Dat oranje is toch ons thuistenue?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef H.Flick het volgende:
We hebben tot nu toe nog helemaal niet met het thuistenue gespeeld, alleen met een soort dramatisch lelijk compleet oranje tenue.
Straks hebben we het hele WK niet 1 keer in het officiele thuistenue gespeeld... dat zou triest zijn.
Ze lieten net op Sport 1 een opstelling zien. Met Sneijder, VDV en Kuijt, zonder Bommel, Ruud en Boula. De standaardopstelling zoals die ook verwacht werd dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Slayage het volgende:
OPstelling nog niet bekend?
Dat is Oranje shirt, witte broek en blauwe sokken. Daar mochten we in de poule niet mee spelen omdat het niet genoeg zou contrasteren. Maar vanaf deze ronde mag het wel weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat oranje is toch ons thuistenue?
Ivm zoveel jaar KNVB ofzoiets is het een tenue uit de oudheid toch?
Thuistenue is oranje shirt, witte broek en lichtblauwe sokken, inderdaad gebaseerd op een klassiek tenue.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat oranje is toch ons thuistenue?
Ivm zoveel jaar KNVB ofzoiets is het een tenue uit de oudheid toch?
Heb je een webcam?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Als dit uitkomt.. snij ik me eigen penis eraf..
Ik heb idd een webcam en ik zal mijn woord ook houden!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een webcam?
Ik gok 2-0 Nederland. Minstens.
ik zou maar even wachten met zulke onverstandige dingen te verkondigenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Als dit uitkomt.. snij ik me eigen penis eraf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |