abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 14:29:48 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39474239
omg!!! zoiets was het idd!! Al was het dan niet op een kerkhof en had het meisje dat ik zag geen vreemde gewaden aan. Daarnaast vind ik dit wel redelijk te verklaren met dat reflectiegebeuren. Katte-ogen zie je ook gewoon oplichten, net als van leeuwen etc. Ik vind dit nog enigzins...normaal, maar dat is ook omdat ik niet kan zien of het eigenlijk een kleur is. Wat ik zag was overduidelijk rood, het was echt echt helder-rood.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39475031
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
omg!!! zoiets was het idd!! Al was het dan niet op een kerkhof en had het meisje dat ik zag geen vreemde gewaden aan. Daarnaast vind ik dit wel redelijk te verklaren met dat reflectiegebeuren. Katte-ogen zie je ook gewoon oplichten, net als van leeuwen etc. Ik vind dit nog enigzins...normaal, maar dat is ook omdat ik niet kan zien of het eigenlijk een kleur is. Wat ik zag was overduidelijk rood, het was echt echt helder-rood.
Wat ik ook erg merkwaardig vind is dat haar lichaam niet meedraait als ze haar hoofd omdraait. Haar linker-oog zit ook op een grotere hoogte dan haar rechter-oog, dat is geen natuurlijke manier om je om te draaien....doe het maar eens na zonder je lichaam te bewegen, je hoofd zal automatisch diagonaal komen te staan, maar dan de andere diagonale richting zeg maar, met je linkeroog iets lager dan je rechteroog. ach, misschien is dit ook iets te ver gezocht.....
pi_39476016
quote:
Wat had ze eik voor kleding aan?
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 15:37:32 #154
16180 crew  CoolGuy
pi_39476307
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat had ze eik voor kleding aan?
Niet iets wat ik me kan herinneren. Ik denk dat als het echt heel erg bijzonder was geweest, dat het me dan wel opgevallen was. Ik zag haar nl al voordat ik d'r ogen zag.
pi_39489515
Dan wacht ik nog maar een weekje op je..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_39496776
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef Tostieijzer het volgende:
[afbeelding]

hierboven zie je het meisje zitten (linksonder). ze zit bij een beeld van jezus of zo.
Heb je de link misschien naar het hele filmpje?
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 07:07:06 #157
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39496872
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 06:41 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Heb je de link misschien naar het hele filmpje?
Staat een stukje eerder gepost
quote:
En anders hier: http://www.crapville.com/video_holder.asp?ID=581

Over de maker vond ik dit
quote:

Sorry to burst any bubbles, but this is not a paranormal video. The man who appears is known as Facundo and is a not-very-popular TV host in Mexico, specializing in juvenile pranks and toilet humor.

I hadn't seen this video before, but I'm willing to bet it's some kind of parody, or maybe a staged "ghost" to shock the 13 year-olds who watched the show.

Taken out of context, I'll admit it's kinda creepy...

Facundo

dinsdag 4 juli 2006 @ 07:12:59 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39496896
op de plek waar ts alles gezien heeft staat ook een beeld, een oud beeld van een voor mij onbekende heilige die volgens mij z'n hand op het hoofd van een kindje heeft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 08:54:01 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_39497538
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 07:12 schreef Klonk het volgende:
op de plek waar ts alles gezien heeft staat ook een beeld, een oud beeld van een voor mij onbekende heilige die volgens mij z'n hand op het hoofd van een kindje heeft
Nee die staat niet precies daar, die staat nog een stuk verder, een paar meter voor de bocht naar links (of een paar meter achter de bocht naar rechts, afhankelijk van welke kant je komt ) Maar inderdaad, daar staat een beeld, maar wat wil je daar mee zeggen?
pi_39520807
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee die staat niet precies daar, die staat nog een stuk verder, een paar meter voor de bocht naar links (of een paar meter achter de bocht naar rechts, afhankelijk van welke kant je komt ) Maar inderdaad, daar staat een beeld, maar wat wil je daar mee zeggen?
Dat dat kind er mee te maken kan hebben? Maar dat is vast die vrouw met die blinde toch?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39521377
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef Tostieijzer het volgende:

[..]

Wat ik ook erg merkwaardig vind is dat haar lichaam niet meedraait als ze haar hoofd omdraait. Haar linker-oog zit ook op een grotere hoogte dan haar rechter-oog, dat is geen natuurlijke manier om je om te draaien....doe het maar eens na zonder je lichaam te bewegen, je hoofd zal automatisch diagonaal komen te staan, maar dan de andere diagonale richting zeg maar, met je linkeroog iets lager dan je rechteroog. ach, misschien is dit ook iets te ver gezocht.....
Ik heb ook het idee dat het geen lichaam van een kind is maar iets van steen oid. Het hoofd lijkt mij iets van een hondachtige. verklaart ook de glimende oogjes.
pi_39527444
Ik heb eens zitten googlen, maar helaas niets relevants gevonden (behalve politieberichten waaruit blijkt dat dit inderdaad niet de meest veilige omgeving is).
Heb je niet ergens een boekje met Limburgse mythen en sagen (ik heb het weggegooid, helaas!), waarin iets vermeld staat over het Jammerdal/ de Ulingsheide? Niet dat ik denk dat je daar ok echt iets in terugvindt, maar stel je je huivering eens voor als er een verhaal achter blijkt te zitten
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:58:14 #163
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39528103
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:33 schreef vosss het volgende:

[..]

En al helemaal als ze een rood jurkje aanheeft

Fuck you Sierra! Godvergete kutspel! !
ALMA
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:59:33 #164
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39528130
quote:
Ik vind het knap dat je haar van schrik niet omvergereden hebt.
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:04:48 #165
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39528260
Vind het wel een grappig verhaal

Bedenk zo'n verhaal eens van de andere kant: Als jij daar als meisje op een onverlichte weg loopt, en je ziet/hoort een auto naderen dan doe je ook wel even een stapje opzij in de berm en loop je niet door. Jij zal in je auto groot licht hebben dus zal ze er ook niet tegenin gekeken hebben. Toch wil je als je daar loopt wel weten of je niet aangereden word dus kijkt ze op het laatst even om.

Rode ogen heb je er zelf bij bedacht door de omgeving, en voila spookverhaal geboren.

Alleen vraag ik me af wat meisjes van 20 op zo'n weggetje doen? Lopend naar huis bij een uitgaansgelegenheid vandaan of wat?
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 11:32:20 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_39534912
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef Five_Aces het volgende:
Vind het wel een grappig verhaal

Alleen vraag ik me af wat meisjes van 20 op zo'n weggetje doen? Lopend naar huis bij een uitgaansgelegenheid vandaan of wat?
Er is daar geen uitgaansgelegenheid in de buurt. Je hebt geen enkele reden om daar 's nachts te lopen, behalve dan als je je met dingen bezig houdt waar je geen geen getuigen bij wil...maar goed laten we niet gaan speculeren over waarom ze daar was. Feit is dat ik haar zag, en waarom, ik heb geen idee.
pi_39539916
Heb je al nagegaan of er meer mensen zijn die daar in de omgeving iets dergelijks hebben gezien?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_39544122
okej na al 20 x alles te hebben gelezen!!!

motherfokking TVP
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_39544884
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is daar geen uitgaansgelegenheid in de buurt. Je hebt geen enkele reden om daar 's nachts te lopen, behalve dan als je je met dingen bezig houdt waar je geen geen getuigen bij wil...maar goed laten we niet gaan speculeren over waarom ze daar was. Feit is dat ik haar zag, en waarom, ik heb geen idee.
Automobilisten de stuipen op het lijf jagen? Zaten haar vrienden achter de struiken verstopt...

Of haar fiets is gestolen en ze neemt de kortste weg naar huis.
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 17:05:51 #170
16180 crew  CoolGuy
pi_39545672
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Bange-Frans het volgende:
okej na al 20 x alles te hebben gelezen!!!

motherfokking TVP
Is het zo spannend ja?
pi_39546051
hehe, nou vorige week had ik het al gelezen en kwam dr vandaag weer op
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:29:07 #172
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_39551173

[ Bericht 100% gewijzigd door WurM op 05-07-2006 20:29:53 (eerst alles lezen, dan reageren) ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_39551296
Okay, waar blijven die foto's nou?
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 21:12:06 #174
16180 crew  CoolGuy
pi_39552669
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Gebleekte het volgende:
Okay, waar blijven die foto's nou?
Heb jij wel gelezen? Zo ja, doe dan toch nog maar een keer
pi_39558363
Die komen dus binnenkort als hij tijd heeft..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39559806
Mensenogen lichten niet op, want wij hebben niet het reflecterende laagje in ons netvlies dat veel nachtdieren hebben.

Het rode-ogen effect op geflitste foto's heeft er weinig mee te maken. Dat komt doordat in het donker iemands pupil wijd open staat en het flitslicht er recht in schijnt, zodat het (sterk doorbloede) netvlies net zo sterk belicht wordt als de rest van het gezicht.

Wat je gezien hebt was naar alle waarschijnlijkheid een gothic meisje of breezerchickie met glow-in-the-dark of UV lenzen in. Vooral die laatste kunnen echt licht geven.

donderdag 6 juli 2006 @ 00:24:45 #177
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39560189
Eigenlijk moeten we met zun allen daarheen gaan s 'nachts en kijken of het meisje daar staat. Als het iemand is die met opzet mensen bang maakt moeten we harde maatregelen treffen, Verdomme, CoolGuy beetje een trauma geven

[ Bericht 1% gewijzigd door Champloo op 06-07-2006 00:49:17 ]
pi_39561323
Nu ik dit gelezen heb durf ik helemaal niet meer te slapen.
Graag op anoniem
  donderdag 6 juli 2006 @ 01:24:44 #179
81831 Capa
is cool.
pi_39561485
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  donderdag 6 juli 2006 @ 01:54:50 #180
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_39561943
Damn dude,
In de Hindustaanse/Surinaamse bijgeloof is er iets soortgelijks.
Ze is bekend als "Churail" genoemd, maar als je haar tegen komt ben je volgens mij gedoemd.

Kenmerken van haar zijn:
Witte kleding, rode ogen, lange zwarte haren... ik zal meer aan mijn moeder hierover vragen.

Ik heb nog ff op google gezocht ik kwam dit tegen:

Banshee
In Irish folklore, the Bean Sidhe ("woman of the hills") is a spirit or fairy who presage a death by wailing. She is popularly known as the Banshee. She visits a household and by wailing she warns them that a member of their family is about to die. When a Banshee is caught, she is obliged to tell the name of the doomed.

The antiquity of this concept is vouched for by the fact that the Morrigan, in a poem from the 8th century, is described as washing spoils and entrails. It was believed in County Clare that Richard the Clare, the Norman leader of the 12th century, had met a horrible beldame, washing armor and rich robes "until the red gore churned in her hands", and had been warned by her of the destruction of his host.

The Bean Sidhe has long streaming hair and is dressed in a gray cloak over a green dress. Her eyes are fiery red from the constant weeping. When multiple Banshees wail together, it will herald the death of someone very great or holy. The Scottish version of the Banshee is the Bean Nighe.

Aiobhill is the banshee of the Dalcassians of North Munster, Cliodna of the MacCarthys and other families of South Munster.
----------------------------------------------------
Signature
pi_39562022
Waarom loopt daar zo laat nog iemand?! Ik denk dat het gewoon een gek was met een bril. Vandaar de schittering
Onderschriftloos
pi_39562501
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:54 schreef rishi120 het volgende:

Ik heb nog ff op google gezocht ik kwam dit tegen:

Banshee
In Irish folklore, the Bean Sidhe ("woman of the hills") is a spirit or fairy who presage a death by wailing. She is popularly known as the Banshee. She visits a household and by wailing she warns them that a member of their family is about to die. When a Banshee is caught, she is obliged to tell the name of the doomed.
<knip>
----------------------------------------------------
Da's grappig. Ik had hier ook al aan zitten denken en had me voorgenomen om er nog eens op te googlen. Het enige punt is dat een Banshee een huilgeluid maakt, toch?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39562846
Ik ben nog steeds benieuwd, welke griezels er aanwezig zijn nu..............
pi_39563322
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb jij wel gelezen? Zo ja, doe dan toch nog maar een keer
Ja, ik post al vanaf dag 1 ofzo en toen had je gezegd dat je paar foto's zou gaan maken als je tijd had ja

Maar ik ga zaterdag op vakantie en heb geen zin om ze pas over 2 weken te kunnen zien
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 08:29:42 #185
16180 crew  CoolGuy
pi_39563578
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 07:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja, ik post al vanaf dag 1 ofzo en toen had je gezegd dat je paar foto's zou gaan maken als je tijd had ja

Maar ik ga zaterdag op vakantie en heb geen zin om ze pas over 2 weken te kunnen zien
Ja maar...ja maar !! nouhou Ik heb eerder geen tijd...
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 08:31:23 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_39563591
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef Champloo het volgende:
Eigenlijk moeten we met zun allen daarheen gaan s 'nachts en kijken of het meisje daar staat. Als het iemand is die met opzet mensen bang maakt moeten we harde maatregelen treffen, Verdomme, CoolGuy beetje een trauma geven
Mijn held Maar goed, als het van het weekend een beetje weer is en zo, dan ga ik wel proberen wat op te nemen. Ik denk echt dat ik beter bij daglicht of schemering kan gaan, want als ik bij nacht ga dan valt er niets te filmen. Het is dan stikdonker, dus op het filmpje/foto is alleen maar zwart te zien
pi_39569673
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 08:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar...ja maar !! nouhou Ik heb eerder geen tijd...

Agh ik spring wel een keer een internetcafé in ofzo. Neem de tijd!
pi_39574869
Boe!

donderdag 6 juli 2006 @ 15:56:23 #189
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39575758
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 02:46 schreef Pune het volgende:

[..]

Da's grappig. Ik had hier ook al aan zitten denken en had me voorgenomen om er nog eens op te googlen. Het enige punt is dat een Banshee een huilgeluid maakt, toch?
Als je er voorbij zoeft, misschien met de radio aan.. kun je dat net gemist hebben
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 16:34:12 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_39576941
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Agh ik spring wel een keer een internetcafé in ofzo. Neem de tijd!
Als jij speciaal om deze reden een internetcafe in zou springen dan zou je niet goed bij je hoofd zijn, je bent op vakantie gast
pi_39577027
Spannend, maar het kan natuurlijk dat er een of ander tekno feest in de buurt was; dan willen meisjes nog wel eens kleurlenzen in doen, en die feesten worden vaak op afgelegen gebieden gegeven.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 17:19:04 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_39578224
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef zatoichi het volgende:
Spannend, maar het kan natuurlijk dat er een of ander tekno feest in de buurt was; dan willen meisjes nog wel eens kleurlenzen in doen, en die feesten worden vaak op afgelegen gebieden gegeven.
Dat zou nog wel een mogelijkheid zijn, want volgens mij is er op de Ulingsheide ooit wel eens een illegale houseparty beeindigd door de politie, maar dan had ik dat wel gehoord, als daar een feest was. Niet qua geluidsoverlast, maar gewoon, van mensen, dat daar een feest was geweest.
pi_39594886
Kan je anders geen oproep doen in de plaatselijke krant ofzo
(vind het echt spannend en tegelijkertijd ook behoorlijk freaky...)
pi_39623066
TRU meeting!

Maar Ordinair, je komt bijna nooit in TRU..

ALLEEN VOOR DIT TOPIC! Vind het ook wel spannend enzo. Mij deed het trouwens denken aan Gothika.
AFC Ajax - SS Lazio
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:58:21 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39627422
wat een standaard horror scenario kerel rijdt in het donker over een weg en rijdt bijna een meisje aan die midden op de weg staat. Nou poeh poeh .

Maw: ik geloof er geen sikkepit van en het valt me tegen dat de rest hier wel zo goedgelovig is
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 12:49:53 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_39630285
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef Viking84 het volgende:
wat een standaard horror scenario kerel rijdt in het donker over een weg en rijdt bijna een meisje aan die midden op de weg staat. Nou poeh poeh .

Maw: ik geloof er geen sikkepit van en het valt me tegen dat de rest hier wel zo goedgelovig is
Ik kan er totaal niet wakker van liggen wat jij wel of niet geloofd
pi_39632107
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef Viking84 het volgende:

Waarom vind je dat goedgelovig en waarom post je dan in TRU als je toch niet in dit soort dingen gelooft? Je zou maar open staan voor 't onbekende, stel je vóór...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:23:03 #198
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_39632199
Reed je niet per ongeluk in z'n achteruit, dat je achterlichten weerspiegelden in d'r bril?

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:57:33 #199
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39632910
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:Toen opeens meende ik in het licht van de koplampen iets of iemand zag lopen. Ik kwam dichterbij en zag inderdaad iemand lopen. Ik remde af, want ik dacht van, dalijk springt hij/zij de weg op en ik kan nergens heen uitwijken. Nog wat dichterbij gekomen zag ik dat het een meisje was, iig, ze had lang haar en stond met dr rug naar me toe. Ik remde nog verder af (je mag op die weg 50, maar ik reed er 80, jaja, I know...) toen draaide ze zich om richting mij, tenminste, zo leek het en ik zag 2 felrode ogen. Ik schrok daar zo ontzettend van dat ik vol gas heb gegeven en als een idioot naar huis ben gereden.
Het verleden werd teruggespoeld en voor je eigen ogen afgespeeld. Kortom, het is mogelijk dat je een geest hebt gezien en dat die persoon op die locatie een plotselinge dood heeft meegemaakt. Iemand die ik ooit kende, die was namelijk ook paranormaal en kon ook geesten waarnemen en zij vertelde ook dat ze allemaal rode ogen hadden. Wel freaky! Nu maar hopen dat het geen mutanten waren die Cyclops heetten.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:35:31 #200
133369 Jivis
Critikut
pi_39635127
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef Tostieijzer het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat er standaard al een soort knielend beeld voor dat kruis stond en dat daar 's nachts een kat of iets dergelijks boven op is gekropen die omkeek toen die malloot riep?
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')