Net of ze eerder is dan de NOS of de FIFA-site. Ik F5 de FIFA-site wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef wdn het volgende:
Barbara zegt dat ze de opstelling zometeen krijgt!
Hmmm v Nistelrooy er dus uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Skwish het volgende:
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Phillip Cocu
Aanval: Robin van Persie, Dirk Kuyt, Arjen Robben
bron: knvb.nl
Eeen allochtoon in de basis kan nooit goed gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
Boulahrouz, Van Bommel en Kuijt spelen volgens de FIFA site...![]()
![]()
![]()
En nog acht.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
![]()
![]()
Godverdomme 3 tegen 11, dit gaan we verliezenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef BB-King het volgende:
![]()
![]()
Boelie is keurig geïntegreerd... zulke jongens kan ik waarderen en juich ik toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Eeen allochtoon in de basis kan nooit goed gaan![]()
Mooiquote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Skwish het volgende:
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Phillip Cocu
Aanval: Robin van Persie, Dirk Kuyt, Arjen Robben
bron: knvb.nl
BETERquote:
hopen dat hij die ook paktquote:
Dat is MvB wel toevertrouwt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Steijn het volgende:
Ik wist wel dat van Basten verstoppertje speelde, zijn al die hesjeskneuzen nu op hun nummer gezet.
Blijft een allochtoonquote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Boelie is keurig geïntegreerd... zulke jongens kan ik waarderen en juich ik toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |