Mijn nokia staat op mijn beamer en mijn TV rechstreeks op de kabel.quote:
Misschien een Spanje liefhebber?quote:
whehe..quote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef Xenwolfie het volgende:
NEEE ROT OP MET JE TROMMELS! GVD1
boeie, wel 20 keer zo enthousiast en leukquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Jammer dat het commentaar van Radio 1 net iets te snel is.
http://www.voetbalinbeeld.nl/commentaar.htmquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Jammer dat het commentaar van Radio 1 net iets te snel is.
Landzaatquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef wdn het volgende:
Van Bommel der uit!!![]()
![]()
Wisselen voor dat ie rood krijgt
VDV er toch in danquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef wdn het volgende:
![]()
Het is jammer, want 't is irritantquote:Op zondag 25 juni 2006 21:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
boeie, wel 20 keer zo enthousiast en leuk
Dan zal hij wel gewisseld worden voor Van Der Vaart, hopelijk niet Landzaatquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef wdn het volgende:
![]()
We gaan het weer zo eens worden, jongetjequote:Op zondag 25 juni 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zal hij wel gewisseld worden voor Van Der Vaart, hopelijk niet Landzaat
het kan nog net, vorige wedstrijd was ergerquote:
Hier werkt het anders best, en het is nog via de antenne met dit ontstuimge weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
knip
zou wel beter zijn, dan is het tenminste leuk het commentaarquote:Op zondag 25 juni 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
Waarom wordt dit commentaar eigenlijk niet direct op Nederland 2 uitgezonden van Radio 1, je ziet Jack van Gelder 1 minuut na de wedstrijd al mensen interviewen.
end aarvoorquote:Op zondag 25 juni 2006 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland heeft in deze 5 minuten al meer kansen gecreërd dan in de hele wedstrijd tegen Argentinië.
Muts!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk al het is zo stil, zat in dat andere topic de F5 'en
ligt het dan toch aan RvNquote:Op zondag 25 juni 2006 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eindelijk speelt NL zo frisjes en niet meer zo stijf.
Dit was wel terechtquote:Op zondag 25 juni 2006 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hij heeft nu alweer 2 keer geelkutscheids
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
Nou, Ronaldo jankt al bijna.
We geven hem nog een paar minutenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
Nou, Ronaldo jankt al bijna.
Bij het 16:9 kanaal is ie nu rood, bij de voorbeschouwing oranje?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Geinig de NOS heeft de rode O nu ook aangepast in een oranje O
Ik zie het nu pas.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
nee nog steedsquote:Op zondag 25 juni 2006 21:08 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Bij het 16:9 kanaal is ie nu rood, bij de voorbeschouwing oranje?
Maar hij is zo klein dat je hem niet eens ziet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
stalin was heeeeel klein in het echt, deze gast niet echt volgens mijquote:Op zondag 25 juni 2006 21:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Om de een of andere reden doet die trainer van Portugal mij denken aan een soort van Stalin?![]()
Wacht maar tot Robben straks de wedstrijd uitgetrapt wordt.quote:
nog ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:10 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nog, aan de wolken te zien aan het begin.
het is inderdaad een enorm wijf. Godzijdank heeft ie niet meer van die nichterige oorbelletjes inquote:
Geen wonder dat hij zo snel jankt.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Hah aahahahahahahahaha vernoemd worden naar Ronald Reagan.Hoe slecht kun je je leven beginnen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Hah aahahahahahahahaha vernoemd worden naar Ronald Reagan.Hoe slecht kun je je leven beginnen.
en die dan afgeplakt waardoor het grote witte dingen zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het is inderdaad een enorm wijf. Godzijdank heeft ie niet meer van die nichterige oorbelletjes in
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Hij kwam ook al niet zo slim over.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Wie?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ronald Reaganquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:13 schreef Jane het volgende:
De zenuwen beginnen nu weer goed op te komen bij mij...
Ja, wie is daar naar vernoemdquote:
het vliegdekschipquote:
Oh, triest.quote:
Ach hij is zelf nu ook B-acteurquote:Op zondag 25 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
hij keek al alsof hij wraak wilde nemenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:13 schreef snellejelle het volgende:
ronaldo wordt straks vast al gewisseld![]()
Ja, fijn, dank je wel Arcee.quote:
en terecht.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
Het advies van Van Basten was zeker schieten schieten schieten als je kan.
graag en dan lekker opzichtig met rode kaartquote:Op zondag 25 juni 2006 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij keek al alsof hij wraak wilde nemen
Gewoon rustig inademen en weer uitademenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:13 schreef Jane het volgende:
De zenuwen beginnen nu weer goed op te komen bij mij...
Kan altijd beterquote:Op zondag 25 juni 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
netjes gespeeld
Asjeblieft, Jane.quote:
Robben is een egoïst.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Robben duw dan nietttttdenk eens fucking na
Precies hij was het waardquote:Op zondag 25 juni 2006 21:16 schreef wdn het volgende:
adem in
adem uit
adem in
adem uit
adem in
adem uit
Ronaldo deraf![]()
Goede gele kaart dan
Boulah heeft C. Ronaldo een rotschop gegeven en inmiddels lijkt het er al op dat hij gewisseld gaat worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:15 schreef Dreams het volgende:
Ik volg um weer eens via dit topic, aangezien ze die klotestreams hebben afgesloten in de flat in Roemenie.
Dus wees lekker informatief
multumesc! (bedankt)quote:Op zondag 25 juni 2006 21:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Boulah heeft C. Ronaldo een rotschop gegeven en inmiddels lijkt het er al op dat hij gewisseld gaat worden.Wel een gele kaart gekost, maar het was het dan wel waard.
Verder is Nederland lekker aanvallend bezig, maar heeft v.d. Sar wel bijna een blunder gemaakt door (ik geloof) een terugspeelbal te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |