Er stond daar toch nog een verdediger ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Toni scoorde in buitenspelpositie...
Dat idee had ik ook al, maar de presentator had weer eens niets door.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Daar is niet iedereen het over eens. Ik ook niet. De scheids floot een flink aantal kleine overtredingen tégen Oekraine. Waren niet eens overtredingen. Andersom was dat nooit het geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
De Bleeckere floot totaal niet tegen Oekraïne hoor. Hele goede match gefloten. Ook Michel maakte vrijwel geen fouten in de eerdere pot.
Zo kan je echt achter elke wedstrijd wat gaan zoeken heh. Geen enkele scheidsrechter is immers feilloos.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens. Ik ook niet. De scheids floot een flink aantal kleine overtredingen tégen Oekraine. Waren niet eens overtredingen. Andersom was dat nooit het geval.
Volgens mij was de tweede goal van Italie ook buitenspel trouwens.
En die Michel maakte een cruciale fout door de Argentijn wél geel te geven voor een zogenaamde schwalbe... en de schwalbe van Ballack werd helemaal niet bestraft. Daardoor loopt Ballack niet echt veel risico om de finale niet te mogen spelen. Dan was wél het geval als hij gewoon geel had gehad.
2 Xquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Niks van trouwens. Bij die 1ste goal staat hij net niet buitenspel , en bij die 2de goal was helemaal op de hoek van het veld die eerste verdediger die gedribbeld werd blijven hangen ...quote:
Michel was en is volgens mij de enige kandidaat. Voldoende ervaring en een loopbaan die bekroond mag worden met de finale.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie is jullie favoriet voor de finale?
Was dat die vent die die Argentijn wel een kaart gaf voor een zogenaamde schwalbe... en Ballack voor een nog duidelijker schwalbe niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:55 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Michel was en is volgens mij de enige kandidaat. Voldoende ervaring en een loopbaan die bekroond mag worden met de finale.
Dat was zijn enige smetje zoals ik ook al eerder beschreef De scheidsrechters #2: drama troef ; maar als Ballack geen geel in de halve finale krijgt is daar ook geen probleem meer meequote:Op zondag 2 juli 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat die vent die die Argentijn wel een kaart gaf voor een zogenaamde schwalbe... en Ballack voor een nog duidelijker schwalbe niet?
quote:
hij deed het inderdaad meer dan prima, en hijvoelde de wedstrijd zeer goed aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef kevin6188 het volgende:
Geweldige scheidsrechter vandaag.
Je zou het bijna vergetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |