abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39272661
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Uhh, in het donker ís je iris zo groot mogelijk om zoveel mogelijk licht op te vangen. Als je flitst met je camera in het donker reflecteert dat op je netvlies omdat je iris zo groot is. Als je de rode ogen reductie aanzet wordt er een flits gegeven voordat de foto gemaakt wordt zodat de iris krimpt en er minder oppervlakte is om op je netvlies te reflecteren.

Ja ik wist het ook niet meer precies, ooit een beknopte natuurkundeles erover gehad, hele tijd terug.

Maar klopt precies wat je zegt, ik draaide het alleen net om.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_39273535
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Uhh, in het donker ís je iris zo groot mogelijk om zoveel mogelijk licht op te vangen. Als je flitst met je camera in het donker reflecteert dat op je netvlies omdat je iris zo groot is. Als je de rode ogen reductie aanzet wordt er een flits gegeven voordat de foto gemaakt wordt zodat de iris krimpt en er minder oppervlakte is om op je netvlies te reflecteren.

Als ze blind of hersendood was zou de iris niet krimpen

Misschien was het een heks? Zes van de twaalf recepten voor "Flying ointment" (vliegzalf?) bevatten Belladonna (nachtschade). Een heks zou in staat zijn te vliegen als ze zich met deze zalf insmeert. Nachtschade bevat atropine, een stof die in de geneeskunde ondermeer als mydriasis gebruikt wordt (maw: voor dillatatie van de pupillen). Vroeger werd een extract van Belladonna (Italiaans voor "mooie vrouw") door dames als oogdruppels gebruikt om de pupillen groter (dus aantrekkelijker) te laten worden.
  Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 09:01:11 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39275306
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:57 schreef dialMforMonkey het volgende:
Hmm, ik woon trouwens in de buurt en ik en wel een paar gasten die ook wel into spooky stuff zijn. Mischien een keer meeten en er samen langs rijden?
Ja ik vind het prima. Maar wel even een waarschuwing. Ik ben niet van mening dat hetgeen ik gezien heb een spook was. Ik heb nog nooit gehoord over spoken/geesten in dat gebied, dus om dat nou als spookroute te bombarderen....ik vind het prima, maar ik heb nog nooit eerder is gehoord over die omgeving, dus ik denk niet dat je veel succes zult hebben als je daar op spokenjacht gaat.

Voor de mensen hier die wel in spoken geloven (ik doe dat dus niet). Ga nou niet vanalles in je hoofd halen, het mag wel natuurlijk, maar ik ben zelf nog steeds van mening dat datgeen ik gezien heb normaal te verklaren is Anyway, ik wil best proberen wat foto's te maken (overdag) van dat gebied, en ik wil heel misschien ook nog wel met mn digicam wat filmpjes maken van die route.

Ik heb alleen geen zin om die foto's te gaan zitten omzetten naar het juiste formaat hier op het forum, en het zelfde geldt voor die filmpjes. Die zijn .mov formaat, wat geen ideaal formaat is. Je zult het vast om kunnen zetten, maar ik heb daar geen zin in, en daarnaast weet ik niet eens hoe het moet , en daar komt dan nog eens bij dat ik geen ruimte weet om het te hosten.

Ik moet alleen zien dat ik een vriend of zo meeneem, want ik kan niet en autorijden en filmen tegelijkertijd. Daarnaast heb ik ook geen zin om daar alleen te zijn . Heel misschien dat ik mijn vriendin zo ver krijg, maar dat betwijfel ik Nou goed, ik zal kijken, misschien, let wel: misschien dat ik van het weekend wat beeldmateriaal heb.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39275596
Cool ik woon ook in Tegelen. Ik zal er eens langsrijden snacht's om te kijken of ik haar ook zie
Nee maar ik denk dat je wel iemand gezien hebt maar dat je die rode ogen ingebeeld hebt.
pi_39291191
Misschien kun je voor een beter overzicht van het gebied een luchtfoto plaatsen.
Op maps.ask.com moet je dan bij 'Start location' 'Venlo' invoeren, en dan een screenshot maken
(wel even op 'Aerial' klikken).
Dit natuurlijk slechts als aanvulling van de duidelijke kaart van Klonk .

[ Bericht 3% gewijzigd door Good-for-nothing op 27-06-2006 17:53:42 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:53:07 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39291439

de straat waar het om gaat heet Ulingsheide
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39292045
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]

de straat waar het om gaat heet Ulingsheide

Afgaand op jouw afbeelding is het dit gebied.

[ Bericht 13% gewijzigd door Good-for-nothing op 27-06-2006 19:19:03 ]
pi_39293796
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
.. toen draaide ze zich om richting mij, tenminste, zo leek het en ik zag 2 felrode ogen. Ik schrok daar zo ontzettend van dat ik vol gas heb gegeven en als een idioot naar huis ben gereden.
Damn.
quote:
maar er moet een logische verklaring voor zijn, die ik toch niet zal kunnen achterhalen waarschijnlijk, maar goed.
Ik zou het niet weten, als je niet was doorgereden had je meer kunnen weten, nou blijft het gissen
pi_39299987
Je woont in Tegelen.

Groetjes,

Boris Beer
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:57:38 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39300437
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Good-for-nothing het volgende:

[..]

[[url=http://xs202.xs.to/xs202/06262/luchtfoto_.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Afgaand op jouw afbeelding is het dit gebied.
ja
pi_39307773
Moet je denken dat je auto ineens stil komt te staan midden in de nacht op die weg...
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:28:31 #112
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39307889
Toen je wegreed, heb je toen nog in je achteruitkijkspiegel gekeken? Zag je "haar" toen ook nog??
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_39307922
Moet je maar niet in tegelen wonen dan krijg je dat soort situaties!

Ontkend zelf ten stelligste in plank-city te wonen!
pi_39307983
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef Gebleekte het volgende:
Als ik het goed hebt is dit een luchtfoto van het klooster:

[afbeelding]

hmmm als ik zo naar die tekening kijk is het toch de verkeerde toch stond er dat het tussen venlo en tegelen stond

En nee dit is inderdaad niet het betreffende klooster! Dit klooster ligt in Steyl!
Het verhaal in kwestie gaat echter over de omgeving bij de duitse grens! Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden!
pi_39308043

Dit is het juiste klooster! Helaas kan ik geen modernere foto vinden! De betreffende weg staat er wel een klein stukje op!
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 08:46:02 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39311092
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]

Dit is het juiste klooster! Helaas kan ik geen modernere foto vinden! De betreffende weg staat er wel een klein stukje op!
Dat klopt, want de weg waar rechtsonder in 'Trappistenklooster' overheen staat, is de betreffende weg. Een stuk verder 'achter' het punt waar de maker van de foto heeft gestaan, zag ik het meisje staan.

Wat betreft de vraag van iemand anders hier of ik in mn achteruitkijkspiegel heb gekeken. Nee, dat heb ik niet. Ik heb plankgas gegeven en heb niet meer op of om gekeken, ik wilde gewoon weg daar.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:19:03 #117
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39338171
hmm ben benieuwd, tvptje
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:32:57 #118
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39338689
@Labrador, als je het topic door zou lezen, dan zou je er achter komen dat op de vorige pagina het juiste klooster al genoemd was, incl foto....
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:33:02 #119
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_39338694
Soort "de pit" verhaal

* beertenderrr is benieuwd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_39341265
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Klonk het volgende:
@Labrador, als je het topic door zou lezen, dan zou je er achter komen dat op de vorige pagina het juiste klooster al genoemd was, incl foto....
Dat heb ik maar is het verboden dan om nog een foto te plaatsen???
pi_39341326
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]

prachtig vin
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39341498
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef longinus het volgende:
Dat komt door je koplampen, ook bij Foto's kan je door de flits rode ogen krijgen.
Nu heb je een arm zielig klein meisje achtergelaten op een hele enge donkere plek.
Ja idd, ik neem aan dat er niet iemand in the middle of nowhere gaat staan om net die ene voorbijganger de stuipen op het lijf te jagen.
Wel creepy trouwens!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39422605
gothics

hehe hey ik kom wel eens langs met de auto, woon ook in limburg moet je het me maar eens aanwijzen ofzo
Life is a witch and then u fly
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:22:41 #124
42555 Tomek
Take on the world!
pi_39423689
cool verhaal dit

ben benieuwd of andere mensen ook wat gaan zien
pi_39431313
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:22 schreef Tomek het volgende:
cool verhaal dit

ben benieuwd of andere mensen ook wat gaan zien