quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Mijn voorspelling voor vanavond:
Nederland - Portugal 3-1
36 Maniche 0-1
75 Tweede gele kaart Robben
79 Tweede gele kaart Van Persie
84 Van Nisterooij kopt met hoofd tegen paal, gevolg hersenschudding
84 Vennegoor of Hesselink voor Van Nisterooij
85 Van Basten voor Van Der Sar
86 VoH 1-1
89 VoH 2-1
92 VoH 3-1
93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
Als dit uitkomt.. snij ik me eigen penis eraf..
rode kaart en toch scorenquote:93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
ik moest ook nog aan die post denken tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinnerde me net deze post van voor Nederland - Portugal...
[..]Die rode kaarten, de goal van Maniche...
Alleen de rest niet, maar goed...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moest ook nog aan die post denken tijdens de wedstrijd
de trein?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:30 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand trouwens een reisorganistatie waarmee je goedkoop naar Disneyland Parijs kan??
Ik zie het op de website, zeker geen onaardig programmaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:programma appelpop is bekend, best leuke namen
quote:
Enige wat matig was, was het feit dat het niet bij de rust al 3-0 stond, maar de 1e helft goed gespeeld, de 2e helft goed verdedigd, niks weggegeven en gewoon het tactisch goed aangepakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral ook het dramatisch slechte en laffe spel van gisteren.
Tering, dit meen je echt he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Enige wat matig was, was het feit dat het niet bij de rust al 3-0 stond, maar de 1e helft goed gespeeld, de 2e helft goed verdedigd, niks weggegeven en gewoon het tactisch goed aangepakt.
Dat is mooi Boriszquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb een 5,6 voor mijn frans tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
betekend dat ik van het vak Frans af ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om te beginnen zal het commerciele binnendienst zijn, met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef pascalheister het volgende:
wat voor functie bjoor ?
Dan feliciteren we je ook nog niet natuurlijk en zetten we de champagne ook nog even terug. En zeggen we er verder gewoon niets over, want dat is de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om te beginnen zal het commerciele binnendienst zijn, met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !
maar laten we niet op de zaken vooruitlopen als er nog niets getekend is !
Dat klinkt als het EK 2008quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:25 schreef Bjoro het volgende:
met de optie om na een x-aantal maanden de buitendienst te gaan versterken !
Nee Nederland - Servie, wereldpot met weergaloos voetbal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, dit meen je echt he.![]()
Man, dit soort anti-voetbal, wat vind je daar nou aan?
tjsa zelfs Lippi heeft niet het oneindige krediet natuurlijkquote:
Mee eens, zometeen de 2 meest irritante ploegen, Brazilie en Frankrijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:54 schreef JaWi het volgende:
Hup [tegenstander van Brazilië].
Gerd van de troon gestoten ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Suijk het volgende:
Nou, die dikke pad scoort weer...
en vergeet italie nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mee eens, zometeen de 2 meest irritante ploegen, Brazilie en Frankrijk
mja als de grens weer niks zietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef Againzender het volgende:
ik heb weer twee minuten een wedstrijd aan, en de scheids vertieft het alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |