staat hier geen ban op?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef 456 het volgende:
Duitsland. Gisteren PRACHTIG feest gevierd met ze. Vond ze ook niet slecht.
Prachtige WK liedjes hebben ze ook.
Leuk volk... Daarbij had ik nederland duitsland niet zien verslaan dit WK
Dit zou gewoon verboden moeten wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef 456 het volgende:
Duitsland. Gisteren PRACHTIG feest gevierd met ze. Vond ze ook niet slecht.
Prachtige WK liedjes hebben ze ook.
Leuk volk... Daarbij had ik nederland duitsland niet zien verslaan dit WK
En zijn lelijke tyfuskop niet meer te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef twi het volgende:
Ik ben voor Argentinie, zolang Messi maar een doodschop krijgt. Hoeven we al dat gezeur over hem ook niet meer aan te horen.
Ben je nu niet in de war met Tevez?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En zijn lelijke tyfuskop niet meer te zien.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met Tevez?
Die Engelsen zijn ook te kut voor woorden. De Spanjaarden moeten het oplossen in de semis.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ben voor elke ploeg die tegenover Portugal komt te staan.
Dat is nu dus Engeland
zou het niet erg vinden op de manier die ze nu spelen, lekker vlot voetballend en lekker aanvallendquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
laat de moffen maar winnen dan
De eindoplossing voor het Engeland-vraagstuk?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn ook te kut voor woorden. De Spanjaarden moeten het oplossen in de semis.
het is toch een soort van thuisspelen ..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Borreke het volgende:
[..]
zou het niet erg vinden op de manier die ze nu spelen, lekker vlot voetballend en lekker aanvallend
Dan maak je in ieder geval een redelijke kans op een favoriet team in de kwartfinale.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben voor Italië en Australië, helaas spelen ze morgen tegen elkaar
100% kansquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan maak je in ieder geval een redelijke kans op een favoriet team in de kwartfinale.
Logisch. Ze hebben nog geen tegenstanders van niveau gehad. Zo kan ik ook winnen hequote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef Sasandra het volgende:
-knip-
Maar stiekum gun ik het Duitsland, omdat die werkelijk goed (en steeds beter) spelen.
Ja, laten we hopen dat ze wéér winnenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:40 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Eigenlijk voor Brazilie
in je (w)uppiequote:Op maandag 26 juni 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
Logisch. Ze hebben nog geen tegenstanders van niveau gehad. Zo kan ik ook winnen he
Zolang ze de beste van de wereld zijn, is dat misschien wel terecht ja! Niet spannend, dat geef ik toe. Wel terecht!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat ze wéér winnen... Dan moeten we echt de titel WK maar veranderen in "Brazilie tegen de rest van de wereld" ofzo
![]()
Precies. De mooiste wedstrijd gaat niet de finale worden, maar de wedstrijd dat Duitsland eruit vliegtquote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef Simmertje het volgende:
ARGENTINA!!!zolang Duitsland, Portugal of Brazilie maar geen wereldkampioen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |