quote:Op zondag 25 juni 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grof!![]()
Er zijn nog een paar opmerkingen weggemod, weet je ook wat daar stond?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar wat is jouw mening over de 'echtheid' van Henk-pissig?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Het zou wel toffer zijn als hij het echt isquote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!
Volgens mij was Henk daar gequoot.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Grof!![]()
Er zijn nog een paar opmerkingen weggemod, weet je ook wat daar stond?![]()
[..]Dat is wel grof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar lijkt ook best kut voor dat kind straks, als het typetje Vivi i.i.g. echt is.
En die Henk lijkt me inderdaad een kloon, jammer genoeg."Atb is lief, groetjes Peri."
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het zou wel toffer zijn als hij het echt ismaar ik denk van niet
![]()
Ik denk dat dat OF Vivi (je moet toch iets doen om aandacht te krijgen) of iemand anders die in de topic postte is. Het is wel heel toevallig dat Henk net even registreert als er zo'n topic loopt.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
quote:
Daar stond nog iets.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef reviewz het volgende:
-edit: gaat te ver-
Ik zat ook al te zoekenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
Is er trouwens nog een vervolg-topic?Na de eerste 3?
Ik ben pas bij deeltje 2, anders heb ik nog heel wat voor de boeg
En dan houdt het op...?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal
het beschamen van vertrouwen en leedvermaak
Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan en Theo: "OMG! WTF! BBQ"
Dat is het volgens mij.
Wtf?! Iemand moet een nieuw topic openen!quote:
Deel 1 was de topic waarin Vivi klaagde dat iemand haar beschuldigde dat ze een barbecue had gejat, en waarin na een maand iemand reageerde dat hij haar had gezien, maar dat hij het wel begreep omdat ze kennelijk een kleptomane was. Ze jatte immers ook winkelwagens bij de AH.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
Is er trouwens nog een vervolg-topic?Na de eerste 3?
Ik ben pas bij deeltje 2, anders heb ik nog heel wat voor de boeg
quote:
Die post was al geëdit voordat ik hem las.quote:
Voetbal kijken!!quote:
HELEMAAL NIET!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nederland was ook wel behoorlijk kansloos zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |