3 idioten verdenken me van diefstal :')quote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef EvilWasp het volgende:
Linkje?
Ik voorspel dat over twee posts de eerste user 'hoi Vivi' post.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef kanaiken het volgende:
TVP, ik verwacht hier leuke reacties.
Je voorspelt angstaanjagend goed. Wat is mijn toekomst?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik voorspel dat over twee posts de eerste user 'hoi Vivi' post.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi Vivi
Nogsteeds.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef ChiaraRoma het volgende:
wat valt er in godsnaam niet te snappen aan mijn topic.
het is toch duidelijk, jullie respecteren iemand die zijn verhaal al eeuwen geleden heeft gedaan niet, door er achteraf steeds op terug te komen.
Verder, ach wilde ik zeggen, dat als jullie er van genoten hebben, zitten jullie misschien zelf wel zo dom in elkaar als dat jullie altijd maar iemand veroordelen.
Ik begrijp er niks van, had toch op zijn minst wat meer integere reacties verwacht.
Ik heb bij Vivi niet de indruk dat zij niet op jullie serieus ingaat, terwijl ze toch steeds wordt neergezet op een bepaalde manier.
Mijn opmerking betreft dus dat iemand vertrouwen beschaamd wordt en codes niet bestaan.
althans niet hier op FOK.
Dus toen dacht je, kom laat ik me eens registreren bij dat gezellige clubje.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef ChiaraRoma het volgende:
jullie
jullie
jullie
Jullie
Ik heb er geen greintje respect voor.
Jullie
Inderdaad, jullie, jullie, jullie.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus toen dacht je, kom laat ik me eens registreren bij dat gezellige clubje.
Apart.
Vertrouwen? Op een openbaar forum? Ja hoor, wij houden het met tienduizend man allemaal geheim.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef ChiaraRoma het volgende:
wat valt er in godsnaam niet te snappen aan mijn topic.
het is toch duidelijk, jullie respecteren iemand die zijn verhaal al eeuwen geleden heeft gedaan niet, door er achteraf steeds op terug te komen.
Verder, ach wilde ik zeggen, dat als jullie er van genoten hebben, zitten jullie misschien zelf wel zo dom in elkaar als dat jullie altijd maar iemand veroordelen.
Ik begrijp er niks van, had toch op zijn minst wat meer integere reacties verwacht.
Ik heb bij Vivi niet de indruk dat zij niet op jullie serieus ingaat, terwijl ze toch steeds wordt neergezet op een bepaalde manier.
Mijn opmerking betreft dus dat iemand vertrouwen beschaamd wordt en codes niet bestaan.
althans niet hier op FOK.
En het paradijs voor jou is anoniem over anderen zeiken die over anderen hebben zitten zeiken?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:28 schreef ChiaraRoma het volgende:
Dan moet dit wel het paradijs voor je zijn, toch?
lekker zelf zo anoniem te kunnen zeiken over anderen?
Kloon probeert het eens op een andere manier.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting, iemand?
Niet lullig doen, Biancavia, alleen meeknikken.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En het paradijs voor jou is anoniem over anderen zeiken die over anderen hebben zitten zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |