Echt ongelofelijkquote:
IK BEN NIET BOOS!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef GrahamPoll het volgende:
Overdrijven is ook een vak, slechte verliezers jullie.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef GrahamPoll het volgende:
Overdrijven is ook een vak, slechte verliezers jullie.
Nee. Dan had ik me afgevraagd wat we op dit WK te zoeken hadden. Met dat niveau van Italië wil ik Oranje niet vergelijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef Sinat het volgende:
En wat waren we blij geweest als wij gisteren op deze manier hadden gewonnen.......
Ik vraag mij toch af, die scheids was een Spanjaard, zou die nu op zo'n moment echt niet even denken "ach god, dit is allicht de enige keer dat ik in mijn leven op een WK zal fluiten, wij waren 4 jaar terug net als de Italianen zwaar bestolen tegen Hiddink, ik fluit gewoon"quote:Op maandag 26 juni 2006 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal die italiaan trots zijn opzichzelf.![]()
Dat zo'n scheidsrechter daar intrapt.![]()
quote:Schiet maar op de ref
De favoriete bezigheid van falende spelers? Schieten op de ref. Na de uitschakeling van Nederland op het WK door Portugal was het niet anders. Sepp Blatter deed er nog een schepje bovenop en hekelde de Rus Valentin Ivanov ook. De FIFA-baas heeft verstand van commercie en financiën, maar dat hij zijn voetbalonkunde maar niet meer tentoonspreidt.
Voor een goede voetbalwedstrijd zijn 25 goed geïnspireerde acteurs nodig: de 22 voetballers en het arbitrale trio. Alle pijlen op de Russische ref Valentin Ivanov afschieten is dus een grote vergissing. De Nederlanders en de Portugezen wilden er zondag in Nürnberg geen aangename wedstrijd van maken. Op geen enkel moment werd de fair play ter harte genomen. Van de eerste minuut, toen de Nederlander Mark van Bommel al een gele kaart kreeg, tot de laatste minuut ging het erover mekaar kaarten aan te naaien, zich te laten vallen en de scheidsrechter verbaal te beïnvloeden. Het werd een voetbaloorlog met kleine, gemene soldaatjes. De bevelhebber achteraf verdiende beter.
Wie creëert het zootje?
Het wangedrag tussen de lijnen was een zwaktebod van spelers en trainers. Op die manier probeerden ze hun tekortkomingen weg te moffelen. De ontspoorde voetbalvariant van wie niet sterk is, moet slim zijn in al zijn glorie. Portugal is ondanks het beste WK-resultaat in jaren over zijn top heen. Het is geen topteam en toonde zich een meester in het tijdrekken.
Nederland heeft gewoonweg niet de kwaliteiten van weleer. De selectie die in Duitsland aanwezig was, haalt zelfs niet het niveau van de groep die in 2002 het WK miste in een voorrondegroep met Ierland en... Portugal. Met de nodige dosis geluk kwalificeerde Oranje zich in een voorronde met Tsjechië en Roemenië voor dit WK. Van Basten liet toch nog kwalitatief betere spelers als Edgar Davids, Clarence Seedorf, Roy Makaay en Klaas Jan Huntelaar thuis om de vrede te bewaren of de selectie in evenwicht te houden.
,,De scheidsrechter maakte er een zootje van'', sprong bondscoach Marco van Basten zondag op de kar van zijn spelers door de ref met alle zonden Israëls te overladen. Wat ons betreft, deed hij dat ook met de samenstelling van de selectie.
Maar zo werkt het voor de heren profvoetballers en -trainers natuurlijk niet. Wie slaat mea culpa als een enkeling met een fluitje tot kop van Jut kan worden uitgeroepen? Het is geen toeval dat de winnende Portugezen veel minder woorden vuil maakten aan de Russische leraar uit Moskou, met zijn 44 jaar en 356 dagen nota bene de oudste scheidsrechter op dit WK.
Terechte kaarten
We hebben de wedstrijd Portugal-Nederland (1-0) nog eens integraal bekeken.
Dat moeten de Oranje-spelers, net als de fans die nu de schande over de Rus afroepen, ook eens doen. Zonder die bol kaas op hun hoofd of de Oranje klompen aan de voeten stellen ze dan ook vast dat het niet aan de scheidsrechter lag dat Oranje, ooit de hogeschool van verzorgd voetbal, gisteren al in Amsterdam landde.
Zestien gele en vier rode kaarten en er was weinig tegen in te brengen. Opvallend was dat de boosdoeners bij de gele kaarten ook nauwelijks protesteerden, nochtans een favoriete bezigheid van de huidige generatie profs. Twee keer ging de ref in de fout: hij had Bouhlarouz al na zeven minuten rood moeten geven voor de wilde trap op Ronaldo, die zich even later geblesseerd moest laten vervangen. Bouhlarouz kreeg rood na een elleboogstoot aan Figo. Onopzettelijk, maar hij had toen dus al 56 minuten niet meer op het veld mogen staan.
Deco moest ook meteen rood zien nadat hij Heitinga ondersteboven had getrapt. De Brazilaanse Portugees deed dat echter omdat Heitinga - heel onsportief - de bal niet aan de Portugezen had teruggegeven nadat die het spel hadden stilgelegd omdat een speler geblesseerd op de grond lag.
We noemen de hoofdbeweging van Luis Figo naar Mark van Bommel bewust geen fout. Van Bommel bleef eerst nog enkele seconden rechtstaan. Tot hij er zich plots van bewust werd dat voor dood neervallen zijn collega-profvoetballer rood kon opleveren. Hij ging dan maar liggen. ,,We zijn op een WK, dan hoort dat'', zei de speler van FC Barcelona achteraf zonder schaamtegevoel. ,, Shit , misschien bleef ik nog wat te lang staan.'' En dan maar schieten op die ref.
De Bleeckere
Enkele jaren geleden liep de topper Club Brugge-Anderlecht op een gelijkaardige wijze uit de hand. Spelers trokken en duwden elkaar, liepen te zeuren tegen de scheidsrechter en vielen als de tegenstander nog maar zuchtte. Die zaterdagnamiddag trok de ref drie rode en tien gele kaarten.
Zijn huis werd belaagd door boze voetbalhooligans en hij werd door alle spelers, vooral de verliezers van Anderlecht, als grote schuldige van de uit de hand gelopen wedstrijd aangewezen. Die scheidsrechter in het Jan Breydelstadion was Frank De Bleeckere, de Belg die op dit WK onberispelijk fluit en op basis daarvan zelfs kans maakt om een halve finale of zelfs de finale te leiden. Is Frank De Bleeckere zoveel verbeterd? Neen, onze landgenoot had het geluk dat in Argentinië-Ivoorkust, Japan-Kroatië en Engeland-Ecuador de spelers er geen schoppartij van wilden maken.
In plaats van de scheidsrechter opportunistisch in de kou te zetten, zou FIFA-baas Sepp Blatter zich beter bezighouden met het bezorgen van comfortabelere werkomstandigheden. Het wordt in een maatschappij met zieke geesten stilaan misdadig één man, niet altijd even goed gesteund door zijn grensrechters, de verantwoordelijkheid te laten dragen over een voetbalwedstrijd die op dit WK geregistreerd wordt door meer dan 20 camera's. Übermenschen bestaan niet. Er zijn technische middelen voorhanden. Gebruik ze dan ook. Het spel is volgens een wetenschappelijk onderzoek de jongste twintig jaar 30 procent sneller geworden. De trucs van de spelers om de ref te misleiden zijn vertienvoudigd, maar wat doet Blatter? Hij zet de refs een zendertje op het hoofd en levert ze over aan de hyena's. Als de hyena's te wild worden, peuzelt de Zwitser daarna gulzig mee. De rode kaart is voor hem.
Van onze reporter Ludo VANDEWALLE in Keulen - Het Nieuwsblad.
Daar druipt het chauvinisme vanaf. Kijk eens hoe hij die belgische scheids verheerlijkt en de rus Ivanov beschermt tegen vooral Nederland, terwijl Portugal net zo goed de scheids misbruikte. Ach, het zijn maar Belgen. Waar waren zij dit WK?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Leuk, een mening van een Belg.
Maar ook daar rammelt het nodige aan.
Ik vind wel dat hij een sterk punt heeft. Natuurlijk ging Ivanov ook in de fout, maar de spelers gingen zelf ook allesbehalve vrijuit. Idem voor de coaches. Het was niet Ivanov die kopstoten uitdeelde. Het was niet Ivanov die probeerde andermans benen te breken. Het was niet Ivanov die tijdrekte. Het was niet Ivanov die de bal niet wilde teruggeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar druipt het chauvinisme vanaf. Kijk eens hoe hij die belgische scheids verheerlijkt en de rus Ivanov beschermt tegen vooral Nederland, terwijl Portugal net zo goed de scheids misbruikte. Ach, het zijn maar Belgen. Waar waren zij dit WK?
Als je als scheids nu nog niet weet dat spelers je gaan uitproberen, dan hoor je niet op het hoogste niveau thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij een sterk punt heeft. Natuurlijk ging Ivanov ook in de fout, maar de spelers gingen zelf ook allesbehalve vrijuit. Idem voor de coaches. Het was niet Ivanov die kopstoten uitdeelde. Het was niet Ivanov die probeerde andermans benen te breken. Het was niet Ivanov die tijdrekte. Het was niet Ivanov die de bal niet wilde teruggeven.
Ik zie trouwens niet in waar er in deze tekst chauvinisme voorkomt?
Zeker, de scheidsrechter ging zeker ook in de fout. Hij had in de achtste minuut rood moeten trekken voor Boulahrouz, dan had het wellicht nooit zo ver gekomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je als scheids nu nog niet weet dat spelers je gaan uitproberen, dan hoor je niet op het hoogste niveau thuis.
Als hij vanaf het begin had laten merken dat er niet met hem te sollen viel, was het heel anders verlopen. En natuurlijk waren Nederlanders ook niet fris, maar die Portugezen waren echt té theatraal bezig.
Die scheids zat gisteravond vast op zijn kamer zijn koffertje met geld te tellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal die italiaan trots zijn opzichzelf.![]()
Dat zo'n scheidsrechter daar intrapt.![]()
Dat hebben heel veel mensen dus duidelijk niet door.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:32 schreef Stew het volgende:
Het opvallende is natuurlijk ook dat er tijdens NED - POR relatief weinig overtredingen zijn gemaakt. Vanochtend stond er een overzichtje in Trouw en ik geloof dat er maar in drie wedstrijden op dit WK minder overtredingen zijn begaan.
En toen de scheids floot, maakte Grosso even snel een gebaar van overwinning alvorens weer te gaan liggen. Bah, walgelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die scheids zat gisteravond vast op zijn kamer zijn koffertje met geld te tellen.
Zelfs de grootste leek op voetbalgebied zag dat die Italiaan zijn poot nog even een stukje opzij zette om vervolgens te blijven 'haken'.
Oh, ik vond dat ook een hele grote blunder hoor. Dat maakte het toernooi meteen een stuk minder. Maar ik vond het wel leuk dat de Italianen eruit warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk dat iedereen nu op de scheids en Grosso zeurt, maar 4 jaar geleden vond niemand het erg dat Italie 23 keer zo hard genaaid werd door de toenmalige ref van dienst omdat het in het voordeel van Hiddink z'n mannetjes was.
Selectieve verontwaardiging, beetje sneu.
Het overkwam toen het land dat het ook verdiende met hun anti voetbal. Dat is het verschil en gelukkig zien wij als kijker dat verschil ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat ook een hele grote blunder hoor. Dat maakte het toernooi meteen een stuk minder. Maar ik vond het wel leuk dat de Italianen eruit waren![]()
Kom op he. Boulahrouz had misschien best rood kunnen hebben inderdaad. Net als Deco direct rood verdiende en Figo er al af had gemoeten voordat hij Boulahrouz rood aannaaide. Als Als Als. De grootste als is echter, als er een andere scheids had gestaan was het never zo gelopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeker, de scheidsrechter ging zeker ook in de fout. Hij had in de achtste minuut rood moeten trekken voor Boulahrouz, dan had het wellicht nooit zo ver gekomen.
Maar je kan het toch niet alles op de scheidsrechter steken? Het zijn tenslotte de spelers die de aanslagen en het theater opstapelden.
Ik vind trouwens dat tweede stuk wel goed hoor, Blatter is hier inderdaad debet aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat stukje heb ik nu al zo vaak gezien. De Belg die dat geschreven heeft verdient een nekschot.
Het laatste stukje slaat nog wel ergens op ja. Maar dat maakt wat er boven staat niet goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat tweede stuk wel goed hoor, Blatter is hier inderdaad debet aan.
De regels en middelen zijn niet met de tijd meegegaan en dat krijgt Baltter nu gepresenteerd.
Belgen hebben bijna nooit een goed woord over voor NL. Die zijn misschien nog wel erger dan Duitsers en genieten nu nog veel meer. Ik heb het Belgische commentaar wel eens gehoord tijdens en vooral ná een wedstrijd van Oranje. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat stukje heb ik nu al zo vaak gezien. De Belg die dat geschreven heeft verdient een nekschot.
Een hoop Belgische supporters zijn tégen NL ja, maar heus niet allemaal. Maar de media eigenlijk niet. Die is eigenlijk altijd pro-Nederland en heeft ook meer aandacht voor Oranje dan voor andere teams.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belgen hebben bijna nooit een goed woord over voor NL. Die zijn misschien nog wel erger dan Duitsers en genieten nu nog veel meer. Ik heb het Belgische commentaar wel eens gehoord tijdens en vooral ná een wedstrijd van Oranje. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van.
Sowieso foute goal, aangezien hij in eerste instantie al buitenspel stond en dan wat mij betreft niet meer mag deelnemen aan de aanval. Maar op het moment dat hij inschoot was het nogmaals buitenspel. Weer een enorme flater van, in dit geval, de grensrechter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
Buitenspel goal van Adriano. 2-0 en dat terwijl Ghana beter is.
Nu gaan we op alles zeiken ook
als genoeg mensen het doen misschien wel, maar de meeste mensen (zoals ik) zullen die moeite niet gaan nemen omdat we te lui zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nou heb ik het ook wel gehad hoor
ik ga een briefje schrijven!!!
dat zal ze leren
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als genoeg mensen het doen misschien wel, maar de meeste mensen (zoals ik) zullen die moeite niet gaan nemen omdat we te lui zijn.
natuurlijk schop je iemand niet bewust het veld uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef 456 het volgende:
Het meest onrechtvaardige vind ik dat de meeste gele kaarten wel werden gegeven door Ivanov, maar niet door de rest van het scheidsrechts corps.
Overigens snap ik die woede over Boula niet. Als ronaldo er gewoon van opstaat en verder voetbalt, dan is geel op zijn plaats. Nu hij niet verder kan, moest het rood zijn.
Ik praat zijn overtreding niet goed, die was zeker smerig. Maar het is achteraf wel heel gemakkelijk praten dat het maar rood moest zijn omdat hij nu iemand de wedstrijd uit trapt.
Daarbij, was het bewust?
Hij stond zelfs 3 keer buitenspel bij de respectievelijke passes. Toch knap dat je dat als grensrechter mist... 3 keerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Sowieso foute goal, aangezien hij in eerste instantie al buitenspel stond en dan wat mij betreft niet meer mag deelnemen aan de aanval. Maar op het moment dat hij inschoot was het nogmaals buitenspel. Weer een enorme flater van, in dit geval, de grensrechter.
Dat is ook in het clubvoetbal zo, alleen dat valt minder op. Dit toernooi zuigt aars.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft ook opvallend dat het allemaal de grote landen zijn die de laatste wedstrijden worden gematst door de arbitrage. Gisteren dus weer Italie... en vandaag Brazilie.
daar zitten niet eens batterijen in.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Blatter is dit ook gewoon schuld.
Met die microfoontjes gaat het nog slechter dan eerst
Sherlockquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik weet waarom er zoveel kaarten getrokken worden
http://teletekst.nos.nl/?318-04![]()
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft ook opvallend dat het allemaal de grote landen zijn die de laatste wedstrijden worden gematst door de arbitrage. Gisteren dus weer Italie... en vandaag Brazilie.
Dit soort argumenten wordt al 3 dagen genegeerd, het zou me verrassen indien er nu wel op wordt ingegaan. Lijkt me wat veel gevraagd om het grote complot™ te devalueren tot ouderwets slechte verliezers-gedragquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?
Zet je eenzijdige bril eens af joh.
Wil je zeggen dat Materazzi geel had moeten krijgen voor die smerige overtreding waarbij hij niet 1, maar 2 man meenam? Hij kwam g*dverdomme met 2 gestrekte benen op die gozer zijn schenen inzetten, dwaas dat het er is. Dat is niet alleen rood, dat hoort een schorsing te zijn, alleen al omdat hij de intentie had die aanvaller het licht uit zijn ogen te schoppen! Als hij die aanvaller had geraakt had hij op ZEKER zijn scheenbeen gebroken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?
Zet je eenzijdige bril eens af joh.
Het waren niet eens gestrekte benen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Materazzi geel had moeten krijgen voor die smerige overtreding waarbij hij niet 1, maar 2 man meenam? Hij kwam g*dverdomme met 2 gestrekte benen op die gozer zijn schenen inzetten, dwaas dat het er is. Dat is niet alleen rood, dat hoort een schorsing te zijn, alleen al omdat hij de intentie had die aanvaller het licht uit zijn ogen te schoppen! Als hij die aanvaller had geraakt had hij op ZEKER zijn scheenbeen gebroken.
Zet jij je italiaanse bril eens af.![]()
Bijzonder knap -en terecht- van De Bleeckere. Kwartfinale fluiten is niet niks.quote:Twelve refereeing trios for last eight matches
28 June 2006
by FIFAworldcup.com
Twelve of the 26 refereeing trios currently in Germany for the 2006 FIFA World Cup™ will be in contention to take charge of the last eight matches (quarter-finals, semi-finals, match for third place and final) after a decision reached by the FIFA Referees Committee at a meeting chaired by Ángel María Villar Llona (Spain) in Frankfurt/Neu-Isenburg on 28 June.
The following 12 refereeing trios are in line for the eight remaining matches of the 2006 FIFA World Cup™:
AFC (1)
Referee : KAMIKAWA Toru, Japan
Assistants: HIROSHIMA Yoshikazu, Japan; KIM Dae Young, Korea Republic
CAF (1)
Referee: CODJIA Coffi, Benin
Assistants: NTAGUNGIRA Celestin, Rwanda; ADERODJOU Aboudou, Benin
CONCACAF (1)
Referee: ARCHUNDIA Benito, Mexico
Assistants: RAMIREZ José, Mexico; VERGARA Hector, Canada
CONMEBOL (2)
Referee: ELIZONDO Horacio, Argentina
Assistants: GARCIA Dario, Argentina; OTERO Rodolfo, Argentina
Referee: LARRIONDA Jorge, Uruguay
Assistants: RIAL Walter, Uruguay; FANDINO Pablo, Uruguay
OFC (1)
Referee: SHIELD Mark, Australia
Assistants: GIBSON Nathan, Australia; WILSON Ben, Australia
UEFA (6)
Referee: BUSACCA Massimo, Switzerland
Assistants: BURAGINA Francesco, Switzerland; ARNET Matthias, Switzerland
Referee: DE BLEECKERE Frank, Belgium
Assistants: HERMANS Peter, Belgium; VROMANS Walter, Belgium
Referee: MEDINA CANTALEJO Luis, Spain
Assistants: GIRALDEZ CARRASCO Victoriano, Spain; MEDINA HERNANDEZ Pedro, Spain
Referee: MERK Markus, Germany
Assistants: SCHRAER Christian, Germany; SALVER Jan-Hendrik, Germany
Referee: MICHEL Lubos, Slovakia
Assistants: SLYSKO Roman, Slovakia; BALKO Martin, Slovakia
Referee: ROSETTI Roberto, Italy
Assistants: COPELLI Cristiano, Italy; STAGNOLI Alessandro, Italy
The Referees Committee also appointed the referees for the quarter-final matches. Lubos Michel will referee Germany v Argentina on 30 June, Frank De Bleeckere will take charge of Italy v Ukraine on the same day, while Horacio Elizondo has been assigned to England v Portugal and Luis Medina Cantalejo will officiate the Brazil v France game (both matches on 1 July).
For 14 referees and 28 assistant referees – including the 15 officials in the support and development group – the World Cup will come to an end when they return home on 30 June. “For some referees, the World Cup is now over, but for others, the adventure continues,” said Villar Llona.
“I would like to take this opportunity to thank each and every official for their wonderful performances. I am proud of them. On the whole, I have been very happy with the performances of the match officials, even though they were not always error-free, something that is impossible to achieve. So far, the main objective – to protect the players – has been accomplished.”
Cantalejo toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef Heero87 het volgende:
Wie was die referee van Duitsland - Polen alweer? En Australië - Italië?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:47 schreef Zorro het volgende:
Michel die Duitsland gaat fluiten... Ik heb nu al medelijden met Argentinie.
Waarom verbaast dit me niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:47 schreef Zorro het volgende:
Michel die Duitsland gaat fluiten... Ik heb nu al medelijden met Argentinie.
Er stond daar toch nog een verdediger ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Toni scoorde in buitenspelpositie...
Dat idee had ik ook al, maar de presentator had weer eens niets door.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Daar is niet iedereen het over eens. Ik ook niet. De scheids floot een flink aantal kleine overtredingen tégen Oekraine. Waren niet eens overtredingen. Andersom was dat nooit het geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
De Bleeckere floot totaal niet tegen Oekraïne hoor. Hele goede match gefloten. Ook Michel maakte vrijwel geen fouten in de eerdere pot.
Zo kan je echt achter elke wedstrijd wat gaan zoeken heh. Geen enkele scheidsrechter is immers feilloos.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens. Ik ook niet. De scheids floot een flink aantal kleine overtredingen tégen Oekraine. Waren niet eens overtredingen. Andersom was dat nooit het geval.
Volgens mij was de tweede goal van Italie ook buitenspel trouwens.
En die Michel maakte een cruciale fout door de Argentijn wél geel te geven voor een zogenaamde schwalbe... en de schwalbe van Ballack werd helemaal niet bestraft. Daardoor loopt Ballack niet echt veel risico om de finale niet te mogen spelen. Dan was wél het geval als hij gewoon geel had gehad.
2 Xquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Niks van trouwens. Bij die 1ste goal staat hij net niet buitenspel , en bij die 2de goal was helemaal op de hoek van het veld die eerste verdediger die gedribbeld werd blijven hangen ...quote:
Michel was en is volgens mij de enige kandidaat. Voldoende ervaring en een loopbaan die bekroond mag worden met de finale.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie is jullie favoriet voor de finale?
Was dat die vent die die Argentijn wel een kaart gaf voor een zogenaamde schwalbe... en Ballack voor een nog duidelijker schwalbe niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:55 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Michel was en is volgens mij de enige kandidaat. Voldoende ervaring en een loopbaan die bekroond mag worden met de finale.
Dat was zijn enige smetje zoals ik ook al eerder beschreef De scheidsrechters #2: drama troef ; maar als Ballack geen geel in de halve finale krijgt is daar ook geen probleem meer meequote:Op zondag 2 juli 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat die vent die die Argentijn wel een kaart gaf voor een zogenaamde schwalbe... en Ballack voor een nog duidelijker schwalbe niet?
quote:
hij deed het inderdaad meer dan prima, en hijvoelde de wedstrijd zeer goed aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef kevin6188 het volgende:
Geweldige scheidsrechter vandaag.
Je zou het bijna vergetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |