abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 17:34:24 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39212393
Goed, het volgende is mij overkomen vannacht, misschien (achteraf) wel leuk om hier te vertellen. Ik had gisteravond een verjaardag van een vriend van me, en na een gezellige avond ging ik rond een uur of 1 's nachts naar huis. Ik vind het heerlijk om 's nachts nog wat rond te rijden, dus ik besloot een stukje te gaan rijden. Ik woon in Tegelen, en besloot richting Venlo te rijden. Dat gedaan, en op de terugweg kwam ik er achter dat er een belangrijke weg (de kortste weg naar huis) was afgesloten omdat ze die opnieuw aan het asfalteren zijn.

Goed, na wat gedenk over hoe ik het snelste thuis kon komen, bedacht ik me dat ik vlak langs de Duitse grens kon rijden, alleen is dat over de Ulingsheide...Dat is een gebied vlak langs de Duitse grens. Er zijn daar veel akkers en weilanden, en er ligt ongeveer op de helft van de weg die daar doorheen loopt (en waar ik dus over moest rijden) een oud klooster. Tijdens de Kerst staat in dat klooser een enorm grote supermooie kerststal, maar dat terzijde. Er loopt maar 1 smalle weg van een km of 3/4 denk ik, met aan beide kanten bomen. Er is geen verlichting, en hij loopt eigenlijk door the middle of nowhere.

Goed, ik rij daar helemaal niet graag 's avonds, vanwege de sfeer die daar hangt, de afwezigheid van verlichting en gewoon, het gebied is een beetje creepy 's avonds. Het was echter de kortste weg, dus ik besloot toch maar zo naar huis te rijden. Ik kwam vanaf de kant van Venlo en reed de weg op. Het eerste stuk was er niets aan de hand, ik maakte een paar bochten, kwam bij het klooster, en maakte een bocht naar links, waardoor ik het klooster nu achter me had liggen.

Toen opeens meende ik in het licht van de koplampen iets of iemand zag lopen. Ik kwam dichterbij en zag inderdaad iemand lopen. Ik remde af, want ik dacht van, dalijk springt hij/zij de weg op en ik kan nergens heen uitwijken. Nog wat dichterbij gekomen zag ik dat het een meisje was, iig, ze had lang haar en stond met dr rug naar me toe. Ik remde nog verder af (je mag op die weg 50, maar ik reed er 80, jaja, I know...) toen draaide ze zich om richting mij, tenminste, zo leek het en ik zag 2 felrode ogen. Ik schrok daar zo ontzettend van dat ik vol gas heb gegeven en als een idioot naar huis ben gereden.

Achteraf zat ik na te denken, en realiseerde ik me een spook of geest of zo out of the question was, voor mij dan, want ik geloof daar niet in. Wat het wel is geweest weet ik niet. Het kan alles geweest zijn, een hersenspinsel, iemand die rode lichtjes achter een bril had geplakt (ja weet ik veel). In ieder geval, vannacht ben ik me kapot geschrokken, maar er moet een logische verklaring voor zijn, die ik toch niet zal kunnen achterhalen waarschijnlijk, maar goed.

Iemand hier gedachten over?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39212848
Valt mee dat je nergens tegen aan ben gereden ofzo.

Het kan natuurlijk een prank zijn geweest, is er ergens een dorpje of stadje of wat dan ook in de buurt (nee ik ben niet bekend met de omgeving daar ) waar eventuele grappenmakers vandaan hadden kunnen komen? Wel levensgevaarlijk trouwens.
pi_39212977
Vrij bizar.

Lijkt me niet dat daar iemand voor de gein op een donkere weg in haar eentje mensen bang staat te maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39213034

Ik zou teruggaan. Niet in je 1tje natuurlijk. Maar gewoon nog een keer 's nachts en dan kijken of er weer wat gebeurd.
pi_39213110
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Vrij bizar.

Lijkt me niet dat daar iemand voor de gein op een donkere weg in haar eentje mensen bang staat te maken.
Lijkt mij ook niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet. En aangezien geesten en spoken voor ts uitgesloten zijn kan ik zou snel ook niet iets anders bedenken eigenlijk.
Je hebt van die figuren die dat rustig doen, en dan filmen ze het gebeuren ook nog.
Maar inderdaad bizar ja.
pi_39213139
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Vrij bizar.

En al helemaal niet op een afgelegen stukje.
Als je nu op de maaskade aan het cruisen......
  zondag 25 juni 2006 @ 17:57:24 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_39213213
Weerkaatsing van je lichten? Wat je ook weleens op foto's ziet? Maybe....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_39213236
kan het niet gewoon zijn dat door het licht van de auto of zo die ogen rood oplichten?? een soort van reflectie??

edit: dat dus ja
pi_39213276
zou wel geinig zijn als TS nu in zo'n programma zit waar ze iedereen de stuipen op het lijf jagen.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 18:00:19 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_39213335
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef dJ-Zcore het volgende:
Weerkaatsing van je lichten? Wat je ook weleens op foto's ziet? Maybe....
Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Either way, achteraf gezien is het ook nog gevaarlijk ja, want als ik een stuurbeweging had gemaakt was ik vol op een boom geklapt, want je kunt daar echt nergens heen.

Toen ik weer stil stond had ik overal kippevel. Ik begon ook te denken of ik t me niet ingebeeld had. Misschien is dat wel zo, weet ik veel, maar op dat moment dat het gebeurde was het voor mij net zo echt als dat ik nu alle dingen op mn bureau zie liggen.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 18:01:48 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_39213388
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Gebleekte het volgende:
zou wel geinig zijn als TS nu in zo'n programma zit waar ze iedereen de stuipen op het lijf jagen.
Ja, maar dan had ik echt niet gelachen. Daarnaast hadden ze me dat dan wel mogen vertellen of zo, en ik heb nog niets gehoord

Ik weet wel dat ik daar voorlopig niet meer rij. Hoe dan ook niet omdat ik die weg vanwege de gevaarlijke situatie 's nachts liever mijdt maar nu vanwege deze ervaring helemaal.
pi_39213406
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Either way, achteraf gezien is het ook nog gevaarlijk ja, want als ik een stuurbeweging had gemaakt was ik vol op een boom geklapt, want je kunt daar echt nergens heen.

Toen ik weer stil stond had ik overal kippevel. Ik begon ook te denken of ik t me niet ingebeeld had. Misschien is dat wel zo, weet ik veel, maar op dat moment dat het gebeurde was het voor mij net zo echt als dat ik nu alle dingen op mn bureau zie liggen.
Reed je langs dr? Heb je dr van de zijkant bekeken? Wat voor kleren had ze aan?
  zondag 25 juni 2006 @ 18:03:05 #13
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_39213435
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het kan ook levensgevaarlijk zijn, maar ik denk juist omdat het zo afgelegen was dat je sneller de neiging hebt om freaky dingen te zien. Als je in een drukke stad iemand zag omdraaien met felrode ogen had je waarschijnlijk meteen gedacht aan weerkaatsing oid.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_39213529
was je erg moe op dat moment?
  zondag 25 juni 2006 @ 18:05:37 #15
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_39213533
spooky
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  zondag 25 juni 2006 @ 18:06:09 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39213557
Misschien zomaar een beeld dat naar voren komt, een visioen heet dat toch?

Dat je even last had van een beeld. Dat de film waar wij in leven voor jou even door elkaar heen liep.

Ik zie ook vaker beelden en foto's van mensen. Alsof de film "fout" bezig is met ontwikkelen. Fout tussen aanhalingstekens omdat de film continu bezig is met ontwikkeling en of je dan kunt spreken van fouten is de vraag.

Vreemd inderdaad, erg vreemd. Maar ik zou me niet al te gek laten maken erdoor.

Sowieso nooit gek laten maken door zoiets. Ze kunnen je toch niet aanraken. Enige dat fout had kunnen aflopen dat is dat je tegen een boom knalt uit angst.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 18:06:30 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_39213571
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Het kan ook levensgevaarlijk zijn, maar ik denk juist omdat het zo afgelegen was dat je sneller de neiging hebt om freaky dingen te zien. Als je in een drukke stad iemand zag omdraaien met felrode ogen had je waarschijnlijk meteen gedacht aan weerkaatsing oid.
Inderdaad, het kwam zeker ook door de omgeving, helemaal mee eens. Dan nog vraag ik me af wat het geweest is Zoals ik net zei, het kan zijn dat t gewoon puur verbeelding is geweest, maar op dat moment zelf was het zo echt als dat ik hier nu op een forum zit te posten.
pi_39213582
Rode lenzen en een stel kinderen met een camera...
Ja, ik generaliseer.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 18:07:57 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_39213607
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Reed je langs dr? Heb je dr van de zijkant bekeken? Wat voor kleren had ze aan?
Ja, ik ben er voorbij gereden, maar wat ze aanhad kan ik je echt niet zeggen. Ik weet alleen dat ze lang haar had, want aan de hand daarvan concludeerde ik dat het een meisje/vrouw moest zijn. Bedenk wel dat ik toen het gaspedaal helemaal ingetrapt had, want ik was gewoon ronduit bang op dat moment. Ik heb dus niet echt gekeken naar details.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 18:10:11 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_39213674
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef Northside het volgende:
Rode lenzen en een stel kinderen met een camera...
Dit zou ook heel goed kunnen. Ik heb verder echter niemand gezien. Ik zag alleen dat meisje, en nadat ik de ogen had gezien heb ik verder nergens meer op gelet, ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg daar.
pi_39213765
Dat is wel een gemiste kans zeg, dat je niet gekeken hebt. Maar wel logisch. Alleen dan had het pas echt leuk geworden natuurlijk.

Had pas echt leuk geweest als je er naast ging rijden en ff goed kijken
  zondag 25 juni 2006 @ 18:19:54 #23
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39214053
waarschijnlijk gewoon licht van je koplampen dat onder een "rare" hoek op haar ogen terecht kwam... net als hoe rode ogen ontstaan op foto's
пусть всегда будет солнце
pi_39214172
quote:
Kleine meisjes met donker zwart haar
  zondag 25 juni 2006 @ 20:20:18 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39218737
Het rode ogen effect ontstaat naar mijn weet doordat bij een plotselinge verlichting het netvlies te weinig tijd heeft om pigment aan te maken, waardoor je de achterliggende bloedvaten ziet. imo een plausibele verklaring.

Ik denk dat ook meespeelt dat het niet surrealistisch is om in the middle of nowhere 's nachts iemand lopend tegen te komen, waardoor je onbewust al automatisch het een rare situatie vindt..
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 22:06:57 #26
16180 crew  CoolGuy
pi_39223155
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het rode ogen effect ontstaat naar mijn weet doordat bij een plotselinge verlichting het netvlies te weinig tijd heeft om pigment aan te maken, waardoor je de achterliggende bloedvaten ziet. imo een plausibele verklaring.

Ik denk dat ook meespeelt dat het niet surrealistisch is om in the middle of nowhere 's nachts iemand lopend tegen te komen, waardoor je onbewust al automatisch het een rare situatie vindt..
Ja maar is dat dan niet hooguit 1 sec of zo, voordat de ogen 'gewend' zijn aan het licht? Let wel, toen ik dr ogen zag, was ik nog een stuk van d'r af, en toen ik ineens vol gas gaf bleven dr ogen rood. Ik kan dat slecht inschatten, maar ik denk dat ik wel een paar sec nodig had om dr voorbij te komen, en al die tijd had ze rode ogen. Toen ik dichtbij genoeg was moest i ksteeds verder mijn hoofd naar rechts draaien om dr te kunnen zien, maar dat heb ik niet gedaan volgens mij. Ik heb strak voor me gekeken en gewoon gas gegeven. Ik weet dus niet of dr ogen nog steeds rood waren op het moment dat ik er 'naast' zat zeg maar.
  zondag 25 juni 2006 @ 22:10:41 #27
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39223348
volgens mij heb je net wat teveel jointjes gehaald

ff zonder gekheid, ik heb die weg jarenlang op de meest bizarre tijdstippen dagelijks gereden en nooit, maar dan nooit iets gezien met rooie gloeiende ogen

[ Bericht 25% gewijzigd door Klonk op 25-06-2006 22:17:22 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39223428
ik ben mijn albino kindje al maanden kwijt lulhannes!
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 25 juni 2006 @ 22:14:14 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39223523
Zal allemaal wel gewoon verklaarbaar zijn, dat meisje met die rode ogen, maar ik kan me voorstellen dat de rillingen over je rug liepen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 juni 2006 @ 22:32:28 #30
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39224533
als het een paar seconden duurde voor je haar gepasseerd had, was het dus niet de weerkaasting van je koplampen in haar ogen, want de hoek van koplamp-ogen veranderd bij het rijden. Ook verkleint de iris, als reactie op het felle licht, dat duurt misschien even, maar geen seconden....

Even google'en levert trouwens op dat het daar stikt van de demonen en dat er een exorcist tijden bezig is geweest de diverse gebouwen te ontdoen van die demonen. Hij begon hiermee na het zien van een verschijning, die hem vertelde geen angst te hebben voor die demonen.
quote:
de pater is aan de bediening als exorcist gekomen door een gelijke voorval snacht werd hij ontichelijk bang gemaakt door een wezen...het heeft hem de stuipen op het lijf gejaagd...hij ervaarde zo,n angst dat hij waarschijnlijk tot de grens van wat hij zijn angst noemde geweest is .......banger kon hij niet worden.....toen ineens hoorde hij een de stem van Jezus tegen hem zegen waarom ben je zo bang....etc....sinds dien is zijn angst weg en kon daarom met alles wat maar aangst aanwakerd zoals demonen aan de slag gaan...hij schijnt de meest maffe ervaringen gehad te hebben gehad en heeft veel mensen vrijgemaakt van demonen en aanvallen van de boze....
De man is overigens overleden.....

dus....

Gezellige omgeving daar
King Shameek just do it to the crowd
  zondag 25 juni 2006 @ 22:33:57 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39224629
cool, zo dicht bij huis, moet je nou extra gevoelig zijn om dat soort dingen te ervaren, want wat ik al zei, jarenlang die weg bij nacht en ontij gereden op de fiets en ik vond en vindt het daar alleen maar mooi
  zondag 25 juni 2006 @ 22:34:13 #32
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39224646
en doe es ff die google resultaten
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 22:38:39 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_39225009
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Klonk het volgende:
volgens mij heb je net wat teveel jointjes gehaald

ff zonder gekheid, ik heb die weg jarenlang op de meest bizarre tijdstippen dagelijks gereden en nooit, maar dan nooit iets gezien met rooie gloeiende ogen
Ik blow niet, ik rook niet eens Ik heb die weg ook een heel aantal keer gereden, maar ik doe het niet graag. Een ervaring zoals gisteravond heb ik nog nooit gehad, dus ik schrok wel.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 22:39:36 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_39225092
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:32 schreef TwinHype het volgende:
als het een paar seconden duurde voor je haar gepasseerd had, was het dus niet de weerkaasting van je koplampen in haar ogen, want de hoek van koplamp-ogen veranderd bij het rijden. Ook verkleint de iris, als reactie op het felle licht, dat duurt misschien even, maar geen seconden....

Even google'en levert trouwens op dat het daar stikt van de demonen en dat er een exorcist tijden bezig is geweest de diverse gebouwen te ontdoen van die demonen. Hij begon hiermee na het zien van een verschijning, die hem vertelde geen angst te hebben voor die demonen.
[..]

De man is overigens overleden.....

dus....

Gezellige omgeving daar
Waar lees je dit?
  zondag 25 juni 2006 @ 22:40:15 #35
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39225143
google even op "Pater van Staay"
King Shameek just do it to the crowd
  maandag 26 juni 2006 @ 08:24:26 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39239231
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar is dat dan niet hooguit 1 sec of zo, voordat de ogen 'gewend' zijn aan het licht?
Het is heel kort inderdaad maar.
quote:
Let wel, toen ik dr ogen zag, was ik nog een stuk van d'r af, en toen ik ineens vol gas gaf bleven dr ogen rood. Ik kan dat slecht inschatten, maar ik denk dat ik wel een paar sec nodig had om dr voorbij te komen, en al die tijd had ze rode ogen.
Dan is het niet aan dit effect te wijten. Een albino zal ze ook wel niet geweest zijn..
  maandag 26 juni 2006 @ 09:49:07 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39240389
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
In ieder geval, vannacht ben ik me kapot geschrokken, maar er moet een logische verklaring voor zijn,
Dat zoeken naar een logische verklaring

Ja heel logisch dat een meisje midden in de nacht, op een donker pad met rode ogen staat... Je zal niet de eerste zijn die een spookverschijning ziet.
The truth was in here.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 10:06:05 #38
16180 crew  CoolGuy
pi_39240762
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zoeken naar een logische verklaring

Ja heel logisch dat een meisje midden in de nacht, op een donker pad met rode ogen staat... Je zal niet de eerste zijn die een spookverschijning ziet.
Nee dat zal best, maar wat iemand anders hier zei, als ik het betreffende meisje op een goed verlichte, bewoonde plek (zeg midden in de stad) had gezien, dan had ik er niet eens over nagedacht. Ik schrok vanwege de sfeer van de omgeving, waar je zoiets eerder verwacht dan in de stad, en toen ik haar daar zag staan, ja... maar ik denk dat de angst en het 'denken over' ook gedeeltelijk onderhevig is geweest aan de omgeving.

Dat neemt niet weg, dat wat ik ook gezien heb, of het nou een geest, een hallucinatie of wat dan ook is geweest, ze stond er zo echt als dat ik hier nu achter mijn computer zit. Tenminste, zo echt was het voor mij.

Normaal als je gedroomd hebt en je herinnert je wat je gedroomd hebt, dan weet je ook dat de belevenis in de droom ook aanvoelde als een droom, het was niet echt werkelijk, snap je wat ik bedoel? Als ik nu echter terug denk aan zaterdagnacht, dan weet ik gewoon zeker dat daar iemand stond.
pi_39240924
Kon je wel slapen vannacht?
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 10:54:41 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_39241942
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:12 schreef Tristessa het volgende:
Kon je wel slapen vannacht?
Natuurlijk Ik kon za.nacht uiteindelijk ook wel slapen hoor, lekker warm in mijn bed.
pi_39242501
Hoe zag dat meisje verder uit? 8-jarig kind ofzo?
En wat voor kleur haar/mimiek had ze?
pi_39243023
Het was een stoner
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 11:49:03 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_39243501
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:13 schreef reviewz het volgende:
Hoe zag dat meisje verder uit? 8-jarig kind ofzo?
En wat voor kleur haar/mimiek had ze?
Ik heb geen details gezien, maar ze was te groot (lichamelijk) om 8 te zijn denk ik. Ik denk eerder dat het een tiener was of iemand die ergens in de 20 was. Ze liep niet volgens mij. Ze stond daar gewoon met de rug naar mij toe. Eerst dacht ik, toen ik haar voor het 1st zag dat ze liep, maar ze bewoog niet dus liep ze ook niet Ik weet dat ze lang haar had, want daaruit maakte ik op dat het wle een vrouw moest zijn. Haar mimiek heb ik niet gezien.

Zoals ik zei, ik kwam aanrijden, zag iemand staan, remde af uit voorzorg, remde nog verder af, en op dat moment draaide zij zich om (zo leek het toch, ze bewoog) en ineens waren daar die helderrode ogen. Ik werd daarop overspoeld door een golf van angst, en heb vol gas gegeven, het duurde ik denk een sec of 4/5 voor ik haar voorbij was, en tot het moment dat ze uit mijn ooghoek verdween zag ik die gloeiende ogen. Ik heb niet opzij gekeken toen ik haar voorbij ging. Ik heb strak vooruit gekeken en gemaakt dat ik weg kwam.

Voor de mensen die bekend zijn met die omgeving. Ik zat op het stuk waarbij ik het klooster recht achter me had. Die weg maakt op het eind een bocht naar links, maar je kunt daar ook naar rechts een zandweg op. Volgens mij ga je dan richting het Joamerdal/Jammerdal. Nou ongeveer op de helft van die weg (niet die zandweg) stond zij.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:04:29 #44
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39244039
zandpad gaat idd naar het Jammerdal, met een paar prachtige ouwe heuvelgraven van heel lang geleden, die liggen redelijk in de buurt van die plaats waar je het meisje zag.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 12:17:08 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_39244425
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Klonk het volgende:
zandpad gaat idd naar het Jammerdal, met een paar prachtige ouwe heuvelgraven van heel lang geleden, die liggen redelijk in de buurt van die plaats waar je het meisje zag.
Wil je nou insinueren dat dat meisje uit dr graf is gekomen ofzo? Volgens mij moet jij wat minder jointjes smoken vriend
  maandag 26 juni 2006 @ 12:35:00 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39245108
whehe, ik rook sigaren en daar gaat een weinig halicunerende werking vanuit

ik roep ook maar wat joh
  maandag 26 juni 2006 @ 12:47:22 #47
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39245589
Misschien een bril met gekleurde glazen ? Dat reflecteerd 't licht van je koplampen.
Op die afstand iemands ogen zien in het donker is sowieso al een knappe prestatie
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 12:58:59 #48
16180 crew  CoolGuy
pi_39246004
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef deedeetee het volgende:
Misschien een bril met gekleurde glazen ? Dat reflecteerd 't licht van je koplampen.
Op die afstand iemands ogen zien in het donker is sowieso al een knappe prestatie
Misschien moet jij eens wat beter lezen in plaats van proberen neerbuigend te doen. Ik kwam zelf met de optie rode lampjes achter een bril. Lampjes. Dr ogen gaven licht, of denk jij dat ik kattenogen waarmee ik in het donker kan zien welke kleur ogen mensen hebben? Als ik die ogen niet had gezien, had daar 'gewoon' iemand gestaan, en dan had ik ook geen topic geopend he.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:22:43 #49
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39249324
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens wat beter lezen in plaats van proberen neerbuigend te doen. Ik kwam zelf met de optie rode lampjes achter een bril. Lampjes. Dr ogen gaven licht, of denk jij dat ik kattenogen waarmee ik in het donker kan zien welke kleur ogen mensen hebben? Als ik die ogen niet had gezien, had daar 'gewoon' iemand gestaan, en dan had ik ook geen topic geopend he.
Hallo, wat ben jij gauw op je staartgetrapt zeg.
Ik was helemaal niet neerbuigend aan 't doen, ik constateerde gewoon een feit.
Reflectie ziet er ook uit als licht geven.

Zo te horen zit de schrik er bij jou nog in want je reageerd nogal overdreven
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39249406
Dat komt door je koplampen, ook bij Foto's kan je door de flits rode ogen krijgen.
Nu heb je een arm zielig klein meisje achtergelaten op een hele enge donkere plek.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')