Lijkt mij ook niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet. En aangezien geesten en spoken voor ts uitgesloten zijn kan ik zou snel ook niet iets anders bedenken eigenlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Vrij bizar.
Lijkt me niet dat daar iemand voor de gein op een donkere weg in haar eentje mensen bang staat te maken.
En al helemaal niet op een afgelegen stukje.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Vrij bizar.
Lijkt me niet dat daar iemand voor de gein op een donkere weg in haar eentje mensen bang staat te maken.
Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Either way, achteraf gezien is het ook nog gevaarlijk ja, want als ik een stuurbeweging had gemaakt was ik vol op een boom geklapt, want je kunt daar echt nergens heen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef dJ-Zcore het volgende:
Weerkaatsing van je lichten? Wat je ook weleens op foto's ziet? Maybe....
Ja, maar dan had ik echt niet gelachen. Daarnaast hadden ze me dat dan wel mogen vertellen of zo, en ik heb nog niets gehoordquote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Gebleekte het volgende:
zou wel geinig zijn als TS nu in zo'n programma zit waar ze iedereen de stuipen op het lijf jagen.
Reed je langs dr? Heb je dr van de zijkant bekeken? Wat voor kleren had ze aan?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Either way, achteraf gezien is het ook nog gevaarlijk ja, want als ik een stuurbeweging had gemaakt was ik vol op een boom geklapt, want je kunt daar echt nergens heen.
Toen ik weer stil stond had ik overal kippevel. Ik begon ook te denken of ik t me niet ingebeeld had. Misschien is dat wel zo, weet ik veel, maar op dat moment dat het gebeurde was het voor mij net zo echt als dat ik nu alle dingen op mn bureau zie liggen.
Het kan ook levensgevaarlijk zijn, maar ik denk juist omdat het zo afgelegen was dat je sneller de neiging hebt om freaky dingen te zien. Als je in een drukke stad iemand zag omdraaien met felrode ogen had je waarschijnlijk meteen gedacht aan weerkaatsing oid.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Either way, achteraf gezien is het ook nog gevaarlijk ja, want als ik een stuurbeweging had gemaakt was ik vol op een boom geklapt, want je kunt daar echt nergens heen.
Toen ik weer stil stond had ik overal kippevel. Ik begon ook te denken of ik t me niet ingebeeld had. Misschien is dat wel zo, weet ik veel, maar op dat moment dat het gebeurde was het voor mij net zo echt als dat ik nu alle dingen op mn bureau zie liggen.
Inderdaad, het kwam zeker ook door de omgeving, helemaal mee eens. Dan nog vraag ik me af wat het geweest isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Het kan ook levensgevaarlijk zijn, maar ik denk juist omdat het zo afgelegen was dat je sneller de neiging hebt om freaky dingen te zien. Als je in een drukke stad iemand zag omdraaien met felrode ogen had je waarschijnlijk meteen gedacht aan weerkaatsing oid.
Ja, ik ben er voorbij gereden, maar wat ze aanhad kan ik je echt niet zeggen. Ik weet alleen dat ze lang haar had, want aan de hand daarvan concludeerde ik dat het een meisje/vrouw moest zijn. Bedenk wel dat ik toen het gaspedaal helemaal ingetrapt had, want ik was gewoon ronduit bang op dat moment. Ik heb dus niet echt gekeken naar details.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Reed je langs dr? Heb je dr van de zijkant bekeken? Wat voor kleren had ze aan?
Dit zou ook heel goed kunnen. Ik heb verder echter niemand gezien. Ik zag alleen dat meisje, en nadat ik de ogen had gezien heb ik verder nergens meer op gelet, ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg daar.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef Northside het volgende:
Rode lenzen en een stel kinderen met een camera...
Kleine meisjes met donker zwart haarquote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef Woeiii het volgende:
http://www.castleofspirits.com/stories04/redeyedgirl.html
Ja maar is dat dan niet hooguit 1 sec of zo, voordat de ogen 'gewend' zijn aan het licht? Let wel, toen ik dr ogen zag, was ik nog een stuk van d'r af, en toen ik ineens vol gas gaf bleven dr ogen rood. Ik kan dat slecht inschatten, maar ik denk dat ik wel een paar sec nodig had om dr voorbij te komen, en al die tijd had ze rode ogen. Toen ik dichtbij genoeg was moest i ksteeds verder mijn hoofd naar rechts draaien om dr te kunnen zien, maar dat heb ik niet gedaan volgens mij. Ik heb strak voor me gekeken en gewoon gas gegeven. Ik weet dus niet of dr ogen nog steeds rood waren op het moment dat ik er 'naast' zat zeg maar.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het rode ogen effect ontstaat naar mijn weet doordat bij een plotselinge verlichting het netvlies te weinig tijd heeft om pigment aan te maken, waardoor je de achterliggende bloedvaten ziet. imo een plausibele verklaring.
Ik denk dat ook meespeelt dat het niet surrealistisch is om in the middle of nowhere 's nachts iemand lopend tegen te komen, waardoor je onbewust al automatisch het een rare situatie vindt..
De man is overigens overleden.....quote:de pater is aan de bediening als exorcist gekomen door een gelijke voorval snacht werd hij ontichelijk bang gemaakt door een wezen...het heeft hem de stuipen op het lijf gejaagd...hij ervaarde zo,n angst dat hij waarschijnlijk tot de grens van wat hij zijn angst noemde geweest is .......banger kon hij niet worden.....toen ineens hoorde hij een de stem van Jezus tegen hem zegen waarom ben je zo bang....etc....sinds dien is zijn angst weg en kon daarom met alles wat maar aangst aanwakerd zoals demonen aan de slag gaan...hij schijnt de meest maffe ervaringen gehad te hebben gehad en heeft veel mensen vrijgemaakt van demonen en aanvallen van de boze....
Ik blow niet, ik rook niet eensquote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Klonk het volgende:
volgens mij heb je net wat teveel jointjes gehaald
ff zonder gekheid, ik heb die weg jarenlang op de meest bizarre tijdstippen dagelijks gereden en nooit, maar dan nooit iets gezien met rooie gloeiende ogen![]()
Waar lees je dit?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:32 schreef TwinHype het volgende:
als het een paar seconden duurde voor je haar gepasseerd had, was het dus niet de weerkaasting van je koplampen in haar ogen, want de hoek van koplamp-ogen veranderd bij het rijden. Ook verkleint de iris, als reactie op het felle licht, dat duurt misschien even, maar geen seconden....
Even google'en levert trouwens op dat het daar stikt van de demonen en dat er een exorcist tijden bezig is geweest de diverse gebouwen te ontdoen van die demonen. Hij begon hiermee na het zien van een verschijning, die hem vertelde geen angst te hebben voor die demonen.
[..]
De man is overigens overleden.....
dus....
Gezellige omgeving daar![]()
Het is heel kort inderdaad maar.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan niet hooguit 1 sec of zo, voordat de ogen 'gewend' zijn aan het licht?
Dan is het niet aan dit effect te wijten. Een albino zal ze ook wel niet geweest zijn..quote:Let wel, toen ik dr ogen zag, was ik nog een stuk van d'r af, en toen ik ineens vol gas gaf bleven dr ogen rood. Ik kan dat slecht inschatten, maar ik denk dat ik wel een paar sec nodig had om dr voorbij te komen, en al die tijd had ze rode ogen.
Dat zoeken naar een logische verklaringquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
In ieder geval, vannacht ben ik me kapot geschrokken, maar er moet een logische verklaring voor zijn,
Nee dat zal best, maar wat iemand anders hier zei, als ik het betreffende meisje op een goed verlichte, bewoonde plek (zeg midden in de stad) had gezien, dan had ik er niet eens over nagedacht. Ik schrok vanwege de sfeer van de omgeving, waar je zoiets eerder verwacht dan in de stad, en toen ik haar daar zag staan, ja... maar ik denk dat de angst en het 'denken over' ook gedeeltelijk onderhevig is geweest aan de omgeving.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zoeken naar een logische verklaring
Ja heel logisch dat een meisje midden in de nacht, op een donker pad met rode ogen staat... Je zal niet de eerste zijn die een spookverschijning ziet.
Natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 10:12 schreef Tristessa het volgende:
Kon je wel slapen vannacht?
Ik heb geen details gezien, maar ze was te groot (lichamelijk) om 8 te zijn denk ik. Ik denk eerder dat het een tiener was of iemand die ergens in de 20 was. Ze liep niet volgens mij. Ze stond daar gewoon met de rug naar mij toe. Eerst dacht ik, toen ik haar voor het 1st zag dat ze liep, maar ze bewoog niet dus liep ze ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:13 schreef reviewz het volgende:
Hoe zag dat meisje verder uit? 8-jarig kind ofzo?
En wat voor kleur haar/mimiek had ze?
Wil je nou insinueren dat dat meisje uit dr graf is gekomen ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Klonk het volgende:
zandpad gaat idd naar het Jammerdal, met een paar prachtige ouwe heuvelgraven van heel lang geleden, die liggen redelijk in de buurt van die plaats waar je het meisje zag.
Misschien moet jij eens wat beter lezen in plaats van proberen neerbuigend te doen. Ik kwam zelf met de optie rode lampjes achter een bril. Lampjes. Dr ogen gaven licht, of denk jij dat ik kattenogen waarmee ik in het donker kan zien welke kleur ogen mensen hebben? Als ik die ogen niet had gezien, had daar 'gewoon' iemand gestaan, en dan had ik ook geen topic geopend he.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef deedeetee het volgende:
Misschien een bril met gekleurde glazen ? Dat reflecteerd 't licht van je koplampen.
Op die afstand iemands ogen zien in het donker is sowieso al een knappe prestatie![]()
Hallo, wat ben jij gauw op je staartgetrapt zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat beter lezen in plaats van proberen neerbuigend te doen. Ik kwam zelf met de optie rode lampjes achter een bril. Lampjes. Dr ogen gaven licht, of denk jij dat ik kattenogen waarmee ik in het donker kan zien welke kleur ogen mensen hebben? Als ik die ogen niet had gezien, had daar 'gewoon' iemand gestaan, en dan had ik ook geen topic geopend he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |