Ja ik wist het ook niet meer precies, ooit een beknopte natuurkundeles erover gehad, hele tijd terug.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Uhh, in het donker ís je iris zo groot mogelijk om zoveel mogelijk licht op te vangen. Als je flitst met je camera in het donker reflecteert dat op je netvlies omdat je iris zo groot is. Als je de rode ogen reductie aanzet wordt er een flits gegeven voordat de foto gemaakt wordt zodat de iris krimpt en er minder oppervlakte is om op je netvlies te reflecteren.
![]()
Als ze blind of hersendood was zou de iris niet krimpenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Uhh, in het donker ís je iris zo groot mogelijk om zoveel mogelijk licht op te vangen. Als je flitst met je camera in het donker reflecteert dat op je netvlies omdat je iris zo groot is. Als je de rode ogen reductie aanzet wordt er een flits gegeven voordat de foto gemaakt wordt zodat de iris krimpt en er minder oppervlakte is om op je netvlies te reflecteren.
![]()
Ja ik vind het prima. Maar wel even een waarschuwing. Ik ben niet van mening dat hetgeen ik gezien heb een spook was. Ik heb nog nooit gehoord over spoken/geesten in dat gebied, dus om dat nou als spookroute te bombarderen....ik vind het prima, maar ik heb nog nooit eerder is gehoord over die omgeving, dus ik denk niet dat je veel succes zult hebben als je daar op spokenjacht gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:57 schreef dialMforMonkey het volgende:
Hmm, ik woon trouwens in de buurt en ik en wel een paar gasten die ook wel into spooky stuff zijn. Mischien een keer meeten en er samen langs rijden?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
de straat waar het om gaat heet Ulingsheide
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
.. toen draaide ze zich om richting mij, tenminste, zo leek het en ik zag 2 felrode ogen.Ik schrok daar zo ontzettend van dat ik vol gas heb gegeven en als een idioot naar huis ben gereden.
Ik zou het niet weten, als je niet was doorgereden had je meer kunnen weten, nou blijft het gissenquote:maar er moet een logische verklaring voor zijn, die ik toch niet zal kunnen achterhalen waarschijnlijk, maar goed.
jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
[[url=http://xs202.xs.to/xs202/06262/luchtfoto_.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Afgaand op jouw afbeelding is het dit gebied.
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef Gebleekte het volgende:
Als ik het goed hebt is dit een luchtfoto van het klooster:
[afbeelding]
hmmm als ik zo naar die tekening kijk is het toch de verkeerdetoch stond er dat het tussen venlo en tegelen stond
Dat klopt, want de weg waar rechtsonder in 'Trappistenklooster' overheen staat, is de betreffende weg. Een stuk verder 'achter' het punt waar de maker van de foto heeft gestaan, zag ik het meisje staan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]
Dit is het juiste klooster! Helaas kan ik geen modernere foto vinden! De betreffende weg staat er wel een klein stukje op!
Dat heb ik maar is het verboden dan om nog een foto te plaatsen???quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Klonk het volgende:
@Labrador, als je het topic door zou lezen, dan zou je er achter komen dat op de vorige pagina het juiste klooster al genoemd was, incl foto....
prachtig vinquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]
Dit is het juiste klooster! Helaas kan ik geen modernere foto vinden! De betreffende weg staat er wel een klein stukje op!
Ja idd, ik neem aan dat er niet iemand in the middle of nowhere gaat staan om net die ene voorbijganger de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef longinus het volgende:
Dat komt door je koplampen, ook bij Foto's kan je door de flits rode ogen krijgen.
Nu heb je een arm zielig klein meisje achtergelaten op een hele enge donkere plek.
TRU meeting?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:22 schreef Tomek het volgende:
cool verhaal dit
ben benieuwd of andere mensen ook wat gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |