
We hadden er eentje bij Jong Oranje dat Europees kampioen werdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat FC Den Bosch wel errug weinig internationals levert![]()
Maar daar had FCU er tweequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hadden er eentje bij Jong Oranje dat Europees kampioen werd
En dat moeten we maar zo houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook veul groter als wij.
Kijk maar uit voor de afkickverschijnselen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Zo maar eens slapen. Rare dag morgen, geen WK...
Daarom zwaaide ik al, Jawi komt af en toe, dus ik dacht, die andere aap zal ook wel snel langskomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben hier lang niet geweest trouwens zeg, hoe gaat het met Bluezz en de rest van de hools hier?
Eigenlijk ben ik nog best wel vaak op Fok geweest zoals je aan m'n posthistory kon zien maar ik was Hools een beetje vergeten. Maar nu ik het weer in Jawi's history zag dacht ik van 'ik drop ook weer eens langs'quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom zwaaide ik al, Jawi komt af en toe, dus ik dacht, die andere aap zal ook wel snel langskomen
Waar heb je uitgehangen?
Met ons is alles net als met onkruid
Oh en we gaan zo ff afl. 20 van 24 kijken via onze vriend T. orrent
De Ajacieden zijn er ook nog zie ikquote:
Aflevering 21 ook nog net even meegepikt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:21 schreef Bananenman het volgende:
Je bedoelt het nieuwste seizoen (5) neem ik aan? Ik heb net vorige week epi 20 gezien, 21 t/m 24 liggen klaar op een zeer legaal verkregen dvdtje (), die van de week maar eens kijken
De vorige keer dat ik hem aan je uitleende heb je hem dus niet gebruikt ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Ik zie tong80 weer rondscharrelen, dus geef hem alvast deze even:
[afbeelding]
Geniet ze van Ellen ten Damme.quote:
Ik zag de pics alquote:
Leuk pakje had ze aan, he? En dat haar groeit vanzelf weer aan na de chemo.quote:
Dat korte haar staat geil. Als ik Hans Teeuwen was en caberatier zou ik zeggen dat iedere vrouw op die manier kanker verdient.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk pakje had ze aan, he? En dat haar groeit vanzelf weer aan na de chemo.![]()
Levert vast weer morgen 5 minuten ruzie met Bluezz op, maar ja.quote:
Maar goed, dat ga ik morgen weer compenseren met een culinair hoogstandje van mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Levert vast weer morgen 5 minuten ruzie met Bluezz op, maar ja.![]()
Ik schuif vanavond aan voor een 5 gangen diner, en anders kan je het schudden.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
Maar goed, dat ga ik morgen weer compenseren met een culinair hoogstandje van mij.
magnetronmaaltijdje opwarmen
Ze houdt toch wel van me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |