staat hier geen ban op?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef 456 het volgende:
Duitsland. Gisteren PRACHTIG feest gevierd met ze. Vond ze ook niet slecht.
Prachtige WK liedjes hebben ze ook.
Leuk volk... Daarbij had ik nederland duitsland niet zien verslaan dit WK
Dit zou gewoon verboden moeten wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef 456 het volgende:
Duitsland. Gisteren PRACHTIG feest gevierd met ze. Vond ze ook niet slecht.
Prachtige WK liedjes hebben ze ook.
Leuk volk... Daarbij had ik nederland duitsland niet zien verslaan dit WK
En zijn lelijke tyfuskop niet meer te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef twi het volgende:
Ik ben voor Argentinie, zolang Messi maar een doodschop krijgt. Hoeven we al dat gezeur over hem ook niet meer aan te horen.
Ben je nu niet in de war met Tevez?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En zijn lelijke tyfuskop niet meer te zien.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met Tevez?
Die Engelsen zijn ook te kut voor woorden. De Spanjaarden moeten het oplossen in de semis.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ben voor elke ploeg die tegenover Portugal komt te staan.
Dat is nu dus Engeland
zou het niet erg vinden op de manier die ze nu spelen, lekker vlot voetballend en lekker aanvallendquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
laat de moffen maar winnen dan
De eindoplossing voor het Engeland-vraagstuk?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn ook te kut voor woorden. De Spanjaarden moeten het oplossen in de semis.
het is toch een soort van thuisspelen ..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Borreke het volgende:
[..]
zou het niet erg vinden op de manier die ze nu spelen, lekker vlot voetballend en lekker aanvallend
Dan maak je in ieder geval een redelijke kans op een favoriet team in de kwartfinale.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben voor Italië en Australië, helaas spelen ze morgen tegen elkaar
100% kansquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan maak je in ieder geval een redelijke kans op een favoriet team in de kwartfinale.
Logisch. Ze hebben nog geen tegenstanders van niveau gehad. Zo kan ik ook winnen hequote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef Sasandra het volgende:
-knip-
Maar stiekum gun ik het Duitsland, omdat die werkelijk goed (en steeds beter) spelen.
Ja, laten we hopen dat ze wéér winnenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:40 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Eigenlijk voor Brazilie
in je (w)uppiequote:Op maandag 26 juni 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
Logisch. Ze hebben nog geen tegenstanders van niveau gehad. Zo kan ik ook winnen he
Zolang ze de beste van de wereld zijn, is dat misschien wel terecht ja! Niet spannend, dat geef ik toe. Wel terecht!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat ze wéér winnen... Dan moeten we echt de titel WK maar veranderen in "Brazilie tegen de rest van de wereld" ofzo
![]()
Precies. De mooiste wedstrijd gaat niet de finale worden, maar de wedstrijd dat Duitsland eruit vliegtquote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef Simmertje het volgende:
ARGENTINA!!!zolang Duitsland, Portugal of Brazilie maar geen wereldkampioen worden.
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:03 schreef menininha het volgende:
BRASIL
![]()
Maar die heb ik het hele WK al stug gesteund...![]()
Zegt ie met die stink-Ronaldo + Portugalvlag in zijn avatar.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:13 schreef PositiV het volgende:
zucht ik ben nog steeds kwaad om gister
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef PeRi het volgende:
Duitsland.
voor iemand die Spanje supportert heb je een lelijke avatar.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:02 schreef PositiV het volgende:
TS begint..
Spanje heeft toch mooi voetbal laten zien en ook goede spelers...
Spanje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zegt ie met die stink-Ronaldo + Portugalvlag in zijn avatar.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik steun ieder team dat de portugezen slacht en vernedert en zo
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef danos het volgende:
Ghana!!!
C'mon England!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat zijn geen gladde smerige ventjes natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Stranger het volgende:
Over het algemeen juich ik nadat Nederland eruit ligt altijd voor de ploeg die Nederland eruit heeft getrapt, maar aangezien ik redelijk misselijk wordt van het aanzicht van die gladde smerige ventjes, ga ik maar voor Argentinie denk ik
Ik ben er nog steeds niet achter wat Tevez nu precies is..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zijn geen gladde smerige ventjes natuurlijk![]()
Hij lijkt een beetje op die gast van de eerste highlander film, met dat enge lidteken op zijn keel.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wat Tevez nu precies is..
Ik denk zelf dat het een alien is.. en dat zijn hoofd erop genaaid is.. ofzoiets..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op die gast van de eerste highlander film, met dat enge lidteken op zijn keel.
Ik weet wel iemand wiens hoofd eraf genaaid mag wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:09 schreef appelsientje het volgende:
en dat zijn hoofd erop genaaid is.. ofzoiets..
Och, in Zwitserland zelf wonen toch ook miljoenen mensen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Hrvat het volgende:
Zwitserland, omdat ik een van de enigste ben die voor hen supportert.
Tenzij je ontzettend knap bent.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Hrvat het volgende:
Hier nog 1, ik ben dol op Zwitserland.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Hrvat het volgende:
Jij steunt alleen favorieten. Gelegenheidssupporter.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:09 schreef Bismarck het volgende:
Om tot een trefzekere uitspraak te komen heb ik een kort overzicht gemaakt van WK-winsten van de nog deelnemende ploegen. Brazilië is leider met 5 WK-titels. Het zou leuk zijn als een land wint wat tot dusver nog niet gewonnen heeft. Gelet op de berekening van ABN-AMRO en het feit dat de titel in ieder geval naar een Europees land moet gaan kom ik met het volgende rijtje.
1. Spanje
2. Italië (weliswaar drie WK-titels maar goed voor de economie)
3. Frankrijk
4. Duitsland
5. Engeland (ze doen niet zo hard mee met Europa, mogen verliezen wat mij betreft)
Brazilië 1958, 1962, 1978, 1994, 2002 (geen Europees land, opzouten dus)
Italië 1934, 1938, 1982
(West-)Duitsland 1954, 1974, 1990
Frankrijk 1998
Engeland 1966
Argentinië 1978, 1986 (idem als Brazilië)
Spanje - nimmer
Ghana - nimmer (Geen Europees land en ligt er in de tweede ronde uit)
Zwitserland - nimmer (ligt er in de kwartfinale uit)
Oekraine - nimmer (Wannabe Europees land en ligt er in de tweede ronde uit)
Portugal - nimmer (Te klein voor een goede impuls waar Europa ook van profiteert)
Australië - nimmer (geen Europees land en ligt er in de tweede ronde uit)
Ik dacht dat regel nummer 1 altijd was: Het thuisland mag NIET winnen, want dat ligt te veel voor de hand. Komt nog bij dat het om Duitsland gaat, dus dan sowieso niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef Dalamar het volgende:
Engeland en eerlijk gezegd gun ik het de Duitsers ook wel omdat ze in eigen land spelen.
Hopelijk nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Gaan eruit tegen Engeland in de halve finale.
Duisland wint van Argentiniequote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jawel. Daarna neemt Engeland in de finale wraak op Duitsland.![]()
Wow, wat schat jij Engeland hoog inquote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als Duitsland echt onverhoopt in de finale mocht komen en het lijkt tijdens de rust erop dat ze zelfs gaan winnen, dan gaat de tv bij mij thuis een week in de ban zodat ik echt NIETS van dat 'feest' meekrijg. Duitsland winnen zou wel de ergste nachtmerrie zijn die waarheid wordt.quote:
Daar heb je toch echt weer Brazilie voor nodig hoor..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef Neel26 het volgende:
Socceroos!!!!
Ben ik het wel mee eens. ik vind dit echt een van de gaarste EK/WK's ooit.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Het hoofddoel (behalve dat Duitsland nooit mag winnen) is het eruit werken van Italie. Koste wat het kost moeten die gestopt worden. Verder zal het me een zorg zijn. Dit WK is toch al verknald door de arbitrage. Er is helemaal niets meer aan. Wedstrijden worden kapot gefloten en landen worden openlijk bevooroordeeld. Verschrikkelijk toernooi
Zeer droevig inderdaad. Weinig verrassingen, weinig goed voetbal, zeer slechte arbitrage, een slecht resultaat van Nederland. Verder doen Frankrijk, Engeland, Portugal en Duitsland het veel te goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. ik vind dit echt een van de gaarste EK/WK's ooit.
Dat betekent dat Duitsland vrijdag eruit vliegt... Hmmm, daar kan ik dan mee levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:03 schreef dvdfreak het volgende:
Argentinie wordt gewoon wereldkampioen
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Australië en Spanje!
Alhoewel ikdenk dat ze het moeilijk gaan krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat betekent dat Duitsland vrijdag eruit vliegt... Hmmm, daar kan ik dan mee leven
FEEST!!!!!!!!
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
En Engeland mag één wedstrijdje winnen![]()
zelfde hierquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef unstoppablemark het volgende:
England of argentinie.
quote:
haha das een goedequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Guerra het volgende:
Elk land dat ik steeds kies wordt direct weer uitgeschakeld.
Dus nu ben ik voor Duitsland en Portugal.
Ik ook. Al moet ik zeggen dat ik veel meer voor Engeland ben. Maar die zie ik helaas geen wereldkampioen worden. Als tweede ben ik voor Brazilië. De rest vind ik allemaal kut.quote:
Idem, wat een klote dag zegquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
The National Anthem of the French Republic La Marseillaise lyrics
Vive La France![]()
[afbeelding]
Nope, vind ik nietquote:
er blijft inderdaad niet veel overquote:Op zondag 2 juli 2006 01:24 schreef ErikT het volgende:
Italië moet winnen, want: ik haat Frankrijk, ik haat Portugal en uiteraard haat ik Duitsland.
Sterf, hoer. Gij zult geen Portugees aanmoedigen!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Op volgorde van voorkeur:
1. Portugal
2. Duitsland
3. Italië
Datzelfde zou ik ook kunnen roepen om jouw voorkeur voor Duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 12:03 schreef Martuh het volgende:
[..]
Sterf, hoer. Gij zult geen Portugees aanmoedigen!![]()
Ontopic:
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Italië
4. Portu...dinges
Het was de schuld van de scheids om een penalty te geven niet italie zelf.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:07 schreef Molluck het volgende:
Alleen nog Europese landen over
Ik ben voor Portugal en als laatste voor Italië, nog steeds vanwege die penalty in de blessuretijd...
Dat zou je zeggen ja, maar met al dat gedoe in Italie is niets meer zekerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef unstoppablemark het volgende:
[..]
Het was de schuld van de scheids om een penalty te geven niet italie zelf.
Is dat een gouden wc bril ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
hem gun ik het wel dat hij naar huis gaat met de WC cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |