quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat je een lichtgewicht bent. Ik kan dus eigenlijk niet met je praten.
Maar ik vind het wel tof dat er aan me gedacht wordt hoor. Mijn lichtgewicht posts galmen blijkbaar door de breinen van sjun en klefbeer. Oh, en ik geniet meergelijke behandeling door bepaalde "kenmerken"quote:één van de vele BlauweSmurf-napratertjes en slowchat-dhimmituudjes
Het valt me tegen dat zulke grote denkers zich laten beinvloeden door onbelangrijke users van een ander forum.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef Autodidact het volgende:
Maar ik vind het wel tof dat er aan me gedacht wordt hoor. Mijn lichtgewicht posts galmen blijkbaar door de breinen van sjun en klefbeer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Moslims integreren nooit en houden zich dus ook niet aan dergelijke afspraken.
Het is een kankergezwel dat uitgebannen moet worden.
quote:Bestuursvoorzitters: Nog 4 jaar Balkenende
De ceo's van het Nederlandse bedrijfsleven willen graag dat Jan Peter Balkenende bij de verkiezingen in 2007 wint. Dat blijkt uit de ceo-enquete van Fem Business.
Politieke leiders
Liefst 73% van de ondervraagde bestuursvoorzitters wil dat Balkenende aanblijft. De overige 27% is gelijkmatig verdeeld over Bos (PvdA), Rutte (VVD) en Verdonk (VVD).
Optimisme getemperd
Uit de ceo-enquete blijkt verder dat het optimisme over de economie is getemperd. 53% van de ondervraagden denkt dat het klimaat weer omslaat na dit jaar. De rest stelt dat de huidige economische groei het begin is van duurzame groei, ook na 2007. Volgens verschillende voorspellingen van onder andere het CPB zal de groei volgend jaar al weer afremmen.
Olie en Amerika
Het grootste probleem zien de topmannen in de aanhoudend hoge olieprijzen. Daarnaast biedt ook de economie van de Verenigde Staten hun veel onzekerheid. "De gaten in de Amerikaanse staatsbegroting en handelsbalans zijn zeer zorgelijk", aldus Peter Elverding van DSM.
moet je maar niet zulke pretentieuze berichtjes posten. Eigen schuld verantwoordelijkheidquote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind het wel tof dat er aan me gedacht wordt hoor. Mijn lichtgewicht posts galmen blijkbaar door de breinen van sjun en klefbeer. Oh, en ik geniet meergelijke behandeling door bepaalde "kenmerken"
Op de EO-jongerendag gaf hij toe vaak meerdere keren per dag in de bijbel te lezen. DOORBETAALD!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef George-Butters het volgende:
Balkenende is wel stabiel. Dat wel. Een lul, maar wel een stabiiele lul.
Dat klopt. Alles is vreemd. Ze zijn te beroerd om je alias te wijzigen als je daarom vraagt, maar je moet wel naar de hopman luisteren.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:27 schreef George-Butters het volgende:
Met de user-policy is toch niet niets vreemds?
Gelukkig heeft Evert zijn wedstrijd voor vandaag al weer gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Apropos het volgende:
Evert ten Napel weet precies wanneer een lid van het arbitrale trio wordt uitgescholden!
NRA unloads on U.N.quote:
quote:"And the American people will never let you take away the rights that our 4th of July holiday represents," says the form letter addressed to Prasad Kariyawasam, the conference chairman and U.N. ambassador from Sri Lanka. "Our freedoms are not to blame for the world's problems, and this is a battle you can never win."
Ik snap niet dat iemand met zulke onthullingeneen lichtgewicht genoemd kan worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef Autodidact het volgende:
Hij heeft een stuk van z'n reet op z'n voorhoofd laten plakken hè. Maar dat heb ik al verteld.
nooit de film over Gandhi gezien op de middelbare schoolquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef Yildiz het volgende:
Over wapens gesproken, ik las vandaag dat Ghandi door een hindoe-extremist is doodgeschoten.
Dat wist ik niet.
Nope. De enige film die ik gezien heb op school, was Animal Farm.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nooit de film over Gandhi gezien op de middelbare schooldaar kwam dat overduidelijk naar voren iig.
We kunnen nog een hoop leren van Zwitserland, en ik ga pitten.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:53 schreef MrX1982 het volgende:
Wat enorm slecht dit zeg. Nederland speelt overigens belachelijk slecht. Totaal geen organisatie meer.
Drama is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |