quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
-Marvin heeft dat gezien, heeft ook foto's van door Vivi ontvreemde winkelwagentjes
-Vivi heeft kloon gemaakt genaamd ChiaraRoma om zichzelf te verdedigen
-Henk is de ex van Vivi en impotent, aldus Vivi
-Klaas-Jan aka Henk 2 is de vader van het nog te geboren moeten worden kind van Vivi
-Theo is een andere vent uit Vivi's leven
Kan dit in de OP? Eventuele aanvullingen welkom.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
ChiaraRoma Bambi Vivi had een barbecue gejat en winkelwagentjes, want starvin had dat gezien en toen ging ze erover klagen dat mensen haar niet lief vonden, want dat is in haar toestand niet bevordelijk. Die toestand is dat ze sperma gestolen heeft van Henk2, waarvan we eerst dachten dat het Theo was, maar die had het topic doorgegeven aan Henk, het is dus Klaas-Jan en nu zat Vivi Henk aan de telefoon uit te schelden, terwijl ze aan de tweede fles rose was begonnen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
HuHu: klik om te vergroten.
quote:
quote:
quote:
quote:
De homo's. Gelukkig hebben we popcorn!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
ROFLWAGENTJE!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk is 'OMG! WTF! BBQ' ook best toepasselijk hier.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Klaas-Jan werd ook wel eens Henk2 genoemd, maar da's te verwarrend. Theo is alleen degene die de topics op FOK! over Henk heeft ontdekt.
Henk = ex
Klaas-Jan/Henk2 = pappie
Theo = niet belangrijk.
Zo, zijn we allemaal bij?
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan DaMart, hier nog maar eens.
TVWquote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef eL. het volgende:
TVW.
Jij ging wegquote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.
Nou ja, bij deze alsnog de tvp dus
Ah, dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
Duh. Je maakt mij niet wijs dat Henk toevallig nét vandaag Fok ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |