Dat oranje is toch ons thuistenue?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef H.Flick het volgende:
We hebben tot nu toe nog helemaal niet met het thuistenue gespeeld, alleen met een soort dramatisch lelijk compleet oranje tenue.
Straks hebben we het hele WK niet 1 keer in het officiele thuistenue gespeeld... dat zou triest zijn.
Ze lieten net op Sport 1 een opstelling zien. Met Sneijder, VDV en Kuijt, zonder Bommel, Ruud en Boula. De standaardopstelling zoals die ook verwacht werd dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Slayage het volgende:
OPstelling nog niet bekend?
Dat is Oranje shirt, witte broek en blauwe sokken. Daar mochten we in de poule niet mee spelen omdat het niet genoeg zou contrasteren. Maar vanaf deze ronde mag het wel weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat oranje is toch ons thuistenue?
Ivm zoveel jaar KNVB ofzoiets is het een tenue uit de oudheid toch?
Thuistenue is oranje shirt, witte broek en lichtblauwe sokken, inderdaad gebaseerd op een klassiek tenue.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat oranje is toch ons thuistenue?
Ivm zoveel jaar KNVB ofzoiets is het een tenue uit de oudheid toch?
Heb je een webcam?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Als dit uitkomt.. snij ik me eigen penis eraf..
Ik heb idd een webcam en ik zal mijn woord ook houden!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een webcam?
Ik gok 2-0 Nederland. Minstens.
ik zou maar even wachten met zulke onverstandige dingen te verkondigenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Oh ja, nu je het zegt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is Oranje shirt, witte broek en blauwe sokken. Daar mochten we in de poule niet mee spelen omdat het niet genoeg zou contrasteren. Maar vanaf deze ronde mag het wel weer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
Ja dat moet je niet willen volgens mijquote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
32 graden Celsius en er zitten nu al idioten 2 uur voor de wedstrijd in het stadion in de brandende zon.
ieder zo zijn hobbyquote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
32 graden Celsius en er zitten nu al idioten 2 uur voor de wedstrijd in het stadion in de brandende zon.
maarja... ZIJ zijn er tenminste wel bijquote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
quote:NEURENBERG - Bondscoach Marco van Basten begint het duel in de achtste finales op het WK voetbal vanavond tegen Portugal met Dirk Kuyt in de spits ten koste van Ruud van Nistelrooy, die op de bank start. Op doel Edwin van der Sar. De verdediging: Bouhlarouz, Ooijer, Mathijssen en Van Bronckhorst. Op het middenveld beginnen Van Bommel met Sneijder en Cocu. In de aanval spelen Van Persie, Kuyt en Robben.
De winnaar van het duel tussen Nederland en Portugal speelt zaterdag in de kwartfinale in Gelsenkirchen tegen Engeland.
In Neurenberg zijn duizenden Nederlanders aanwezig. Het Oranjefeest in het centrum van de stad trok ongeveer 15.000 mensen. In het stadion zitten naar verwachting evenveel supporters uit Nederland. In totaal zijn er 30.000 fans in de Duitse deelstaat Beieren.
ik lig nog dubbelquote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Wuder het volgende:
Mijn voorspelling voor vanavond:
Nederland - Portugal 3-1
36 Maniche 0-1
75 Tweede gele kaart Robben
79 Tweede gele kaart Van Persie
84 Van Nisterooij kopt met hoofd tegen paal, gevolg hersenschudding
84 Vennegoor of Hesselink voor Van Nisterooij
85 Van Basten voor Van Der Sar
86 VoH 1-1
89 VoH 2-1
92 VoH 3-1
93 Rode kaart voor VoH na tackle op Figo, Figo breekt beide benen
95 VoH scoort 4-1 maar doelpunt wordt afgekeurd
De Telegraaf..is gewoon puur gokken lijkt me. De NOS vertelt het heus wel als ze het weten.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje raar dat de NOS 10 minuten geleden de opstelling nog niet had en de Telegraaf deze al 40 minuten online heeft staan:
http://www.telesport.nl/wk2006/article399261.ece
[..]
Ik kan me een 2-2 gelijkspel tegen Liechtenstein herinneren in de kwalificatiequote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me hier vertellen wat Portugal heeft gedaan in de kwalificatie en oefenduelen?
Ik weet dat ze 15 keer ongeslagen zijn geweest maar tegen welke tegenstanders?!?
Met een ranking win je niks hoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef wdn het volgende:
Als we winnen komen we steviger op de 2de plek op de fifa ranking
Tjechie en Mexico zijn er al uit namelijk
quote:
12-Oct-05 POR:LVA 3:0 (2:0)quote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me hier vertellen wat Portugal heeft gedaan in de kwalificatie en oefenduelen?
Ik weet dat ze 15 keer ongeslagen zijn geweest maar tegen welke tegenstanders?!?
Volgens de FIFA welquote:
Ja nou. Luxemburg 2x, Liechtenstein 2x.quote:
Ga je mond wassen met zeep!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef daaaaan het volgende:
2-1 voor Portugal ben ik bang.
En terecht, mist spelritme en is daardoor volledig uit vorm. Zie de wedstrijd tegen Argentinie. Terecht dat Sneijder de voorkeur krijgt dus.quote:
Hij wordt ook misbruikt, hij hoort gewoon op tien.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En terecht, mist spelritme en is daardoor volledig uit vorm. Zie de wedstrijd tegen Argentinie. Terecht dat Sneijder de voorkeur krijgt dus.
Barbara ziet er anders uit op één of andere manier...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef wdn het volgende:
Barbara zegt dat ze de opstelling zometeen krijgt!
Misschien dat Derksen der een keer heeft mogen eh jeweetwellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Barbara ziet er anders uit op één of andere manier...
opmaken?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Misschien dat Derksen der een keer heeft mogen eh jeweetwellen.
Bijvoorbeeld.quote:
Net of ze eerder is dan de NOS of de FIFA-site. Ik F5 de FIFA-site wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef wdn het volgende:
Barbara zegt dat ze de opstelling zometeen krijgt!
Hmmm v Nistelrooy er dus uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Skwish het volgende:
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Phillip Cocu
Aanval: Robin van Persie, Dirk Kuyt, Arjen Robben
bron: knvb.nl
Eeen allochtoon in de basis kan nooit goed gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
Boulahrouz, Van Bommel en Kuijt spelen volgens de FIFA site...![]()
![]()
![]()
En nog acht.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
![]()
![]()
Godverdomme 3 tegen 11, dit gaan we verliezenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
![]()
![]()
Boelie is keurig geïntegreerd... zulke jongens kan ik waarderen en juich ik toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Eeen allochtoon in de basis kan nooit goed gaan![]()
Mooiquote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Skwish het volgende:
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Phillip Cocu
Aanval: Robin van Persie, Dirk Kuyt, Arjen Robben
bron: knvb.nl
BETERquote:
hopen dat hij die ook paktquote:
Dat is MvB wel toevertrouwt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Steijn het volgende:
Ik wist wel dat van Basten verstoppertje speelde, zijn al die hesjeskneuzen nu op hun nummer gezet.
Blijft een allochtoonquote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Boelie is keurig geïntegreerd... zulke jongens kan ik waarderen en juich ik toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |