Goed geraden bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Cool_Runner het volgende:
Piet Paulusma had toch gelijk
dat zou ook eens een keertje tijd wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Cool_Runner het volgende:
ik kan het ook nog niet geloven... gisteren werd ik nog uitgelachen omdat ik naar 'm keek op sbs6quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Cool_Runner het volgende:
waarom kun je straks niet meer gamen dan? moeten de stekkers eruit als het begint te onweren? of ga je het gewoon vanaf je balkon volgen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef Matel het volgende:
Ik ga maar snel ff gamen voordat het straks niet meer kanTis overigens nog steeds kurkdroog in Doetinchem
Hier (Venlo) viel het reuze mee met de regen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Regio Venray meldt, de eerste heftige buien zijn geweest, nu beginnen de flitsen ook te komen..
Ok Thanksquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lightview download.... google doet de rest wel (= freeware).
[afbeelding]
Ja lekker met die hoosbuien en onweer nu...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:23 schreef AchJa het volgende:
Nou, het westen kan wel weer op het terras gaan zitten...
Gaat hard hier inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef tonks het volgende:
Opeens donker hier!
En waar is hier ?(deel 1000)quote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef tonks het volgende:
Opeens donker hier!
Haps hier (bij Cuijk), lekker flink onweersbuitjequote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef tonks het volgende:
Hier in Cuijk regio nijmegen
Hier in Veenendaal begint de straat ook meer op een rivier te lijken...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Weg voor mijn appartement staat blank in Ede.![]()
Holland!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Raam maar niet open gedaan, anders gelijk digi cam zeiknat. Regen dus hier op Zwijndrecht, met aan de overkant Dordrecht.
Nogsteeds nederlands elftalquote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Raam maar niet open gedaan, anders gelijk digi cam zeiknat. Regen dus hier op Zwijndrecht, met aan de overkant Dordrecht.
Havana waar? Schiedam??quote:Op zondag 25 juni 2006 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehhe...
nee we gaan bij Havana's kijken met een aantal vrienden, vrouwen gaan ook mee, maar da's meer voor de cocktails volgens mij![]()
Hier is het gewoon droog (Hier=Den Helder)quote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja lekker met die hoosbuien en onweer nu...
Goed idee enzo![]()
ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft een filmpje geupload op YouTube maar duurt nog ff voordat die beschikbaar komt.
Dát is jouw achtertuin?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
17:50:
[afbeelding]
19:45:
[afbeelding]
donkerder... maar meer ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |