Ik vind trouwens dat tweede stuk wel goed hoor, Blatter is hier inderdaad debet aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat stukje heb ik nu al zo vaak gezien. De Belg die dat geschreven heeft verdient een nekschot.
Het laatste stukje slaat nog wel ergens op ja. Maar dat maakt wat er boven staat niet goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat tweede stuk wel goed hoor, Blatter is hier inderdaad debet aan.
De regels en middelen zijn niet met de tijd meegegaan en dat krijgt Baltter nu gepresenteerd.
Belgen hebben bijna nooit een goed woord over voor NL. Die zijn misschien nog wel erger dan Duitsers en genieten nu nog veel meer. Ik heb het Belgische commentaar wel eens gehoord tijdens en vooral ná een wedstrijd van Oranje. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat stukje heb ik nu al zo vaak gezien. De Belg die dat geschreven heeft verdient een nekschot.
Een hoop Belgische supporters zijn tégen NL ja, maar heus niet allemaal. Maar de media eigenlijk niet. Die is eigenlijk altijd pro-Nederland en heeft ook meer aandacht voor Oranje dan voor andere teams.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belgen hebben bijna nooit een goed woord over voor NL. Die zijn misschien nog wel erger dan Duitsers en genieten nu nog veel meer. Ik heb het Belgische commentaar wel eens gehoord tijdens en vooral ná een wedstrijd van Oranje. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van.
Sowieso foute goal, aangezien hij in eerste instantie al buitenspel stond en dan wat mij betreft niet meer mag deelnemen aan de aanval. Maar op het moment dat hij inschoot was het nogmaals buitenspel. Weer een enorme flater van, in dit geval, de grensrechter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
Buitenspel goal van Adriano. 2-0 en dat terwijl Ghana beter is.
Nu gaan we op alles zeiken ook
als genoeg mensen het doen misschien wel, maar de meeste mensen (zoals ik) zullen die moeite niet gaan nemen omdat we te lui zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nou heb ik het ook wel gehad hoor
ik ga een briefje schrijven!!!
dat zal ze leren
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als genoeg mensen het doen misschien wel, maar de meeste mensen (zoals ik) zullen die moeite niet gaan nemen omdat we te lui zijn.
natuurlijk schop je iemand niet bewust het veld uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef 456 het volgende:
Het meest onrechtvaardige vind ik dat de meeste gele kaarten wel werden gegeven door Ivanov, maar niet door de rest van het scheidsrechts corps.
Overigens snap ik die woede over Boula niet. Als ronaldo er gewoon van opstaat en verder voetbalt, dan is geel op zijn plaats. Nu hij niet verder kan, moest het rood zijn.
Ik praat zijn overtreding niet goed, die was zeker smerig. Maar het is achteraf wel heel gemakkelijk praten dat het maar rood moest zijn omdat hij nu iemand de wedstrijd uit trapt.
Daarbij, was het bewust?
Hij stond zelfs 3 keer buitenspel bij de respectievelijke passes. Toch knap dat je dat als grensrechter mist... 3 keerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Sowieso foute goal, aangezien hij in eerste instantie al buitenspel stond en dan wat mij betreft niet meer mag deelnemen aan de aanval. Maar op het moment dat hij inschoot was het nogmaals buitenspel. Weer een enorme flater van, in dit geval, de grensrechter.
Dat is ook in het clubvoetbal zo, alleen dat valt minder op. Dit toernooi zuigt aars.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft ook opvallend dat het allemaal de grote landen zijn die de laatste wedstrijden worden gematst door de arbitrage. Gisteren dus weer Italie... en vandaag Brazilie.
daar zitten niet eens batterijen in.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Blatter is dit ook gewoon schuld.
Met die microfoontjes gaat het nog slechter dan eerst
Sherlockquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik weet waarom er zoveel kaarten getrokken worden
http://teletekst.nos.nl/?318-04![]()
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft ook opvallend dat het allemaal de grote landen zijn die de laatste wedstrijden worden gematst door de arbitrage. Gisteren dus weer Italie... en vandaag Brazilie.
Dit soort argumenten wordt al 3 dagen genegeerd, het zou me verrassen indien er nu wel op wordt ingegaan. Lijkt me wat veel gevraagd om het grote complot™ te devalueren tot ouderwets slechte verliezers-gedragquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?
Zet je eenzijdige bril eens af joh.
Wil je zeggen dat Materazzi geel had moeten krijgen voor die smerige overtreding waarbij hij niet 1, maar 2 man meenam? Hij kwam g*dverdomme met 2 gestrekte benen op die gozer zijn schenen inzetten, dwaas dat het er is. Dat is niet alleen rood, dat hoort een schorsing te zijn, alleen al omdat hij de intentie had die aanvaller het licht uit zijn ogen te schoppen! Als hij die aanvaller had geraakt had hij op ZEKER zijn scheenbeen gebroken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom kreeg Materazzi dan rood ipv geel en Zambrotta en Gattuso geel om helemaal niks?
Zet je eenzijdige bril eens af joh.
Het waren niet eens gestrekte benen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Materazzi geel had moeten krijgen voor die smerige overtreding waarbij hij niet 1, maar 2 man meenam? Hij kwam g*dverdomme met 2 gestrekte benen op die gozer zijn schenen inzetten, dwaas dat het er is. Dat is niet alleen rood, dat hoort een schorsing te zijn, alleen al omdat hij de intentie had die aanvaller het licht uit zijn ogen te schoppen! Als hij die aanvaller had geraakt had hij op ZEKER zijn scheenbeen gebroken.
Zet jij je italiaanse bril eens af.![]()
Bijzonder knap -en terecht- van De Bleeckere. Kwartfinale fluiten is niet niks.quote:Twelve refereeing trios for last eight matches
28 June 2006
by FIFAworldcup.com
Twelve of the 26 refereeing trios currently in Germany for the 2006 FIFA World Cup™ will be in contention to take charge of the last eight matches (quarter-finals, semi-finals, match for third place and final) after a decision reached by the FIFA Referees Committee at a meeting chaired by Ángel María Villar Llona (Spain) in Frankfurt/Neu-Isenburg on 28 June.
The following 12 refereeing trios are in line for the eight remaining matches of the 2006 FIFA World Cup™:
AFC (1)
Referee : KAMIKAWA Toru, Japan
Assistants: HIROSHIMA Yoshikazu, Japan; KIM Dae Young, Korea Republic
CAF (1)
Referee: CODJIA Coffi, Benin
Assistants: NTAGUNGIRA Celestin, Rwanda; ADERODJOU Aboudou, Benin
CONCACAF (1)
Referee: ARCHUNDIA Benito, Mexico
Assistants: RAMIREZ José, Mexico; VERGARA Hector, Canada
CONMEBOL (2)
Referee: ELIZONDO Horacio, Argentina
Assistants: GARCIA Dario, Argentina; OTERO Rodolfo, Argentina
Referee: LARRIONDA Jorge, Uruguay
Assistants: RIAL Walter, Uruguay; FANDINO Pablo, Uruguay
OFC (1)
Referee: SHIELD Mark, Australia
Assistants: GIBSON Nathan, Australia; WILSON Ben, Australia
UEFA (6)
Referee: BUSACCA Massimo, Switzerland
Assistants: BURAGINA Francesco, Switzerland; ARNET Matthias, Switzerland
Referee: DE BLEECKERE Frank, Belgium
Assistants: HERMANS Peter, Belgium; VROMANS Walter, Belgium
Referee: MEDINA CANTALEJO Luis, Spain
Assistants: GIRALDEZ CARRASCO Victoriano, Spain; MEDINA HERNANDEZ Pedro, Spain
Referee: MERK Markus, Germany
Assistants: SCHRAER Christian, Germany; SALVER Jan-Hendrik, Germany
Referee: MICHEL Lubos, Slovakia
Assistants: SLYSKO Roman, Slovakia; BALKO Martin, Slovakia
Referee: ROSETTI Roberto, Italy
Assistants: COPELLI Cristiano, Italy; STAGNOLI Alessandro, Italy
The Referees Committee also appointed the referees for the quarter-final matches. Lubos Michel will referee Germany v Argentina on 30 June, Frank De Bleeckere will take charge of Italy v Ukraine on the same day, while Horacio Elizondo has been assigned to England v Portugal and Luis Medina Cantalejo will officiate the Brazil v France game (both matches on 1 July).
For 14 referees and 28 assistant referees – including the 15 officials in the support and development group – the World Cup will come to an end when they return home on 30 June. “For some referees, the World Cup is now over, but for others, the adventure continues,” said Villar Llona.
“I would like to take this opportunity to thank each and every official for their wonderful performances. I am proud of them. On the whole, I have been very happy with the performances of the match officials, even though they were not always error-free, something that is impossible to achieve. So far, the main objective – to protect the players – has been accomplished.”
Cantalejo toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef Heero87 het volgende:
Wie was die referee van Duitsland - Polen alweer? En Australië - Italië?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:47 schreef Zorro het volgende:
Michel die Duitsland gaat fluiten... Ik heb nu al medelijden met Argentinie.
Waarom verbaast dit me niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:47 schreef Zorro het volgende:
Michel die Duitsland gaat fluiten... Ik heb nu al medelijden met Argentinie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |