Echt ongelooflijk. Als ik ''My active topics'' raadpleeg, komt 'ie met allang voltooide discussies aanzetten, en andere ongein.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Doet dit ding het nog?
Qua weer? Ja, lijkt net herfst.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een baggerdag vandaag...
qua, een hele hoop dingen. De pijn die Coen altijd draagt, zoiets.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Kus me!
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef pberends het volgende:
[..].
Driss Jettou: "King, 3 geiteneukers were killed this morning"
King Mohamed: "Oh my god!!!! Let's pray."
Slechtste grap ooitquote:
Erg goed, ja. Vooral teleurstellend zijn de Carbische en andere derde wereldlanden die slechts voor stemden omdat Japan hun geld belooft.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:
U.S. Joins Anti-Whaling Effort
Amerika.
quote:La Gazetta dello Sport, vindt dat de wedstrijd in de tweede helft meer leek op rodeo dan op voetbal.
Erg laag van Japan inderdaad. Ik meen me een filmpje te herinneren dat van een helikopter werd gemaakt. De Japanse bemanning hield een bord met de kop naar boven toen ze een dode walvis aan dek hadden: "We're collecting tissue samples"quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Erg goed, ja. Vooral teleurstellend zijn de Carbische en andere derde wereldlanden die slechts voor stemden omdat Japan hun geld belooft.
Washingtonpostquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
Muslim Gays Seek Lesbians For Wives
Blergh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |