Dan moet de kater wel heel erg zijnquote:
Die kater rampeneer ik wel wegquote:Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef rena het volgende:
[..]
Dan moet de kater wel heel erg zijn![]()
Sterkte
![]()
De tijden van de OP's zouden je toch wel in de goede richting moeten helpen, lijkt me?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Wat is de volorde van de Vivi-topics?
het beschamen van vertrouwen en leedvermaak en dan Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan en Theo: "OMG! WTF! BBQ" ?
Maar dan is er een gat tussen het eerste topic en die van die kloon...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tijden van de OP's zouden je toch wel in de goede richting moeten helpen, lijkt me?
Ik heb het allemaal niet gevolgd, dus ik weet het ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar dan is er een gat tussen het eerste topic en die van die kloon...
Oh ok.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet gevolgd, dus ik weet het ook niet.
Wat is dat Vivi gebeuren? Iets om te lezen?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Wat is de volorde van de Vivi-topics?
het beschamen van vertrouwen en leedvermaak en dan Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan en Theo: "OMG! WTF! BBQ" ?
ZHANER?!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
Zhaner, heb je Zhensational al geregistreerd?
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat Vivi gebeuren? Iets om te lezen?![]()
Ik heb me even helemaal ingelezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar het is wel érg veel leesvoer, mevrouw gooit al jaren genante info op Fok! Maar nu met die barbeque is wel grappig
Voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is het hier rustig.
Ik ook!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb me even helemaal ingelezen..
Het is het wel weer waard.
Ik ben nu wel benieuwd wat hier stond.
Nou, doe dat danquote:Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZHANER?!![]()
Maar nee, dat heb ik nog niet![]()
Ik ook, maar ik geloof eigenlijk niet dat dat de échte Henk is.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet het!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik nu nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |